päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,844,496 views

unoha

Posts: 929

#5581 • • unoha Lti-/UG Collective
Naiseni herätti minut antamalla suuseksiä*kuolaa* <---JooEI!!!*grr*

--
Never Quit !

Avatar
#5582 • • niomic Guest

blastic, 21.2.2007 11:39:
Oliskohan tossa ollut himan huonosti muotoiltu lause? Itse käsittäisin asian niin, että kaikesta haihtuvasta lämmöstä 80% haihtuu pään kautta.



Varmasti on _tosi huonosti_ muotoiltu lause. Koin kuitenkin ymmärtäväni itse pointin ja loput postistani olikin siitä riippumaton.
Pätkis

Posts: 1,038

#5583 • • Pätkis Pikkis

La Petite, 21.2.2007 10:18:

Tässä linkissä kuitenkin faktaa miks just pää pitäis suojata http://www.aamulehti.fi/teema/saa/8697.shtml


Ton paleltumispointin mä ymmärrän hyvinkin, mutta olen myös sitä mieltä että jos kokee että on ihan sopivan lämmin olo, niin turhaanpa sitä nyt työmatkan ajaksi liikaa päälleen pakkaa. Etenkin kävellessä kun tulee helposti liiankin lämmin.

Liian vähissä vaatteissa tärinää en ymmärrä minäkään (mun päivän o_O oli eilen kun näin ulkona teinin lyhyessä takissa ja MINIHAMEESSA) mut joskus on myös hassua ettei ollenkaan uskota, kun sanon että mulla on oikeesti ihan lämmin*nauru* Kun kyl mä mielestäni kutenkin vielä erotan sen tunteen kun päätä palelee ja silloin lisään pipon*ding* Mut tosiaan. Kukin tyylillään.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Elmiira

Posts: 1,446

#5584 • • Elmiira
Aurinko paistaa tuolta tietokoneen takaa
ja läppärin kannessa oleva applen omppulogo
heijastuu kannen läpi koneen näytölle o_O
Kesti vähän aikaa tajuta, et mikä tuo valoläntti
keskellä näyttöä on...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Miinapiina

Posts: 3,494

#5585 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 21.2.2007 09:36:
Näin ihan vitun hämärää unta!!! Siin oli Bill Cosby!??!!??!!!!!!!!!!!!!! hahahahhahah!!!!

ja sit sovittiin et meidän hääpäivä olis 19.11 siis siinä unessa!! ja mitä helvettiä!



mä haluun sit morsiusesaks tai kaasoks kiitti vaan ja plur *sydän* *plur* tarkottaaks toi et päivä on sovittu *lmao* tänä vuonnako... omg tulee kiirus... hahaha *nauru*

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#5586 • • crissy

Miinapiina, 21.2.2007 13:10:
---
crissy, 21.2.2007 09:36:
Näin ihan vitun hämärää unta!!! Siin oli Bill Cosby!??!!??!!!!!!!!!!!!!! hahahahhahah!!!!

ja sit sovittiin et meidän hääpäivä olis 19.11 siis siinä unessa!! ja mitä helvettiä!

---


mä haluun sit morsiusesaks tai kaasoks kiitti vaan ja plur *sydän* *plur* tarkottaaks toi et päivä on sovittu *lmao* tänä vuonnako... omg tulee kiirus... hahaha *nauru*



no hahhaha! ei oo oikeesti sovittuna mutta tossa unessa se vaan pyöri 19.11... 19.11 koko ajan.. ja siis samaisena vuonna lol!
Miinapiina

Posts: 3,494

#5587 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 21.2.2007 13:11:

no hahhaha! ei oo oikeesti sovittuna mutta tossa unessa se vaan pyöri 19.11... 19.11 koko ajan.. ja siis samaisena vuonna lol!



haha oot ihan häähumussa... *nauru*

--
pinkki on pop!!!

aivastus

Posts: 499

#5588 • • aivastus Ärsyttävä
Onko kello oikeesti noin vähän *ding*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Freja

Posts: 8,775

#5589 • • Freja Sihteeri
Mä lähen 7 tunnin päästä lentokentälle enkä oo ees pakannu vielä O_O en oo ees kattonu kaikkia kamoja mitä otan mukaan O_O

LUULIS NY JO OLEVAN MENOSSA

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ella_

Posts: 1,329

#5590 • • ella_

Freja, 22.2.2007 06:53:
Mä lähen 7 tunnin päästä lentokentälle enkä oo ees pakannu vielä O_O en oo ees kattonu kaikkia kamoja mitä otan mukaan O_O

LUULIS NY JO OLEVAN MENOSSA



mäkin pakkaan aina viime tingassa, ei se niin vakavaa ole :)

--
Elementary, my dear.

Freja

Posts: 8,775

#5591 • • Freja Sihteeri

ella_, 22.2.2007 07:25:
mäkin pakkaan aina viime tingassa, ei se niin vakavaa ole :)



Joo kai se on kaikista paras pakkailla hirveel kiireel, ni jää kaikki ylimääränen turha sälä poijes. Tärkeimmät asiat oon silti jo kattonu (pesuaineet, lääkkeet, passi ja viisumi) *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Tiinuliinu81

Posts: 510

#5592 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Pätkis,

Liian vähissä vaatteissa tärinää en ymmärrä minäkään (mun päivän o_O oli eilen kun näin ulkona teinin lyhyessä takissa ja MINIHAMEESSA)



Juu, tuo on aivan käsittämätöntä.

Viime viikolla näin jonkun ehkä mun ikäisen tytön, jolla oli minihame, ihan ohuet sukkikset ja "pikkukengät"*ding*. Ei pipoa ja lyhyt takki.

Onhan se totta, että kun pää on lämmin niin koko kroppa on lämmin. Mutta, jos ei palele niin ei palele. Tänään kyllä laitoin pipon, kun oli jotenkin kylmempi.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Avatar
#5593 • • jesus Guest
*plur**tirsk*
kinderi

Posts: 1,783

#5594 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Ihmettelin tossa pari pv sitten et mikäs helvata mun napaan on tullu ku oli niin pirun kipee.. Vaihdoin korun ja kipu katos,nyt sitte tutkailin ja WTF!?!? Pienenpieni HAAVA! Mistä voi saada haavan napaa,korun alle *ding*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

lunake

Posts: 800

#5595 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Ois ollu duunia tarjolla yhestä paikkaa jonne hain n. 2 kk sitten. *whaat*
Noh, viihdyn erihyvin nykyses. *hihu*

--
Hedelmällisyys on påp!

Howdy

Posts: 7,955

#5596 • • Howdy Oldie
Aloittaako dokaamisen tänään ja jatkaa sunnuntaihin asti, vai aloittaa vasta huomena ja jatkaa sunnuntaihin asti, vai aloittaako vasta lauantaina ja dokaa koko viikon ... kas siinä vasta kysymys ...

--
Käpy vailla vertaa

kinderi

Posts: 1,783

#5598 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Verano, 22.2.2007 14:17:
---
kindertin, 22.2.2007 11:41:
Mistä voi saada haavan napaa,korun alle *ding*

---


Korusta esim.



Hmm..muovisesta,melkein jopa jellyn kaltasesta korusta? Jos olis ollu normaalikoru niin ymmärtäsin kyllä..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#5599 • • Enkeli Guest
Miksi pikkukoirat AINA vääntää ripulikakat vaalealle matolle??*täh**ding*
Lyylikki

Posts: 2,975

#5600 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Enkeli, 22.2.2007 18:16:
Miksi pikkukoirat AINA vääntää ripulikakat vaalealle matolle??*täh**ding*



Isommatkin koirat vääntää! Ja jotkut jopa oksentaa sänkyyn *sars*