päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,856,799 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#5541 • • hallucinogen Edain
Matkalla tenttiin näin erittäin ärsyttävän ipanan, oisko ollu jotain 3-4v. Sen äiti vaan kälättää puhelimeen samalla kun mukula juokee junassa hirveetä kyytiä häiriten muita ihmisiä tunkemalla väkisin niiden seuraan ja jos niillä oli jonkin sorin laukku niin mukula alkoi järsii niiden laukkuja ja sen äiti ei puuttunut mitenkään siihen. Loppujen lopuksi se koitti saada vähän kuria siihen mut tulokset oli surkeita. Jos saan joskus mukuloita niin saatana niistä ei tommosia kamaluuksia tule :D.

--
pikku-*possu*

onni3mk

Posts: 3,973

#5542 • • onni3mk Onni on.

hallucinogen, 15.2.2007 20:22:
Matkalla tenttiin näin erittäin ärsyttävän ipanan, oisko ollu jotain 3-4v. Sen äiti vaan kälättää puhelimeen samalla kun mukula juokee junassa hirveetä kyytiä häiriten muita ihmisiä tunkemalla väkisin niiden seuraan ja jos niillä oli jonkin sorin laukku niin mukula alkoi järsii niiden laukkuja ja sen äiti ei puuttunut mitenkään siihen. Loppujen lopuksi se koitti saada vähän kuria siihen mut tulokset oli surkeita. Jos saan joskus mukuloita niin saatana niistä ei tommosia kamaluuksia tule :D.



Miks tää oli 0_o Eiks tää ois menny tonne "Mikä ärsyttää?" topikkiin...

--
Onni on.

hallucinogen

Posts: 8,190

#5543 • • Edited hallucinogen Edain

onni3mk, 15.2.2007 20:48:
Miks tää oli 0_o Eiks tää ois menny tonne "Mikä ärsyttää?" topikkiin...


Ehkä se olisi kuulunut sinne mutta nyt se on täällä ja sillä siisti :D Ja sen laukkujen syöminen oli kyllä O_o, ehkä se ei saanu kotona ruokaa.

--
pikku-*possu*

Bellezaaa

Posts: 573

#5544 • • Bellezaaa Afrodite*

hallucinogen, 15.2.2007 20:22:
Matkalla tenttiin näin erittäin ärsyttävän ipanan, oisko ollu jotain 3-4v. Sen äiti vaan kälättää puhelimeen samalla kun mukula juokee junassa hirveetä kyytiä häiriten muita ihmisiä tunkemalla väkisin niiden seuraan ja jos niillä oli jonkin sorin laukku niin mukula alkoi järsii niiden laukkuja ja sen äiti ei puuttunut mitenkään siihen. Loppujen lopuksi se koitti saada vähän kuria siihen mut tulokset oli surkeita. Jos saan joskus mukuloita niin saatana niistä ei tommosia kamaluuksia tule :D.



*eikä**toktok*
KAUHUKAKARA IIIIKKK!!!!
Hmmm....ensinnäkin
a) junassa istutaan ja PAIKALLAAN!
b) toisten omaisuuteen ei kosketa, prk!

Huh*hikoil*....onneks ei oo tollast!*hihu*
Bellezaaa

Posts: 573

#5545 • • Bellezaaa Afrodite*
Sain sitten pusun poskelle ihan vieraalt miehelt ja paljon, paljon, paljon kehuja...
Hmmm....kuulemma olen erikoisen näkönen ihan musta tukka ja vihreet, isot silmät
ja katson vielä toista silmiin ku mulle puhutaan....
niii...niinhän mä kyl teenki, aika vaikee muuten
kuunnella*vink*
ja onhan se muutenki kohteliasta*pepsodent*

Tulipas *hihu* olo *joo*
lostgone

Posts: 2,493

#5546 • • lostgone
Mulle soitettiin kolmelta yöllä, että haluanko tulla töihin aamuksi kello 06.00.*ding* Sanoin, että tuun joshh shaatte mut hereille ja josh shelvitän eka että mishhä oon. Mieluummin josh löydätte jonkun muun, niin voish tulla vähemmän reklamaatioita..*eiei*
Eivät yllättäin soittaneet aamulla herättääkseen. Ihan hyvä.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5547 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

lostgone, 18.2.2007 10:05:
Mulle soitettiin kolmelta yöllä, että haluanko tulla töihin aamuksi kello 06.00.*ding*



Melkosen reilua soitella tohon aikaan *ding*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

lostgone

Posts: 2,493

#5548 • • lostgone

Hyzenthlay, 18.2.2007 10:09:
---
---

Melkosen reilua soitella tohon aikaan *ding*

Ja kun ne soittaa ei tunnistettavasta numerosta, niin tulee aina vastattuakin.*hmph* Tällä kertaa oisin mielellään jättänyt vastaamatta.*känni*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Kit^

Posts: 798

#5549 • • Kit^ ihme höpöttäjä
Sunnuntai ja kerranki sais nukkua niin pitkään ku haluis. ois aikaa oikeesti latailla niitä akkuja ja nollata univelkoja, mut ei.. Menin myöhää nukkuu, heräsin vähä pilkun jälkee, melkee ku ootellen kännipuheluita tutuilta ja sit parin tunnin pääst ei enää pystyny nukkuu.. Mä en tajua. Ja kiva sitte olla ens viikolla taas hajoilemassa siihen ku väsyttää *grr*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

anniharha

Posts: 1,937

#5550 • • anniharha

Kit^, 18.2.2007 10:47:
Sunnuntai ja kerranki sais nukkua niin pitkään ku haluis. *grr*



Sama täällä, jostain syystä oon hereillä jo nyt . Arkiaamuisin tarvii nousta puol yhdeksältä, joten unirytmi on aika aamupainotteinen ja viikonloppuisin menee herääminen reippaasti iltapäivän puolelle. Paitsi tänään. Lisä-o_O että pikkusiskokin oli jo hereillä, soitti mulle äsken. Omituinen aamu. *ding*

--
and though my words could save the world they never come out right

blastic

Posts: 930

#5551 • • blastic ballistic ballstick
Eilen selvisi pariltakin taholta yllättäviä yhteyksiä ihmisten välillä. Maailma on kyllä pieni, ei muuta voi sanoa.
OverDose

Posts: 1,714

#5552 • • OverDose Team Emmätajuu
Mun kylppäristä löyty äsken punasipuli...

Siis niinku *ding* *nauru*

--
Once Upon a Time...

Freja

Posts: 8,775

#5553 • • Freja Sihteeri
Mun kaikki työsukat on hukassa. Löysin ainoostaan yhdet, joissa on jumalaton reikä varpien kohal. Ja mun on pakko laittaa ne, koska mul ei oo muita sellasia sukkia, jotka mahtuis työkenkien kaa. TOSI JEES HEI

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

andi--

Posts: 1,381

#5554 • • andi-- lunttu
Pakkasin tänään mun joulukuusen laatikkoon. *ding* *nauru*

--
- RAAH -

enrg

Posts: 2,040

#5555 • • enrg
Mul on pahalaatuinen ruokaostosfetissi. Käyn joka päivä kaupassa ja ostan hirveesti ruokaa. Nyt sitten loppuu tila, vaikka syön niin paljon kuin pystyy*lmao*. Tarvis porttarin tohon lähikauppaan
ezzy

Posts: 8,060

#5556 • • ezzy Droid-pappa

wammi, 14.2.2007 15:31:
kuumottava ryhmätyöhaastattelu. kaikki 9 haastateltavaa saman pyödän ääres ja jokainen pitää vuorollaan puuduttavan esitelmän itsestään. lopuksi napataan viel lähikasvokuvat. seeelvä. hyvin kummallinen konsepti kaikenkaikkiaan. minen tykkää. mielummin papattaisin yksin haastattelijalle, ku rupeisin pitää jotain luentoo itsestäni koko sakille.*justjoo*



Itse ollut kans tollasessa, ihan sairasta rahastusta rekryfirmalta tehdä tollasta psyko-shaissee imho. Siinä sitten testattiin kaikenlaista laitettiin ruksia ruutuun ja testattiin tekninen osaaminen jne.

...ja sit joku kauppiksen käynyt akka sai sen duunin, vaikka olisin ollut ylivoimaisesti pätevin siihen. Onnittelut Suomen Postille tästä. (tästä on siis jo aikaa). Jäi snadisti paskan maku suuhun.
Freja

Posts: 8,775

#5557 • • Freja Sihteeri
Tolle toiselle kissalle näköjään maistuu räkä. Tossa kun se köllötteli mun päällä, se yhtäkkiä päätteli nuuhkaista mun nenää ja sen jälkee se rupes nuoleskelemaan sitä. Very disgusting.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#5558 • • niomic Guest

ezzy, 19.2.2007 21:47:
Itse ollut kans tollasessa, ihan sairasta rahastusta rekryfirmalta tehdä tollasta psyko-shaissee imho. Siinä sitten testattiin kaikenlaista laitettiin ruksia ruutuun ja testattiin tekninen osaaminen jne.

...ja sit joku kauppiksen käynyt akka sai sen duunin, vaikka olisin ollut ylivoimaisesti pätevin siihen. Onnittelut Suomen Postille tästä. (tästä on siis jo aikaa). Jäi snadisti paskan maku suuhun.



Menemättä nyt asiassa yhtään syvemmälle, niin pitää kuitenkin huomauttaa, että sun pätevyys paperilla tai esim. teknisissä asioissa ei todellakaan ole ainoa asia mitä katsotaan rekrytointitilanteessa. Saa ennemminkin sut kuulostamaan tyhmältä ku käyt tommosta "ylivoimaisesti pätevin[tä]" laukomaan. Mihin tämä ylivoimaisuus muuten perustui?
doris

Posts: 181

#5559 • • doris Dora Gray | X-Rust
Hah. Menin eilen "parin" tunnin päiväunille töistä tultuani puol neljän aikaan. Heräsin kahdelta yöllä :D Tais olla hyvät päikkärit.. Yleensä nukkuminen on vaivalloista ja kunnon unta saa harvoin. En tiedä sit oisko tää päivän :) myöskin.
Jago

Posts: 4,039

#5560 • • Jago un-trained monkee
mutsi tulee tänään ekaa kertaa tsiigaa meiän kämpän..
luulisin että tykkää paljonkin, mutta silti aika o_O olo

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe