11,982 posts, 600 pages, 4,023,320 views
pirpeli, 6.3.2008 14:13:
---
Timce, 6.3.2008 11:07:
Mikäs blondien convention täällä on meneillään?
"Hei, en osaa kävellä vastatuulessa ja hengittää samaan aikaan. Niinq apua!?"
;)
---
Juurikin se Timce*grr*(Paitsi etten mä ole ainakaan blondi ja toi on oikeesti todella ikävää)
Epyx, 6.3.2008 14:54:
tuli tossa sitten joku sankari tuusulan motarilla suoraan vastaan.pikkasen sydän pomppas ku oli hemmetin huono näkyvyys ja yhtäkkiä eteen tulee suoraan päin tuleva auto satasen vauhdissa.
Audiofile 15 - Visions of Shiva: How Much Can You Take? ("How Much Can You Take?", 1993) [MP3] [RA]
It is not easy to speak of "Visions of Shiva" without touching a few nerves. "How much can you take" was written during the same (one-week) recording session as "Cafe del Mar" with Jens. Let me just say this: it would be great if Paul van Dyk, now with the distance of time between us and the fact that he himself is a recognized international superstar, had the honesty and strength of character to explain once and for all what he contributed to the content of this piece (apart from being present at the Mix of the "physical" version).
MiLindiNi, 11.3.2008 12:42:
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id84962.html
no johan...
hemuz, 12.3.2008 09:48:
Eilen yks nainen tuli maksamaan ostoksiaan pokkana miehen kortilla"No on se tos autos ,jos mä sit haen sen". Ei kuulemma ollu mielissään, ku hyppyytin... what?!? sit ois varmaan mielissään, ku soittaisin poliisit tai joku makselis huoletta sen kortilla.
wiwi, 12.3.2008 14:32:
---
Ei ole edes harvinaista. Mitenköhän ihmiset luulee kassan voivan tarkistaa, että 1) kyseessä todella on esim. aviomiehen kortti ja 2) sen käyttöön on lupa? Oon joutunu muutamaan kertaan selittämään, että ne maksukortit ihan todella ovat ovat henkilö- ei esim. talouskohtaisia ja ettei tunnusluvun tietäminenkään asiaa muuta. (Ja kuka hullu sen haluaa edes jollekin random-tyypille kertoa?!) Kassalla on tässä asiassa vastuu, siksi niitä henkkareita ja korttien nimiä tarkistellaan.
Ja joo, ei ne koskaan ilahdu tästä "hyppyyttämisestä".
MiLindiNi, 11.3.2008 12:42:
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id84962.html
no johan...