päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,862,639 views

ezzy

Posts: 8,060

#2661 • • ezzy Droid-pappa

Jone, 17.12.2005 22:09:
Oon aina kokenut itseni vähän turhan basic-jätkäksi mihinkään kehonmuokkauksiin, mutta yöllä yksi ystävällinen veijari tuli moikkaamaan ja modaili naamaani. Ihan ilmaiseksi vieläpä - joulunalus on antamisen aikaa, I see.



Aika ihqua sanoisin, lähtikö hampaita tai muuta mukavaa?
Jone

Posts: 8,258

#2662 • • Jone Archibald Haddock

ezzy, 18.12.2005 16:24:
Aika ihqua sanoisin, lähtikö hampaita tai muuta mukavaa?



Ei sentään. Nenä on hilppasen kipeähkö ja tumma, huuli turvoksissa ja riekaleina sisäpuolelta, ohimossa joku tumma kohta, niska rahisee liikuttaessa ja jostain syystä kylkiä pikkasen kivistää.

Mut soon semmosta. Long story cut short yhdelle kundille kävi pahasti illan aikana ja se pisti sen mun piikkiini vaikka mulla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä. Ton takia sain sit lauman patriootteja kimppuuni ja pääsin sylkemään pikkasen verta DJ:n viereen lavalle.

Kirjoitan tosta jossain vaiheess blogimerkinnän kun jaksan.
ezzy

Posts: 8,060

#2663 • • ezzy Droid-pappa

Jone, 18.12.2005 16:28:
---
Ei sentään. Nenä on hilppasen kipeähkö ja tumma, huuli turvoksissa ja riekaleina sisäpuolelta, ohimossa joku tumma kohta, niska rahisee liikuttaessa ja jostain syystä kylkiä pikkasen kivistää.

Mut soon semmosta. Long story cut short yhdelle kundille kävi pahasti illan aikana ja se pisti sen mun piikkiini vaikka mulla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä. Ton takia sain sit lauman patriootteja kimppuuni ja pääsin sylkemään pikkasen verta DJ:n viereen lavalle.

Kirjoitan tosta jossain vaiheess blogimerkinnän kun jaksan.



On se vaan ihanaa olla Jone :) Illalla ladataan taas fiilistä mieheen, eiks je?

Ihme neropatteja sitä liikkuukin kemuissa...
sapeli

Posts: 11,768

#2665 • • sapeli jokukukamikä?
Oon laittamassa suihkun jälkeen rasvaa vähän kasvoihin ja huomaan et pikkurilli on ihan punainen - katon tarkemmin ja siinä on suht iso viilto... *ding* En ollu huomannu mitään enkä nyt tiedä onko toi nyt tullu esim. partaa ajaessa tai jotain *whaat*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

quiKlas

Posts: 7

#2666 • • quiKlas
Tietämättäni ajauduin aivan toiselle tasolle sairaudessa selatessani netin onkaloita.
Video jossa esiintyi 2 japsityttöä. Ja pikku-ankerioita/iilimatoja.
Timmo

Posts: 657

#2667 • • Timmo

quiKlas, 18.12.2005 22:29:
Tietämättäni ajauduin aivan toiselle tasolle sairaudessa selatessani netin onkaloita.
Video jossa esiintyi 2 japsityttöä. Ja pikku-ankerioita/iilimatoja.



Just loistopätkä. :D

--
Elämä On Raato

Jutu

Posts: 3,054

#2668 • • Jutu Blondi
Mun veli on kutsunut mua jo parin viikon ajan Jaskaksi. Niin ku mikä hiton Jaska? *ding* *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Delite

Posts: 8

#2669 • • Delite
Olin viikonloppuna family reunionissa Gold Coastilla. Luulin etta olis ahdistava sukuvkl. Tapasin nelikymppiset serkut elamassa ekaa kertaa. Paljastuivat kaikki kolme perheineen kahden polven klubbaajiksi ja muiksi vastaaviksi. Melkein paa rajahti ku oli mahtavaa. Mentiin sitten 16/23 ihmisesta yksityisbileisiin ekana iltana. Vanhimmat ja pienimmat jaivat kiltisti kotiin. Siella isit, aitit ja lapset tamppas yhdessa. Ja koko vkl oli sellasta seikkailua, paljasjaloin viidakossa halaten puita ja kaikenlaista muuta hassua.

Viikon paasta yksi naista perheista tulee kylaan viikoksi, ja sitten parin kk paasta niiden kanssa two tribesiin buurenia katsomaan. Ja ens kesana ne tulee suomeen damin kautta kokemaan suomalaista bilefiilista. o_O

Olen loytanyt vihdoin sukuni, taidan muuttaa tanne.. <3
Bio

Posts: 4,429

#2670 • • Bio The Bullies / Pinky
Tosi rankka päivä tänään tiedos töissä *justjoo*

Ei oo tälle päivälle mitään työtä, paitsi päivystää tota puhelinta jos joku sattumoisin tarvis soittaa tänne labraan.. tuskin..
Avatar
#2671 • • . Guest
Työnantaja tarjosi naurettavan pientä korvausta jos tulen pyhäpäivinä töihin!!
Nauroin vaan ja totesin että en todellakaan!
Philly

Posts: 506

#2672 • • Philly AIM HIGH!

Unissakävelijälle ei raiskaustuomiota
21.12.2005 6:46

Brittimies ei saanut tuomiota naisystävänsä raiskauksesta, koska oli teon tehdessään täydessä unessa.

James Bilton myönsi oikeudessa, että hän oli mitä todennäköisimmin harrastanut seksiä 22-vuotiaan naisen kanssa, mutta väitti, ettei voinut muistaa tapahtumaa.

Asiantuntijoiden mukaan neljä prosenttia unissakävelijöistä harrastaa seksiä unissakävelyn aikana.

Bilton oli viettänyt hauskan illan ystävättärensä kanssa. Nainen jäi nukkumaan Biltonin sohvalle ja mies meni omaan sänkyynsä. Jossain vaiheessa yötä nainen heräsi, kun Bilton teki hänelle seksuaalista väkivaltaa.

- Hänen silmänsä näyttivät kummallisilta. Näytti siltä kuin hän olisi ollut huumeissa, mutta niin ei ollut, nainen selitti.

Bilton raiskasi naisen kolmesti.



o_O
ezzy

Posts: 8,060

#2673 • • ezzy Droid-pappa

Philly, 21.12.2005 09:26:
---
Unissakävelijälle ei raiskaustuomiota
21.12.2005 6:46

Brittimies ei saanut tuomiota naisystävänsä raiskauksesta, koska oli teon tehdessään täydessä unessa.

James Bilton myönsi oikeudessa, että hän oli mitä todennäköisimmin harrastanut seksiä 22-vuotiaan naisen kanssa, mutta väitti, ettei voinut muistaa tapahtumaa.

Asiantuntijoiden mukaan neljä prosenttia unissakävelijöistä harrastaa seksiä unissakävelyn aikana.

Bilton oli viettänyt hauskan illan ystävättärensä kanssa. Nainen jäi nukkumaan Biltonin sohvalle ja mies meni omaan sänkyynsä. Jossain vaiheessa yötä nainen heräsi, kun Bilton teki hänelle seksuaalista väkivaltaa.

- Hänen silmänsä näyttivät kummallisilta. Näytti siltä kuin hän olisi ollut huumeissa, mutta niin ei ollut, nainen selitti.

Bilton raiskasi naisen kolmesti.
---


o_O



Luulis, että muija poistuis jo kämpiltä kolmannella kerralla O_o
koo

Posts: 379

#2674 • • koo

ezzy, 21.12.2005 10:28:

Luulis, että muija poistuis jo kämpiltä kolmannella kerralla O_o



Tuli ihan sama mieleen... *täh* Eiköhän jokainen lähtis lätkimään jo ekan kerran jälkeen, eikä jäis odottamaan seuraavaa kertaa.

--
Backstagella on paratiisi.

martina

Posts: 1,875

#2675 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Jutu, 18.12.2005 01:02:
Tänään kun tulin kotiin Lahdesta ja kävelin tiellä mikä menee Alkon ohi, niin siinä sitten oli joku pariskunta menossa Alkoo. Se ukko jäi pitämään mulle ovea vaikka olin jossain viiden metrin päässä ja en todellakaan ollut menossa sinne. Siis näytänkö mä sellaselta ihmiseltä joka on menossa Alkoon jos vain sattuu kävelemään siinä tiellä? *lmao*



HAHHAHAHAH! *lmao* *lmao* ehkä se on nähnyt sut juhannuksena... *vink*
Jutu

Posts: 3,054

#2676 • • Jutu Blondi

martina, 22.12.2005 00:08:
HAHHAHAHAH! *lmao* *lmao* ehkä se on nähnyt sut juhannuksena... *vink*


Tai viime perjantaina *lmao*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

mariq

Posts: 2,154

#2678 • • mariq
Oon ollu koko viikon tosi väsyny, ja arvelutti lähtee eilen supereihin, ku en taaskaan sais tarpeeks nukuttua.. Mut nyt sit vajaiden unien jälkeen oon ekan kerran ihan virkee!!

conclusion: täytyy nukkua vähemmän *ding*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Amethyst

Posts: 174

#2679 • • Amethyst A wonderful purple gemstone

koo, 21.12.2005 10:54:
---
ezzy, 21.12.2005 10:28:

Luulis, että muija poistuis jo kämpiltä kolmannella kerralla O_o

---


Tuli ihan sama mieleen... *täh* Eiköhän jokainen lähtis lätkimään jo ekan kerran jälkeen, eikä jäis odottamaan seuraavaa kertaa.





Ehkä se ei päässy lähtemään?

--
-Amethyst-

Verano

Posts: 4,649

#2680 • • Verano Merituuli
Tämä on kyllä aivan ennenkuulumatonta. Geologian laitoksen sivuilla lukee nykyään muutakin kuin että kanslia on avoinna tunnin päivässä. Voi jopa katsella, että minkäsmoisia luentosarjoja olisi tarjolla :O