päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,862,558 views

mariq

Posts: 2,154

#2681 • • mariq
Sain postissa (toimistolle) joululahjan, mut en tiedä keneltä; allekirjoitus on niin kummallinen, ettei siitä saa selvää *ding**hmph*
(ja ilmeisesti lähettäjä ei juuri tunne mua, koska siinä luki "+perhe"*justjoo*)

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Fyrisch

Posts: 4,525

#2682 • • Fyrisch

mariq, 22.12.2005 11:58:
Sain postissa (toimistolle) joululahjan, mut en tiedä keneltä; allekirjoitus on niin kummallinen, ettei siitä saa selvää *ding**hmph*
(ja ilmeisesti lähettäjä ei juuri tunne mua, koska siinä luki "+perhe"*justjoo*)



Se olettaa et sä tunnet sen, ja nyt sun pitäs sen suunnitelmien mukaa mennä sen luokse kiittää ja sanoo "mut ei mul oo perhettä hihi"
sit se ukko alkaa wonkaa suo *sars*
mariq

Posts: 2,154

#2683 • • Edited mariq

Fyraett, 22.12.2005 12:21:
---
mariq, 22.12.2005 11:58:
Sain postissa (toimistolle) joululahjan, mut en tiedä keneltä; allekirjoitus on niin kummallinen, ettei siitä saa selvää *ding**hmph*
(ja ilmeisesti lähettäjä ei juuri tunne mua, koska siinä luki "+perhe"*justjoo*)
---
Se olettaa et sä tunnet sen, ja nyt sun pitäs sen suunnitelmien mukaa mennä sen luokse kiittää ja sanoo "mut ei mul oo perhettä hihi"
sit se ukko alkaa wonkaa suo *sars*


*nauru**sars*

Edit: oli muuten naisen käsialaa.. *ding*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Fyrisch

Posts: 4,525

#2684 • • Fyrisch

mariq, 22.12.2005 13:02:
Edit: oli muuten naisen käsialaa.. *ding*



sit se on salettii joku fruitcake :D


oma päivän o_O

joutu venaa 40min bussii päättäril eikä sitä oikeet tullu koskaa, 2 bussii siihen tuli mut ne lähti menee.

ihmisii oli kertyny varmaa lähemmäs sata siihen odottelee, kunnes sit luovutin ja kävelin rauttikselle.

Joka päivä sama läppä.

I *sydän* JOULU
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#2685 • • Peikkotyttö
Perinteisenä joulutraditiona sain taas antibioottikuurin jouluksi. Tänä vuonna lääkäri määräsi lääkkeet syötäväksi tyhjään vatsaan. Milloin mulla muka seuraavan parin päivän aikana anoppikullan herkkujen äärelllä muka on tyhjä vatsa??!

--
Groove is in the Heart

Saara

Posts: 1,954

#2686 • • Saara #2970

peikkotyttö, 22.12.2005 21:41:
Tänä vuonna lääkäri määräsi lääkkeet syötäväksi tyhjään vatsaan. Milloin mulla muka seuraavan parin päivän aikana anoppikullan herkkujen äärelllä muka on tyhjä vatsa??!



It's Karma, baby, Karma <3.

Mul itelleni puheksi flunssa, kaikilla muilla duunikavereilla onkin ollut jo tämä.

Kiva kiitos moi. Onneksi ei tarvi huomenna olla kuin muutama tunti vaan töissä.
:C

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

domi

Posts: 7,069

#2687 • • domi Työn sankari.
Meinaakohan tämä et seuraavat FAST-bileet ovat Ukrainan länsiosassa, ja mulla on niihin vipit? O_o
sapeli

Posts: 11,768

#2692 • • sapeli jokukukamikä?
Löysin iteltäni kakshaaraisen nenäkarvan *eiei* *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#2693 • • sapeli jokukukamikä?

peikkotyttö, 22.12.2005 21:41:
Perinteisenä joulutraditiona sain taas antibioottikuurin jouluksi. Tänä vuonna lääkäri määräsi lääkkeet syötäväksi tyhjään vatsaan. Milloin mulla muka seuraavan parin päivän aikana anoppikullan herkkujen äärelllä muka on tyhjä vatsa??!



Heti aamusta *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tomppi

Posts: 1,600

#2695 • • tomppi thzombie ™
Kuullut Tripteaserin Games in Trance biisiä pari kertaa nyt ja en ymmärrä what the fuzz is about. Mut hyvä juttu et kaikilla ei oo sama musiikkimaku.

--
My fellow Americans. I&#039;m pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

e/v

Posts: 434

#2696 • • e/v
Varmistin itselleni, ettei perinteisestä joulusta aikanakaan puutu jännitystä...

Kahdeksaakymppiä parin piruetin kautta nokka edellä Hki-Tre moottoritien keskikaiteeseen, kuitenkin auto sekä kuski säilyivät ajokuntoisina.

Tuli kyllä annettua itselle paremmat kyydit kuin yhdessäkään huvipuiston laitteessa.
Tarsu

Posts: 2,449

#2697 • • Tarsu

-e-, 24.12.2005 21:32:
Varmistin itselleni, ettei perinteisestä joulusta aikanakaan puutu jännitystä...

Kahdeksaakymppiä parin piruetin kautta nokka edellä Hki-Tre moottoritien keskikaiteeseen, kuitenkin auto sekä kuski säilyivät ajokuntoisina.

Tuli kyllä annettua itselle paremmat kyydit kuin yhdessäkään huvipuiston laitteessa.



no huhhuh!

oott siis kunnossa?
*whaat*

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

e/v

Posts: 434

#2698 • • e/v

Åskari, 24.12.2005 22:30:

no huhhuh!

oott siis kunnossa?
*whaat*



Joo :) Mun henkinen rallikuskini ehkä sai sen suurimman kolauksen *vink*

Mini tosin tarvitsee huoltoa, etupuskuri, valot ja spoileri on sökönä.

Mä kuitenkin päätin paluumatkalla, että tulevaisuudessa haluun oikean auton.. enkä tulitikkurasiaa.

Mutta olihan villiä.
Avatar
#2699 • • Annakins Guest
Joku oli pöllinyt faijan haudalta sinne eilen aamulla viedyn tulppaanipuskan...
Displacer

Posts: 1,828

#2700 • • Displacer

Annakins, 25.12.2005 18:32:
Joku oli pöllinyt faijan haudalta sinne eilen aamulla viedyn tulppaanipuskan...



Tämä se osoittaa joulumieltä ja ns.reilua meininkiä *eiei*