päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,818 views

sapeli

Posts: 11,768

#2641 • • sapeli jokukukamikä?

koo, 12.12.2005 14:27:
Mun kädet haisee kondomeille vaikken ole ollut kyseisten kapineiden kanssa tekemisissä ainakaan kolmeen viikkoon. *ding*



Kandee pestä kädet välillä *vink* *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#2642 • • sapeli jokukukamikä?

äm, 15.12.2005 14:12:
Tää on kyllä mun koko tähänastisen elämäni o_O, mutta
MÄ VIIHDYN TYÖSSÄNI!
Sairasta.



Itse asiassa mun piti eilen tulla postaamaan ihan samaa asiaa *hih* On se kumma juttu miten töissä voi olla kivaa *ding*

Ja sit toinen päivän o_O : olin mm. eilen hereillä valmistautumassa töihin ennen mun veljeä tai äitiä - jotka molemmat myös käy töissä - ja mä olen meidän perheestä aina ollut aamu-unisin ja nukkunut pisimpään... *whaat*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sixtus

Posts: 198

#2643 • • Sixtus
Only in America:

Rikollinen haastoi poliisikoiran oikeuteen
15.12.2005 9:56

Marihuanalastin takia pidätetty mies sanoo tunteneensa olonsa uhatuksi.

Huumerikoksesta tuomittu Wayne Francis Green, 46, on päättänyt kostaa yhteiskunnalle tulevaisuudessa häämöttävän rangaistuksensa. Vasta tammikuussa oikeuden tuomittavaksi joutuva Green on lämpimikseen haastanut oikeuteen poliisikoiran.

- Koira olisi aivan hyvin voinut tehdä jotain minulle tai seurueelleni, yhdysvaltalainen Green perustelee saksanpaimenkoira Andille kattamaansa leivätöntä pöytää.

375 000 euron vaade

Green, jonka hallusta löytyi kilotolkulla marihuanaa, sanoo tunteneensa itsensä uhatuksi Andin takia.

- Se on ilkeä koira. Minusta tässä on nyt kyseessä vakava asia. Rakastan koiria, mutta rajansa kaikella, puhisee Green, joka vaatii 375 000 euron suuruisia korvauksia poliisikoiran aiheuttamasta henkisestä kivusta ja särystä.

Oikeuskäytännön mukaan syytetyn tulee nähdä asiakirja syytteeseen joutumisesta ja allekirjoittaa se. Tällä kertaa asiakirja kiikutettiin Andin kuonon eteen. Aikansa siltä silmäiltyään koira allekirjoitti paperin painamalla tassullaan jäljen asiakirjan alalaitaan.
Vice

Posts: 182

#2644 • • Vice Känniääliö

Sixtus, 15.12.2005 16:06:
375 000 euron vaade



Aika köyhää.. Eikös tosta nyt ois pitäny ainakin muutaman miljardin pyytää?

..ja GO-Jenkit-GO *aplodit*

--
We are the Borg. Resistance is futile. Your culture will adapt to service ours. We will add your biological and technological distinctiveness to our own.

UnityF

Posts: 15,721

#2645 • • UnityF joo just se
oon jo tunnin ajan kattonu et kello on vasta klo15 mut se onkin jo klo16... *grr**myöhässä*
ezzy

Posts: 8,060

#2646 • • ezzy Droid-pappa

kilobitti, 15.12.2005 10:12:
---
ezzy, 9.12.2005 12:17:
---
Philly, 9.12.2005 12:09:
Palovaroitinratsiat tulossa koteihin?
09.12.2005 11:04
http://www.jippii.fi/uutiset/kotimaa/
---
Mikä seuraavaksi, oi holhousyhteiskuntamme...
---


Jos noi ehkäisee tulipaloja, on se myös sun etu että myös esim. naapurilla on palovaroitin.



Missasit pointin eli nuo tarkastukset on sitä holhoamista, ei se palovaroitinpakko niinkään. Miksi jokaista lakia ja pykälää varten pitää olla joku silmälläpitävä elin.

Valtio lähettää (jonkin alihankkijan toimesta) vaan kaikille palovaroittimen laskun kera, voilá ja case closed.
Sinza

Posts: 2,227

#2647 • • Sinza

sapeli, 15.12.2005 14:15:
---
äm, 15.12.2005 14:12:
Tää on kyllä mun koko tähänastisen elämäni o_O, mutta
MÄ VIIHDYN TYÖSSÄNI!
Sairasta.
---
Itse asiassa mun piti eilen tulla postaamaan ihan samaa asiaa *hih* On se kumma juttu miten töissä voi olla kivaa *ding*


Mäkin oon ihmetellyt just samaa omalla kohdallani *whaat*. Tosin vasta 1 kk tässä uudessa duunissa takana, mut silti! *ding*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Gleba

Posts: 549

#2648 • • Gleba
tekeekö joku oikeesti nuita yliherkkyystestejä mitä lukee hiusväripurkeissä että pitäs tehä? ja jos sitä ainetta ei kerta saa säilyttää, ni miks käsketään tehä testi 48h ennen värjäystä sillä aineella... en oo kyllä koskaan lukenu sen tarkempia ohjeita tuohon.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

koo

Posts: 379

#2649 • • koo

sapeli, 15.12.2005 14:13:
---
koo, 12.12.2005 14:27:
Mun kädet haisee kondomeille vaikken ole ollut kyseisten kapineiden kanssa tekemisissä ainakaan kolmeen viikkoon. *ding*

---


Kandee pestä kädet välillä *vink* *nauru*



*sars* Ehkä joo...

--
Backstagella on paratiisi.

Snowie

Posts: 601

#2650 • • Snowie Ihku Hiutale
Mitä vittua. Mulle tultiin tänään töissä sanoo, että "Käyksä jossain reiveissä? sä näytät ihan siltä."
Mulla on päällä mustat housut ja musta huppari, miten hitossa se viestii mun bileissä käymisestä yhtään mitään? Pelottavaa..
Tropico

Posts: 246

#2651 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Yritin tänää käydä ärrällä lataamassa aikaa hkl kk-korttiin. Muija tiskin takana sano että niil on ollu jotain teknikkaongelmia sen kans et voi yrittää ladata siihe. No se kokeili ja sano ettei onnistu. 1 kuukauden siis halusin.

Noh sit menin toiselle ärrälle ja siel loksahti leuka auki ku jamppa tiskin takana sano et tässähän on jo se kuukaus aikaa.
Se tulosti kuitin käteen tottahan se oli. Kuukaus hkl:ltä ilmaseks. Helvetti ku ois pitäny yrittää ladata se vuos siihen *iloinen*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#2652 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
en oikein ole varma, että onko tää mun juttu päivän :) vai :(,
joten se sit varmaan on päivän o_O.

tän meidän duunipaikan asiakasneuvojien määräaikaista työsopimusta
ei enää jatketa vuoden vaihteen jälkeen... pääfirma nimittäin haluaa
karsia ulkoista työvoimaa.

toisaalta on kyllä todella vittumaista pelätä, että joutuuko sitä taas 'elämään'
opintotuella ja porukoilta pummaamisella... mutta toisaalta olen aika helpottunut
kun voi alkaa lukemaan pääsykokeisiin ja etsimään kiinnostavampaa työtä.

hu0h.

--
dasinoaisnvs

koo

Posts: 379

#2653 • • koo

Tropico, 16.12.2005 11:13:
Yritin tänää käydä ärrällä lataamassa aikaa hkl kk-korttiin. Muija tiskin takana sano että niil on ollu jotain teknikkaongelmia sen kans et voi yrittää ladata siihe. No se kokeili ja sano ettei onnistu. 1 kuukauden siis halusin.

Noh sit menin toiselle ärrälle ja siel loksahti leuka auki ku jamppa tiskin takana sano et tässähän on jo se kuukaus aikaa.
Se tulosti kuitin käteen tottahan se oli. Kuukaus hkl:ltä ilmaseks. Helvetti ku ois pitäny yrittää ladata se vuos siihen *iloinen*



Wautsi mikä mäihä! Kävispä mullekin joskus noin... *aplodit*

--
Backstagella on paratiisi.

sune

Posts: 2,096

#2654 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Tää on ollu kyl yks vittu koko yö. tai no ei kokonaan mut olipa tapahtunu asioita joita mun järki ei voi käsitellä.*whaat*

--
ei kovin ihku eikä plur

Jone

Posts: 8,258

#2655 • • Jone Archibald Haddock
Oon aina kokenut itseni vähän turhan basic-jätkäksi mihinkään kehonmuokkauksiin, mutta yöllä yksi ystävällinen veijari tuli moikkaamaan ja modaili naamaani. Ihan ilmaiseksi vieläpä - joulunalus on antamisen aikaa, I see.
UnityF

Posts: 15,721

#2656 • • UnityF joo just se
mua nukuttaa TÄHÄN aikaa *ding* normisti kun saan unta vasta siinä klo 06-07 aikaa aamulla..*ding*
Jutu

Posts: 3,054

#2657 • • Jutu Blondi
Tänään kun tulin kotiin Lahdesta ja kävelin tiellä mikä menee Alkon ohi, niin siinä sitten oli joku pariskunta menossa Alkoo. Se ukko jäi pitämään mulle ovea vaikka olin jossain viiden metrin päässä ja en todellakaan ollut menossa sinne. Siis näytänkö mä sellaselta ihmiseltä joka on menossa Alkoon jos vain sattuu kävelemään siinä tiellä? *lmao*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

micqo

Posts: 1,094

#2658 • • micqo
Huomasin tuossa äsken, et musta on tullut näköjään kiireinen kaveri kun en ole täälläkään kovin ehtinyt viettää aikaa... viimeisin viestini oli lokakuulta. *hmph*
micqo

Posts: 1,094

#2659 • • micqo
Tänään kauppaan mennessäni käveli joku hemmo mun edellä jolla oli jotkut duunarinhaalarit päällä ja sen selässä luki jotain "armon valtiaat oy tjsp + jeesus on mun herra" selässä ja kaverilla oli bensajerry kädessä. *ding*
sapeli

Posts: 11,768

#2660 • • sapeli jokukukamikä?
300g Juhlapöydän Konvehteja -rasia on kestäny mulla jo viikon eikä vieläkään loppu... *ding* Kai se on ihan hyvä asia ettei mässyjä mee enää kovin paljoa; ehkä niillä on vaan korvannu jotain muuta mitä nyt ei enää tarvi korvata *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.