päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,880 views

ninscu

Posts: 635

#10861 • • ninscu candydelic
Mä haistan jostain sen hammaslääkärin keltasen fluorilakan hajun O.o

--
.. grooving with the eternal now ..

kinderi

Posts: 1,783

#10862 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Funktion, 6.4.2009 10:19:

Koko yön olin sellasessa unessa/valveilla välimaastossa ja näin samaa "unta" loopilla koko ajan. Kääntyilin vähän väliä ja tiedostin täysin etten ole hereillä enkä unessa oikein kunnolla. Sanomattakin selvää että nyt väsyttää ihan kiitettävästi.



Tämmöstä täällä(kin).
Kummastuttaa vaan,yleensä tämmöstä on vaan jos on hirmusti jotain stressiä tai muuten ahdistaa,nyt ei pitäis olla mitään *ding*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Minnalilla

Posts: 418

#10863 • • Minnalilla
Tää on kyl todellakin päivän O____o


olin menos heittää kavereit himaa...sit tuolt "spugealueel" oli joku n.50vuotias hippimuija joka ei päästäny mua ohi siit autolla, teki vaan ristii rintaansa.. sit peruutin n.20m taaksepäin ja me soitettiin poliisit .. Sit siin tuli kauhee autorykelmä mist se ei päästäny ohi ketään. Iha hullu akka *whaat*

sit ku mentii juttele siihe nitten muittenkaa, nii se oli yht autoo lyönny sil koiran hihnal ja sit siin oli joku viiru ja lommo autos..

poliiseilki oli kiva työ saada se autoon......

wtf!?!??! *ding*

--
tilulileii!

kinderi

Posts: 1,783

#10864 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Minnalilla, 23.4.2009 21:30:

[klipetiklapeti]

wtf!?!??! *ding*



Nohnoh,ihan normaalia,tädillä vaan jääny aamunapit syömättä.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

J Raninen

Posts: 950

#10866 • • J Raninen
Laitoin eilen vodkan pakastelokeroon. Äsken meinasin ottaa naukun, mutta olikin pirulainen muuttunu hyytelömäiseksi jääksi(?). Taitaa olla lokero säädetty hitusen kylmälle.
Claquesous

Posts: 3,206

#10867 • • Claquesous viidettä kolonnaa

J Raninen, 25.4.2009 18:59:
Laitoin eilen vodkan pakastelokeroon. Äsken meinasin ottaa naukun, mutta olikin pirulainen muuttunu hyytelömäiseksi jääksi(?). Taitaa olla lokero säädetty hitusen kylmälle.



Eihän vodka jäädy. Ainakaan pakastimessa. Vaikka olisi kuinka kylmälle säädetty se pakastin. Taitaa olla melko kehnoa vodkaa.

--
32. of December

J Raninen

Posts: 950

#10868 • • J Raninen

Claquesous, Eihän vodka jäädy. Ainakaan pakastimessa. Vaikka olisi kuinka kylmälle säädetty se pakastin. Taitaa olla melko kehnoa vodkaa.


Finlandia Lime. Kyl tää päähän nousee ihan ongelmitta, että volttejakin on. Ja puhdas pirtuhan jäätyy about -40 asteessa, joten epäilisin näin suoralta kädeltä ton 40% alc.vol:in jäätyvän jossain -17 korvilla. Saa korjata, jos paremmin tietää.
Timce

Posts: 5,381

#10869 • • Timce

J Raninen, 25.4.2009 21:57:
---
Claquesous, Eihän vodka jäädy. Ainakaan pakastimessa. Vaikka olisi kuinka kylmälle säädetty se pakastin. Taitaa olla melko kehnoa vodkaa.

---

Finlandia Lime. Kyl tää päähän nousee ihan ongelmitta, että volttejakin on. Ja puhdas pirtuhan jäätyy about -40 asteessa, joten epäilisin näin suoralta kädeltä ton 40% alc.vol:in jäätyvän jossain -17 korvilla. Saa korjata, jos paremmin tietää.



45-prosenttisen votkan painosta 38 prosenttia on alkoholia ja jäätymispiste noin -27 astetta. Fakta.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Lerna

Posts: 320

#10870 • • Lerna
On se maailma ihmeellinen. Mielenkiinnolla odotellaan kuinka maailmanloppu tästä sikainfluenssasta tulee kun edelliseen lintuinfluenssapandemiaan kuoli jopa vähän yli 200 ihmistä. *toktok*
Wolverine

Posts: 1,860

#10871 • • Wolverine

Ameeba^, 26.4.2009 03:20:
On se maailma ihmeellinen. Mielenkiinnolla odotellaan kuinka maailmanloppu tästä sikainfluenssasta tulee kun edelliseen lintuinfluenssapandemiaan kuoli jopa vähän yli 200 ihmistä. *toktok*



se oli kyllä vain epidemia, pandemia olisi sitten muutamaa astetta vakavampi tapaus. tämä näyttää paljon huolestuttavammalta jos tauti tarttuu ihmisestä toiseen, sitten tässä on kyllä todellinen pandemian uhka.
Claquesous

Posts: 3,206

#10873 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Timce, 25.4.2009 22:01:
45-prosenttisen votkan painosta 38 prosenttia on alkoholia ja jäätymispiste noin -27 astetta. Fakta.



Ookra, seison korjattuna.

--
32. of December

Amma

Posts: 2,383

#10874 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

2la, 27.4.2009 14:38:
---
Amma, 24.4.2009 19:31:
2la:n kulmakarvat, jotka aiheuttaa ilmasta viinaa ja kiitettävää humaltumista. x)
---
Aamua kohti se alkaa näyttää: *igor*


Älä valehtele. Eikä ala. :P
Aamua kohti kulmakarvankohotustaitoa yritetään opettaa hymyssä suin satunnaisille, saman suunnan kämpille konttaaville tuttavuuksille. :D

Pvän o_O on viime vko, joka juontaa juurensa reilun 3 vkon takaisiin tapahtumiin.
Tapaa kaverin kaveri bileissä. Juttele niitä näitä ja saa tietää, että tyyppi on lähdössä parin vkon päästä joidenkin kolmansien osapuolten kanssa skimbaamaan Lappiin. Ilmoita lähteväsi mukaan. Carpe diem, lähde mukaan.
Lopputulos? Hervottoman hauska viikko Levin läppälandiassa. ^___________^

Että ajelin sitten Lappiin ja takaisin. Ja koska ajoin ensin Ylläkselle, niin pitihän sitä rajaa pitkin ylöspäin pöristellessä koukata Ylitornio-Pello väli Ruotsin puolella, koska se oli mahdollista ja niin helppoa - siitä vain suit sait sillan yli joen toiselle puolelle toiseen maahan ja takaisin. Ihan vain huvin vuoksi.
Tulipa sieltä Kidikin bongattua Levin paikallisesta ja ties mitä kaikkea muuta vko sisälsikään. Kieltämättä "vähän" epätodellinen olo koko reissusta. *whaat*

1094654030702.jpg

--
*etsiskel*

Avatar
#10876 • • Muussika Guest
Käytin pitkästä aikaa vaakaa duunissa tossa yks päivä. Totesin, että jokunen vuosi takaperin mä olin melkeen 10 kiloa kevyempi, mutta mulla ei siltikään ole ollut mitään onkelmia mahtua saman koon vaatteisiin.

Siis oonko mä oikeesti hankkinu melkeen 10 kiloa lihasta, vai oliko vaaka epäkunnossa. o__O
Kolera

Posts: 4,256

#10877 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Oikeastaan sunnuntai-illan repeilytuokio kun ajoin mökiltä poispäin ja siinä mökistämme 100m päässä on tädin ja hänen omistama talo pihatontteineen nurmikkoineen. Mökillemme vievä tie menee aivan heidän nurmikkonsa vierestä ja talvella sitä sitten auraa yks tuttu talon isäntä siitä läheltä. No auratessaan isäntä oli sit rouhassu tienreunasta maata pois niin että se tien penkka oli kulkeutunut n. 30cm nurmikon puolelle.
No sunnuntaina illalla kaupunkiin ajaessa katselin että mites niitä penkan 10-30cm halkasijaltaa olevia palasia oli n. metrin kahen välein tullut 30cm meitin tien puolelle. Sitten repesin että ei saatana onko se tädin mies(pikkutarkka oikeistolainen) nyt sit vähän ilmassu mieltään, että kyseinen asia nyt pitäis pikimmiten korjata, mutta ei ole viitsinyt ihan sitten tulla sanomaan sitä suoraan henkilökohtaisesti =P
niillä on siinä semmonen vajaa puol hehtaarii ehkä sitä nurmikkoa ja sit 10m matkalla kun on 30cm maata heidän nurmikollaan niin pitää ruveta vihjailemaan noin =P

EIIII SAAAAAATANA :DDDDDDDDDD

no aurausmies tulee sitte traktorilla korjaamaan kyseistä tien/nurmikon pätkää niin tää tädin mies oli sit menny sinne ja kysyny et mitä traktorimise tekee ja vastauksen kuultuaan todennu et ei kyllä käy että tietä ei kyllä yhtään enempää tuoda meidän nurmikon puolelle ja lähettäny traktorin pois. Ei saatanan pässi voinu soittaa faijalle tai kävellä 100m matkaa ja tulla kysymään että hei mitäs sä oikeen meinaat et keskustellaas nyt vähän tästä asiasta. "tilatun" työmiehen lähettää pois ja vielä ku traktorimiselle oli valmiina oottamassa aurauspalkatki ni eihän se niitäkää sit tajunnu tulla kysyy. Ja vielä ku täti sen koko paskan omistaa ja sillä sen miehellä ole penniikää vittu kiinni siinä! Tädiltä myös oli kysytty ihan lupa asiaan että voidaan hoitaa homma.
Sen lisäks että siinä ei missään nimessä ollut ideakaan että tie tulisi nurmikon suuntaan vaan päinvastoin ottaa se irtomaa pois nurmikolta siihen tielle takas mikä aurauksessa oli sinne levinny.
En kyllä saatana yhtää ihmettele että tommosella pilkunviilausMINÄOMISTANTÄMÄN mentaliteetilla herra on opiskellu tuomariks. Kyllä vittu sopii helvetin hyvin vääntämää kättä lakiasioista ja muusta säädöksestä.

On kyllä helvetin hyvä etten mun tartte noista asioista vielä hirveesti huolehtii ja kokee sen viilailuja. Mä lataisin aika rivakkaa koko vuosien kyrpiintyneisyyden sen naamaa. Sukulaisia ku ollaa ja hehtaarista nurmikkoa ku menee 3m^2 vähän ehkä pois ni eikö yhtää vois antaa periks tommosis asioissa =P ja no muutenki herran toiminta on kyllä just semmosta et niin oma napa ensin ja muusta yhteisöstä paskanvitut kuha oma napa pullottaa cheddarista ja mämmistä.

Ittel ei tulis mieleekää olla noin vitun röyhkee. ei vaan saaaaaatana pysty käsittää

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Takyon

Posts: 2,945

#10878 • • Takyon Möwkö
Humalaiset ihmiset kyllä osaa olla omituisia aina välillä, ainakin taksin kyydissä. Tyyppi halus martinlaaksosta tikkurilaan ja kun ollaan päästy ihan tiksin kulmille niin sanookin että aja takasin. Eli tollanen reilun 40 euron huviajelu o_O

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

turquoise

Posts: 732

#10879 • • turquoise e-ra2co
Mutsi lähetti mulle pääsiäisenä kauheen kasan karkkia. Totuttuun tapaan hutasin niistä puolet huiviin heti. Oon aina tykännyt makeasta niin paljon, että en voi enkä halua säilyttää kotona mitään hyvää. Sitten tuli ongelma, että mitä mä teen niille lopuille. Olis tuntunut kauheelta heittää toisen lahja roskiin, joten päätin ottaa marmeladirasian ja järjestellä karamellit siihen siististi. Sitten teippasin sen kiinni, kirjoitin kanteen tilanneraportin (+ Hyvää pääsiäistä! ja ehkä lievästi vainoharhainen huomautus PS. Näitä ei ole myrkytetty.) Vein sen taloyhtiön roskiksen päälle, ja joku todellakin oli ottanut ne siitä.

Tämän uhrilahjan jälkeen mulle on sattunut kummia kyseisen jätehuoneen liepeillä.
Ensiksi löysin samasta roskista 4 hienoa, oljista punottua tummanpuun väristä koria. Ne toimivat mulla nykyään kukkaruukkuina, ja yks on varattu laskuille.

Seuraavalla viikolla olin siivonnut koko aamupäivän, ja olin muina miehinä viemässä roskia. Nostan roskiksen painavan kannen, ja yhtäkkiä kuuluu vierestä "*Sukunimen* Meri perkele!" Se oli yks mun hyvä koulukaveri, jota en oo nähnyt kertaakaan valmistumisen jälkeen. Jäbä asuu vielä jossain PK-seudulla, eikä ollut mitään hajua, että se oli Tampereella. Tilanne veti ihan sanattomaksi, mutta oli hauska nähdä!

Eilen löysin kännykän roskiksen päältä. Pitää viedä se huomenna kyttikselle.

Äsken joku taas oli käynyt äsken tyhjäämässä levyhyllynsä roskiin. Muutaman levyn niistä otin, joista yks oli jopa psykee.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Birgie

Posts: 1,311

#10880 • • Birgie Kikati
Vein digiboksin huoltoon 8.4.09, ja tänään kävin palauttamassa Welholle lainadigiboksin ja sain samalla tiedon, että mun digiboksin korjaus ei mennyt takuuseen. Antoivat mulle ostokuitista kopion vakuutusyhtiötä varten ja ostopäivämäärä oli 8.4.08. Pikkasen meni vatsassa jotain ympäri O_o

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.