11,982 posts, 600 pages, 4,647,662 views
MesMeRise, 3.4.2009 15:54:
---
pirpeli, 31.3.2009 13:26:
---
MesMeRise, 25.3.2009 21:05:
Katoin leffan 28 päivää, ensimmäistä kertaa kokonaan.
Lopussa, kun helikopteri lentää niiden tyyppien yli, kuuluu radiopuhelimesta:
"Ok, lähettäkää helikopteri"
Siis suomeksi...
---
Huomasithan myös, että alussa yksi apinanvapauttaja-aktivisteista on suomalainen näyttelijämies Jukka Hiltunen? Mut joo, oli toi aika hauska ekalla kerralla toi loppu, vähän sellanen wtf.
---
En huomannu :) Meinas vaan mennä karkit väärään kurkkuun ku ton kohan katoin :D
Mistäköhän moinen suomi spiikki? Toi Hiltusen Juudeli meni kyllä meiltä myös ohi..
Mutta toimii!
Ei pysty tajuumaan miten nopeesti toi aika menee. Toki himassa on kevät ja mahtavaa nähdä perhettä, frendejä ja päästä treenaamaan
No okei, tota listaa vois jatkaa loputtomiin. Muuuuutta, travel... ooh travel. Just love it
(onneks sitä voi aina lähtee uudestaan
)
vinha, 17.4.2009 18:51:
Joskus keskiviikkoiltana nukkumaan käydessä katsoin o_O kun huomasin että sängyssäni lakanassa oli jotain kirjotusta tussilla.. H24 tjsp. No annoin asian olla pari yötä, eikä kirjoituksia ilmestynyt ainakaan lisää ;)
Sitten eilen illalla nukkumaan käydessä tajusin että se oli narikkamerkintäni lauantaisista Entropyn bileistä :D Olin ilmeisesti nukkunut käden päällä bileiden jälkeen ja tussit siirtyneet lakanaan :) Onneksi ei ollu mikään Gantin lakana :P

Mimir, 17.4.2009 20:39:
Mä kastoin tänään lapsen o_O. Tai siis hätäkastoin. Ei mikään ihmeellisyys meidän töissä, mutta eipä ole ennen osunut omalle kohdalle.
Hyzenthlay, 18.4.2009 03:25:
---
Mä kastoin tänään lapsen o_O. Tai siis hätäkastoin. Ei mikään ihmeellisyys meidän töissä, mutta eipä ole ennen osunut omalle kohdalle.
---
missä oot töissä? O__o sori, pakko kysyy :D
Mimir, 18.4.2009 18:08:
---
Hyzenthlay, 18.4.2009 03:25:
---
---
missä oot töissä? O__o sori, pakko kysyy :D
---
Vastasyntyneiden teho-osastolla :)
SyndroDome, 12.4.2009 19:28:
---
MesMeRise, 3.4.2009 15:54:
---
pirpeli, 31.3.2009 13:26:
---
MesMeRise, 25.3.2009 21:05:
Katoin leffan 28 päivää, ensimmäistä kertaa kokonaan.
Lopussa, kun helikopteri lentää niiden tyyppien yli, kuuluu radiopuhelimesta:
"Ok, lähettäkää helikopteri"
Siis suomeksi...
---
Huomasithan myös, että alussa yksi apinanvapauttaja-aktivisteista on suomalainen näyttelijämies Jukka Hiltunen? Mut joo, oli toi aika hauska ekalla kerralla toi loppu, vähän sellanen wtf.
---
En huomannu :) Meinas vaan mennä karkit väärään kurkkuun ku ton kohan katoin :D
---
Joo meillä himassa alko kanssa (katottiin leffa frendin kanssa) hirvee huuto siinä lopussa kun kuulu suomea :DMistäköhän moinen suomi spiikki? Toi Hiltusen Juudeli meni kyllä meiltä myös ohi..
Kandee muuten ziigaa (ellet oo jo ziigannu) se jatko-osa kanssa! Noi on kyllä aika kipeitä leffojaMutta toimii!