päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,346 views

Jone

Posts: 8,258

#1701 • • Jone Archibald Haddock
Saivat mut puhuttua juhannusaatoksi töihin (tosin vain 06-14) maksamalla nelinkertaisen liksan. Hooray for boobies ja nelisen hunttia yhdestä päivästä.
phear

Posts: 804

#1702 • • Edited phear <X>

Jone, 23.6.2005 08:11:
Saivat mut puhuttua juhannusaatoksi töihin (tosin vain 06-14) maksamalla nelinkertaisen liksan. Hooray for boobies ja nelisen hunttia yhdestä päivästä.



No toihan on ihan helvetin hyvä. Menisin mäkin, koska onhan noita juhannuksia, mut nelisatasia ei niin kauheesti. *nauru*

Niin joo ja oma päivän o_O:
Jos laitan käteni nyrkkiin, en saa avattua keskisormea enää itekseen. Kroppa alkaa sanoa, milloin 16h työpäivät alkaa riittää...
Bio

Posts: 4,429

#1703 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Mahtoiko kukaan Turussa kuulla eilen itäharjun suunnalla sen räjähdyksen siin puol viiden aikaan?
Siinä K-Raudan lähellä oli ihan liekeissä joku talo tai tehdas, kun ajoin siitä ohi. Olin just parvekkeella kun se räjähti ja sit taivaalle nousi sellanen sienimäinen savupilvi. Koko kerrostalo tärisi ja ikkunat helisi.. hiukan siin säikähti.
onni3mk

Posts: 3,973

#1704 • • onni3mk Onni on.
Tajusin just, et oon viimeks syöny aamulla ennen klo 10 kaks kananmunaa ja juonu päivän aikana 5 kuppii kahvia. Yleensä en juo ainuttakaan kuppia.

Ei ihmekkään et olo on hieman...outo *ding*

--
Onni on.

Temazepam

Posts: 246

#1705 • • Temazepam Forever N00B
Vähän Weird -fiilistä eiliseltä:
Luin Eppu Normaalin 'elämänkertaa' ja siinä oli puhetta Juice Leskisestä. Just sillon alko radiossa soimaan joku Juice Leskisen biisi... Oli vähän WTF *iihhih*

--
-Your Lordy Mistress-

deena

Posts: 276

#1706 • • deena tenukeppi
Opin kämppiksestäni uusia asioita; eeva puhuu puhelimessa aina tietyn kaverinsa kanssa pöydän alla...???

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

Maina

Posts: 261

#1707 • • Maina
Hyvin iso kukkalähetys ilmestyi mun ovelle! ja se oli viel mulle!
anqqa

Posts: 4,034

#1708 • • anqqa tirehtööri
poltin itseni eilen hietsussa pahiten mitä koskaan suomessa, esim nyt ei kykene kunnolla seisomaan/kävelemään kun pohkeiden iho on niin kireellä että sattuu ilosesti.. ei suomessa voi palaa o_O joutuuko tässä muka myöntämään olevansa väärässä.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Amma

Posts: 2,383

#1709 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

anqqa, 25.6.2005 11:05:
ei suomessa voi palaa o_O joutuuko tässä muka myöntämään olevansa väärässä.


Kyllä voi ja joutuu myöntämään. Aurinkovoiteiden käyttö on oikeesti ihan fiksua silloin, kun aurinko paistaa. Eilen rannikolla tuuli sen verran, ettei auringon polttavaa kuumuutta (lieni +25...30 Celsiusta) oikein huomannut.
Nyt sitten jotain viilentävää After sunia pintaan, jos vaikka helpottaisi oloa.

--
*etsiskel*

lostgone

Posts: 2,493

#1710 • • lostgone
Moon kuunnellut samaa kappaletta toistolla koko päivän*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Bio

Posts: 4,429

#1711 • • Bio The Bullies / Pinky
On se kumma mikä vaikutus musiikilla on.. Kävin viime viikolla kauniina aurinkoisena iltana luontopolulla lenkillä kuunnellen AvB:n settiä ja kaikki oli niin hienoa.
Mut tänään kun lähdin tonne sateeseen lenkille sinne samalle luontopolulle ja kuuntelin OlliS:n darkjuly-settiä niin kaikki oli synkkää, siin luonnossa ei tuntunu olevan mitään kaunista, kaikki värit oli mustavalkoisempia ja ihmiset oli kyllästyneen näköisiä..
nomic

Posts: 4,120

#1712 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Näin unta, että mun kovalevyt kävi 170 asteisena ja en saanut konetta sammutettua, vaikka vedin johdot seinästä. *ding* Kerrankin uni, jossa kukaan ei kuollut! *jiihaa*
Freja

Posts: 8,775

#1713 • • Freja Sihteeri
Mun palkalliset vapaapäivät näköjään lasketaan työpäiviks koska saan lomaltapaluurahat jo huomenna *täh* lomaa viel siis tavallaan 2 viikkoo jälellä noiden jp-päivien ansiosta. No, ei voi valittaa *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kilobitti

Posts: 2,419

#1714 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno
Ok, tiesin, että mulla on hyvä kaukonäkö. Näin eilen ympyrätalon kulmalta oikein bussin numeron, joka oli 4. ja 5. linjan risteysten välissä hämeentiellä. Päivän o__0 on se, että katoin kartasta että välimatkaa on 450m *ding*

edit: joo, näköni ei varmasti ole ainutlaatuinen, mut yllättyinpä silti positiivisesti.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Silphid

Posts: 219

#1716 • • Silphid
Meidän parkkipaikalla palaa auto :O ja se vieri pariin muuhun autoon kiinni. Seurataan tilannetta.

--
:)

noena

Posts: 3,138

#1717 • • noena first breath after coma
Jotenkin mun aivot tuntuu siltä että ne olis jotenki oudosti mössönä. o__O
arrgh*grr*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1718 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

kilobitti, 28.6.2005 20:31:
Ok, tiesin, että mulla on hyvä kaukonäkö. Näin eilen ympyrätalon kulmalta oikein bussin numeron, joka oli 4. ja 5. linjan risteysten välissä hämeentiellä. Päivän o__0 on se, että katoin kartasta että välimatkaa on 450m *ding*



Minullakin näkö paranee yllättäen heti kun näkökenttään osuu joku 6-päk tai 12-päk tarjouskyltti *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1719 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Heräsin klo 9.00

Menin työhaastatteluun ja sain työn.
Takaisin kotiin.
Pesin: Kaikki seinät ja lattiat, kylppärin, hellan, jääkaapin ja roskiksen.
Imuroin koko kämpän.
Kävin juoksuttamassa koiraa.
Vaihdoin lakanat, tyynyt ja peitot.
Ravistelin matot.

Onko minusta tulossa vaimo?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

ezzy

Posts: 8,060

#1720 • • ezzy Droid-pappa
Käytiin porukalla katsomassa War of the Worlds...
...palasin autolle, niin auto oli täysin eloton, ei ollenkaan virtoja...

Jos on nähnyt leffan, tietää, että siinä tilanteessa kuumotti hieman

O_o