11,982 posts, 600 pages, 4,020,286 views
tiiplis, 26.3.2008 22:56:
Tää piti laittaa jo aiemmin päivällä: näon yöllä unta että olin baarissa dokaamassa, join salmaria isosta mukista ja unessa tiesin että olen vähän huonoilla teillä, että aamulla pitää herätä aikaisin ja mä vaan notkun baarissa. Aamulla kun heräsin niin mulla oli darrainen olo
Peikkotyttö, 28.3.2008 22:51:
---
Tää piti laittaa jo aiemmin päivällä: näon yöllä unta että olin baarissa dokaamassa, join salmaria isosta mukista ja unessa tiesin että olen vähän huonoilla teillä, että aamulla pitää herätä aikaisin ja mä vaan notkun baarissa. Aamulla kun heräsin niin mulla oli darrainen olo
---
Mun faija on kerran kävelly unissaan baariin (tai näin ainakin legenda kertoo). Oli heränny siihen ku portsari toivotti lähtiessä mukavaa illanjatkoa. Ehkä sullekkin kävi niin..
Freja, 29.3.2008 01:11:
Avasin tänää töissä ison pakastimen ovea. Se jäi käteen.
Peikkotyttö, 28.3.2008 22:51:
---
---
Mun faija on kerran kävelly unissaan baariin (tai näin ainakin legenda kertoo). Oli heränny siihen ku portsari toivotti lähtiessä mukavaa illanjatkoa. Ehkä sullekkin kävi niin..
nethr, 29.3.2008 02:34:
Onneks hyks:illä oli ihq:t huoltojoukot silloin, niin ne korjas sen aika nopsaan.
mayah, 30.3.2008 14:23:
Mitäköhän ihmeen univelkoja on tullu nukuttua tänään.. O_o tällasta väsymyksen määrää en muista sitte ravintolatyövuosien.
Nitta, 30.3.2008 20:13:
Opinnäytetyön kakkalaariin on kertynyt yhtä paljon tekstiä kuin mitä opnt:ssä on tällä hetkellä, ajoittainen ahdistus vaivaa, onko tässä kyhäelmässä enää päätä tahi häntää...
Tarttis vissiin käydä lenkillä jos aivot toimis sen jälkeen paremmin
embie, 30.3.2008 20:31:
Juuri omani palauttaneena voin lohduttaa, että kun sitä samaa aihetta on itsekseen/parin kanssa pyöritellyt sen muutaman kuukauden (parhaimmillaan vuoden) alkaa mennä päät ja hännät sekaisin kellä jos toisella..
Mutta tuskimpa sinä(kään) mitään puutaheinää olet sinne kirjoitellut ja kuten meillä, esitys ja opponoinnit tuottivat yllättäen positiivista palautetta kun itse odotin saavani laarillisen sitä itseään niskaani sekä metrisen korjauslistan
Tsemppistä!