ezzy, 18.3.2008 17:59:
---
sativa, 18.3.2008 17:52:
Ei tämä nyt tämän päivä o_O ole, vaan oon miettinyt tätä jo pidemmän aikaa:
-glibb--
---
Etkot ja jatkot?
kjerros missä mä tutustuisin niihin ihmisiin, joiden kanssa voin mennä etkoileen?

11,982 posts, 600 pages, 4,195,764 views
---
-glibb--
---
Etkot ja jatkot?
sativa, 18.3.2008 18:04:
---
---
-glibb--
---
Etkot ja jatkot?
---
kjerros missä mä tutustuisin niihin ihmisiin, joiden kanssa voin mennä etkoileen?ruvennu jo aika lailla vakiintuun se porukka kenen kanssa tavataan etkoilla. jatkoille ny tietty menee usein ties kenen hörhöjen kanssa (ja hyvä niin) mutta harvemmin ne tuttavuudet ystävyyksiksi jalostuu, yleensä se on vaan sitten sitä meininkiä että dokataan ja biletetään yhdessä. sitäkään kun ei joka päivä jaksahaluapysty tekeen
sativa, 18.3.2008 18:04:
---
---
-glibb--
---
Etkot ja jatkot?
---
kjerros missä mä tutustuisin niihin ihmisiin, joiden kanssa voin mennä etkoileen?ruvennu jo aika lailla vakiintuun se porukka kenen kanssa tavataan etkoilla. jatkoille ny tietty menee usein ties kenen hörhöjen kanssa (ja hyvä niin) mutta harvemmin ne tuttavuudet ystävyyksiksi jalostuu, yleensä se on vaan sitten sitä meininkiä että dokataan ja biletetään yhdessä. sitäkään kun ei joka päivä jaksahaluapysty tekeen
Missä tapaisi mukavia, omanhenkisiä ihmisiä; tyttöi tai poikii?
blastic, 18.3.2008 19:31:
---
---
Paras tapa on ehkä lähteä vaan ihmisten ilmoille eikä unohtua omalle sohvalle röhnöttämään.
sativa, 18.3.2008 20:00:
Teretulemast plastik vaan mukaan jos olet siellä sohvanpohjalla röhnöttelemässä
Missä tapaisi mukavia, omanhenkisiä ihmisiä; tyttöi tai poikii?
Meinaa paikoin olla vähän tylsää ja näin pois päin. Oon aika sosiaalinen ihminen mut oikeesti hyviin tyyppeihin on tttooodella vaikee törmätä! *
Lapsuudenkaverit menee ties missä poikaystävineen ja itekin olen posi kyseiseltä seudulta muuttanut jo pari vuotta sitten. En ole koulussa, joten sitä kautta mahdoton tutustua ihmisiin. Seuranhakuilmotusta en laita, sillä pääasias haluisin kavereita ja osaan kuvitella vastausten laadun. Ja mihin sivuille mä ees laittaisin sen, missä käy hyvät tyypit lukemassa??
Bileissä tapaa ihmisiä juu, mutta sillon ehkä tulee enemmän keskityttyä siihen tamppaamiseen kuin seurusteluun. Baareja oon kokeillu, mut voinette kuvitella että aika heikoin tuloksin.
Puisto on ihan jees paikka kesäsin, mut mitä helvataa sitä tekis näin loskapaska-aikana?
Lyylikki, 19.3.2008 11:12:
Tampereella on ainakin joskus toiminut joku konemusiikkijärjestö, mutta sen tilanteesta en osaa sanoa mitään juuri nyt.
blastic, 19.3.2008 11:21:
Spinni ftw.
2la, 19.3.2008 12:41:
---
blastic, 19.3.2008 11:21:
Spinni ftw.
---
"Mistä löytyisi samanhenkistä porukkaa?" - "TTY:ltä" :-D
No ei kai ihan kivoja ootte.
sativa: mä voin lähteä kaljalle ilman taka-ajatuksia, perustetaan ompeluseura. :D
sativa: mä voin lähteä kaljalle ilman taka-ajatuksia, perustetaan ompeluseura. :D
blastic, 19.3.2008 12:49:
---
---
kihihihi tirsk tirsk
---
---
Hei, tuun mukaan joskus (kaljalle, en ompeluseuraan)!
Anselmi, 19.3.2008 18:39:
Härski meno ollut:/ (Otsikko hiukan harhaanjohtava)
Lähde: Kaupunkilehti Vartti
Citymaasturit lopettivat ruoan lauantaijaon Myllypurossa
---
Lyylikki, 19.3.2008 18:47:
Me <3 Suomalainen kansanluonne
Jos joku saa jotakin ilmaiseksi jostakin, niin totta kai sen kuuluu kuulua minulle. Ja ilmaiset ruoka-avustukset kuuluu tottakai kaikille. Niinpä niin.
Miten ne kehtaa mennä hakemaan niitä avustuksia? Minulle olisi iso kynnys mennä sinne, vaikka rahaa ei oikeasti olisikaan. Saatikka sitten körötellä yleensäkään autolla avustuksia hakemaan.
Suomessa alkaa olemaan sellaisia yltäkylläisyyden sukupolvia, että suhteellisuudentaju tuntuu välillä hävinneen jonnekkin aivan tyystin. Tästä löytyy varmasti monia esimerkkejä, mutta tämä on varmasti yksi räikeimmistä.