päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,214 views

RainChild

Posts: 909

#10201 • • RainChild

sapeli, 22.11.2008 22:11:
---
RainChild, 22.11.2008 22:09:
---
sapeli, 22.11.2008 21:56:
Työkaverit kännissä pikkujouluissa - ja ylipäänsä suomalainen kännikulttuuri. *ding*

Outoa että ihmisten luonteet ja jutut muuttuu niin paljon kännissä olessaan... Ehkä tää ei haittais jos kyse ei olis nimenomaan työkavereista. En oikein osannut rentoutua.
---
Ens viikon mun ensimmäisii pikkujoului nykyisessä firmas odotellen :S *jännitel*

---


Mä luulen et ne ekat on ne pahimmat! Meitäkin tuli tonne melkei 300 enkä tunne ku max 15... Ja kaikki muut tietty tuntee melkei kaikki muut. *hmph* Tuli siinä pariin tutustuttua paremmin, mut ei oo ollenkaan mun skene tuommonen.



No, meil ei onneks oo tota ongelmaa, ku tunnen kaikki mun työkaverit nimeltä ja useimmista jotain taustojakin :D. Kesällä olin kesänalottajaisis ja meininki oli kyl aika o_O...... noooh, aina voi lähtee kotii jos rupee vituttaa :p

--
Rainchild is back home

Late

Posts: 3,441

#10202 • • Late team Lasse
Talvi yllätti kotimatkalla, vältin juuri ja juuri elämäni ensimmäisen kolarin. Aika "jännä" tunne kun perä lähtee alta ja auto liukuu sladissa väärälle kaistalle. Jäihän siihen kokonainen metri-pari väliin että vastaantulija ehti alta pois...

Onneksi ei käynyt kuinkaan, kukaan ei jäänyt alle ja auto pysähtyi juuri ennen ojanpenkkaa, vieläpä ehjänä. *hikoil*
peikkolapsi

Posts: 1,180

#10203 • • peikkolapsi miisa the maskotti
vedin pyörällä pannut o_O

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Janisa

Posts: 2,226

#10204 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Tässä syksyn mittaan puhuin ystävien kanssa Jenkkilässä siitä, että harmittaa kun ei oo oikein saanut kutsuja kavereiden häihin (vaikkakaan en olis ehkä päässytkään paikalle...) ja nyt oon ollut Suomessa 3 viikkoa ja olen saanut jo kahdet kutsut häihin ja yhden kutsun polttareihin. *lmao*
Tästä se näköjään lähtee! *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

ezzy

Posts: 8,060

#10205 • • ezzy Droid-pappa

sapeli, 22.11.2008 21:56:
Työkaverit kännissä pikkujouluissa - ja ylipäänsä suomalainen kännikulttuuri. *ding*

Outoa että ihmisten luonteet ja jutut muuttuu niin paljon kännissä olessaan... Ehkä tää ei haittais jos kyse ei olis nimenomaan työkavereista. En oikein osannut rentoutua.



Mul oli jopa ihan hauskaa pikkujouluissa valokuvaillessa, vaikka ahdistunkin yleensä pelkkään dokaamiseen painottuvissa tilaisuuksissa. Tuolla oli sen verran muutakin tekemistä, ettei alkanut vituttaa, tosin ei kukaan hirveen häiritsevästi käyttäytynytkään. Kahdeksalta ajeltiin tosin tukka pois, vaikka yhdeltä pomolta vain piti :D
Avatar
#10206 • • Muussika Guest

sapeli, 22.11.2008 21:56:
Työkaverit kännissä pikkujouluissa - ja ylipäänsä suomalainen kännikulttuuri. *ding*

Outoa että ihmisten luonteet ja jutut muuttuu niin paljon kännissä olessaan... Ehkä tää ei haittais jos kyse ei olis nimenomaan työkavereista. En oikein osannut rentoutua.



Mä olen niiiiin onnellinen, että meikäläisen työpaikalla ei koskaan ole eikä tule olemaankaan mitään kännipikkujouluja. Johtuu tietysti alasta, mutta kuitenkin. Meiän pikkujouluihin tulee aikuiset (työntekijät) ja lapset (asiakkaat), aikuiset vetäsee älyttömiä itsensä nolaus -näytelmiä, lapset nauraa meille, syödään joulutorttuja ja ollaan hilpeitä. *hih*

Mua harmittaa tosi paljon, kun mulle on laitettu yövuoro just ennen juhlia, eli pääsen nukkumaan klo.10 aikaan aamulla, ja klo.17 pitäisi olla siistinä ja skarppina pikkujouluissa. Tiedän itsestäni, että olen ihan puolikuolleena juhlissa, joten en varmana jaksa esiintyä. Olen siis jakanut roolit muille. Harmittaa, mä kun tykkään esiintymisestä. :( Noooh, ehkä seuraavalla kerralla pääsen sitten nolaamaan itseni. :P
Freja

Posts: 8,775

#10207 • • Freja Sihteeri
No kylläpä ollu aika hemmetin kummallinen päivä ja kummallisemmaks viel menee. Ei vaan tajuu. Tää o kai taas just näitä päivii.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

SyndroDome

Posts: 1,103

#10208 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Janisa, 26.11.2008 15:43:
Tässä syksyn mittaan puhuin ystävien kanssa Jenkkilässä siitä, että harmittaa kun ei oo oikein saanut kutsuja kavereiden häihin (vaikkakaan en olis ehkä päässytkään paikalle...) ja nyt oon ollut Suomessa 3 viikkoa ja olen saanut jo kahdet kutsut häihin ja yhden kutsun polttareihin. *lmao*
Tästä se näköjään lähtee! *vink*



Hehee siitä se lähtee! *hih* Onko kesähäitä tiedossa? *hymy* Aloin tässä kelaamaan, että mä en oo vielä koskaan ollut kenenkään kamun häissä *ding* Vois niinku pikku hiljaa alkaa pariutumaan noi kamut :D Tahtoo häihin!

Niih ja btw back to (home?) Finland!! *hihu* Kotimatka se paras matka. Yleensä.

--
Life is full of choises.

Quakey

Posts: 692

#10209 • • Quakey
miten paljon helpompaa on miksaus pelkillä kuulokkeilla (kuin 1 korva luurissa ja toinen ilman) O_o
Quakey

Posts: 692

#10210 • • Quakey

SyndroDome, 26.11.2008 20:13:
---
Janisa, 26.11.2008 15:43:
Tässä syksyn mittaan puhuin ystävien kanssa Jenkkilässä siitä, että harmittaa kun ei oo oikein saanut kutsuja kavereiden häihin (vaikkakaan en olis ehkä päässytkään paikalle...) ja nyt oon ollut Suomessa 3 viikkoa ja olen saanut jo kahdet kutsut häihin ja yhden kutsun polttareihin. *lmao*
Tästä se näköjään lähtee! *vink*

---


Hehee siitä se lähtee! *hih* Onko kesähäitä tiedossa? *hymy* Aloin tässä kelaamaan, että mä en oo vielä koskaan ollut kenenkään kamun häissä *ding* Vois niinku pikku hiljaa alkaa pariutumaan noi kamut :D Tahtoo häihin!

Niih ja btw back to (home?) Finland!! *hihu* Kotimatka se paras matka. Yleensä.



kotimatka on ihan perseestä :(
noena

Posts: 3,138

#10211 • • noena first breath after coma
Aaargh.
Töissä hoidan muiden hommien lisäksi puhelinvaihdetta. Tänä aamuna tuli epämukavin puhelu ikinä. Yksi nainen soitti hieman hysteerisenä ja itkuisena, ilmoitti että hänen aviomiehensä, joka on meillä töissä, kuoli eilen. Ei sanonut mitään muuta. Pienessä shokissa pahoittelin tapahtunutta ja sanoin että välitän tiedon eteenpäin, sitten hän sulki luurin. Piti sitten mennä ja kertoa tilanne henkilöstö osastolle, että he varmentavat tiedon etc.
Tuli todella epätodellinen olo, myös hieman jäinen sen jälkeen kun olin tiedon välittänyt eteenpäin.
Ei enempää tämmöisiä puheluita kiitos, hieman ahdistavaa välittää tuommoisia viestejä eteenpäin..

--
TwistedLife™ Amusement Park

Janisa

Posts: 2,226

#10212 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

SyndroDome, 26.11.2008 20:13:
---
Janisa, 26.11.2008 15:43:
Tässä syksyn mittaan puhuin ystävien kanssa Jenkkilässä siitä, että harmittaa kun ei oo oikein saanut kutsuja kavereiden häihin (vaikkakaan en olis ehkä päässytkään paikalle...) ja nyt oon ollut Suomessa 3 viikkoa ja olen saanut jo kahdet kutsut häihin ja yhden kutsun polttareihin. *lmao*
Tästä se näköjään lähtee! *vink*

---


Hehee siitä se lähtee! *hih* Onko kesähäitä tiedossa? *hymy* Aloin tässä kelaamaan, että mä en oo vielä koskaan ollut kenenkään kamun häissä *ding* Vois niinku pikku hiljaa alkaa pariutumaan noi kamut :D Tahtoo häihin!

Niih ja btw back to (home?) Finland!! *hihu* Kotimatka se paras matka. Yleensä.



Nuo molemmat häät ajoittuu helmikuulle, mutta tiedän nyt jo kahden tuttava-pariskunnan avioituvan ensi kesänä... Niitäkin kutsuja siis odotellessa! Tässähän ihan kiirettä kohta siis pukkaa! *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

SyndroDome

Posts: 1,103

#10213 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Janisa, 27.11.2008 10:50:
---
SyndroDome, 26.11.2008 20:13:
---
Janisa, 26.11.2008 15:43:
Tässä syksyn mittaan puhuin ystävien kanssa Jenkkilässä siitä, että harmittaa kun ei oo oikein saanut kutsuja kavereiden häihin (vaikkakaan en olis ehkä päässytkään paikalle...) ja nyt oon ollut Suomessa 3 viikkoa ja olen saanut jo kahdet kutsut häihin ja yhden kutsun polttareihin. *lmao*
Tästä se näköjään lähtee! *vink*

---


Hehee siitä se lähtee! *hih* Onko kesähäitä tiedossa? *hymy* Aloin tässä kelaamaan, että mä en oo vielä koskaan ollut kenenkään kamun häissä *ding* Vois niinku pikku hiljaa alkaa pariutumaan noi kamut :D Tahtoo häihin!

Niih ja btw back to (home?) Finland!! *hihu* Kotimatka se paras matka. Yleensä.

---


Nuo molemmat häät ajoittuu helmikuulle, mutta tiedän nyt jo kahden tuttava-pariskunnan avioituvan ensi kesänä... Niitäkin kutsuja siis odotellessa! Tässähän ihan kiirettä kohta siis pukkaa! *nauru*



Joo kiire tulee! Ei oikeen muuta kerkii ku juoksee häissä :D

--
Life is full of choises.

m1kk3

Posts: 5,560

#10214 • • Edited m1kk3 no-life

sapeli, 22.11.2008 21:56:
Työkaverit kännissä pikkujouluissa - ja ylipäänsä suomalainen kännikulttuuri. *ding*

Outoa että ihmisten luonteet ja jutut muuttuu niin paljon kännissä olessaan... Ehkä tää ei haittais jos kyse ei olis nimenomaan työkavereista. En oikein osannut rentoutua.


Joo, itsekin pelonsekaisin (*nauru*) tuntein odottelen huomista, helvetin hyvää porukkaa meil duunissa noin niinkun selvinpäin mut saas nähä minkälaista menoa on sitte ku kaikki on seipäässä. Tosin meikäläinenkin aikoo olla, joten liekö tuo nyt niin hirveästi haittais kuitenkaan :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

wiwi

Posts: 1,575

#10215 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Malmilla sitten näkee kaikenlaista. Kävelin tänään malmin ostoskeskuksen takana olevan aukion poikki niin joku paikallinen suuruus (niitähän siellä riittää) ajeli hirveetä vauhtia sähköpyörätuolilla ja möykkäs, osoittaen huutojaan kelle tahansa joka kiinnitti huomiota. Sitten se yritti ajaa teinityttöjen porukan läpi, jotta pääsisi ostoskeskuksen ovista sisään. Ehtivät väistää kuitenkin.

Viimeks eilen malmin uimahallilla ihmettelin äijää, joka avautui parille yläasteikäiselle pojalle että niiden pitäisi ottaa uiminen tosissaan eikä vaan seisoskella altaan päädyssä. Pojat olivat liikuntatunnilla opettajansa ohjauksessa ja levähtivät hetken uimisen lomassa. Se äijä on kyllä pirun ärsyttävän olonen muutenkin, oon usein sen kanssa samaan aikaan uimassa. On ilmeisesti joskus harrastanut ihan tosissaan ja siitä on tainnut tulla vanhemmiten päähänpinttymä.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

pirpeli

Posts: 5,533

#10216 • • pirpeli
Tehtiin juuri ipen kanssa asuntotarjous.






APUA :DDD (aika hurjaa.)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Kolera

Posts: 4,256

#10217 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
selvä viikonloppu. tuntuu ku olis sunnuntai =P
nytku viel sais aikaseks tehtyy jotain täs kämpäs ni olis jeppiskamaa

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Hitchhiker

Posts: 1,754

#10218 • • Hitchhiker
Lähi pizzeriassa on tuollaisia mainoslaatikoita noille pitsoille, tuossa oli samarin mainos päällä ja paketin sisällä samarin-pussi pizzan lisäksi *lmao*.
Kolera

Posts: 4,256

#10219 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

magpie, 29.11.2008 23:43:
---
Hitchhiker, 29.11.2008 22:13:
Lähi pizzeriassa on tuollaisia mainoslaatikoita noille pitsoille, tuossa oli samarin mainos päällä ja paketin sisällä samarin-pussi pizzan lisäksi *lmao*.

---


Huomasin saman eräässä paikallisessa raflassa missä oli kasoittain samarin-pussukoita tarjolla*nauru* Pistää miettimään onko se se vain erittäin hyvää asiakaspalvelua vai pitäiskö huolestua siitä mitä suuhunsa pistää*lmao*


tilaat semmosen salami,pepperoni,kebab,pekoni,kinkku,jauheliha,jalopeno, tuplajuusto ja texmexkastike setin ni luulis mahollisesti jotain mahanpuruja iskevän =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

SyndroDome

Posts: 1,103

#10220 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Epikutaanitesti! Eipä oo allergiatestejä tehtykkään mulle muutamaan vuoteen. (skidinä sit kyl sitäkin useemmin) Nyt on koko selkä sitten teipattuna *nauru* Ei täs muuten mitään, mut ku nyt ei sais pariin päivään höntyillä ollenkaan ja pitäs ottaa iisisti ettei noi laput irtoo selästä *igor* tahtoo höntyillä!!

Toki treenaaminen on käytännössä myös kielletty kun ei saisi hikoilla. Ja selkää ei saa kastella nyt seuraavaan viikkoon. Suihkussa käyminen menee siis taas haastavaksi :) Hmmmmm prkl, jos sitä kuitenkin ihan kevyttä puntti treeniä täs tekis *pepsodent* Ei jaksas olla paikallaan.. Nooooooh will see will see!

--
Life is full of choises.