päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,855,966 views

Sphyxia

Posts: 3,308

#4542 • • Sphyxia Maracujá!
Tämä lämpöpatteri tässä kämpässä. Vielä viime viikolla se tuotti kohtuullisen paljon lämpöä, mutta nyt ... *ding* Vaikka kuinka paljon sitä yrittäisi säätää, niin brrrrrr ... *igor*

Ja talvi lähestyy. #¤¤%¤% asuntoyhtiö. *nauru*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4543 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Koko kesän selvisin ilman hyttysen pistoksia.. ja nyt mussa on niitä 4!!!! *ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

bubbelgum

Posts: 2,477

#4544 • • bubbelgum ~sylikissa~
Mä olen nähtävästi viime kuussa laskenut mun budjetin väärin. Koska nyt näyttää siltä että mulla olis kesken kaiken käyttörahaa tälle kuulle yli 460e. *ding*

Oon vielä tarkistanut että oon maksanut vuokran ja kaikki laskut oikein. En mielestäni ole unohtanut mitään. Oon tarkistanut ja tuplatarkistanut. Enkä siltikään tajuu. *täh*

Tän täytyy mennä niin että oon viime kuussa laskenut jossain vaiheessa budjetin väärin, jotenkin ihan alakanttiin. Koska luulin että mulla olis tosi tiukka tää kuukaus. Ja sen takii elin todella minimibudjetilla viime kuun, että pärjäisin nyt. Hankin jopa vielä kaks työvuoroo tälle kuulle että pärjäisin. Eli rahaa on tulossa vielä 130e lisää. Eli tän kuun budjetti olis yhtäkkiä yhteensä melkeen 600e. Kun yleensä kuukaudessa on alle 300 egee käytettävissä. Mä en tajuu! *ding*


En kyl uskalla vielä nuolasta, jos oonkin unohtanut jotain, tai mokannut jotain. Mut hitto, jos tää on totta, niin sit on kyllä bileet isolla B:llä!

I am so fuckin confused at the moment.... *ding**ding*

--
Hullu ku pullosta tullu.

vergio

Posts: 218

#4545 • • vergio barbaari
Jotkut ihmiset vaan osaa yllättää... niin et on vaan et "WOOT" Luulee tyypistä jotain ihan toista mitä se sit onkaan. Eikä pyst tajuu... :)

--
Anna mun bailaa...

Avatar
#4546 • • jesus Guest

Infiana, 3.10.2006 08:33:



11-vuotias tyttö osallistui American Idoliin.... Huh huh.



Huhhuh indeed *whaat*

Tais olla tosin Got Talent? -ohjelma, ei American Idol. Mut samaa huttuahan noi kaikki on..
itis

Posts: 2,518

#4547 • • itis Morning Star

jesus, 3.10.2006 08:41:
---
Infiana, 3.10.2006 08:33:



11-vuotias tyttö osallistui American Idoliin.... Huh huh.

---


Huhhuh indeed *whaat*

Tais olla tosin Got Talent? -ohjelma, ei American Idol. Mut samaa huttuahan noi kaikki on..



second to that HUH HUH huaaaaaah!!!! uskomaton!

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Cloud

Posts: 2,162

#4548 • • Cloud Game Freak

mku, 3.10.2006 09:32:
---
Super-Kerttu, 2.10.2006 19:58:
Koko kesän selvisin ilman hyttysen pistoksia.. ja nyt mussa on niitä 4!!!! *ding*
---

Mäkin tein semmoisen tosi coolin hokkuspokkusjutun keväällä tota varten ja hyvin toimi, ei ole itikat kiusannu. Mut ei kerrota epailijalle tai ana-5000:lle kun niille tulis varmaan paha mieli?



Hyttynen? Mikä se on? Mikä ihmeen purema? Nobot ne on joita purraan :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Freja

Posts: 8,775

#4549 • • Edited Freja Sihteeri
systeri lähtee australiaan.

e// Ja mä viel luulin et ens vuonna. Mut ei. KUUKAUDEN PÄÄSTÄ. Joo, ainakin nyt hyvä syy lähteä Sydneyssäkin käymään, mutta silti, oon aika järkyttynyt.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

bubbelgum

Posts: 2,477

#4551 • • bubbelgum ~sylikissa~

Infiana, 3.10.2006 08:33:




No nyt tuli kyllä tippa linssiin tälle tytölle. Ei luoja sentään. *whaat* *pökr*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Individual

Posts: 10,942

#4552 • • Individual HYPNO!

bubbelgum, 3.10.2006 18:10:
---
Infiana, 3.10.2006 08:33:



---


No nyt tuli kyllä tippa linssiin tälle tytölle. Ei luoja sentään. *whaat* *pökr*



Huh huh, minkälainen ääni tuon ikäisellä tytöllä. Ei juuri lainkaan tullut läpi sellaista "pikkulapsen" ääntä, vaan uskomattomasti ja vahvasti veti kyllä tuon laulun läpi. Vois sanoo, että ownas tuon skaban kyllä aika tyylikkäästi. :D
Elmiira

Posts: 1,446

#4553 • • Elmiira
Olin tänään elämäni ensimmäistä kertaa työhaastattelussa
- haastattelijana.

Olihan se aika o_O haastatella itseään vanhempaa, korkeammin
koulutettua ja viittä kieltä sujuvasti puhuvaa ihmistä, jolla on
taiteellisia ja eksoottisia harrastuksia ja vakituinen työpaikka
korkean virkamiehen assistenttina. Ja jolla on myös oma
toiminimi ja joka tekee yritysjohdon konsultointia...

Tais minua jännittää enemmän kuin häntä.
Mut se meni hienosti *hymy*

Huomenna haastattelut jatkuu ja ylihuomenna kans.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#4554 • • astaroth Guest

Elmiira, 3.10.2006 18:47:
Olihan se aika o_O haastatella itseään vanhempaa, korkeammin
koulutettua ja viittä kieltä sujuvasti puhuvaa ihmistä, jolla on
taiteellisia ja eksoottisia harrastuksia ja vakituinen työpaikka
korkean virkamiehen assistenttina. Ja jolla on myös oma
toiminimi ja joka tekee yritysjohdon konsultointia...


kuinka paljon tuon tyypin cv:stä on diipadapaa? sano, että se näytti vielä veistokselta :D

tommosia on vaan leffoissa ja niidenkään ei tarvitse mennä työhaastatteluihin :D
T0mbstone

Posts: 728

#4555 • • Edited T0mbstone The Process.

astaroth, 3.10.2006 18:57:
kuinka paljon tuon tyypin cv:stä on diipadapaa? sano, että se näytti vielä veistokselta :D

tommosia on vaan leffoissa ja niidenkään ei tarvitse mennä työhaastatteluihin :D



"Taustojen selvityksen jälkeen henkilö olikin päässyt juuri psykiatrisesta sairaalasta lomille" *vink*

Ei noilla meriiteillä enää tartteis käydä haastatteluissa. *hih*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Bio

Posts: 4,429

#4556 • • Bio The Bullies / Pinky
Ostin tänään lilan väristä paprikaa, tiesin et se on vahvimman makuista muista väreistä.. mut tsiisus mikä maku siin oli! Ei välttis mikään hyvä, mut ei huonokaan.. todellan vahvan makuinen kuitenkin :)
larzizi

Posts: 1,661

#4557 • • larzizi

Bio, 3.10.2006 20:00:
Ostin tänään lilan väristä paprikaa, tiesin et se on vahvimman makuista muista väreistä.. mut tsiisus mikä maku siin oli! Ei välttis mikään hyvä, mut ei huonokaan.. todellan vahvan makuinen kuitenkin :)



En tiennytkään, että sitä on sen värisenä *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Bio

Posts: 4,429

#4558 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

larzizi, 3.10.2006 20:05:
---
Bio, 3.10.2006 20:00:
Ostin tänään lilan väristä paprikaa, tiesin et se on vahvimman makuista muista väreistä.. mut tsiisus mikä maku siin oli! Ei välttis mikään hyvä, mut ei huonokaan.. todellan vahvan makuinen kuitenkin :)

---


En tiennytkään, että sitä on sen värisenä *ding*



Joo, sitä ei löydy kaikista kaupoista. Löysin ton Citymarketista..

edit: tein tortilloja johon lisäsin tätä paprikaa ja se muuttus vihreen väriseks O_o
Fresia

Posts: 764

#4559 • • Fresia vähän outo
Nähtiin tänään kämppiksen kanssa aika *itun iso rotta juoksemassa tiellä *igor* En ees aluks tajunnut, että se oli rotta, sen verran suuri se oli. Jäis naapurin kissa toiseks... *pökr*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Elmiira

Posts: 1,446

#4560 • • Elmiira

T0mbstone, 3.10.2006 19:02:
---
astaroth, 3.10.2006 18:57:
kuinka paljon tuon tyypin cv:stä on diipadapaa? sano, että se näytti vielä veistokselta :D

tommosia on vaan leffoissa ja niidenkään ei tarvitse mennä työhaastatteluihin :D

---


"Taustojen selvityksen jälkeen henkilö olikin päässyt juuri psykiatrisesta sairaalasta lomille" *vink*

Ei noilla meriiteillä enää tartteis käydä haastatteluissa. *hih*



No tietty me tentattiin et miks ihmeessä sä haluat meille töihin?!?
Ja ootsä nyt ihan varma et sua kiinnostaa?!?

No hänellä oli etuna ruotsi sekä slovakia äidinkielenä.
Ja Suomessa asuvana hän tietenkin puhuu myös suomea.
Sitten vielä pari muuta kieltä.

Lisäksi melkein kaikki työkokemus oli kertynyt liittyen tuohon
slovakian kieleen/sen ansiosta, jota monikaan ei varmaan suomessa puhu.
Nyt tyypi oli sit vaan päättänyt vaihtaa alaa, eikä "ehkä" haluaisi
mennä enää kouluun, joten siksi haki ko. työpaikkaa.

Täytyy sen ehkä silti olla vähän hullu *nauru*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~