päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,840,539 views

Adorable

Posts: 103

#9101 • • Adorable

REivaaja, 14.5.2008 10:56:
---
Miinapiina, 14.5.2008 10:50:
---
REivaaja, 14.5.2008 10:46:

En tarkottanut maksajaa vaan koko juttua yleensä. Vakavin haitta tässä on se että tolla on lapsi.

---


no on se aikas vakavaa, ku eka on synnytyksen jälkeinen masennus, ja pitäis vielä lasta jaksaa hoitaa, ja sit pappi koukuttaa kaikenlaisii touhuihin, ja sit masentaa viel lisää, ja edelleen pitäis sitä lasta jaksaa hoitaa...

ei oo mikään pikkunen juttu synnytyksen jälkeinen masennus

---
No ei varmasti, uskoisin ymmärtäväni ehkä, no hyvin. Tiedä sitten*justjoo* Mun pitää nyt olla hiljaa etten kerro liikaa.
Mutta mua vaan kiinnostaa toi lapsen kohtalo. Jos tolla muijalla on lapsi, pelkään mitä siitä tulee, jos pappi saa tekemään ihan mitä haluaa. Mitäs sitten lapsi saa tekemään? Musta tuntuu että tolla muijalla on jonkin sortin persoonallisuushäiriö.



Persoonallisuushäiriö?? Se nainenhan kärsi masennuksesta, siihen tuo kaikki perustuu. Tiedätkö sä mistä sä puhut? Oletko sä kärsinyt pahasta masennuksesta? Onko sua käytetty hyväksi?
Avatar
#9102 • • REivaaja Guest

Adorable, 14.5.2008 11:11:
Persoonallisuushäiriö?? Se nainenhan kärsi masennuksesta, siihen tuo kaikki perustuu. Tiedätkö sä mistä sä puhut? Oletko sä kärsinyt pahasta masennuksesta? Onko sua käytetty hyväksi?

No jos ei osaa ottaa vastuuta itsestään tai omista teoistaan on joko vajaa tai sitten psyykkisesti sairas, enkä tarkoita masennusta. Ei ole käytetty hyväksi, mutta jumalauta ton perusteella mulla ei pitäis olla perseenreikää enää jäljellä. Hyväkskäyttö? Joo on vitun paha juttu, mutta musta tossa ei ole kyse siitä! Hyväksikäyttö! ja empatiaa ropisee... Jeesus. Vittu on niitä oikeitakin hyväksikäytön ja raiskauksen uhreja saatana joita muistaa. Tollanen urpo ämmä voi hajota mun puolesta, kuhan se lapsi saadaan turvaan. Ja pahoitteluni jos olet kokenut hyväksikäyttöä tai seksuaalista väkivaltaa. Musta se on maailman pahimpia rikoksia, usko tai älä.
tanhutytto

Posts: 63

#9103 • • tanhutytto
http://ircquotes.net/?124584

<Grafi> hei muuten !
<Grafi> haluatteko kuulla säästövinkin jonka kuulin tänään
<Grafi> suosittelen kaikkia jotka kuuntelee musiikkia mp3soittimella tai puhelimella ottamaan oppia
<Grafi> tänään kävin kaupassa
<Grafi> sitte kauppoje auloissa kuppaa aina niitä ihania teinityttöjä joita rakastan
<Grafi> ne siin vertaili mp3soittimiaan
<Grafi> nii tää yks heittää "Mul on aina vaan toinen nappi korvas ku säästää pattereita"
<Grafi> remember that
<Grafi> tip of the week
Adorable

Posts: 103

#9104 • • Adorable

REivaaja, 14.5.2008 11:25:
---
Adorable, 14.5.2008 11:11:
Persoonallisuushäiriö?? Se nainenhan kärsi masennuksesta, siihen tuo kaikki perustuu. Tiedätkö sä mistä sä puhut? Oletko sä kärsinyt pahasta masennuksesta? Onko sua käytetty hyväksi?

---
No jos ei osaa ottaa vastuuta itsestään tai omista teoistaan on joko vajaa tai sitten psyykkisesti sairas, enkä tarkoita masennusta. Ei ole käytetty hyväksi, mutta jumalauta ton perusteella mulla ei pitäis olla perseenreikää enää jäljellä. Hyväkskäyttö? Joo on vitun paha juttu, mutta musta tossa ei ole kyse siitä! Hyväksikäyttö! ja empatiaa ropisee... Jeesus. Vittu on niitä oikeitakin hyväksikäytön ja raiskauksen uhreja saatana joita muistaa. Tollanen urpo ämmä voi hajota mun puolesta, kuhan se lapsi saadaan turvaan. Ja pahoitteluni jos olet kokenut hyväksikäyttöä tai seksuaalista väkivaltaa. Musta se on maailman pahimpia rikoksia, usko tai älä.



Olen itse kärsinyt vakasta masennuksesta enkä kyllä silloin välittänyt mistään mitä ympärillä tapahtui. En ottanut vastuuta lähes mistään niin tekeekö se minusta nyt sitten vajaan?
Kyseinen nainen on kokenut hyväksikäyttöä vaikka sinä jostain kumman syystä olet toista mieltä. Lapsi kyllä otetaan huostaan jos siihen on tarvetta. Masentuneen äidin kohdalla tilannetta kyllä tarkkaillaan.
Kiitos pahoitteluista.
Adorable

Posts: 103

#9105 • • Adorable
"Oman hyvinvointini vuoksi en voi seurustella/olla tekemisissä masentuneiden naisten kanssa.
Siitä voi nykyään joutua linnaan"

Lapsellisuus kunniaan.
Avatar
#9106 • • Edited REivaaja Guest

Adorable, 14.5.2008 12:01:
"Oman hyvinvointini vuoksi en voi seurustella/olla tekemisissä masentuneiden naisten kanssa.
Siitä voi nykyään joutua linnaan"

Lapsellisuus kunniaan.

Tuli tässä matkalla mieleen että joo, voin sanoa että minua on hyväksikäytetty. Kun oli 15 olin seksuaalisessa kanssakäymisessä tuplasti vanhemman naisen kanssa. Nukuin niihin aikoihin pyykkituvassa ja varastossa joten se kai on pahentava asia. Mutmut. Se oli kivaa! Tekisin sen vaikka heti uudestaan. Itse valitsin mitä teen. Toki en tehnyt aloitetta, mutta olisin tehnyt jos olisin uskaltanut.... Joten plussalle jäin...
Ja lapsellisuus nimenomaan on kyseessä.
Avatar
#9107 • • Edited REivaaja Guest

josbe, 14.5.2008 10:42:
---
hemuz, 14.5.2008 10:35:
No mutta ei rahalla korvata sitä järkytystä. Ei sitte millään summalla.

---

Olisiko parempi, etta korvauksia sitten lakattaisiin maksamasta?

No olisin kyllä voinut asian paremminkin ilmaista. Ei rahaa käytetä rangaistuksena vaan kompensaationa. Jos ei voida komnpensoida rahalla, se täytyy yrittää korvata muilla keinoin.

Edit: oho! väärä que. No..
Avatar
#9108 • • REivaaja Guest
Nykyajan pullamössökansan moraalinen selkäranka katkeaa kuin tikku. Keinotekoisessa betoniviidakossa unohtuu realismi ja pienetkin vääryydet tuhoavat persoonan.
Avatar
#9109 • • REivaaja Guest

Adorable, 14.5.2008 11:57:
Olen itse kärsinyt vakasta masennuksesta enkä kyllä silloin välittänyt mistään mitä ympärillä tapahtui. En ottanut vastuuta lähes mistään niin tekeekö se minusta nyt sitten vajaan?
Kyseinen nainen on kokenut hyväksikäyttöä vaikka sinä jostain kumman syystä olet toista mieltä. Lapsi kyllä otetaan huostaan jos siihen on tarvetta. Masentuneen äidin kohdalla tilannetta kyllä tarkkaillaan.
Kiitos pahoitteluista.

Se onkin jo eri asia olitko oikeasti vastuussa teoistasi. Helvetti mäki ilmoitan nyt että en ole vastuussa teoistani. Jos ei ole kykenevä ottamaan vastuuta päätöksistään, ei ole kykenevä ottamaan vastuuta lapsesta. Hyvin yksinkertaista. On sairasta että pappi oli vastuussa täysi-ikäisestä naisesta. Mun mielestä sen pitäisi olla mahdollista vain holhoukseen oikeuttavalla valtakirjalla.
Adorable

Posts: 103

#9110 • • Adorable

REivaaja, 14.5.2008 12:49:
---
Adorable, 14.5.2008 11:57:
Olen itse kärsinyt vakasta masennuksesta enkä kyllä silloin välittänyt mistään mitä ympärillä tapahtui. En ottanut vastuuta lähes mistään niin tekeekö se minusta nyt sitten vajaan?
Kyseinen nainen on kokenut hyväksikäyttöä vaikka sinä jostain kumman syystä olet toista mieltä. Lapsi kyllä otetaan huostaan jos siihen on tarvetta. Masentuneen äidin kohdalla tilannetta kyllä tarkkaillaan.
Kiitos pahoitteluista.

---
Se onkin jo eri asia olitko oikeasti vastuussa teoistasi. Helvetti mäki ilmoitan nyt että en ole vastuussa teoistani. Jos ei ole kykenevä ottamaan vastuuta päätöksistään, ei ole kykenevä ottamaan vastuuta lapsesta. Hyvin yksinkertaista. On sairasta että pappi oli vastuussa täysi-ikäisestä naisesta. Mun mielestä sen pitäisi olla mahdollista vain holhoukseen oikeuttavalla valtakirjalla.



Öö, onkohan mulla mennyt nyt jotain ohi? Ei pappi ollut vastuussa naisesta.
Taas puhun omasta kokemuksesta niin vaikka en aina ottanut/halunnut ottaa vastuuta teoistani niin ei se tarkoita sitä, etten olisi pystynyt ottamaan vastuuta lapsestani. Sinähän et voi sitä tietää, mutta äidinrakkaus useimmiten voittaa kaiken muun. Itsestäni en pystynyt kunnolla pitämään huolta, mutta lapseni siitä ei koskaan kärsinyt. Lapsen hyvinvointi meni/menee kaiken muun edelle.
Avatar
#9111 • • Edited REivaaja Guest

Adorable, 14.5.2008 13:04:
Öö, onkohan mulla mennyt nyt jotain ohi? Ei pappi ollut vastuussa naisesta.
Taas puhun omasta kokemuksesta niin vaikka en aina ottanut/halunnut ottaa vastuuta teoistani niin ei se tarkoita sitä, etten olisi pystynyt ottamaan vastuuta lapsestani. Sinähän et voi sitä tietää, mutta äidinrakkaus useimmiten voittaa kaiken muun. Itsestäni en pystynyt kunnolla pitämään huolta, mutta lapseni siitä ei koskaan kärsinyt. Lapsen hyvinvointi meni/menee kaiken muun edelle.

Kiva jos sun äidinrakkaus meni kaiken edelle. Se kun vaan ei riitä :(
Pitää myös osata tehdä oikeita ratkaisuja.
EN! Väitä että olisit huono äiti, EN! todellakaan. Kuka sit oli vastuussa ja mistä? Jos nainen ei oolut vastuussa päätöksistään, niin sittenhän tuomittu oli?
Sori jos ehit lukea :( Luin väärin ja itseironiani vaikutti loukkaukselta :(
Adorable

Posts: 103

#9112 • • Adorable

REivaaja, 14.5.2008 13:17:
---
Adorable, 14.5.2008 13:04:
Öö, onkohan mulla mennyt nyt jotain ohi? Ei pappi ollut vastuussa naisesta.
Taas puhun omasta kokemuksesta niin vaikka en aina ottanut/halunnut ottaa vastuuta teoistani niin ei se tarkoita sitä, etten olisi pystynyt ottamaan vastuuta lapsestani. Sinähän et voi sitä tietää, mutta äidinrakkaus useimmiten voittaa kaiken muun. Itsestäni en pystynyt kunnolla pitämään huolta, mutta lapseni siitä ei koskaan kärsinyt. Lapsen hyvinvointi meni/menee kaiken muun edelle.

---
Kiva jos sun äidinrakkaus meni kaiken edelle. Se kun vaan ei riitä :(
Pitää myös osata tehdä oikeita ratkaisuja.
EN! Väitä että olisit huono äiti, EN! todellakaan. Kuka sit oli vastuussa ja mistä? Jos nainen ei oolut vastuussa päätöksistään, niin sittenhän tuomittu oli?
Sori jos ehit lukea :( Luin väärin ja itseironiani vaikutti loukkaukselta :(



Äidinrakkaus riitti minun kohdallani, koska sen avulla sain hankittua itselleni apua.
Vähän samalta vaikuttaa tuossa tapauksessakin. Masentunut ei aina välttämättä kunnolla ymmärrä mitä ympärillä tapahtuu. Ja vaikka ymmärtäisikin niin ei välitä. Papin olisi pitänyt tajuta, että nainen oli sairas. Tai sitten tajusikin ja päätti sen vuoksi käyttää naista hyväksi.
Avatar
#9113 • • REivaaja Guest

Adorable, 14.5.2008 13:28:

Äidinrakkaus riitti minun kohdallani, koska sen avulla sain hankittua itselleni apua.
Vähän samalta vaikuttaa tuossa tapauksessakin. Masentunut ei aina välttämättä kunnolla ymmärrä mitä ympärillä tapahtuu. Ja vaikka ymmärtäisikin niin ei välitä. Papin olisi pitänyt tajuta, että nainen oli sairas. Tai sitten tajusikin ja päätti sen vuoksi käyttää naista hyväksi.


Kiva jos sun äidinrakkaus meni kaiken edelle. Se kun vaan ei riitä
Pitää myös osata tehdä oikeita ratkaisuja...
Me pyöritään kehää.
Mielisairas ei välttämättä ymmärrä mitä on äidin rakkaus.
Rakastaa ''kaikesta huolimatta'' Eli ei rakasta ja siten sysää vastuun lapsen elämästä lapselleen.
Naisen olisi pitänyt tajuta olevansa sairas, edes lapsensa vuoksi. Moraalisesti papin teko oli mielestäni väärä, mutta lainopillisesti ei tuomittavissa. Tosin pykälät ei ole hallussa.
Ei masentunutta voi 'maallikko' arvioida 'lapseksi/lapsenmieliseksi'. kehitysvammaisuus on asia erikseen..
Adorable

Posts: 103

#9114 • • Adorable

REivaaja, 14.5.2008 13:39:
---
Adorable, 14.5.2008 13:28:

Äidinrakkaus riitti minun kohdallani, koska sen avulla sain hankittua itselleni apua.
Vähän samalta vaikuttaa tuossa tapauksessakin. Masentunut ei aina välttämättä kunnolla ymmärrä mitä ympärillä tapahtuu. Ja vaikka ymmärtäisikin niin ei välitä. Papin olisi pitänyt tajuta, että nainen oli sairas. Tai sitten tajusikin ja päätti sen vuoksi käyttää naista hyväksi.

---

Kiva jos sun äidinrakkaus meni kaiken edelle. Se kun vaan ei riitä
Pitää myös osata tehdä oikeita ratkaisuja...
Me pyöritään kehää.
Mielisairas ei välttämättä ymmärrä mitä on äidin rakkaus.
Rakastaa ''kaikesta huolimatta'' Eli ei rakasta ja siten sysää vastuun lapsen elämästä lapselleen.
Naisen olisi pitänyt tajuta olevansa sairas, edes lapsensa vuoksi. Moraalisesti papin teko oli mielestäni väärä, mutta lainopillisesti ei tuomittavissa. Tosin pykälät ei ole hallussa.
Ei masentunutta voi 'maallikko' arvioida 'lapseksi/lapsenmieliseksi'. kehitysvammaisuus on asia erikseen..



Sun kanssa on ihan turha jatkaa tätä keskustelua koska sä et todellakaan yhtään tiedä mistä sä puhut! Puheistasi päätellen sulla tuskin on lasta, se selittänee osan mielipiteistäsi. Toivon sinulle oikein mukavaa loppuelämää ilman mitään vastoinkäymisiä. Sinä tuskin selviäisit mistään...
Avatar
#9115 • • Edited REivaaja Guest

Adorable, 14.5.2008 18:38:
Sun kanssa on ihan turha jatkaa tätä keskustelua koska sä et todellakaan yhtään tiedä mistä sä puhut! Puheistasi päätellen sulla tuskin on lasta, se selittänee osan mielipiteistäsi. Toivon sinulle oikein mukavaa loppuelämää ilman mitään vastoinkäymisiä. Sinä tuskin selviäisit mistään...

Vitun daiju, just ku kelasin et oon ollu vähän turhan törkee ja ajattelin pahoitella typeryyttäni. Hahahahahaha... Voi Jeesus mua taas naurattaa. Musta tuntuu että sun ainoo ongelmas on sun lapses. Hehehe. Sen verran voin valottaa että vankila on ainoa laitos missä en ole ollut. Kaikkea hyvää jotta pienokaisesi saa parhaat mahdolliset eväät tulevaisuutta varten.

Edit: TSun kaltaisia oli kyl laitoksissakin ranteita viiltelemässä, mutta niitten vanhemmat olikin hyväksikäyttänyt niitä... Mieti vähän itteäs, maailma on niin täynnä 'pahaa', että sun päälle ne ei kaikki mahu millään.
Adorable

Posts: 103

#9116 • • Adorable

REivaaja, 14.5.2008 18:45:
---
Adorable, 14.5.2008 18:38:
Sun kanssa on ihan turha jatkaa tätä keskustelua koska sä et todellakaan yhtään tiedä mistä sä puhut! Puheistasi päätellen sulla tuskin on lasta, se selittänee osan mielipiteistäsi. Toivon sinulle oikein mukavaa loppuelämää ilman mitään vastoinkäymisiä. Sinä tuskin selviäisit mistään...

---
Vitun daiju, just ku kelasin et oon ollu vähän turhan törkee ja ajattelin pahoitella typeryyttäni. Hahahahahaha... Voi Jeesus mua taas naurattaa. Musta tuntuu että sun ainoo ongelmas on sun lapses. Hehehe. Sen verran voin valottaa että vankila on ainoa laitos missä en ole ollut. Kaikkea hyvää jotta pienokaisesi saa parhaat mahdolliset eväät tulevaisuutta varten.



Mun ainoa ongelma olet sinä. Lapseni kyllä saa parhaan mahdollisen elämän, älä sinä siitä murehdi.
Avatar
#9117 • • REivaaja Guest

Adorable, 14.5.2008 18:53:

Mun ainoa ongelma olet sinä. Lapseni kyllä saa parhaan mahdollisen elämän, älä sinä siitä murehdi.


Mistä on pienet tytöt tehty?
-kuivista korsista ne on tehty.
Älä hajoo :(
Adorable

Posts: 103

#9118 • • Adorable

REivaaja, 14.5.2008 18:45:
---
Adorable, 14.5.2008 18:38:
Sun kanssa on ihan turha jatkaa tätä keskustelua koska sä et todellakaan yhtään tiedä mistä sä puhut! Puheistasi päätellen sulla tuskin on lasta, se selittänee osan mielipiteistäsi. Toivon sinulle oikein mukavaa loppuelämää ilman mitään vastoinkäymisiä. Sinä tuskin selviäisit mistään...

---
Vitun daiju, just ku kelasin et oon ollu vähän turhan törkee ja ajattelin pahoitella typeryyttäni. Hahahahahaha... Voi Jeesus mua taas naurattaa. Musta tuntuu että sun ainoo ongelmas on sun lapses. Hehehe. Sen verran voin valottaa että vankila on ainoa laitos missä en ole ollut. Kaikkea hyvää jotta pienokaisesi saa parhaat mahdolliset eväät tulevaisuutta varten.

Edit: TSun kaltaisia oli kyl laitoksissakin ranteita viiltelemässä, mutta niitten vanhemmat olikin hyväksikäyttänyt niitä... Mieti vähän itteäs, maailma on niin täynnä 'pahaa', että sun päälle ne ei kaikki mahu millään.



Mun kaltaisia??? Sä et tunne mua niin lopeta ajoissa!! Kunhan sä vanhenet muutaman vuoden niin eiköhän ala sunkin mielipitees muuttumaan.
Adorable

Posts: 103

#9119 • • Adorable

REivaaja, 14.5.2008 19:12:
---
Adorable, 14.5.2008 18:53:

Mun ainoa ongelma olet sinä. Lapseni kyllä saa parhaan mahdollisen elämän, älä sinä siitä murehdi.

---


---
kirjoitettu: 13.5.2008 14:54
Mä en vain ole tarpeeksi kenellekään...

---

Siis kyl mä nyt vähän olen huolissani. Ei ehkä oikee paikka ja kohta poistan...



Mä en ala sulle enkä kenellekään muulle selittämään tarkemmin. Lopetetaanko tähän?
Janisa

Posts: 2,226

#9120 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Adorable, 14.5.2008 19:15
Lopetetaanko tähän?



Kylla kiitos. Lopettakaa.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...