päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,855,813 views

Freja

Posts: 8,775

#6141 • • Freja Sihteeri

Karski, 3.5.2007 09:41:
Mikään ei oo niin ärsyttävää, kuin vetää
jotain koulutusta muuten hiljaisessa
luokassa, jossa sit kuuluu jatkuva
näppäimistön näpytys.



Ymmärrän kyllä, mutta en sitä, että miks se mulle valittaa kun se en ollu minä joka koko ajan näpytteli.
Kaiken lisäks tyypeillä soi täällä puhelimet ja ne puhelee keskenään. Mun "koulutus <3"-kirjoittelu oli pientä niihin verrattuna. Kai mun naama si vää ärsyttää ku mä oon täs eturivis :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Saarre

Posts: 1,151

#6142 • • Saarre

Freja, 3.5.2007 10:03:

---
Ymmärrän kyllä, mutta en sitä, että miks se mulle valittaa kun se en ollu minä joka koko ajan näpytteli.
Kaiken lisäks tyypeillä soi täällä puhelimet ja ne puhelee keskenään. Mun "koulutus <3"-kirjoittelu oli pientä niihin verrattuna. Kai mun naama si vää ärsyttää ku mä oon täs eturivis :D
---



rakkauvesta se hevonenki potkii *pihkassa*

--
*tähti* Full hearts cant lose

e/v

Posts: 434

#6143 • • e/v
The Chemical Brothers have announced a one-off live show at Trafalgar Square in London on the evening of Sunday 9th September. It will be a free concert for 9000 people.

Oh. Aikamoista. Ois kyl hienoa sattua Lontooseen tuolloin.
Janisa

Posts: 2,226

#6144 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Ma nain asken kun linnut paritteli... *joo* Tai ainakin otaksun etta seksia ne mahtoi harrastaa, silla niin oudosti ne tuossa telmi hetki sitten... *vink*

Kesa, kesa, keeeesaaa... *sydän*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

blastic

Posts: 930

#6145 • • blastic ballistic ballstick

Janisa, 3.5.2007 20:43:
Ma nain asken kun linnut paritteli...



Hmmm.... jaa että menit matkimaan lintuja vai... *lmao*
Janisa

Posts: 2,226

#6147 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

blastic, 3.5.2007 20:47:
---
Janisa, 3.5.2007 20:43:
Ma nain asken kun linnut paritteli...

---


Hmmm.... jaa että menit matkimaan lintuja vai... *lmao*



Ei ku ne matki mua! *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Freja

Posts: 8,775

#6148 • • Freja Sihteeri
Ny toi yks päätti mennä päiväunille ja makaa kahden paikalla, omansa ja naapurinsa. Onneks se on kerranki toiseen suuntaan ettei oo käsi mun näppiksellä :D

Säälin kyl tota toista ku se yrittää kurottaa hiirtänsä tuolta.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#6149 • • Edited Annakins Guest
Israelissa julkaistiin joitakin päiviä sitten raportti, jossa pääministeri Olmertia ja puolustusministeri Peretziä arvostellaan rankasti viime kesän Libanon-sodasta. Useat ovat vaatineet molempien eroa. Nyt Olmert vaatii varapääministeri Tzippi Livnin eroa, koska tämä oli kritisoinut Olmertia ja kehottanut tätä eroamaan Winograd-komitean raportin takia.

Jampan kannatusluvut taitaa olla alle 10%:ssa, kantsisko ehkä itse erota...

Hessujen Hasan Nasrallah oli kehunut Israelia itsekritiikistä sodan suhteen. *ding*
larzizi

Posts: 1,661

#6150 • • larzizi
Opettaja yllätti tänään kertomalla yhtäkkiä pitävänsä mun tukasta erityisen paljon ja ihailleensa sitä jo pitkään O.o Hämmennyin.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

oooo

Posts: 1,249

#6151 • • Edited oooo
Olin apteekissa maksamassa kassalla ja kysyin et saanko pussin. No katoin et mitä vittua siinä tiskillä on minigrip-pussi ruiskuineen. NÄYTÄNKÖ MÄ NISTILTÄ!?? MUOVIPUSSI KIITOS.

Joo myyjää hävetti niin paljon, et päätti sitten ajatuksissaan laskuttaakin siitä narkkipussista, jota en ostanut.

Toisaalta tää on päivän *nauru* Sitä tyttöä hävetti ihan kamalasti..syytäki. Selitteli kaikkea.. joo joo näytän kuitenki niin aneemiselta *hmph*

Ihan muovipussia vaan..
crissy

Posts: 1,958

#6152 • • crissy

satumetsä, 4.5.2007 15:11:
No katoin et mitä vittua siinä tiskillä on minigrip-pussi ruiskuineen. NÄYTÄNKÖ MÄ NISTILTÄ!?? MUOVIPUSSI KIITOS.





voi luoja!! ahahah! mä olisin varmaan änkeny itteni jonnekki maanrakoon häpeemään loppuelämäkseni jos olisin ollu toi myyjä! jösses!
Hitchhiker

Posts: 1,754

#6153 • • Edited Hitchhiker
Löysin jonkun ihan ihme nro:n/ nimen luurista tallennettuna, eikä se ollut vielä maanantaipäivällä siellä mutta taasen tullut touhuttua jotakin ihan ihmeellistä ma-ti välisenä yönä ja poimittua jonkun numero luuriin. Eikä oikein kehtais soittaa edes siihen, kun ei todellakaan ole mitään tuoksua mistä nro on peräisin.
RainChild

Posts: 909

#6154 • • RainChild

larzizi, 4.5.2007 14:31:
Opettaja yllätti tänään kertomalla yhtäkkiä pitävänsä mun tukasta erityisen paljon ja ihailleensa sitä jo pitkään O.o Hämmennyin.



:D, ai ketä? Mul tuli vähän samanlainen tilanne tuossa jokunen kuukaus sit kun meidän laitoksen professori kysyi et olenko värjänny tukkaa, sit vähän sillee o_O ja "joo".. sit se kehuu sitä et sopii sul tosi hyvin! *ding*

--
Rainchild is back home

larzizi

Posts: 1,661

#6155 • • larzizi

RainChild, 4.5.2007 17:16:
:D, ai ketä?



Päivi *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Lyylikki

Posts: 2,975

#6156 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Ostin tuossa männä viikolla uusia piilareita, uusien vahvuuksien mukaan. Entiset olivat -2,25 ja -2,50 eli suht lähellä toisiaan. Nykyiset ovatkin -2,75 ja -3,50 eli noissa alkaa olla jo aika lailla eroa toisiinsa.

Lapissa kun hiihtelin, niin käytin piilareita, koska sitten saatoin käyttää myös arskoja. Nyt olen lähdössä ulos ja ajattelin, että laitan myös piilarit. Meikkailin tuossa ja ihmettelin, kun näkeminen oli vähän hassua. Samaa olin ihmetellyt kerran lapissakin ja todennut, että todennäköisesti laitoin piilarit "vääriin" silmiin eli vasemman oikeaan jne.

No tämän lapin tapahtuman jälkeen olen ollut aika tarkka, kuten tänäänkin, että oikea piilari menee oikeaan silmään, mutta eipä mitään. Totesin, että nään oikealla silmällä oikeinkin hyvin, mutta vasemmalla en juuri mitään. Vaihdoin sitten piilarin silmästä toiseen ja kappas, kun muuttui näkökenttä normaalimmaksi.

En voi ymmärtää itseäni, että miten voi kämmäillä useamman kerran samassa asiassa, kun kuitenkin olen ensimmäisen kerran alkanut asiaa oikein kunnolla tarkkailemaan. Miten voi neljäsosa vuosisataa eläneelle ihmiselle tuottaa niin pajon vaikeutta huomata kumpi on oikea ja kumpi vasen?
Freja

Posts: 8,775

#6157 • • Freja Sihteeri
Mä en oikeen ymmärrä mitä säädin tänään.

Olin menossa sis kotootani Pohjois-Haagasta Kurviin. Reittiopas antoi m-juna + bussi nro 50- yhdistelmän. Otin junan, menin pasilaan pysäkille odottamaan bussia numero 50. Katsoin aikataulua ja totesin, että ennenkuin bussini tulee (johon oli 9 min), voin ottaa toisen bussin. Kappas, parin minuutin päästä tulisi bussi 23, ja päätin ottaa sen, kun ajattelin, että se menee kurvista (bussilla 50 ois pitäny kävellä se 10 metriä enemmän).

Bussi ei ehtiny liikkua paljoaa, kun näin että bussi 50 meni vierellä. No, ihan sama, aattelin, samoihin aikoihin perillä ollaan.

Koitti sitten hetki kun olin Kallion virastotalojen kohdalla ja tajusin, että ei helevetti, eihän tää bussi ees mee Kurviin! Tein päätöksen, että jään Hakaniemessä pois ja hyppään ratikkaan tai metroon.

Tultiin Hakaniemeen, ja tajusin että kukaan ei ollut painanut stop-nappia, ja mentiin sitten senkin pysäkin ohi! Aloin tuntemaan jo oloni tyhmäksi, että mitä mä oikeen aattelin?

Loppujen lopuksi jäin Varsapuistikolla pois, hyppäsin kutoseen ja pääsin vihdoin määränpäähäni.

Tunnen oloni hieman tolloksi. Mä taidan ehkä vähä haaveilla liikaa, vois joskus miettiä niitä järkeviäkin asioita?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kit^

Posts: 798

#6158 • • Kit^ ihme höpöttäjä
ei millää ois halunnu lopettaa lukemista ku lukusali suljettii ja oli pakko lähtee.. *ding**justjoo*

vaik olin istunu siel yhteensä jo joku 6-7 tuntia, vihdoin löyty kunnon lukufiilis. ja sit piti lopettaa.. turhauttavaa.. harvoin tenttii saa sellast hyvää fiilist et oikeesti jaksais lukee ja keskittyy..

vitsi.. vieressä lukusalissa istu tyttö joka luki meiän pääsykokeisii.. tuli nostalginen fiilis.. ei kyl itelle tullu mielee tulla lukee siihen kouluun johon pyrki..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Pätkis

Posts: 1,038

#6159 • • Pätkis Pikkis

Freja, 4.5.2007 22:20:
Mä en oikeen ymmärrä mitä säädin tänään....

.....
Tunnen oloni hieman tolloksi. Mä taidan ehkä vähä haaveilla liikaa, vois joskus miettiä niitä järkeviäkin asioita?


Sillon kun olen ollut liikaa yksin tai muuten vaan monta päivää omissa ajatuksissani, alan käyttäytymään just noin. Huomaan että tahon tietystä kaupasta tiettyjä karkkeja ja lähden hakemaan niitä. Matkalla huomaan etten ole kuitenkaan menossa siihen kauppaan kun ajattelin, vaan lähen kävelee toiseen suuntaan, koska "en tarviikaan just niitä karkkeja". Loppujen lopuks ostan kauempana olevasta kaupasta vessapaperit sun muut ja palaan kotiin sen alkuperäissuunitelmakaupan kautta, koska halusin niitä karkkeja sit kuitenkin.

Tai sitten tiedän, että nyt mun pitää parin päivän lööbailun jälkeen lähteä liikenteeseeen paikkaan x, mutta en tiedä miten kauan matkassa menee tai mistä tarkalleen ottaen pitää ajaa. Sit ajelen sinne päin ku muistelisin että kannattais, eksyn pari kertaa ja yleensä vielä päädyn kellonlyömälleen oikeaan aikaan paikalle*ding*

Siisteintä toi ajatuksissaan haahuilu on sillon ku oikeasti pitäs olla hereillä, mut on ollu seis niin kauan, et ei vaan pysty ajattelee terävästi. Joku lomaviikonloppu jonka on vaan löhöilly sohvalla tekee yleensä sen: Sitä sompailee ympäriinsä saamatta ostettua yhtäkään joululahjaa, lähtee salille ilman treenihousuja, lenkille puolivillaisissa epämukavissa varusteissa ku ei jaksa vaihtaa kunnollisiin... tai muulla tavoin vaan ajautuu mitään ajattelematta paikasta toiseen hataran ennakkosuunnitelman mukaisesti. Olo on ku vähintäänkin päästään olis vialla. Tai ehkä oikeesti todella olen, ja tarttis tässä vaiheessa pikkasen jo huolestua*ding*

Mut mulla tohon auttaa liikunta, niin että kroppa herää oikeasti, silloin ei pääkään voi nukkua. Vilkas päivärytmi ylläpitää myös toimintavalmiutta, joten nykyisin yritän jopa tietoisesti vähän ylläpitää kiirettä ja toimintaa päivän aikana, jotten ajaudu säästöliekille hengailemaan.

Mutta on tosi o_O fiilis kun huomaa miten alas se vireystila todella voi valveilla ollessakin tippua, vaikkei periaatteessa oliskaan univelkaa tai muita vastaavia rasitteita päällä.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

T0mbstone

Posts: 728

#6160 • • T0mbstone The Process.
Täydellinen niitti täydelliselle päivälle/viikolle. Parvekkeen tuhkakuppiin jäi näköjään kytemään edelliseltä tupakkereissulta savuke ---> koko ****** käytävä haisee nyt tököltä. Pitää vaan toivoa, että naapurit ei älyä yhdistää sitä minuun. *eiei*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~