päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,855,821 views

MiMoSa

Posts: 1,664

#6161 • • MiMoSa
Mä kävin kerrankin oikeesti vain yhdellä!*whaat* Pitää vissiin mitata kuume tai jotain.*nauru*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

coolcat82

Posts: 771

#6162 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

T0mbstone, 5.5.2007 21:38:
Täydellinen niitti täydelliselle päivälle/viikolle. Parvekkeen tuhkakuppiin jäi näköjään kytemään edelliseltä tupakkereissulta savuke ---> koko ****** käytävä haisee nyt tököltä. Pitää vaan toivoa, että naapurit ei älyä yhdistää sitä minuun. *eiei*



Ai muillaki nirsoja talopoliiseja naapureina..? Tääl talos on niin hirvee kyylä-ämmä et voi helvetti.. Viimekesänä talkoovoimin pilkottuja puita tän kämpän asukkaat ei saa käyttää, vaikka hakkasin niitä halkoja ja pinosin hiki hatussa *grr* Sitte ku aamulla olin vitunmoisella kiireellä lähös duunii, ni alko tulee saarnaa, kuinka "teiltä tulee neljäntee kerroksee asti hirvee hassiksenhaju" ??? Ei meillä edes polteta ku tupakkaa ja sitäki terassilla *hmph* Sitte sen oma poika on tappanu kirveellä jonku joskus... että varaa on sanoa hirveesti yhtään mistään. *justjoo*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

kiiki

Posts: 491

#6166 • • kiiki hankala
Radio lakkas toimimasta - kävin koskee sitä, sain säkärin ja kas, se toimii taas *ding*
Kolera

Posts: 4,256

#6167 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
viimeeks helmikuun alussa luovuttamassa verta. Hemoglobiini arvo 170 paikkeilla ja tänään uudestaan niin 137 =P antovat rautatablettei ja ohjeet et c-vitamiinii nassuu rapsakasti. Kysy vielä et haluunko luouvttaa ni totesin et no mikäpä siinä. En mä tähän kuole vaikka happee ei sais =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Amma

Posts: 2,383

#6168 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Lauri Törhönen otti mut esiintymään Aleksi Bardyn käsikirjoittamaan elokuvaan Raja 1918. http://www.ses.fi/fi/elokuva.asp?id=740 *whaat*
Olin maakuntamatkalla ja lähdin 5 minuutin varoitusajalla, hetken mielijohteesta hevosten mukaan ja valokuvaajaksi kuvauspaikalle, mutta mut napattiinkin mukaan lehvaan pienen pienen pienen pieneen sivurooliin.

--
*etsiskel*

Turri

Posts: 124

#6170 • • Turri
Viime syksynä olisin päässyt Tali - Ihantala 1944 -leffaan neuvostosoturiksi... en mennyt :P

--
Furrrrrry

La Petite

Posts: 1,160

#6171 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Joka tiistai aamu, mun pyöräreitin varrella töihin näen miehen, joka seisoo Auroran sairaalan takana ½l bissetölkki kädessä ja katselee sitä hevosareenaa... siis klo 6.15 about *ding*

--
Rem tene, verba seqventur

T0mbstone

Posts: 728

#6172 • • T0mbstone The Process.
Hauska herätä aamulla ja huomata korvien tinnittävän ärsyttävästi. Ajatustoimintakin on niin jäässä, että ei varmaan pitäisi kommunikoida kenenkään kanssa vielä moneen tuntiin. Muuten tulee vaan epämääräisiä lauseita. Vähän rajamailla, että kelailee onko sitä nyt hereillä vai nukkumassa. *nukkuu*

Pakko yrittää saada päivä jotenkin liikkeelle.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

asdf

Posts: 3,155

#6173 • • asdf
Tsissus, onnistuin just polttamaan pakastekeiton pohjaan. Oon varmasti yks paskimmista kokeista ikinä.

Nimim. En oo koskaan keittänyt edes riisiä.
Avatar
#6174 • • Annakins Guest
Jättipimppa, jonka sisään olisi voinut mennä o_O
RiD

Posts: 2,817

#6175 • • RiD Nukemi
Meni curryä nenään ja kohta puoltuntia poltellu :C

--
*super* *possu*

Ober

Posts: 587

#6176 • • Ober Dog shit taco

Annakins, 8.5.2007 18:57:
Jättipimppa, jonka sisään olisi voinut mennä o_O


ÖMMITÄ:D täst haluun kuulla lisää!!! kerro kerro kerro!!! :D
Avatar
#6177 • • Annakins Guest

Ober, 8.5.2007 18:58:
---
Annakins, 8.5.2007 18:57:
Jättipimppa, jonka sisään olisi voinut mennä o_O

---

ÖMMITÄ:D täst haluun kuulla lisää!!! kerro kerro kerro!!! :D



Olin Kuvataideakatemian lopputyönäyttelyssä ja eräs tyttö oli tehnyt lopputyökseen jättipimpan, jonka sisään mahtui ihminen. Kuulemma käytännöllinen työ, jota voi käyttää myös jonkin sortin psykoterapiassa. Kuulin myös, että kyseinen objekti saattaa näkyä Helsingin kaduilla myöhemmin tänään.

En menny sisään ku se näytti niin tiukalta, ois kyl voinu olla ainutlaatuinen kokemus ;D
ella_

Posts: 1,329

#6178 • • ella_
aussiviisumi tuli vuorokaudessa anomisesta O__o

--
Elementary, my dear.

Freja

Posts: 8,775

#6179 • • Freja Sihteeri

ella_, 8.5.2007 19:18:
aussiviisumi tuli vuorokaudessa anomisesta O__o



Kato et on oikeen nimet, jos sun nimes on ääkkösiä! Ite meinasin jäädä saksaan ku oli virheellinen viisumi :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anniharha

Posts: 1,937

#6180 • • anniharha

Zenni, 8.5.2007 17:10:
Tsissus, onnistuin just polttamaan pakastekeiton pohjaan.



Pistin paremmaksi, kärytin pinaattiletut mikrossa pipareiksi.

--
and though my words could save the world they never come out right