päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,976 views

JustinSan

Posts: 822

#81 • • JustinSan Nullius in verba
Nukahdin eilen kuuden aikaan (illalla) ja heräsin vähän ennen yhdeksää (aamulla), eli nukuin viisitoista tuntia *ding*
Ja herätessäni huomasin, että oli vieläkin vaatteet päällä (tässä ei sinänsä mitään outoa ole kun ne päällä nukahdin *hymy* ) mutta päässäni oli mun korvalaput (ei kiinni missään?) ja kädessä kännykkä (ei ollut soitettu/vastattu mihinkään?) lisäksi kaikki petivaatteet oli lattialla.
On tainnut olla ”liskojen yötä” kyllikseen *iihhih*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

lisko

Posts: 25

#82 • • lisko
Mulla on tapana kävellä ympäriinsä hammasharja suussa metsästäen hammastahnaa. Sitten kun en sitä löytänyt niin ajattelin että ajetaanpas parta tässä välissä. Oli sitten _näin_ lähellä etten pistänyt ajatuksissani partaterää suuhun *hikoil*

Ja kuka on vienyt mun hammastahnan? *hmph*
Janne

Posts: 1,330

#83 • • Janne kipee ukkeli

hallucinogen:
---
Hyzenthlay:
kultini oli ostanut MEETWURSTIA!

---


No sehän osoittaa vain älykkyyttä ja hyvää makua *vink*



Hopoti hopoti hopoti hoi.... *nauru*
Claquesous

Posts: 3,206

#84 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Kämppis panee jtn hyvin äänekästä muijaa.. Nää on taas näitä soluasumisen hyvii puolii*poks*

--
32. of December

Blues

Posts: 5,414

#85 • • Blues Koning van Afrika

Janne:
---
hallucinogen:
---
Hyzenthlay:
kultini oli ostanut MEETWURSTIA!

---


No sehän osoittaa vain älykkyyttä ja hyvää makua *vink*

---


Hopoti hopoti hopoti hoi.... *nauru*



Aito hevosen lihasta tehty meetwursti on kaikkein parasta *kuolaa*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

UnityF

Posts: 15,721

#86 • • UnityF joo just se
Mä oon tänään siis eilen *hih* kummiskin niin siivonnu kuin hullu hymy huulilla... Vein matot ja petivaatteet ulos tuulettumaan ja imuroin, pesin lattiat ja kaapit.. pesin kaiken pyykin ja vein kaikki roskat ja pyyhin kaikki pinnat puhtaaksi ja vielä leivoin sämpyjä... *ding*
juttu on siinä että mä inhoon + oon tosi laiska siivoamaan... nyt ei oo enää mitään siivottavaa joten odotan innolla että pääsen töihin aamulla siivoo koko paikan lattiasta kattoon.. mä oon jopa suunitellu jo mistä aloitan huomenna työt... huoh oonko tulossa hulluksi vai mikä siivouskevät-kärpänen muhun on purru kun niin touhuun.. *ding*
Avatar
#87 • • ALIEN Guest

Lene:
Joku muija vetää aina yläkerrassa jotain show:ta... Kuin sikaa teurastettaisiin. *lmao*



no on siinäkin show *hmph*
innae

Posts: 1,377

#88 • • innae PaskaJätkä
Olen hereillä tähän aikaan ilman mitään syytä...*ding*

--
PaskaJätkä

Susu

Posts: 1,077

#89 • • Susu The Nasu

N@su:
Herätessäni tänä aamuna huomasin että olin nukahtanut tv päällä. Tässä ei sinänsä ole mitään omituista, mutta parvisängyssä vieressäni lojui tiskiharja - siis se kapistus joka yleensä löytyy keittiöstä.. Tv:n kaukosäädin oli olohuoneessa.. Olisinkohan ollut hiukan väsynyt jos olen vaihdellut kanavia tiskiharjalla? *ding*



*nauru*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Late

Posts: 3,441

#90 • • Late team Lasse
Mä löysin aika ihme kuvan itsestäni.
Noo ei se oo niin justiinsa. *nauru*
lostgone

Posts: 2,493

#91 • • lostgone
En eilen ehtinyt laittaa..
Olin eilen taas jossakin tapahtumassa, missä sit törmäsin kauhean tutun näköiseen tyttöön. Se kerto olleensa joskus aikoinaan samassa koulussa ja kerto et muistaa mut sen takia et se o tanssinu ensimmäiset hitaat juuri mun kanssa jossain koulun diskossa.. *pus* kai joku sit oikeasti muistaa tuommosiakin..*blush*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

innae

Posts: 1,377

#92 • • innae PaskaJätkä
Vuoropäällikkö väittää että olen ihme häsläri... Olen kuulemma hyperaktiivinen... Minähän olen maailman rauhallisin ihminen... Enkä ikina sählää ja häslää... Tai jos aina joskus vähän... *hih*

--
PaskaJätkä

merqus

Posts: 1,010

#93 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Heräsin jo ennen neljää, eikä väsytä yhtään *ding* Mun tuurilla se väsymys sitten iskee heti kun pitäis liikenteeseen lähteä
diezel

Posts: 430

#94 • • diezel -

mikkihiiri:
Se sälli kuitenki samantie kysy mult et oonksmä kuullu Jeesuksest ja vastattuani myöntäväst et tuttu mies, ni se lupautu kertoo siin maxi ees lisää Vapahtajast.



Taitaa leppävaara olla jumalanpalvojien luvattu paikka, kun itsekin olin yksi päivä menossa bussipysäkille samalla puhelimeen puhuen niin joku vastaantuleva mummo vaan on lyömässä käteen esitettä jeesuksesta ja olis varmaan alkanut mua käännyttämään mutten viitsinyt reagoida edes mitenkään.
JustinSan

Posts: 822

#95 • • JustinSan Nullius in verba
Miksi jotkut päivät menee ihan täysin päin vittua?
Esim.
-En herännyt aamulla kelloon jonka ansioista kaikki aamutoimet sai hoitaa hirmu kiireellä/jättää väliin
-Kävellessäni juna-asemalle, liukastuin matkan aikana kolme kertaa.
-Töissä sekoilin koko päivän jotain omiani ja sain pomolta valitukset.
-Lähtiessäni kotiin töistä, myöhästyin n. 0.5 sekuntia metrosta ja jouduin odottamaan seuraavaa (oli kiire junaan). Tämän takia juoksin koko matkan matkan rautatientorilta junalle (ihme, että yleensä ehdin).
-Hypättessäni junan kyytiin, kompastuin ja vedin kunnon pannut heti ovelle.
-Matkan aika rävelsin lompakkoni koko sisällön vaunun lattialle
-Poimin kolikot ja noustessani pystyyn, iskin pääni johonkin hevon vitun paskaan (sattui vähän vitusti ja nyt on julma kuhmu)
-Tullessani asemalle, liukastuin (jälleen kerran *justjoo* ) ja ryssin vikan röökini.

Toivottavasti tänään on jo kärsitty tarpeeksi pahaa karmaa, ettei mene tuo laserpointtikin vituiksi *ding*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Avatar
#96 • • ALIEN Guest
lähdin kello 1.30 pienelle yökävelylle pakkaseen mukana kymmenen eri MiniDisciä ja soitin. Tulin takaisin kotiin kello 5.50.... repikääs siitä!! *ding*


ei kun tänhän voisi jopa laittaa päivän :) -topiciin *hih*
Lenita

Posts: 1,423

#97 • • Lenita

JustinSane:
Miksi jotkut päivät menee ihan täysin päin vittua?
Esim.
-Kävellessäni juna-asemalle, liukastuin matkan aikana kolme kertaa.
-Hypättessäni junan kyytiin, kompastuin ja vedin kunnon pannut heti ovelle.
-Tullessani asemalle, liukastuin (jälleen kerran *justjoo* ) ja ryssin vikan röökini.

Toivottavasti tänään on jo kärsitty tarpeeksi pahaa karmaa, ettei mene tuo laserpointtikin vituiksi *ding*



Mitä jos ostaisit uudet kengät?*vink*

--
^_____________^

Avatar
#98 • • ALIEN Guest

Lene:
Hulluilla halvat huvit, idiooteilla ilmaiset. *vink*




*urheiluhullu* *nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#99 • • hallucinogen Edain
En ole greenpeacen kanssa aivan kaikista asioista samalla linjalla mutta silti tänään oli pakko uhrata pari minuuttia rupatteluun kun eräs erittäin kaunis tyttö tuli juttelemaan greenpeacen toiminnasta asematunnelissa, en muista oikeestaan mitään mitä se höpötti, katsoin vaan sen kauniita kasvoja *nauru*

--
pikku-*possu*

Emulator

Posts: 213

#100 • • Emulator The Lost Soul

alien:
---
Lene:
Hulluilla halvat huvit, idiooteilla ilmaiset. *vink*

---

*urheiluhullu* *nauru*



Tarviiks lenkkeily kaveria, täs olis yks :)

[muokattu 24.2.2004 19:46]

--
<3