Nukahdin eilen kuuden aikaan (illalla) ja heräsin vähän ennen yhdeksää (aamulla), eli nukuin viisitoista tuntia
Ja herätessäni huomasin, että oli vieläkin vaatteet päällä (tässä ei sinänsä mitään outoa ole kun ne päällä nukahdin ) mutta päässäni oli mun korvalaput (ei kiinni missään?) ja kädessä kännykkä (ei ollut soitettu/vastattu mihinkään?) lisäksi kaikki petivaatteet oli lattialla.
On tainnut olla liskojen yötä kyllikseen *iihhih*
Mulla on tapana kävellä ympäriinsä hammasharja suussa metsästäen hammastahnaa. Sitten kun en sitä löytänyt niin ajattelin että ajetaanpas parta tässä välissä. Oli sitten _näin_ lähellä etten pistänyt ajatuksissani partaterää suuhun
Mä oon tänään siis eilen kummiskin niin siivonnu kuin hullu hymy huulilla... Vein matot ja petivaatteet ulos tuulettumaan ja imuroin, pesin lattiat ja kaapit.. pesin kaiken pyykin ja vein kaikki roskat ja pyyhin kaikki pinnat puhtaaksi ja vielä leivoin sämpyjä...
juttu on siinä että mä inhoon + oon tosi laiska siivoamaan... nyt ei oo enää mitään siivottavaa joten odotan innolla että pääsen töihin aamulla siivoo koko paikan lattiasta kattoon.. mä oon jopa suunitellu jo mistä aloitan huomenna työt... huoh oonko tulossa hulluksi vai mikä siivouskevät-kärpänen muhun on purru kun niin touhuun..
N@su:
Herätessäni tänä aamuna huomasin että olin nukahtanut tv päällä. Tässä ei sinänsä ole mitään omituista, mutta parvisängyssä vieressäni lojui tiskiharja - siis se kapistus joka yleensä löytyy keittiöstä.. Tv:n kaukosäädin oli olohuoneessa.. Olisinkohan ollut hiukan väsynyt jos olen vaihdellut kanavia tiskiharjalla?
En eilen ehtinyt laittaa..
Olin eilen taas jossakin tapahtumassa, missä sit törmäsin kauhean tutun näköiseen tyttöön. Se kerto olleensa joskus aikoinaan samassa koulussa ja kerto et muistaa mut sen takia et se o tanssinu ensimmäiset hitaat juuri mun kanssa jossain koulun diskossa.. kai joku sit oikeasti muistaa tuommosiakin..
Vuoropäällikkö väittää että olen ihme häsläri... Olen kuulemma hyperaktiivinen... Minähän olen maailman rauhallisin ihminen... Enkä ikina sählää ja häslää... Tai jos aina joskus vähän...
mikkihiiri:
Se sälli kuitenki samantie kysy mult et oonksmä kuullu Jeesuksest ja vastattuani myöntäväst et tuttu mies, ni se lupautu kertoo siin maxi ees lisää Vapahtajast.
Taitaa leppävaara olla jumalanpalvojien luvattu paikka, kun itsekin olin yksi päivä menossa bussipysäkille samalla puhelimeen puhuen niin joku vastaantuleva mummo vaan on lyömässä käteen esitettä jeesuksesta ja olis varmaan alkanut mua käännyttämään mutten viitsinyt reagoida edes mitenkään.
Miksi jotkut päivät menee ihan täysin päin vittua?
Esim.
-En herännyt aamulla kelloon jonka ansioista kaikki aamutoimet sai hoitaa hirmu kiireellä/jättää väliin
-Kävellessäni juna-asemalle, liukastuin matkan aikana kolme kertaa.
-Töissä sekoilin koko päivän jotain omiani ja sain pomolta valitukset.
-Lähtiessäni kotiin töistä, myöhästyin n. 0.5 sekuntia metrosta ja jouduin odottamaan seuraavaa (oli kiire junaan). Tämän takia juoksin koko matkan matkan rautatientorilta junalle (ihme, että yleensä ehdin).
-Hypättessäni junan kyytiin, kompastuin ja vedin kunnon pannut heti ovelle.
-Matkan aika rävelsin lompakkoni koko sisällön vaunun lattialle
-Poimin kolikot ja noustessani pystyyn, iskin pääni johonkin hevon vitun paskaan (sattui vähän vitusti ja nyt on julma kuhmu)
-Tullessani asemalle, liukastuin (jälleen kerran ) ja ryssin vikan röökini.
Toivottavasti tänään on jo kärsitty tarpeeksi pahaa karmaa, ettei mene tuo laserpointtikin vituiksi
JustinSane:
Miksi jotkut päivät menee ihan täysin päin vittua?
Esim.
-Kävellessäni juna-asemalle, liukastuin matkan aikana kolme kertaa.
-Hypättessäni junan kyytiin, kompastuin ja vedin kunnon pannut heti ovelle.
-Tullessani asemalle, liukastuin (jälleen kerran ) ja ryssin vikan röökini.
Toivottavasti tänään on jo kärsitty tarpeeksi pahaa karmaa, ettei mene tuo laserpointtikin vituiksi
En ole greenpeacen kanssa aivan kaikista asioista samalla linjalla mutta silti tänään oli pakko uhrata pari minuuttia rupatteluun kun eräs erittäin kaunis tyttö tuli juttelemaan greenpeacen toiminnasta asematunnelissa, en muista oikeestaan mitään mitä se höpötti, katsoin vaan sen kauniita kasvoja