päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,854 views

äm

Posts: 2,376

#61 • • äm
Näin tänään mainoksen, jossa luki, että emätin on naisen paras ystävä. Hämmästyin *nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Epailija

Posts: 5,636

#62 • • Epailija Physicist, 2nd class.

accule:
siis pakko vielki kysyy, luuliks ne oikeesti et legolas on tsyby?*poks*



Tämän on jo melkein pakko olla sarkasmia, mutta pelataan varman päälle: Pelit-lehden toimituksessa tiedetään 100%:n varmasti, että Legolas ei ole nainen, vaan ainoastaan mies, joka vain sattuu olemaan hyvin yhteydessä feminiiniseen puoleensa. *vink* *g*

Ja sitten odottelemaan hate-mailia niiltä kiljoonalta Legolas-fanilta. ”Et sä voi sanoo tolleen! Legolas on paras kun se osaa surffata kilvelläkin!”

Edit: Pikkuvirheitä pois

[muokattu 4.2.2004 02:22]

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#63 • • Cera Guest
HMMMMMMMMMMMMMPH.
>:D
-P

Posts: 4,972

#64 • • -P
paatin sitten tulla kouluun 2h ennen kuin se ois alkanut. NO JOPAS OLI VIISAS VETO MULTA!

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Kolera

Posts: 4,256

#65 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Emmä ikinä uskonut kokevani päivää jolloin reväytän perseeni ilman penetraatiota. Kenkien alle tiivistynyt lumi toimi suht mukavana liukasteena, kun sisälle tulin kantamuksineni.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

nomic

Posts: 4,120

#66 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Puistokemisti:
Meitsi imuroi, tosi outoo. Ilman mitään ihmeempää syytä.
Ei tullu ees ajteltua että jos vaikka imurois.
Otin vain imurin käteen ja imuroin keittiö, eteisen, olkkarin ja vessan?
Oonkohan mä tulossa kipeeks, ei tää oo normaalii, mulle.

Huh huh, valtio saleen ruvennu laittaa jotain aineita mun vesijohtoveteen.


toivottavasti mulle ei koskaan tuu käymään noin... *hymy*
Väne

Posts: 139

#67 • • Väne asennewamma
Eilen oli kyllä yks aika o_O tapaus, kun joku ihan random tepi hyppi kämppään sisään hirveessä kännissä. *täh**känni*

Onnistui siinä samalla, ehkä ~5min aikana ennen kuin heitimme sen ulos, järkkäämään tänne sen verran ristiriitasia ajatuksia, että kohta oltiin toisten kaulassa käsiksi. Hyvä poijjaat juuri näin *taputapu*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

Blues

Posts: 5,414

#68 • • Blues Koning van Afrika
Heräsin keskellä päivää kasvot liimautuneena kirjaan eikä mitään hajua että olisin nukahtanut.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

äm

Posts: 2,376

#69 • • äm
Sain taas huomata, miten helppoa on kietoa mies pikkusormen ympärille *ding*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

äm

Posts: 2,376

#70 • • äm
Meili, jonka sisältöä ei voi uskoa.
Olen äimänä. En ymmärrä.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

UnityF

Posts: 15,721

#71 • • UnityF joo just se
mä en oo kuunellu YHTÄÄN musiikkia tänään.. *ding*
N@su

Posts: 77

#72 • • N@su Pieni porsas
Herätessäni tänä aamuna huomasin että olin nukahtanut tv päällä. Tässä ei sinänsä ole mitään omituista, mutta parvisängyssä vieressäni lojui tiskiharja - siis se kapistus joka yleensä löytyy keittiöstä.. Tv:n kaukosäädin oli olohuoneessa.. Olisinkohan ollut hiukan väsynyt jos olen vaihdellut kanavia tiskiharjalla? *ding*

--
No sex causes bad eyes..

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#73 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
kultini oli ostanut MEETWURSTIA!

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hallucinogen

Posts: 8,190

#74 • • hallucinogen Edain

Hyzenthlay:
kultini oli ostanut MEETWURSTIA!



No sehän osoittaa vain älykkyyttä ja hyvää makua *vink*

--
pikku-*possu*

Emulator

Posts: 213

#75 • • Emulator The Lost Soul

Lene:
Menin vaihtamaan liittymää! *ding* Katsotaan kostautuuko!

[muokattu 13.2.2004 11:13]



Mistä liittymästä mihin liittymään?

--
<3

ezzy

Posts: 8,060

#76 • • ezzy Droid-pappa

Hyzenthlay:
kultini oli ostanut MEETWURSTIA!



se tarkoittaa, että se on rahoissaan :D
Philly

Posts: 506

#77 • • Philly AIM HIGH!
Ennen nukkumaan menoa unohdin sammuttaa stereot ja voletkin oli kiitettävän suurelle tasolle jäänyt, heräsinpä sitten siihen kun radio starttasi itsensä ilmoittaakseensa että jossain päin suomea joku oli saanut autonsa katolleen keskelle tietä (rds liikenneraportti), jonkun verran sydän hakkasi kun luulin jonkun tulleen asuntooni sisään keskellä yötä murto puuhissa... suurin vitutus tuli kuitenkin siitä että kuvittelin radion nyt sitten sulkevan edes itse itsensä kun päällekkin itsensä sai, mutta ei, se alko sylkee ulos jotain glenn medeiros (tjsp) saissee *hmph* , eipä siinä sitten auttanut kuin kavuta alas parvelta ja mennä repimään johto irti seinästä...

T: stereot myynnissä.... *igor*
Epailija

Posts: 5,636

#78 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Tuijotin ruutua epäuskoisena sekunnin pari, kun n. 25:n megatavun tiedosto latautui netistä koneelle sekunnissa - modeemilla! Kyseessä oli videopätkä, jonka olin maanantaina ladannut koneelle katseltavaksi, mutta en ollut tallentanut sitä mihinkään. Tiedosto oli siis säilynyt jossain temppihakemistossa tai vastaavassa useamman päivän. Hmm. Ilmeisesti siitä on joskus jotain iloakin, ettei Windows osaa siivota jälkiään. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

äm

Posts: 2,376

#79 • • äm
Ensimmäistä kertaa eläessäni toivon lauantaina, että olisi jo maanantai.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Claquesous

Posts: 3,206

#80 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Eile venaillessani jengii Lepuskin Maxin ees siin vähä enne klo18 ni siihen tuli sälli, jota en ollu ikin nähny. No se sälli moikkas mua ja mä moikkasin ihan kohteliaisuudest takas ku oli ihan selvää et se moikkas just mulle... yritin siin samal kelata et tunnenksmä sen jstkn. Se sälli kuitenki samantie kysy mult et oonksmä kuullu Jeesuksest ja vastattuani myöntäväst et tuttu mies, ni se lupautu kertoo siin maxi ees lisää Vapahtajast.

Siis Maxin ees jossaki kauppakeskukses ois pitäny ruveta johonki raamattupiiriin

Sanomattaki selvää et kieltäydyin kohteliaast mut varmast.

--
32. of December