päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,870 views

larzizi

Posts: 1,661

#6042 • • larzizi
Miten kummassa voi väsyttää näin paljon jo tähän aikaan *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Freja

Posts: 8,774

#6044 • • Freja Sihteeri

ezzy, 22.4.2007 00:13:
Kännyköissä on ollu aika pitkään myös kalenteri ;)



No mistä sitä ikinä tietää onko noi oikees ku ei osaa ees herättää oikeeseen aikaan *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

zeniii

Posts: 163

#6045 • • zeniii adhd
Heräsin jääkiekkokassista! :O *ding* hirvee niska kipu.

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

larzizi

Posts: 1,661

#6047 • • larzizi

zeniii, 22.4.2007 00:16:
Heräsin jääkiekkokassista! :O *ding* hirvee niska kipu.



Mitä ihmettä?! :D

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Epailija

Posts: 5,636

#6048 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Bongasin päivällä (lauantain puolella) baarin edustalta kyltin, jossa luki kutakuinkin "Appetite for Destruction GUNS'N'ROSES tribute with Ville Pusa". Mitä seuraavaksi? A Night of Black Metal with Mikko Alatalo?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

larzizi

Posts: 1,661

#6049 • • larzizi
Mua hämmenttää edelleen se, että olen tuntenut erään ihmisen yli 5 vuotta (mahdollisesti jopa 6 vuotta) netin kautta ja näin ko. henkilön tällä viikolla ensimmäistä kertaa ja nyt niiden yli viiden vuoden nettikeskustelujen jälkeen hengailen viikonloppujani hänen luonaan :D Kivaa, mutta välillä se vaan tuntuu niin oudolta, että "tossa se nyt on ihan ilmielävänä" *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

zeniii

Posts: 163

#6050 • • zeniii adhd

larzizi, 22.4.2007 00:27:
---
zeniii, 22.4.2007 00:16:
Heräsin jääkiekkokassista! :O *ding* hirvee niska kipu.

---


Mitä ihmettä?! :D



jooo käytiin vähän kyläilemässä kavereilla ja tuli vissiin vähän väsy ja olin sitten mennyt nukkuun jääkiekkokassii tai sit en menny sinne omin jaloin, mutta sieltä heräsin!*tirsk*

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

martina

Posts: 1,875

#6051 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

zeniii, 22.4.2007 00:16:
Heräsin jääkiekkokassista! :O *ding* hirvee niska kipu.



hahahhahaha! *nauru* päivän naurut irto tästä.
zeniii

Posts: 163

#6052 • • zeniii adhd

martina, 22.4.2007 21:50:
---
zeniii, 22.4.2007 00:16:
Heräsin jääkiekkokassista! :O *ding* hirvee niska kipu.

---


hahahhahaha! *nauru* päivän naurut irto tästä.



joo olise kyllä itellekkin hieman komiikan täyteinen tilanne kun aamulla sieltä heräsin,ehkä ensin iski semmonen säikähdys että vattefak! ? *nauru**lmao*

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

zeniii

Posts: 163

#6054 • • zeniii adhd
:DD nooo näitä nyt sattuu kaikille välillä,eikös? jaa eivai?*ding**tirsk*

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

bubbelgum

Posts: 2,477

#6055 • • bubbelgum ~sylikissa~
Huhheijaa, on tullu tän päivän aikana käytyy sellaset syvälliset keskustelut että pää on ihan totaalisen *ding*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Jocular

Posts: 1,359

#6057 • • Jocular Janni

Jocular, 29.3.2007 17:34:
Nooh tossa kun äsken poljin tuon kyseisen talon/talojen ohi niin näin jo kaukaa, että poliisi eristäny koko tönön siitä ympäriltä.. Vasta ku pääsin lähemmäs ni.. Koko mörskä poltettu O_o



No se talo siitä sitten purettiin ihan maan tasalle.. Tänään jälleen sokerina reippaillessani töihin huomasin, että se toinenkin pienempi tönö oltiin poltettu O_o Mikä Pitskun pyromaani on liikkeellä?

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Umbala

Posts: 769

#6058 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Huh huh. Tää on myös mun päivän :) mutt,

Kävelin tänään tos vähän yhdeksän jälkeen steissin metrikselle ja portaita alas tullessa huomasin vähemmän iloisen tarkastaja kaaren. No lippua ei valitettavasti ollut, mutta päätin kokeilla silti. Annoin matkakortin tarkastajalle, joka luki kortin katteli hetkenaikaa ja näytti et jatka matkaa *ding*

En tiiä oliko kortti taas paskana vai oliko vaan hemmetin mukava tarkastaja kyseessä. No jokatapauksessa säästy 80e *iloinen*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Jammailija

Posts: 3,224

#6059 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Umbala, 23.4.2007 10:56:
Huh huh. Tää on myös mun päivän :) mutt,

Kävelin tänään tos vähän yhdeksän jälkeen steissin metrikselle ja portaita alas tullessa huomasin vähemmän iloisen tarkastaja kaaren. No lippua ei valitettavasti ollut, mutta päätin kokeilla silti. Annoin matkakortin tarkastajalle, joka luki kortin katteli hetkenaikaa ja näytti et jatka matkaa *ding*

En tiiä oliko kortti taas paskana vai oliko vaan hemmetin mukava tarkastaja kyseessä. No jokatapauksessa säästy 80e *iloinen*


Ilmeisesti kortissasi ei ollut ladattuna mitään alunperinkään? Aika tsägädägä!*nauru*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Umbala

Posts: 769

#6060 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Jammailija, 23.4.2007 11:01:
---
Umbala, 23.4.2007 10:56:


---

Ilmeisesti kortissasi ei ollut ladattuna mitään alunperinkään? Aika tsägädägä!*nauru*


No siis oon mä sinne joskus 3kk sit laittanu kympin kun kouluun on pitäny mennä bussilla *vink* Mut pulla oli kyl tälläkertaa mitä mainioin.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*