päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,794,269 views

onni3mk

Posts: 3,973

#6021 • • onni3mk Onni on.

ezzy, 19.4.2007 20:08:
Ne on vissiin sit samanlaisia ku asiakkaatki. :) nimim. "vittu vitun vitun vittu"-asiakkaalle viime viikolla luurin korvaan lyönyt asiakaspalvelija. Jos ei o tapoja, niin voi sitten ratkaista itse ongelmansa. Kaikkea ei tarvi sentään kuunnella.



No joo, jos meen hymyilevänä ja ilosena kauppaan ja saan töykeetä palveluu, niin ei kyl tee mieli olla enää mukava kys. asiakaspalvelijalle.

--
Onni on.

Elmiira

Posts: 1,446

#6022 • • Elmiira

hallucinogen, 18.4.2007 15:35:
Tuli kännykkälasku parin kuukauden takaata kun vaihdoin liittymää tuolloin ja erpäivän kohdalla luki "HETI" O_o

Saavat kyllä raasut oottaa perjantaihin asti :D.



Mulle tuli kans.
Vaihdoin liittymää jo tammikuussa.
Vaihdoitko säkin kenties Telefinlandista
johonkin muuhun?

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

remotion

Posts: 5,283

#6023 • • Edited remotion nostatus guru
yrittäny porata kämpästä reikää partsille ja toisinpäin mutta ei vaan osu kaksi reikää ny millää yhteen. (En vaan osaa) huomenna meen ostaa jättiläisporanterän jolla tujautan neitseellisesti läpi siitä paksusta seinästä, tehdää sitte vaikka samantien ensimmäinen pätkä länsimetroa välille parvekeen asema ja olkkarin asema.
poraan samalla naapurit irti mun talosta... PRGL!
hermot menis jos niitä ois...
Timce

Posts: 5,381

#6024 • • Timce

remotion, 19.4.2007 22:42:
yrittäny porata kämpästä reikää partsille ja toisinpäin mutta ei vaan osu kaksi reikää ny millää yhteen. (En vaan osaa) huomenna meen ostaa jättiläisporanterän jolla tujautan neitseellisesti läpi siitä paksusta seinästä... hermot menis jos niitä ois...



:D Onko sulla nyt kuinka monta reikää seinässä?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

remotion

Posts: 5,283

#6025 • • remotion nostatus guru

Timce, 19.4.2007 22:44:
---
remotion, 19.4.2007 22:42:
yrittäny porata kämpästä reikää partsille ja toisinpäin mutta ei vaan osu kaksi reikää ny millää yhteen. (En vaan osaa) huomenna meen ostaa jättiläisporanterän jolla tujautan neitseellisesti läpi siitä paksusta seinästä, tehdää sitte vaikka samantien ensimmäinen pätkä länsimetroa välille parvekeen asema ja olkkarin asema.
poraan samalla naapurit irti mun talosta... PRGL!
hermot menis jos niitä ois...

---


:D Onko sulla nyt kuinka monta reikää seinässä?



niitä on kaksi kumpaankin suuntaan... pahasti ei voi olla pielessä muttakun taskulamppu ei toimi, lattianrajas polttaa vaan nenän jos yrittää stendarilla kattoo ja laseria en löytänyt taas..., noo kyllä mä semmosen melan huomenna haen rautakaupasta että silläku suhauttaa ni se o puol muuria jauhona.
Timce

Posts: 5,381

#6026 • • Timce

remotionnoo kyllä mä semmosen melan huomenna haen rautakaupasta että silläku suhauttaa ni se o puol muuria jauhona.



Ei muuta kuin tsemppiä remotion remonttiin. *pepsodent*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

remotion

Posts: 5,283

#6027 • • Edited remotion nostatus guru

Timce, 19.4.2007 22:57:
---
remotionnoo kyllä mä semmosen melan huomenna haen rautakaupasta että silläku suhauttaa ni se o puol muuria jauhona.

---


Ei muuta kuin tsemppiä remotion remonttiin. *pepsodent*



joo, dj remontoi jälleen, ei taidolla vaan tuurilla. Kiitti tsempeistä, ja kohta pepsodenttiä suuhu ja nukkumaa.
Kriss G

Posts: 1,492

#6028 • • Kriss G Wir brauchen bass
Mä en ny ihan ymmärrä mun puhelinlaskua. Viime kuussa se oli n. 70 euroa ja tässä kuussa se oli 17+ hilut päälle vaikka puhutuissa minuuteissa oli ehkä 10 minuutin heitto. Kesällä kävi niin että enemmän minuutteja sisältänyt lasku oli 7,30 ja seuraava missä oli vähemmän minuutteja oli joku 34 euroa. Hämmentävintä on se että liittymän puolivuotis maksu on ollut aina noissa pienissä laskuissa mukana ja sitä ei ole veloitettu ollenkaan. Tuskinpa mulle niin paljon elisan liittymistä soitellaan että ne puhelut kompensoisi ton reilun 50 euron heiton o_O

--
DESTROY ALL HIPPIES

Sallakat

Posts: 2,220

#6029 • • Sallakat jungle, baby !
tässä on tullut kuunneltua muutamia dj settejä nyt ja vaikka en tiedä totuutta, niin oletan suurimman osan settien biiseistä olevan suht uusia.
Niitä kuunneltuani ja jonkinlaista muistipohjaa aiemmalta vuosituhannelta omaavana henkilönä tulee mieleen sellainen o_O kysymys, että:
onko kaikki keksittävissä olevat loistavat trance ideat jo keksitty?
Euphoria

Posts: 542

#6030 • • Euphoria 4 everyone

Sallakat, 20.4.2007 13:42:

kysymys, että:
onko kaikki keksittävissä olevat loistavat trance ideat jo keksitty?



Toivottavasti*tirsk*
hallucinogen

Posts: 8,190

#6032 • • hallucinogen Edain

Elmiira, 19.4.2007 22:40:
Mulle tuli kans.
Vaihdoin liittymää jo tammikuussa.
Vaihdoitko säkin kenties Telefinlandista
johonkin muuhun?


Joo :). Luulis, että on jokin laki, että pitäs ainakin tietyn verran olla maksuaikaa.

--
pikku-*possu*

Saarre

Posts: 1,151

#6033 • • Saarre
Miks tämmösel märällä yäkkäsäällä kahvi maistuu aina fidun upeelta *täh**ding*

--
*tähti* Full hearts cant lose

remotion

Posts: 5,283

#6034 • • remotion nostatus guru

Sallakat, 20.4.2007 13:42:
onko kaikki keksittävissä olevat loistavat trance ideat jo keksitty?



Ehdottomasti ei, itsellä tulee samantien kymmenen ideaa mieleen joita ei ole vielä missään kuullut... olen varma että erinomaista ja freesiä trancea tullaan kuulemaan...

harmi toki että 90% on sitä samaa muotisaundia ja öhh, emmä tiiä, mun mielestä levytys soppareita/ julkasuja pitäs tippua nimenomaa niille joilla on jotain uutta sanottavaa..
inneah

Posts: 704

#6035 • • inneah ...Trust no one...
Ibi Love oli kattomassa samaa leffaa ku mä *nauru*

--
nahkalakanat

akiapina

Posts: 2,729

#6038 • • Edited akiapina apinaki

ezzy, 21.4.2007 02:31:
---
akiapina, 21.4.2007 02:26:
---
Sallakat, 20.4.2007 13:42:
onko kaikki keksittävissä olevat loistavat trance ideat jo keksitty?

---


siltä se kovasti tuntuu :(

---


höpö höpö, itsellä ainakin herännyt usko tranceen uudelleen, kun kuuntelee näitä uusia ASOT:ja. Aivan upeeta matskua :)



Orjan Nielsen pres. O&R - Beat Design oli ihan kiva. ja nii, samassa setissä tosi monta biisiä vanhojen biisien kierrätystä tai jotain rokkiremiksejä, pahin esimerkki ehkä "rapture" ja uskomaton raiskaus sashan expanderista. jotkut biisit pitäis vaan jättää rauhaan <3

edit: mut siis joo, kyl noita varmaan löytää jos vain etsii. esim jonas steurin tuotokset ovat vieläkin hiton kovia \o/
Heli

Posts: 1,489

#6039 • • Heli vai kuka se oli
se on o_O ku ihmiset ei sano mitä ne oikeesti aattelee vaan heittelee kryptisiä fraaseja, joista ei ees suomen kielen tutkijat sais selkoo. suorapuheisuutta, kiitos. *släp*

--
ei se väärin ole.

Freja

Posts: 8,774

#6040 • • Freja Sihteeri
Joutui ihan tarkistamaan asioita nyt kun pääsin kotiin.

Mä heräsin tänään siihen, että on lauantai. Tottakai, kun eilen oli perjantai ja tyypit töissä toivotteli viikonloppuja.

Noh, kun katselin sitten YTVn reittioppaasta kyytejä kuntosalille, niin silmiin pisti ensin bussi nro 51. Mä olin ihan varma, että kyseinen linja kulkee vain arkipäivisin, ja siksi ihmetys olikin aika suuri kun reittiopas moista linjaa ehdotti. Menin siis junalla ja ratikalla loppujen lopuksi (ihan vaan rahansäästön takia).

Kun lähdin kotoota, laitoin kännystä radion auki ja YleXlle. Mit vit, miks siellä puhuu Peltsi? Aattelin et se ois joku yksinkeskustelujuttu, mut ei, se olikin aamushow. Siinä vaihees nous jo pala kurkkuun et voi hemmetti, pitäskö mun olla töissä? Kun hyppäsin junaan, se oli ääriään myöten täynnä enkä ees mahtunut istumaan.

Oli todella pelottava fiilis ku oli ihan varma että on lauantai, mutta silti kaikki taisteli sitä faktaa vastaan. Se oli aika häröä.

Nyt siis tiedän, että linja 51 kulkee myös lauantaisin kello 9 ja 18 välillä, ja se YleXn aamushow oli aamushow remix (hommaa hankaloitti se, että missään vaiheessa ei tullut mitn "mainosta" tms missä olisi sanottu että "viikon parhaat palat" tai muuta vastaavaa, viikonpäivän nimiä tms, vaan se oli vaan jatkuvaa aamushow'ta just kun mä sitä kuuntelin).

Ja kyllä, nyt vaan on lauantai. Härölauantai ihan selvästi *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been