päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,808,201 views

Freja

Posts: 8,774

#6061 • • Freja Sihteeri
Calgary Flamesin tän kauden matsit on ohi, mut silti Miikka Kiprusoff ei todennäköiseti ole tulossa Suomen MM-joukkueeseen. Mit vit!? Tyhmää.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#6062 • • Fuzzy Guest
Tsydäsin glowstickit lauantaina klo.20.30.-21.00. välisenä aikana. Ne palaa vieläkin*ding*
Nyt aikaa siis menny n.36 h, ja luvattiin 4-6 h. Kestäisköhän noi vappuun asti*nauru*
Siinä oli päällä sellaset vaahtomuovi päälliset mut otin ne pois! Ois varmaan ollu tarkotus jättää ne siihen, mut ne oli paljo hienommat ilman*hihu* Noista tulee kyl mun vakio varustus isoihin bileisiin.
Jocular

Posts: 1,359

#6063 • • Jocular Janni
Mulle selvis just yhestä kaverista yks juttu. Oon ihan shokissa. Ihme kusettajia jengi stna. *grr*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Elmiira

Posts: 1,446

#6064 • • Elmiira
Aamulla näin bussista, kun viereistä autoa ajanut mies
LUKI KIRJAA AJAESSAAN AUTOA! Tosi turvallista,
mut eihän sitä ole kielletty (vrt. kännykkään puhuminen).

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

KooKie

Posts: 4,338

#6065 • • KooKie aka. Petress Pan

Umbala, 23.4.2007 11:04:
---
Jammailija, 23.4.2007 11:01:
---
Umbala, 23.4.2007 10:56:


---

Ilmeisesti kortissasi ei ollut ladattuna mitään alunperinkään? Aika tsägädägä!*nauru*

---

No siis oon mä sinne joskus 3kk sit laittanu kympin kun kouluun on pitäny mennä bussilla *vink* Mut pulla oli kyl tälläkertaa mitä mainioin.



Mulla kävi kerran Helsinkiin bussilla ajellessa espoon sisäisellä, että Ruoholahdessa tulivat tarkastajat. Annoin lippuni ja valmistauduin bambi-silmin selittämään ummet ja lammet siitä, etteikö lukija ollut ottanut 2 napin painallustani. Tarkastajaheppu vähän aikaa vänksläsi laitettaan ja antoi korttini takaisin toivottaen hyvää illanjatkoa. Oli sit bilefiilis sen mukainen sinä iltana. :DDD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

asdf

Posts: 3,155

#6066 • • asdf

KooKie, 23.4.2007 15:09:
Oli sit bilefiilis sen mukainen sinä iltana. :DDD



Mä muistan ton illan, se oli kohtalokasta. :D
wammi

Posts: 627

#6067 • • wammi
tuleva pomo juotti kaikki kesätyöläiset humalaan.right.:D
lostgone

Posts: 2,493

#6068 • • lostgone
Luokkatoverieni reaktiot kun istun niiden seuraan ruokapöytään:
Hei, sä oot käynyt parturissa? vähän kivat etuhiukset! Öö, joo, thanx.
Sun silmät on tosi jännät, onko sulla värilliset piilarit?Öö, ei mut kiva kai että pidät.
Mä en ole ennen huomannut, että soot noin treenattu? Öö, jätkät mikä *ttu teitä vaivaa?*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Kim123

Posts: 127

#6069 • • Kim123 jokke123
*poks*

lostgone, 23.4.2007 23:30:
Luokkatoverieni reaktiot kun istun niiden seuraan ruokapöytään:
Hei, sä oot käynyt parturissa? vähän kivat etuhiukset! Öö, joo, thanx.
Sun silmät on tosi jännät, onko sulla värilliset piilarit?Öö, ei mut kiva kai että pidät.
Mä en ole ennen huomannut, että soot noin treenattu? Öö, jätkät mikä *ttu teitä vaivaa?*ding*

*poks*

--
pioneer

lostgone

Posts: 2,493

#6070 • • Edited lostgone

jokke123, 23.4.2007 23:44:
---
*poks*


Meidän normaali keskustelu tässä porukassa on tyyliin lätkää, olutta ja kapakkatunnelmaa ja lisäksi nähtiin just edellisenä päivänä. Siksi päivän o_O.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

RiD

Posts: 2,817

#6071 • • Edited RiD Nukemi
Menin ihan hölmistyneeks ja seisoin jonku 2min monttu auki kaupan tiskillä kun multa kysyttiin paperit tupakkaa ostaessa. Tätä ei oo tapahtunut moneemoneemoneen vuoteen.
Eipä siinä mitään ihmeellistä, mutta menin vaan ihan lukkoon, tietenkään mulla ei ollut papereita mukana :D

--
*super* *possu*

ipe

Posts: 1,845

#6072 • • ipe X-Rust / Holvi

Turun yliopistollisen keskussairaalan T-sairaalarakennuksen loppuosan rakentaminen alkaa. Työt käynnistyvät toukokuun lopussa ja valmistuvat vuoden 2009 lopussa. Ykkösvaiheessa T-sairaalaan rakennetaan uusi vuodeosastosiipi ja sen nykyistä B-siipeä korotetaan kahdella kerroksella.

Kokonaisuudessaan T-sairaalan vuoteen 2011 ulottuva rakentaminen maksaa noin 158 miljoonaa euroa, josta varsinaiseen rakentamiseen kuluu 129 miljoonaa ja kiinteisiin laitteisiin 29 miljoonaa euroa. Uusissa tiloissa tarvittaviin hoitolaitteisiin ja irtaimistoon on budjetoitu 39 miljoonaa ja rakennusaikaisiin korkoihin neljä miljoonaa euroa. Kaikkine kustannuksineen T-sairaalan loppuosaan arvioidaan kuluvan noin 200 miljoonaa euroa.



Kyllä sairaanhoitopiirillä ainakin rahaa on! (paitsi palkankorotuksiin...)

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

T0mbstone

Posts: 728

#6073 • • T0mbstone The Process.
Täydellinen päivä. Diplomityöhaastattelu meni todennäköisesti penkin alle ja sain kaupan päälle koulun pihaan väärään paikkaan pysäköidessä 35e parkkisakon.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Janisa

Posts: 2,226

#6074 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

lostgone, 23.4.2007 23:30:
Luokkatoverieni reaktiot kun istun niiden seuraan ruokapöytään:
Hei, sä oot käynyt parturissa? vähän kivat etuhiukset! Öö, joo, thanx.
Sun silmät on tosi jännät, onko sulla värilliset piilarit?Öö, ei mut kiva kai että pidät.
Mä en ole ennen huomannut, että soot noin treenattu? Öö, jätkät mikä *ttu teitä vaivaa?*ding*



*lmao*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Freja

Posts: 8,774

#6075 • • Freja Sihteeri
Iii, unohin iha eilen kertoa tästä asiasta mitä tein, joka on minulle jotain utta ja outoa :D

Kävin lataamassa matkakortilleni 19 päivää aikaa :O

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Heli

Posts: 1,489

#6076 • • Heli vai kuka se oli
Kahvia voi juoda myös ilman sokeria / makeutusainetta. w0000t!

--
ei se väärin ole.

wammi

Posts: 627

#6077 • • wammi
kuulin fysiologian maikalta, että aivastaessa silmät menee automaattisesti kiinni, koska pääkopan paine nousee niin suureksi, että vaarana on silmien pullahtaminen ulos.

a bit harsh eh? o___O
Saarre

Posts: 1,151

#6078 • • Saarre
onse jännä juttu että jos pesee jotain muuta kledjui tjsp pussilakanan kanssa ni ne kaikki löytää aina sinne pussin sisään viimestään siihe mennes ku ohjelma o valmis.

--
*tähti* Full hearts cant lose

Timce

Posts: 5,381

#6079 • • Timce
Joku George Michaelin biisi radiossa, joka oli niin ripoff, kuin vain voi olla. The Ones - Flawlessin päälle riimit ja poks, uusi biisi. Ei huh huh...

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Timmo

Posts: 657

#6080 • • Timmo

Timce, 26.4.2007 12:20:
Joku George Michaelin biisi radiossa, joka oli niin ripoff, kuin vain voi olla. The Ones - Flawlessin päälle riimit ja poks, uusi biisi. Ei huh huh...



eiks noita flawlessin päälle tehtyjä biisejä oo vaik kuin paljon?

--
Elämä On Raato