päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,387 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6001 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

dncr, 17.4.2007 22:55:
"Sidontaa iloon ja suruun."

-Kampin kukka *tirsk*



*lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

crissy

Posts: 1,958

#6002 • • crissy

Hyzenthlay, 18.4.2007 12:07:
Avasin mikron ja meinas laatta lentää *sars* Kämppis (ja ei tartte kauaa miettiä kumpi noista) oli ilmeisesti läikyttänyt kalakeittoa mikroon ja jättänyt siivoamatta. Ihana haju ja kivaa oli lämmittää omat ruoat siellä... Vittu kun pitää asuu tllasen avohoitoidarin kanssa! tyyppi on 28, ja tarttis ilmeisesti jonku huoltajan kun ei selvii arkisista jutuista itse...




yäk!! mun olis ollu ehkä pakko siivota se ennenkuin olisin omat safkani sinne tunkenu....
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6003 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
no joo, tajusin sen täysin vasta siinä vaiheessa kun olin jo ottamassa ruokraa mikrosta.. mikro kun on mun pään korkeudella ja piti kiipee kattoon mikä siel mättää *justjoo* Ja haluisin että se siivois ton itse, mut taitaa olla ihan turha toivo *grr*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hallucinogen

Posts: 8,190

#6005 • • hallucinogen Edain
Tuli kännykkälasku parin kuukauden takaata kun vaihdoin liittymää tuolloin ja erpäivän kohdalla luki "HETI" O_o

Saavat kyllä raasut oottaa perjantaihin asti :D.

--
pikku-*possu*

T0mbstone

Posts: 728

#6009 • • Edited T0mbstone The Process.

Anselmi, 18.4.2007 19:59:
---
ezzy, 18.4.2007 19:57:
VAIN 12v vankeutta O_o

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2007/04/520468

---

Eiks 12 oo maksimi Suomessa?*ding*



http://fi.wikipedia.org/wiki/Vankeus

12 vuotta ihmisen tappamisesta on _todella_ vähän, erityisesti ihmiseltä joka ei ole edes ensikertalainen... *lmao*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Timce

Posts: 5,381

#6010 • • Timce
Toi tuli siis taposta. Murhassa voi saada elinkautista, joka on jotain pari vuotta enemmän..niih. O_o

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

La Petite

Posts: 1,160

#6013 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Hyzenthlay, 18.4.2007 12:22:
no joo, tajusin sen täysin vasta siinä vaiheessa kun olin jo ottamassa ruokraa mikrosta.. mikro kun on mun pään korkeudella ja piti kiipee kattoon mikä siel mättää *justjoo* Ja haluisin että se siivois ton itse, mut taitaa olla ihan turha toivo *grr*


Mä olisin varmaan ottanut sen mikron aluslautasen ja vienyt sen kämppiksen sänkyyn odottelemaan iltaa.... *hmph*

--
Rem tene, verba seqventur

pupuankka

Posts: 869

#6014 • • pupuankka poly-wtf?!

a-j, -clip-



Nice one *nauru* Vanhuus ei tule yksin...

Mut mitä sä niitä tunnuslukulipukkeita edes säilytät? Ei sais.. *vink*
Sallakat

Posts: 2,220

#6015 • • Sallakat jungle, baby !
miten tyhmä voi ihminen olla. Luin netistä mitä vaihtoehtoja viereisessä lounasravintolassa on. Kiinnitin heti huomiota erääseen vaihtoehtoon minkä tiedän houkuttelevan, mutta tiedän myös että ko. paikassa se ei maistu yhtään miltään. Kun tarjoilija tuli kysymään mitä otan, kuulin sanovani juurikin sen annoksen *poks* eihän sitä tullut syötyä puoliakaan tietenkään.

*toktok**toktok* minä *toktok**toktok*
Lenita

Posts: 1,423

#6016 • • Lenita
Asiakas tuli maksamaan minulle lääkärikäyntinsä. Samalla hän kaivoi kassistaan kuvan koirastaan, kertoi tämän kuolleen ja alkoi itkemään.

Okei ikävä homma, mutta hitto se oli täällä gynekologilla, et miten tää liittyy asiaan O_o

--
^_____________^

a-j

Posts: 785

#6017 • • a-j

pupuankka, 19.4.2007 11:30:
---
a-j, -clip-

---


Nice one *nauru* Vanhuus ei tule yksin...

Mut mitä sä niitä tunnuslukulipukkeita edes säilytät? Ei sais.. *vink*



..nähtävästi juuri tällaisia tilanteita varten *justjoo*

*nauru*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

onni3mk

Posts: 3,973

#6018 • • onni3mk Onni on.
Miten voi olla näin vaikee löytyy valkosta peruspuseroa, s-kokoa? Löytyy L:ää ja XL:ää ja löytyy v-aukkosena, mut prkl *grr* Mä haluun ihan normaalin.
Onko se nyt niin out...

Aijoo ja toinen *ding*

Mikä nykypäivän "asiakaspalvelijoita" vaivaa. Kauheen epäkohteliaita ja töykeitä.

--
Onni on.

Jutu

Posts: 3,054

#6019 • • Jutu Blondi
Veli oli käynyt huutamassa huuto.netistä mulle sellasen kannettavan missä toimii wowikin. Nyt mulla sitten on periaatteessa kaksi kannettavaa *ding* Täytyy varmaan myydä toi toinen äiteelle.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ezzy

Posts: 8,060

#6020 • • ezzy Droid-pappa

onni3mk, 19.4.2007 15:08:
Mikä nykypäivän "asiakaspalvelijoita" vaivaa. Kauheen epäkohteliaita ja töykeitä.



Ne on vissiin sit samanlaisia ku asiakkaatki. :) nimim. "vittu vitun vitun vittu"-asiakkaalle viime viikolla luurin korvaan lyönyt asiakaspalvelija. Jos ei o tapoja, niin voi sitten ratkaista itse ongelmansa. Kaikkea ei tarvi sentään kuunnella.