päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,792,022 views

anniharha

Posts: 1,937

#5961 • • anniharha
Tulin just taksilla kotiin, ylipäätään olin taksissa toista kertaa viikon sisään. Edellisestä kerrasta olikin sit jo pari vuotta. Hurjaa leikkiä porvaria.

--
and though my words could save the world they never come out right

asdf

Posts: 3,155

#5962 • • asdf

anniharha, 11.4.2007 00:54:
Tulin just taksilla kotiin, ylipäätään olin taksissa toista kertaa viikon sisään. Edellisestä kerrasta olikin sit jo pari vuotta. Hurjaa leikkiä porvaria.



Mulle on kans taksilla matkustaminen jotenkin ihan älytöntä luksusta, ja tunnen itteni vähintäänkin onnistuneeks, jos pääsen sillä kotiin jostain iltariennosta/muusta häppeningistä. *nauru*
crissy

Posts: 1,958

#5963 • • crissy
rakas karvapyllyni on oppinut mahallaan kuorsaamisen jalon taidon... tää on samalla päivän :(
larzizi

Posts: 1,661

#5964 • • larzizi

Amma, 11.4.2007 00:33:
Liekö tätä voi verrata, mutta vertaan kuitenkin. Kun näkee ensimmäistä kertaa sellaisen radiotoimittajan, jota on kuunnellut pitkään ja hartaasti. Minkälaisen kuvan sitä voikaan muodostaa pelkän äänen ja juttujen perusteella. Ensimmäinen tämän kategorian "shokki" oli silloisen Radio Mafian Peltsi ja Juuso.



Ihan hyvin tuota voi mielestäni verrata :) Molemmissa tapauksissa ihminen on muodostanut päässään mielikuvan ihmisen ulkonäöstä, jonka kuvaa ei ole koskaan nähnyt, saatika tavannut ko. ihmistä.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

remotion

Posts: 5,283

#5965 • • remotion nostatus guru
Noo täänyt on maanantain mutta naurattanu kavereita sen verran et laitetaa tännekin.

Kuntosalilla olin treenin jälkee menossa saunaan niin semmonen tuntematon mahakas keski-ikänen mies avas mulle sen saunan oven ja sano että "olehyvä!" No minä siihen että kiitos. No sitten ku ehti siihen lauteille istumaan ni se rupes heti juttelemaan kaikkea ja kyselee miten meni pääsiäinen yms. no se kerto että on ammattimuusikko ja kun sanoin että ite kanssa tulee soiteltua levyjä joltain pohjalta nii sehän siitä innostu...
Noh sitten tulin saunasta pois nii se jatko juttua siinä suihkussa, sitten pukuhuoneessa vaikka olin toisella puolella niin se huuteli sieltä toiselta puolelta koko ajan jotain kysymyksiä.

Huomasin että tää ukko yrittää vetkutella lähtöä ku mua ei kiinnostanu lähtee samalla oven avauksella veke sieltä.

Nooh sitten kun tulin pois niin se ukko odotti siinä kuntosalin ovella ja ehdotti kyytiä mulle.
Kiittelin vaan ja sanoin että täällä on mukava ilmakin ja pärjään kävellen.

Noh sitten ku kävelin tiellä ni se ukko vielä vilkutti sillee käsi ulkona auton ikkunasta.

Jäi aika spooky fiilis tosta, ainii, se instrumentti mitä se ammatikseen soitti oli fagotti.
*nauru*

toivottavasti ei oo tänää salilla rupeen muuten nauramaan sille.
remotion

Posts: 5,283

#5966 • • Edited remotion nostatus guru

Zenni, 11.4.2007 00:58:
Mulle on kans taksilla matkustaminen jotenkin ihan älytöntä luksusta, ja tunnen itteni vähintäänkin onnistuneeks, jos pääsen sillä kotiin jostain iltariennosta/muusta häppeningistä. *nauru*



mua taas ottaa päähän ne autot on aina nii perusvarmoja ja tylsiä taksikotteroita, kuski on joko hiljanen tai sit semmonen höpöttäjä jolla on mielipide kaikkeen. sitten ne ajaa sitä ihgua nakuttavaa diisseliään just niin eleettömästi ku mahdollista kuitenkin kiihdyttä rivakasti silleen että luulee olevansa maailman tykeimmällä kiesillä liikenteessä, radio on aina päällä mutta sieltä ei kuulu ku ihan vähän diskanttia sillee että ehkä tietää mikä biisi soi mutta ei kuule siitä silti mitään.
Sitten ku vihdon pääsee himaan ni se maksaa pähkinöitä ja banaaneita.
Noi bussit nyt vasta perseestä onkin, mut ei mennä siihe...
RiD

Posts: 2,817

#5967 • • RiD Nukemi
Lupauduin tänään putkeen joka kestää ens sunnuntaihin asti. Olen hyvin hyvin huolissani kaverini terveydestä :XD

--
*super* *possu*

sare

Posts: 100

#5968 • • sare
Tää oli kyllä enemmänki sen hetken o_O mut: kaveri lähti meiltä aikasemmin tänään ja jonku 5 minsan päästä siit kun se oli lähteny mä huomaan et sen kännykkä jäi mun huoneeseen. Mä tietty ratkasen ongelman aina niin fiksulla tavalla eli _soitan_ kaverin kännykkään ilmottaakseni et se jäi meille....
(lähinnä olisin kaivannu jotain 'se hetki kun teki mieli lyödä itteensä' topikkia mut menkööt tänne:D)

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

Pätkis

Posts: 1,038

#5969 • • Pätkis Pikkis

sare, 12.4.2007 17:27:
Tää oli kyllä enemmänki sen hetken o_O mut: kaveri lähti meiltä aikasemmin tänään ja jonku 5 minsan päästä siit kun se oli lähteny mä huomaan et sen kännykkä jäi mun huoneeseen. Mä tietty ratkasen ongelman aina niin fiksulla tavalla eli _soitan_ kaverin kännykkään ilmottaakseni et se jäi meille....
(lähinnä olisin kaivannu jotain 'se hetki kun teki mieli lyödä itteensä' topikkia mut menkööt tänne:D)


"Silloin tunsin itseni blondiksi" löytyy *nauru*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

sare

Posts: 100

#5970 • • sare

Pätkis, 12.4.2007 17:30:
---
sare, 12.4.2007 17:27:
Tää oli kyllä enemmänki sen hetken o_O mut: kaveri lähti meiltä aikasemmin tänään ja jonku 5 minsan päästä siit kun se oli lähteny mä huomaan et sen kännykkä jäi mun huoneeseen. Mä tietty ratkasen ongelman aina niin fiksulla tavalla eli _soitan_ kaverin kännykkään ilmottaakseni et se jäi meille....
(lähinnä olisin kaivannu jotain 'se hetki kun teki mieli lyödä itteensä' topikkia mut menkööt tänne:D)

---

"Silloin tunsin itseni blondiksi" löytyy *nauru*



en muistanukkaan tota- vois olla hyvä idea vaikka laittaa se pikavalikkoon*nauru*

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

Apo

Posts: 1,574

#5971 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

remotion, 11.4.2007 15:27:
Jäi aika spooky fiilis tosta, ainii, se instrumentti mitä se ammatikseen soitti oli fagotti.
*nauru*



Fagotti, harvinaisen selkee koodisana *hih*
Avatar
#5972 • • Fuzzy Guest
Kerrankin oon tyytyväinen pakettien toimitusaikoihin!
Keskiviikkona tilasin honestystä valotikut: meni pari tuntia ja sain POSTISTA viestin , että ne on haettavissa seuraavana päivänä 16 jälkeen! *whaat*
Sitten! Tiistaina tilasin BeWildisita housut ja härpäkkeitä: Äsken mulle soitettiin, että oonko ennen puoltapäivää himassa, kun olis paketti tulossa! *ding* Ja BeWildista kamat tulee siis jenkeistä*täh*
Ihan mieletöntä! Ei tarvi enää stressaa saapuuko laserpointtiin kledjut ajoissa!*hihu*
Nyt sais jo mun puolesta olla ensviikon lauantai!!!*jiihaa*
Epailija

Posts: 5,636

#5974 • • Epailija Physicist, 2nd class.

moksu, 13.4.2007 23:39:
ja vielä kaks kertaa..*whaat* :)



Arvioit varmaan vain kokosi väärin ensimmäisellä kerralla. Alusvaatteissahan ei normisti ole palautusoikeutta. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jago

Posts: 4,039

#5975 • • Jago un-trained monkee

sare, 12.4.2007 17:27:
Tää oli kyllä enemmänki sen hetken o_O mut: kaveri lähti meiltä aikasemmin tänään ja jonku 5 minsan päästä siit kun se oli lähteny mä huomaan et sen kännykkä jäi mun huoneeseen. Mä tietty ratkasen ongelman aina niin fiksulla tavalla eli _soitan_ kaverin kännykkään ilmottaakseni et se jäi meille....
(lähinnä olisin kaivannu jotain 'se hetki kun teki mieli lyödä itteensä' topikkia mut menkööt tänne:D)


Ei toi viellä mitään.
joskus pitäkänaikaa sitten mulel kävi niin, että olin kadottanut kännyn johonkin huoneessani ja olin jo etsiskellyt sitä varmaan puolisen tuntia, kun sitten huomasin jolalin tuolin tai vastaavan päällä sen ja ajattelin että, "jei, nythän voin soittaa siihen kännyyni"(asuin siihen aikaan viellä mutsin luona ja sanoin sille että soittaa mun kännyyn aina kun en sitä löytänyt)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Freja

Posts: 8,774

#5976 • • Freja Sihteeri
Ukkonen siivos levylaatikkonsa, josta löytyi jos jonkinmoisia CDitä. Ny se soittelee niitä läpi et mitä niistä oikee löytyy ja MEIDÄN OLKKARISSA SOI IHAN TÄYSILLÄ KIKSU O_O

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

OCS

Posts: 1,828

#5977 • • OCS
Aamupäivällä kävin ulkoiluttamassa kameraa, ja löytyi pari "mielenkiintoista" julistusta:

_DSC1156.jpg
_DSC1153.jpg
Amarie

Posts: 261

#5978 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Oon jutellut äitini kanssa ihan oikeasti asioista, eikä olla edes riidelty. O.O?!?! Ollaan ilmeisesti kasvamassa molemmat aikuisiksi, kun tullaan toimeen.

--
In her eyes I see the sky.

$

Posts: 1,802

#5979 • • $ Destination weekend!
Mä en vaan sairastu. Perjantaina sars/tipuinfluenssaa yritti pukata huolella ja eilen päivällä heräsin unilta jotenkin kuumeisena. Myös tämä aamu oli aika tukkoinen, mutta nyt on taas 92% freesi olo.

Kummallisinta on se että jaksoin pysyä suht normaalissa vedossa koko viikonlopun.
crissy

Posts: 1,958

#5980 • • crissy
mun palkkanauha tuli vihdoinki.. mut se oli eka menny osotteeseen joka ei oo ollu voimassa sitten vuoden 2003 tammikuun...... kyse on siis ekasta palkkanauhasta..=)