päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,305 views

Freja

Posts: 8,774

#5922 • • Freja Sihteeri
Oon nyt tässä kahtena peräkkäisenä yönä aiheuttanu äitille melkee sydärin, kun oon herättäny koko talon ja kiljunu keskellä yötä.

Ei, en muista syytä *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

coolcat82

Posts: 771

#5923 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Tuli eilen tyhjennettyä puolisen litraa tequilapullosta ja ihmeellistä tässä on se, ettei ole vielä ikinä ryyppyillan jälkeen ollut näin krapulaton olo o_O Siis ihan hyvä, mut odotin jotain aivan kaameeta olotilaa. Enkä ollut edes aamulla kännissä enää *ding*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

sapeli

Posts: 11,768

#5924 • • sapeli jokukukamikä?

coolcat82, 8.4.2007 14:28:
Tuli eilen tyhjennettyä puolisen litraa tequilapullosta ja ihmeellistä tässä on se, ettei ole vielä ikinä ryyppyillan jälkeen ollut näin krapulaton olo o_O Siis ihan hyvä, mut odotin jotain aivan kaameeta olotilaa. Enkä ollut edes aamulla kännissä enää *ding*



Meiän perheessä on kans ollu semmonen, et jos juo pelkkää (tai ainaki enimmäkseen) tequilaa, ei tuu krapulaa seuraavana päivänä *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

martina

Posts: 1,875

#5925 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
Kaksi toisistaan (ilmeisesti) tietämätöntä asiakasta tuli ostamaan yöllä meidän baarista sipuleita? *ding* ja maksoivatkin vielä 3e kappale. *nauru*
lostgone

Posts: 2,493

#5926 • • lostgone
Tänään olen enimmäkseen säveltänyt kirkko/urkumusiikkia.. miksatakseni sen porkkanan syömisen ääniin.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

lostgone

Posts: 2,493

#5928 • • lostgone

remotion, 8.4.2007 18:10:
---
lostgone, 8.4.2007 18:07:
Tänään olen enimmäkseen säveltänyt kirkko/urkumusiikkia.. miksatakseni sen porkkanan syömisen ääniin.*justjoo*

---

*kuolaa*MISTÄ TON BIISIN VOI SIT OSTAA??!!!2

*nauru* *nauru* *nauru*


Jos saan ton riittävän omituiseksi, niin tuolta yhdestä ohjelmasta, sen voi pongata.
http://reaktori.stadia.fi/cmsmadesimple/index.php?page=home

Hommahan lähti lapasesta q kysyin loppuryhmältä, että mitä elementtejä ne ei missään nimessä haluaisi, että ohjelman tunnarissa on, esim. porkkanan mässytystä ja urkumusiikkia..*justjoo* Ihan väärä kysymyksen asettelu, sillä ilmeisen väsähtäneestä ryhmästä noi oli ihan loistavia juttuja ja hei! ne pitää ihan ehdottomasti yhdistää.*justjoo**eiei*

Eli tässähän sitten tyhmyyksissäni säveltelen kyseistä taidetta.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

KooKie

Posts: 4,338

#5929 • • KooKie aka. Petress Pan
Nämä yhteensattumat jaksavat aina ihmetyttää. Puhuin tänä aamuna, että olisi kiva nähdä Ansa viritetty pitkästä aikaa ja äsken joku mainitsi sanomaboxissa, että se on tulossa tänään. :DDD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

sapeli

Posts: 11,768

#5930 • • sapeli jokukukamikä?
Tänään kun olin anopin luona niin pelailtiin ristiseiskaa. Kaksi kertaa peräkkäin kun sama jakaja oli kyseessä, jäi juuri viimeiseksi (ylimääräiseksi) kortiksi ristiseiska. *whaat* Mietittiin että onpa aika epätodenäköistä kun sitä ei esim. koskaan kerätä viimeisenä tai ensimmäisenä poiskaan, eli periaatteessa ihan sattumaa... *ding* Ja jakajan mielestä näin käy suht useinkin!

Mahdollisuus kahteen peräkkäiseen on kait jotain 1 / 2700.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

asdf

Posts: 3,155

#5931 • • asdf

sapeli, 8.4.2007 14:30:
---
coolcat82, 8.4.2007 14:28:
Tuli eilen tyhjennettyä puolisen litraa tequilapullosta ja ihmeellistä tässä on se, ettei ole vielä ikinä ryyppyillan jälkeen ollut näin krapulaton olo o_O Siis ihan hyvä, mut odotin jotain aivan kaameeta olotilaa. Enkä ollut edes aamulla kännissä enää *ding*

---


Meiän perheessä on kans ollu semmonen, et jos juo pelkkää (tai ainaki enimmäkseen) tequilaa, ei tuu krapulaa seuraavana päivänä *pepsodent*



Oon vältelly tequilaa juurikin siitä syystä, että liiallisesta juomisesta seuraisi ihan armoton dagen efter, mutta näiden tulosten valossa ois varmaan aika verestellä muistoja kyseisen iloliemen parissa. *nauru*
Miksan

Posts: 1,464

#5932 • • Miksan

Zenni, 9.4.2007 03:52:
Oon vältelly tequilaa juurikin siitä syystä, että liiallisesta juomisesta seuraisi ihan armoton dagen efter, mutta näiden tulosten valossa ois varmaan aika verestellä muistoja kyseisen iloliemen parissa. *nauru*


Taitaa se kova krapula tulla lähinnä siitä että juo tequilaa muiden juomien kanssa sekasin.
Yleensä ei itellekkää oo kovin pahaa krapulaa tullu jos juonu koko illan samaa tuotetta*Hymy*
lunake

Posts: 800

#5934 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Sunnuntai oli kokemuksena aika saatanan värikäs, värikkäämpi ku ikinä halusinkaan sen olevan.

Päivä alkoi siitä, että menin isovanhempien luokse kylään, jossa ainoastaan mummi oli paikalla koska pappa oli mökillä käymässä. Mummi sitten innostui ("normi" tapaansa) selittämään mulle papan erektio-ongelmista ja siitä, kuinka mitään apukeinoja ei asiaan tarvita koska siitä ei ole mitään hyötyä ja iloa. What a fuck?!!!!

Jotta tämä kaunis ja ihana päivä saisi päätöksensä, niin "eksyinpä" omasta tahdosta (valitettavasti) maailman hirveimmille jatkoille jotka varmaan muistan kuolinvuoteelle asti. Talo "täynnä" tyttöjä ja poikia jotka vetivät erinäisiä aineita erinäisiin rööreihin. Ei tässä mitään, mutta se, mitä aine ja aineet saivat ihmiset tekemään oli jotain aivan käsittämättömän säälittävää, surkuhupaisaa, pelottavaa ja ties mitä muuta. Yllätys, mukana oli ihminen, joka joskus merkitsi enemmän kuin pullon nenän alla. Se, että näin tämän henkilön ajautuvan näin alas, viettämällä vapaa-aikansa tällä tavalla, nauttimalla asioista tajuamatta miltä kaikki oikeesti kuulostaa ja näyttää sai propsit, ylläripylläri, tippumaan pakkasen puolelle, pahemman kerran, lopullisesti. Olen oikeasti pahoillani kaikkien niiden ihmisten puolesta jotka saattoivat itsensä aivan vitunmoiseen häpeään tajuamatta tästä maailman menosta yhtikäs mitään. Eniten ahdistaa se, että kyseisessä ympäristössä asuu lemmikkieläin. 24h party people ei välttämättä ole kaikista parhain ympäristö, varsinkin kun eräs mamma yritti "ratsastaa" kyseisellä eläimellä. Oikeesti, vittu hävetkää ja paljon! Ja kyllä, asianomaiset tunnistavat itsensä, kuin myös ne, jotka mielestäni käyttäytyivät asiallisesti vaikka tilanne oli mikä oli.
Vittu kiitos ja kumarrus, faksaillaan syssymmällä!

*dissaa**grr**senkin**toktok**poks**eiei**hmph**igor*

--
Hedelmällisyys on påp!

Turri

Posts: 124

#5935 • • Turri
Nyt se henkilö tunnusta joka:
-Asuu hyvinkäällä Jussilankatu 11 b-rapussa
-Soitti koko viime viikon kaiken näkösiä ralleja
-Soitti kello 22.05 Filterfunkin sos (message in the bottle)
...sukunimen laitan myöhemmin kun uskallan luikkia oves taakse... ^^

--
Furrrrrry

larzizi

Posts: 1,661

#5936 • • larzizi
Kuulin vasta nyt, että kaverin kuusivuotinen suhde on päättynyt jo kuukausi sitten. Siihen päälle vielä uutinen erään kaverin muutosta (jonka en ihan heti olisi osannut kuvitella muuttavan) sekoittamaan pakkaa.

Liian monta radikaalia uutista yhdessä päivässä. Ja kellokin on vasta kuusi *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

larzizi

Posts: 1,661

#5937 • • larzizi

mayah, 9.4.2007 11:24:
MIIA 13v



Tämä samainen tyttö on myös lisäillyt mut meseen ja sanonut tuon ihan saman "oon miia, 13v.. kaipais juttukamua, sust varmaan ihan kakara.. flunssassa olen ja tylsää. Sut irc galleriasta lisäsin..Juttukamut ja ystävät kelpaa." :D

Nykyään ollaan ihan best friends 4ever *sydän*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Janisa

Posts: 2,226

#5940 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Taa on jo melkein sairasta, mutta tsekattiin eilen kartasta tuota viime torstaista auto-onnettomuutta ja sen paikan/kurvin nimi on "Kill"

Nyt oon ainakin nayttanyt omalle kohtalolleni keskisormea...! *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...