päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,317 views

Karski

Posts: 6,049

#5881 • • Karski Pomon kätyri

RiD, 2.4.2007 10:50:
---
Karski, 2.4.2007 10:45:

*klips*

---


Myönnän erheeni, ei pitäisi luottaa ystävän sanoihin sokeasti!

Ei löytyny scröllbackistakaan tota linkkiä ja nopea googlaus löysi vuodelle 2005 vaan jotain kirjaa varten olevia apurahoja ja jotain ryhmäapurahoja.

En kyllä silti itse antais euroakaan miehelle kuka maalaa muotokuvia kurkkuäänillä ;D



moni ei varmaan antais euroakaan semmosellekaan,
joka tekee musiikkia vaan koneiden nappeja painelemalla :P

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Kolera

Posts: 4,256

#5882 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

sapeli, 1.4.2007 13:20:
New Scientist

Phantom-like optical illusions are helping us understand how the brain processes vision. Try this one for yourself, by moving further from your computer screen

http://www.newscientist.com/channel/being-human/mg19325971.600


muuten varmasti kiva jos olis 5m matkaa mihin karata täs kämpäs ja jos olis lehden tilaaja =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

hallucinogen

Posts: 8,190

#5883 • • hallucinogen Edain

Karski, 2.4.2007 10:29:
mistähän muuten toi tieto 40 000 apurahasta
on peräisin? Tos pätkässä sitä ei kai käsitelty
(en katsonut aivan kokonaan täällä duunissa)
ja ainakin valtion taitelija-apuraha on vuodessa
15 000 . Ettei kyseessä olis kolmivuotinen
taiteilija-apuraha?


Kuten RiD:ikin tuossa sanoin niin ircissä toi linkki ja se väitetty apurahasumma levisi kulovalkean tavoin mutta ehkä tää on taas yksi oppi siihen, että kaikkea mitä ircis sanotaan ei pidä ihan täysin totena ottaa ;D. Mut enivei, sai mitä sai niin liikaa se on joka tapauksessa :D. Apurahaluettelo on toisinaan aika hauskaa luettavaa, ei voi kuin toisinaan ihmetellä, että MIKSI? :D. Mut kuten sanottu niin yksityiset säätiöt voi syytää rahaa vaikka ulostemuotokuvien tekemiseen mutta jos verorahoja syydettäisiin moiseen niin sit sapettais.

--
pikku-*possu*

RiD

Posts: 2,817

#5884 • • RiD Nukemi

hallucinogen, 2.4.2007 12:11:
---
Karski, 2.4.2007 10:29:
mistähän muuten toi tieto 40 000 apurahasta
on peräisin? Tos pätkässä sitä ei kai käsitelty
(en katsonut aivan kokonaan täällä duunissa)
ja ainakin valtion taitelija-apuraha on vuodessa
15 000 . Ettei kyseessä olis kolmivuotinen
taiteilija-apuraha?

---

Mut kuten sanottu niin yksityiset säätiöt voi syytää rahaa vaikka ulostemuotokuvien tekemiseen mutta jos verorahoja syydettäisiin moiseen niin sit sapettais.



*ding* idea!!!1!

--
*super* *possu*

Karski

Posts: 6,049

#5885 • • Karski Pomon kätyri

hallucinogen, 2.4.2007 12:11:
Mut enivei, sai mitä sai niin liikaa se on joka tapauksessa :D. Apurahaluettelo on toisinaan aika hauskaa luettavaa, ei voi kuin toisinaan ihmetellä, että MIKSI? :D. Mut kuten sanottu niin yksityiset säätiöt voi syytää rahaa vaikka ulostemuotokuvien tekemiseen mutta jos verorahoja syydettäisiin moiseen niin sit sapettais.



Onkin hyvä että kukaan meistä ei oo näistä
apurahoista päättämässä, eikä myöskään esim.
ne ihmiset, joiden mielestä konemusiikki
tehdään nappia painamalla. Uraa uurtavalla
taiteella on aina kyseenalaistajansa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

hallucinogen

Posts: 8,190

#5886 • • hallucinogen Edain

RiD, 2.4.2007 12:15:
*ding* idea!!!1!


=D Mitä apurahaluettelo tosiaan lukenu joskus niin kyllä siellä aika eriskummallisiin asioihin saa tukea. Ois todella vänkää joskus lukea niitä hakemuksia, että mitä sinne on tarinoitu, että on lohjennut joku 10k rahaa :D.

--
pikku-*possu*

RiD

Posts: 2,817

#5887 • • RiD Nukemi

hallucinogen, 2.4.2007 12:17:
---
RiD, 2.4.2007 12:15:
*ding* idea!!!1!

---

=D Mitä apurahaluettelo tosiaan lukenu joskus niin kyllä siellä aika eriskummallisiin asioihin saa tukea. Ois todella vänkää joskus lukea niitä hakemuksia, että mitä sinne on tarinoitu, että on lohjennut joku 10k rahaa :D.



*kakkaa taputtel*

--
*super* *possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#5889 • • hallucinogen Edain

Karski, 2.4.2007 12:17:
Onkin hyvä että kukaan meistä ei oo näistä
apurahoista päättämässä, eikä myöskään esim.
ne ihmiset, joiden mielestä konemusiikki
tehdään nappia painamalla. Uraa uurtavalla
taiteella on aina kyseenalaistajansa.


Minä myönnän, että jos minä olisin päättämässä niin niittokone kävisi aika kovin. Multa nyt ei riitä ymmärrystä minkäänlaiselle nykytaiteelle. Tosin en mä antais kyllä konemusiikkiartisteillekaan välttämättä mitään tukia (verovaroista). Sen sijaan antaisin kenties erilaisille nuorille tarkoitettuihin päihteettömiin tapahtumiin tukea joiden idea on saada nuoria pois kaduilta notkumasta.

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#5890 • • hallucinogen Edain

RiD, 2.4.2007 12:18:
*kakkaa taputtel*


Tässä vois oikeasti olla saumaa. Ensin pitäisi tutkia, millaisesta ravinnosta saa erilaisia "materiaaleja". Krapularuikku on hyvin erilaista työstettävää kuin erittäin kuitupitoinen ja jämäkkä pötkylä. Taiteen nimiin luonnollisesti kaikki.

--
pikku-*possu*

Karski

Posts: 6,049

#5891 • • Edited Karski Pomon kätyri

hallucinogen, 2.4.2007 12:21:
---
Karski, 2.4.2007 12:17:
Onkin hyvä että kukaan meistä ei oo näistä
apurahoista päättämässä, eikä myöskään esim.
ne ihmiset, joiden mielestä konemusiikki
tehdään nappia painamalla. Uraa uurtavalla
taiteella on aina kyseenalaistajansa.

---

Minä myönnän, että jos minä olisin päättämässä niin niittokone kävisi aika kovin. Multa nyt ei riitä ymmärrystä minkäänlaiselle nykytaiteelle. Tosin en mä antais kyllä konemusiikkiartisteillekaan välttämättä mitään tukia (verovaroista). Sen sijaan antaisin kenties erilaisille nuorille tarkoitettuihin päihteettömiin tapahtumiin tukea joiden idea on saada nuoria pois kaduilta notkumasta.



Viittasinkin siihen, et ilman osin apurahalla
toimineita uranuurtajia vuosikymmeniä sitten meillä
vois olla ihan erilainen konemusiikkikulttuuri. Taiteen
tukemisessa kyse ei oo mistään välittömistä hyötysuhteista,
vaan monimuotoisuuden ja uusien ilmaisutapojen
tukemisesta, joka saattaa synnyttää sit uusia
innovaatioita laajemminkin. Tieteenkin puolella tuotaan
monenlaisia huimapäisiä kokeiluita, joista osa
ei tuu koskaan tuottaan mitään.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jone

Posts: 8,258

#5892 • • Edited Jone Archibald Haddock
Sain tänään poikkeuksellisen ärsyttävää MySpace-viestispammia ja päättelen "report as spammin" lisäksi laittaa sen lähettäjälle huvikseni vastausviestin, jossa ilmaisin kuinka perseestä spammaaminen mielestäni on ja ilmoitin samalla et jos hommat etenee totuttuun tapaan, niin todennäköisesti seuraavan 48 tunnin sisällä se profiili, joka spammeja lähetti on tuhottu ylläpidon toimesta.

En odottanut saavani vastausta, mutta sainpa kuitenkin; nyt tämän tietyn slovenialaisen bändin edustajat kitisevät mulle viestitolkulla kuinka MINÄ olen tahditon mulkku kun raportoin heidän "ystävällisen kutsunsa" eteenpäin.

Ensin spammia, sitten kitinää spammaajilta siitä kun sanoo et "spamming sucks." Let me say LOL.

Lemppariosani lähetetystä tähän mennessä lähetetystä tavarasta on:
"we're just trying to survive in this world."

Mmmmmjepjep.
ezzy

Posts: 8,060

#5893 • • ezzy Droid-pappa

Jone, 2.4.2007 19:46:

Ensin spammia, sitten kitinää spammaajilta siitä kun sanoo et "spamming sucks." Let me say LOL.

Lemppariosani lähetetystä tähän mennessä lähetetystä tavarasta on:
"we're just trying to survive in this world."

Mmmmmjepjep.



Itse oon Youtubea selaillessani painellut varmaan enemmän ketjuviestien (in 1958 blahblah forward this...) "spam"-nappia, kuin katsellut videoita...ei jumalauta oikeesti mikä ihmisiä vaivaa? :(
Freja

Posts: 8,774

#5894 • • Freja Sihteeri
Hyppäsin tänään bussiin ja sanoin että "pohjois-haagaan kiitos" ja vielä että "anteeks ei oo pienempää" kun mulla oli kakskymppinen kourassa. Bussikuski vielä varmisti "helsingin sisäinen?" johon totesin että "juups". Kuski otti kympin, otti lipun ja kolikoita. Laittoi kympin ja lipun käteeni, ja vielä kolikot niiden päälle ja puristi käteni tiukkaan nyrkkiin, ja vielä ikäänkuin varmistaakseen puristi kättäni kerran. Sanoin hämilläni kiitos, miettien että mitäköhän elämää suurempaa lahjaa kuski luuli antavansa? O_O

Kaiken lisäks bongasin vielä myöhemmältä pysäkiltä bussiin tulleen tyypin tyypiksi, jolla on kuvia irc-galleriassa. Rupeenko mä ny oikeesti jo tunnistaa tyyppei kadul et "hei toi o gallerias se ja se!"

... Musta tuntuu et mä oon liikaa koneella.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

laeski^

Posts: 478

#5895 • • laeski^ LaiskaLäski

Freja, 2.4.2007 21:04:
Hyppäsin tänään bussiin ja sanoin että "pohjois-haagaan kiitos" ja vielä että "anteeks ei oo pienempää" kun mulla oli kakskymppinen kourassa. Bussikuski vielä varmisti "helsingin sisäinen?" johon totesin että "juups". Kuski otti kympin, otti lipun ja kolikoita. Laittoi kympin ja lipun käteeni, ja vielä kolikot niiden päälle ja puristi käteni tiukkaan nyrkkiin, ja vielä ikäänkuin varmistaakseen puristi kättäni kerran. Sanoin hämilläni kiitos, miettien että mitäköhän elämää suurempaa lahjaa kuski luuli antavansa? O_O




*nauru* tipahdin *nauru*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#5898 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
tänään ensimmäinen etätyöpäivä! o_O

--
dasinoaisnvs

La Petite

Posts: 1,160

#5900 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Menin eilen salille vaik oli vähän semmonen olo et oon tulos kipeeks...

Tänään olo on MAINIO *ding* (mut en kyl valita)

--
Rem tene, verba seqventur