Tuli eilen tyhjennettyä puolisen litraa tequilapullosta ja ihmeellistä tässä on se, ettei ole vielä ikinä ryyppyillan jälkeen ollut näin krapulaton olo o_O Siis ihan hyvä, mut odotin jotain aivan kaameeta olotilaa. Enkä ollut edes aamulla kännissä enää
coolcat82, 8.4.2007 14:28:
Tuli eilen tyhjennettyä puolisen litraa tequilapullosta ja ihmeellistä tässä on se, ettei ole vielä ikinä ryyppyillan jälkeen ollut näin krapulaton olo o_O Siis ihan hyvä, mut odotin jotain aivan kaameeta olotilaa. Enkä ollut edes aamulla kännissä enää
Meiän perheessä on kans ollu semmonen, et jos juo pelkkää (tai ainaki enimmäkseen) tequilaa, ei tuu krapulaa seuraavana päivänä
Hommahan lähti lapasesta q kysyin loppuryhmältä, että mitä elementtejä ne ei missään nimessä haluaisi, että ohjelman tunnarissa on, esim. porkkanan mässytystä ja urkumusiikkia.. Ihan väärä kysymyksen asettelu, sillä ilmeisen väsähtäneestä ryhmästä noi oli ihan loistavia juttuja ja hei! ne pitää ihan ehdottomasti yhdistää.
Eli tässähän sitten tyhmyyksissäni säveltelen kyseistä taidetta.
Nämä yhteensattumat jaksavat aina ihmetyttää. Puhuin tänä aamuna, että olisi kiva nähdä Ansa viritetty pitkästä aikaa ja äsken joku mainitsi sanomaboxissa, että se on tulossa tänään. :DDD
Tänään kun olin anopin luona niin pelailtiin ristiseiskaa. Kaksi kertaa peräkkäin kun sama jakaja oli kyseessä, jäi juuri viimeiseksi (ylimääräiseksi) kortiksi ristiseiska. Mietittiin että onpa aika epätodenäköistä kun sitä ei esim. koskaan kerätä viimeisenä tai ensimmäisenä poiskaan, eli periaatteessa ihan sattumaa... Ja jakajan mielestä näin käy suht useinkin!
Mahdollisuus kahteen peräkkäiseen on kait jotain 1 / 2700.
sapeli, 8.4.2007 14:30:
--- coolcat82, 8.4.2007 14:28:
---
Meiän perheessä on kans ollu semmonen, et jos juo pelkkää (tai ainaki enimmäkseen) tequilaa, ei tuu krapulaa seuraavana päivänä
Oon vältelly tequilaa juurikin siitä syystä, että liiallisesta juomisesta seuraisi ihan armoton dagen efter, mutta näiden tulosten valossa ois varmaan aika verestellä muistoja kyseisen iloliemen parissa.
Zenni, 9.4.2007 03:52:
Oon vältelly tequilaa juurikin siitä syystä, että liiallisesta juomisesta seuraisi ihan armoton dagen efter, mutta näiden tulosten valossa ois varmaan aika verestellä muistoja kyseisen iloliemen parissa.
Taitaa se kova krapula tulla lähinnä siitä että juo tequilaa muiden juomien kanssa sekasin.
Yleensä ei itellekkää oo kovin pahaa krapulaa tullu jos juonu koko illan samaa tuotetta*Hymy*
Sunnuntai oli kokemuksena aika saatanan värikäs, värikkäämpi ku ikinä halusinkaan sen olevan.
Päivä alkoi siitä, että menin isovanhempien luokse kylään, jossa ainoastaan mummi oli paikalla koska pappa oli mökillä käymässä. Mummi sitten innostui ("normi" tapaansa) selittämään mulle papan erektio-ongelmista ja siitä, kuinka mitään apukeinoja ei asiaan tarvita koska siitä ei ole mitään hyötyä ja iloa. What a fuck?!!!!
Jotta tämä kaunis ja ihana päivä saisi päätöksensä, niin "eksyinpä" omasta tahdosta (valitettavasti) maailman hirveimmille jatkoille jotka varmaan muistan kuolinvuoteelle asti. Talo "täynnä" tyttöjä ja poikia jotka vetivät erinäisiä aineita erinäisiin rööreihin. Ei tässä mitään, mutta se, mitä aine ja aineet saivat ihmiset tekemään oli jotain aivan käsittämättömän säälittävää, surkuhupaisaa, pelottavaa ja ties mitä muuta. Yllätys, mukana oli ihminen, joka joskus merkitsi enemmän kuin pullon nenän alla. Se, että näin tämän henkilön ajautuvan näin alas, viettämällä vapaa-aikansa tällä tavalla, nauttimalla asioista tajuamatta miltä kaikki oikeesti kuulostaa ja näyttää sai propsit, ylläripylläri, tippumaan pakkasen puolelle, pahemman kerran, lopullisesti. Olen oikeasti pahoillani kaikkien niiden ihmisten puolesta jotka saattoivat itsensä aivan vitunmoiseen häpeään tajuamatta tästä maailman menosta yhtikäs mitään. Eniten ahdistaa se, että kyseisessä ympäristössä asuu lemmikkieläin. 24h party people ei välttämättä ole kaikista parhain ympäristö, varsinkin kun eräs mamma yritti "ratsastaa" kyseisellä eläimellä. Oikeesti, vittu hävetkää ja paljon! Ja kyllä, asianomaiset tunnistavat itsensä, kuin myös ne, jotka mielestäni käyttäytyivät asiallisesti vaikka tilanne oli mikä oli.
Vittu kiitos ja kumarrus, faksaillaan syssymmällä!
Nyt se henkilö tunnusta joka:
-Asuu hyvinkäällä Jussilankatu 11 b-rapussa
-Soitti koko viime viikon kaiken näkösiä ralleja
-Soitti kello 22.05 Filterfunkin sos (message in the bottle)
...sukunimen laitan myöhemmin kun uskallan luikkia oves taakse... ^^
Kuulin vasta nyt, että kaverin kuusivuotinen suhde on päättynyt jo kuukausi sitten. Siihen päälle vielä uutinen erään kaverin muutosta (jonka en ihan heti olisi osannut kuvitella muuttavan) sekoittamaan pakkaa.
Liian monta radikaalia uutista yhdessä päivässä. Ja kellokin on vasta kuusi
Tämä samainen tyttö on myös lisäillyt mut meseen ja sanonut tuon ihan saman "oon miia, 13v.. kaipais juttukamua, sust varmaan ihan kakara.. flunssassa olen ja tylsää. Sut irc galleriasta lisäsin..Juttukamut ja ystävät kelpaa." :D