11,982 posts, 600 pages, 4,010,466 views
anniharha, 11.4.2007 00:54:
Tulin just taksilla kotiin, ylipäätään olin taksissa toista kertaa viikon sisään. Edellisestä kerrasta olikin sit jo pari vuotta. Hurjaa leikkiä porvaria.
Amma, 11.4.2007 00:33:
Liekö tätä voi verrata, mutta vertaan kuitenkin. Kun näkee ensimmäistä kertaa sellaisen radiotoimittajan, jota on kuunnellut pitkään ja hartaasti. Minkälaisen kuvan sitä voikaan muodostaa pelkän äänen ja juttujen perusteella. Ensimmäinen tämän kategorian "shokki" oli silloisen Radio Mafian Peltsi ja Juuso.
Zenni, 11.4.2007 00:58:
Mulle on kans taksilla matkustaminen jotenkin ihan älytöntä luksusta, ja tunnen itteni vähintäänkin onnistuneeks, jos pääsen sillä kotiin jostain iltariennosta/muusta häppeningistä.
sare, 12.4.2007 17:27:
Tää oli kyllä enemmänki sen hetken o_O mut: kaveri lähti meiltä aikasemmin tänään ja jonku 5 minsan päästä siit kun se oli lähteny mä huomaan et sen kännykkä jäi mun huoneeseen. Mä tietty ratkasen ongelman aina niin fiksulla tavalla eli _soitan_ kaverin kännykkään ilmottaakseni et se jäi meille....
(lähinnä olisin kaivannu jotain 'se hetki kun teki mieli lyödä itteensä' topikkia mut menkööt tänne:D)
Pätkis, 12.4.2007 17:30:
---
Tää oli kyllä enemmänki sen hetken o_O mut: kaveri lähti meiltä aikasemmin tänään ja jonku 5 minsan päästä siit kun se oli lähteny mä huomaan et sen kännykkä jäi mun huoneeseen. Mä tietty ratkasen ongelman aina niin fiksulla tavalla eli _soitan_ kaverin kännykkään ilmottaakseni et se jäi meille....
(lähinnä olisin kaivannu jotain 'se hetki kun teki mieli lyödä itteensä' topikkia mut menkööt tänne:D)
---
"Silloin tunsin itseni blondiksi" löytyy
remotion, 11.4.2007 15:27:
Jäi aika spooky fiilis tosta, ainii, se instrumentti mitä se ammatikseen soitti oli fagotti.
moksu, 13.4.2007 23:39:
ja vielä kaks kertaa.. :)