Freja, 8.5.2007 19:32:
Kato et on oikeen nimet, jos sun nimes on ääkkösiä! Ite meinasin jäädä saksaan ku oli virheellinen viisumi :(
ei oo ääkkösiä! mut kato et sun viisumi on oikein kun tuut mukaan ;)
11,982 posts, 600 pages, 4,017,575 views
Freja, 8.5.2007 19:32:
Kato et on oikeen nimet, jos sun nimes on ääkkösiä! Ite meinasin jäädä saksaan ku oli virheellinen viisumi :(
Zenni, 8.5.2007 17:10:
Oon varmasti yks paskimmista kokeista ikinä.
KooKie, 8.5.2007 20:25:
Eli tarvitset siis miehen, joka tykkää siivota ja on hyvä kokkaamaan. Oon hyvä kaveri ja aloitan deitti.fi:stä etsimään sulle Sitä Oikeaa.
Tsissus, onnistuin just polttamaan pakastekeiton pohjaan. Oon varmasti yks paskimmista kokeista ikinä.
Timce, 8.5.2007 22:09:
Huh huh...MTV3:n uutiset ja siellä oli joku asiantuntija, joka meni AIVAN lukkoon. :D Siis huh huh..Uutisankkuri kysyi siltä jotain ja tyyppi aloitti ihan luontevasti, kunnes muutaman sanan jälkeen unohti mitä oli sanomassa ja täysi hiljaisuus 5 sekuntia. Ja tämä tapahtui siis ainakin kolme kertaa. En kehdannut katsoa, oli niin murhaa. Haastattelija seivas..hiljaisuutta olis voinu kestää pitempäänkin.
KooKie, 8.5.2007 20:25:
Eli tarvitset siis miehen, joka tykkää siivota ja on hyvä kokkaamaan. Oon hyvä kaveri ja aloitan deitti.fi:stä etsimään sulle Sitä Oikeaa.
emppu, 8.5.2007 22:13:
---
Timce, 8.5.2007 22:09:
Huh huh...MTV3:n uutiset ja siellä oli joku asiantuntija, joka meni AIVAN lukkoon. :D Siis huh huh..Uutisankkuri kysyi siltä jotain ja tyyppi aloitti ihan luontevasti, kunnes muutaman sanan jälkeen unohti mitä oli sanomassa ja täysi hiljaisuus 5 sekuntia. Ja tämä tapahtui siis ainakin kolme kertaa. En kehdannut katsoa, oli niin murhaa. Haastattelija seivas..hiljaisuutta olis voinu kestää pitempäänkin.
---
Tää talous katto kans ja voi luoja mikä olo :D:D:D:D joutu käpertyy peiton alle nauraa oikee
Tsissus, onnistuin just polttamaan pakastekeiton pohjaan. Oon varmasti yks paskimmista kokeista ikinä.
Nimim. En oo koskaan keittänyt edes riisiä.
Freja, 9.5.2007 07:02:
http://www.iltasanomat.fi/videot/?cat=8&id=1364171&ap=1
Hanna Pakarinen ei oikee osaa englantia.
No joo oli se lukos kun noin paljon kansainvälistä lehdistöö heittelee kysymyksiä mut silti, jotain ihan ihme muminoita ja ääntelyitä se päästeli eikä oikeen sujunut mallikkaasti tuo haastattelu, hävettää oikeestaan.
Ja nii ja se seuraava haastattelu meni jo hyvin mut silti :D
Karski, 9.5.2007 07:41:
---
Freja, 9.5.2007 07:02:
http://www.iltasanomat.fi/videot/?cat=8&id=1364171&ap=1
Hanna Pakarinen ei oikee osaa englantia.
No joo oli se lukos kun noin paljon kansainvälistä lehdistöö heittelee kysymyksiä mut silti, jotain ihan ihme muminoita ja ääntelyitä se päästeli eikä oikeen sujunut mallikkaasti tuo haastattelu, hävettää oikeestaan.
Ja nii ja se seuraava haastattelu meni jo hyvin mut silti :D
---
Hämmästyttävää tossa on se, että a) sille ei
oltu järjestetty tulkkia b) sitä ei oltu ylipäätään
selkeesti mitenkään briifattu siitä et mitä on tiedossa.
Mun mielestä ainoo amatöörimäisyys tossa on
järjestäjien taholta, niiden pitäis järjestää omalle
edustajalleen kaikki mahdollinen tuki, eikä
heittää sitä susille tolla tavalla. Ihan käsittämätöntä
toimintaa.
Pätkis, 9.5.2007 08:42:
Täysin samaa mieltä edellisen kanssa. Hirveet lööpit jostain helevetin kielitaidosta... Kyl on häpeeminen pienestä kiinni, jos ton puolesta hävettää. Muakin ihmetyttää, minkä takia ei auteta naista mäessä sen sijaan että vaan katellaan, että tossa se nyt pykii, kylläpä on noloa.
Freja, 9.5.2007 09:04:
...Mua hävettää joskus ihmisten puolesta, onko se ny nii hemmetin kamalaa?