päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,865,179 views

Jago

Posts: 4,039

#6221 • • Jago un-trained monkee
Mua ihmetyttää miten epäsosiaalinen mä oon ollu viimeaikoina*täh* Ihan oikeesti ei oo vaan yhtään kiinnostanut tehdä alotteita tutustua uusiin ihmisiin tai pitää yhteyksiä vanhoihin tuttuihin, vaikka välitänkin niistä ja haluan viettää aikaa niiden kanssa ja vaikka uusien ihmisten kanssa juttelemisesta voi joskus saada todella paljon.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

xl8r

Posts: 2,227

#6222 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Sain itse määrätä uudessä työpaikassani palkkani

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Freja

Posts: 8,775

#6223 • • Freja Sihteeri
Heräsin yöllä kahen aikoihin johonkin ihmeen kuminaan. Herättyäni tarpeeksi tajusin, että "kumina" kuului rapusta, ja se kuulosti ihan siltä kuin joku olisi hakannut nyrkillä ovia. Mitään huutoja ei kuulunut, vain tuota hakkaamista. Se tuli koko ajan lähemmäksi, ja pelkäsin että koska omaa ovea joku rupeaa hakkaamaan. Niin ei tapahtunut, ja yhtäkkiä äänet loppuivatkin ja tuli hiirenhiljaista. Pelotti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6224 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Freja, 10.5.2007 10:56:
Heräsin yöllä kahen aikoihin johonkin ihmeen kuminaan. Herättyäni tarpeeksi tajusin, että "kumina" kuului rapusta, ja se kuulosti ihan siltä kuin joku olisi hakannut nyrkillä ovia. Mitään huutoja ei kuulunut, vain tuota hakkaamista. Se tuli koko ajan lähemmäksi, ja pelkäsin että koska omaa ovea joku rupeaa hakkaamaan. Niin ei tapahtunut, ja yhtäkkiä äänet loppuivatkin ja tuli hiirenhiljaista. Pelotti.



Mä olen kuullut kans parina iltana tollasta. Ihan kuin joku hakkais nyrkillä porttia. En oo kyl uskaltanu mennä kattoon mitä tapahtuu, oon vaan toivonu et se loppuis *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

RainChild

Posts: 909

#6225 • • RainChild
Tasan kolmen viikon pääst lähtee lento *whaat**joo**hihu*

--
Rainchild is back home

Freja

Posts: 8,775

#6226 • • Freja Sihteeri

Hyzenthlay, 10.5.2007 11:30:
Mä olen kuullut kans parina iltana tollasta. Ihan kuin joku hakkais nyrkillä porttia. En oo kyl uskaltanu mennä kattoon mitä tapahtuu, oon vaan toivonu et se loppuis *nauru*



Eniten mua tos hommas ihmetyttää se, et se oli nii hemmetin tasaista se hakkaus, ettei mitään epämääräistä. "Thump - Thump - Thump - Thump.." Hyi hele. Ei kyl ollu mitää verijälkiä rapus tai missään oves, niinku äitil ja iskäl oli kun vaasas asuivat.. Sillon joku hullu oli ensin heittäny pyörätelineen rapun oven läpi ja ryöminy sitten sisään, ja hakannut jokaista ovea ja huutanut jotain outouksia. Poliisithan sen haki. Aamulla sitten asukit putsailivat punaisia oviaan sun muuta.. Vitun nistit.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

crissy

Posts: 1,958

#6227 • • crissy
se paljonko toi mutsin ja niiden kissi o maksanu!!!!
alphamagic

Posts: 3,628

#6228 • • alphamagic
Koirapuisto - jos se on tarkotettu pienille koirille ni miks siel juoksee vinttikoiria ja rotikoita?

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

domi

Posts: 7,069

#6229 • • domi Työn sankari.

alphamagic, 10.5.2007 20:04:
Koirapuisto - jos se on tarkotettu pienille koirille ni miks siel juoksee vinttikoiria ja rotikoita?


Koska niiden isojen koirien omistajat eivät välttämättä osaa lukea, tai kyky ajatella puuttuu :(
alphamagic

Posts: 3,628

#6230 • • alphamagic

domi, 10.5.2007 20:05:
---
alphamagic, 10.5.2007 20:04:
Koirapuisto - jos se on tarkotettu pienille koirille ni miks siel juoksee vinttikoiria ja rotikoita?

---

Koska niiden isojen koirien omistajat eivät välttämättä osaa lukea, tai kyky ajatella puuttuu :(



Näinpä. Jäi sit koiran leikit leikkimättä, yritetään myöhemin uudestaan. *joo*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

alphamagic

Posts: 3,628

#6232 • • alphamagic

ezzy, 10.5.2007 20:40:
---
alphamagic, 10.5.2007 20:04:
Koirapuisto - jos se on tarkotettu pienille koirille ni miks siel juoksee vinttikoiria ja rotikoita?

---


Koska isompiakin koiria on olemassa? :D



Joo mut niille on omat puistot ja pienille omat - ihan siks et ei tuu ruumiita. :D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Avatar
#6233 • • Annakins Guest

domi, 10.5.2007 20:05:
---
alphamagic, 10.5.2007 20:04:
Koirapuisto - jos se on tarkotettu pienille koirille ni miks siel juoksee vinttikoiria ja rotikoita?

---

Koska niiden isojen koirien omistajat eivät välttämättä osaa lukea, tai kyky ajatella puuttuu :(



Onks siin lähistöllä isojen koirien puistoa? Jos ei oo ni sit ne ainaki tulee sinne pienten puistoon :/
DJ Rx

Posts: 2,527

#6234 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
super8 on ollu XL5:ssa!??? *whaat*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

vinsku

Posts: 749

#6235 • • vinsku huba huba
Kojo - Nuku pommiin euroviisubiisi vuodelta 1982!! Mitä IHMETTÄ?! *nuotti*Jos joku nakkaa ydinkakkaa*nuotti**lmao**lmao**tirsk**aplodit*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Claquesous

Posts: 3,206

#6237 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Naiset

--
32. of December

Jutu

Posts: 3,054

#6238 • • Jutu Blondi
Mulla on enää 5 päivää koulua, mutta silti kesäloma alkaa vasta kahen viikon päästä.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.