Mitä NAISELLE joululahjaksi?

512 posts, 26 pages, 381,736 views

äm

Posts: 2,376

#241 • • äm

Philly:
itse olen kerran antanut lahjaksi silloiselle tyttöystävälleni kokovartalohieronta- lahjakortin, kortilla sai viisi kokovartalohierontaa. (hierojana siis toimin tietenkin itse *hihu*)


Onneksi tyttöystäväsi osasi arvostaa. Multa olis tullut lähinnä ilkeä toteamus siitä, että 'et sitten jaksanut yhtään panostaa'. Hierontalahjakortti... "Jihuu". Voikohan sitä yhtään helpommalla enää päästä?

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

2000

Posts: 420

#242 • • 2000 Opetuslapsi

äm:

Onneksi tyttöystäväsi osasi arvostaa. Multa olis tullut lähinnä ilkeä toteamus siitä, että 'et sitten jaksanut yhtään panostaa'. Hierontalahjakortti... "Jihuu". Voikohan sitä yhtään helpommalla enää päästä?



Eli se siitä ajatuksesta... *yliviivataan listalta...* *juonittel*

--
2 nasty 4 U

typ0

Posts: 1,892

#243 • • typ0 syntax error

äm:
---
Philly:
itse olen kerran antanut lahjaksi silloiselle tyttöystävälleni kokovartalohieronta- lahjakortin, kortilla sai viisi kokovartalohierontaa. (hierojana siis toimin tietenkin itse *hihu*)

---

Onneksi tyttöystäväsi osasi arvostaa. Multa olis tullut lähinnä ilkeä toteamus siitä, että 'et sitten jaksanut yhtään panostaa'. Hierontalahjakortti... "Jihuu". Voikohan sitä yhtään helpommalla enää päästä?



mihi katos ajatus "eikse ajatus oo tärkein", materiaalista paskaa..pöhpöh

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Timce

Posts: 5,381

#244 • • Timce
NYT-lehdessä oli joululahjavinkkejä ja silmiin osuikin toinen toistaan parempia "varmoja nakkeja".

Lahjaksi hänelle.

Silikonihansikas (25e) "Hyvästit palovammoille pullanpaistossa tai pihviä grillatessa."
-
Ilmakanuuna (15e) "Muoviämpärin näköinen leikkipyssy ampuu voimakkaan ilmatuhauksen yli viiden metrin päähän. Erittäin tarpeellinen tavara!"
-
Omenasorvi (39e) "Sopii ihmisille, jotka eivät osaa kuoria ja viipaloida yhtä aikaa."
-
Pahvikuva (200e) "Luonnollisen kokoinen jaloillaan seisova pahvijäljennös lahjansaajan anopista (exc.) on lahja, joka ei jätä kylmäksi." linkki

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

*tappi*

Posts: 203

#245 • • *tappi* Pieni ja Punainen.
ku halin sais. Se olis tarpeeks. *nyyh*

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

S-T

Posts: 1,195

#246 • • Edited S-T Pieni

äm:
---
Philly:
itse olen kerran antanut lahjaksi silloiselle tyttöystävälleni kokovartalohieronta- lahjakortin, kortilla sai viisi kokovartalohierontaa. (hierojana siis toimin tietenkin itse *hihu*)

---

Onneksi tyttöystäväsi osasi arvostaa. Multa olis tullut lähinnä ilkeä toteamus siitä, että 'et sitten jaksanut yhtään panostaa'. Hierontalahjakortti... "Jihuu". Voikohan sitä yhtään helpommalla enää päästä?


Mä olisin ainakin ihan onnesta soikeana hierontalahjakortista *hihu* Juuri mikään ei ole mukavamaa kuin rakkaan käsien rentouttava kosketus...

--
Pieni on kaunista.

Fakiiri

Posts: 462

#247 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
chocolate bodypainttia. Kasa eksoottisia hedelmiä. Kynttilöitä ja plajon kermavaahtoa. *hihu*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

inka

Posts: 179

#248 • • inka juppihippireivaaja
orgasmi!
nunnu

Posts: 76

#249 • • nunnu
ei sen lahjan tarvii olla mikään tajuttoman kallis. Mun paras joululahja on ollu Halinalle kullalta!*pihkassa*
thstle

Posts: 466

#250 • • Edited thstle neiti nenäkäs
Pisti silmään se, kuinka moni on sanonut, ettei esimerkiksi hajuveden ostaminen ole tarpeeksi persoonallista. Kyllä minulle kuitenkin kelpaisi joku uusi tuoksu paketissa! Eihän sillä joululahjalla tarvitse mitään papukaijamerkkiä ansaita persoonallisuudessa, vaan minulle ainakin riittää kunhan näkee, että se on suunnattu juuri minulle.
En ole ehkä mikään maailman neitimäisin tytöntyllerö, mutta kerran vuodessa - tai elämässään - olisi kiva saada jotain sööttiä ja naisellista eli koru, juuri se hajuvesi tai jotain muuta. Kai se on niin että romanttisten lässykomedioiden katsominen on puuduttanut aivot.

Toisaalta pidän myös kaikesta kätevästä ja tarpeellisesta. Voisin oikeasti toivoa uudet rintaliivit tai vaikka sukkia. Sukkia tarvitsee aina lisää, koska niitä hukkuu ainakin yhdet joka viikko. Samoin hukkuvat ponnarit. Myös keittiötarvikkeet ovat aina tervetulleita. Joskaan uudet astiat eivät ehkä niinkään sytytä, koska niitä on jo nyt kaapit pullollaan.

Jotain viihteellistäkin olisi kiva saada. Pidän joulun viettämisestä perheen ja rakkaiden luona ja mielelläni olenkin silloin porukoilla mahdollisimman kauan, joten joku kirja tai DVD (myös VHS:t kelpaavat minulle edelleen!) tai CD on ihan hyvä tärppi. Joo, ja Trivial Pursuit! Se pitäisi vihdoin saada omaankin kotiin.

Tässä tulee hiljalleen sellainen olo, että ainakin minulle on itse asiassa aika helppo ostaa lahjaa. Olen tyytyväinen meinaan melkein mihin tahansa. En myöskään ole tarkka siitä ovatko esimerkiksi lahjaksi saadut kuvitteelliset korvakorut JUURI sellaiset, jotka olisin itse valinnut. Minusta on myös ihana saada rakkaan valitsemat korvakorut ja pitää niitä ylpeänä ylläni. Aika moni ystäväni on myös samanlainen. Ehkä tästä voisi vetää sellaisen johtopäätöksen, että ainakin useat naiset ovat melko helppoja lahjojen suhteen.

*joo*

EDIT:

PS. Antti jos luet tämän, niin älä ota liian kirjaimellisesti! Pidän myös yllätyksistä! *iihhih*
xqUe

Posts: 110

#251 • • xqUe

[Nuclear]:
Kaulin.




haha tuo oli huippu pitää kokeilla *nauru* *nauru* *nauru* *nauru*

--
Place Go Boom!

vaavu

Posts: 1,324

#252 • • vaavu vara-vana

Timce:
NYT-lehdessä oli joululahjavinkkejä ja silmiin osuikin toinen toistaan parempia "varmoja nakkeja".

Silikonihansikas (25e) "Hyvästit palovammoille pullanpaistossa tai pihviä grillatessa."



Itse asiassa me ostetaan tämä villen äidille joululahjaksi tänä vuonna. Tuollainen on oikeasti kätevä kaikissa kuumuutta vaativassa keittiöaskareissa, jo ihan vaikka uunia käytettäessä. Tavallinen patalappu johtaa lämpöä paljon enemmän kuin silikonikinnas.
Kuini

Posts: 165

#254 • • Kuini Vajakki
Pieni ja suloinen koiranpentu olisi ihana lahja *joo*
Mut kyllä pieni ja suloinen kissanpentukin kävisi *plur*

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

Progress

Posts: 955

#255 • • Progress
tiedän jo mitä ostan kullalleni, mut en taida sitä tässä kertoa, koska on mahdollisuus, että hän lukisi sen täältä ja sittenhän se ei oiskaa enää ylläri...

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

vuokko

Posts: 243

#256 • • vuokko
wink wink äijille..

-sain joskus kullaltani joululahjaksi tämän itseväsäämän kortin jossa luki "luksusvkl-hemmotteluilla".
sovittiin uudesta vuodesta.
-sain tänä viikonloppuna hellän pesun pesusienellä, shamppanjaa, ihon kuorinnan jollain bodyshopin merisuolamönjällä, kasvojen&kropan hieronnan tuoksuvalla öljyllä, sushia, ja jälkkäriksi suklaakonvehteja, hiusten värjäyksen ja hän jopa lakkasi varpaankynteni, ja valkkasi vaatteeni illaksi... hemmottelua isolla H:lla!

*slurps*
Drisana

Posts: 115

#257 • • Drisana
Sellainen, jonka miettimiseen on käytetty aikaa, sellainen joka tuo tunteen, että toinen välittää tarpeeksi, persoonallisuus on pääasia lahjassa!
antonsonin

Posts: 2,712

#258 • • antonsonin laserpoint.

qini:
Pieni ja suloinen koiranpentu olisi ihana lahja *joo*
Mut kyllä pieni ja suloinen kissanpentukin kävisi *plur*



mitäs sit ku se muuttuu isoks ja haisevaks joka paskoo ympäriinsä? *plur*
W

Posts: 1,049

#259 • • W
Hyvää oloa ja joulumieltä. Ei rahalla saa naista onnelliseksi. *pihkassa*
coolcat82

Posts: 771

#260 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Hmmm... viime jouluna sain timantteja ja keväällä muuten vaan sinikettuturkin *iloinen* Joten ehkä seuraavaksi tarvisin ehkä lisää hajuvesiä tai Kalevalan Vanamokäädyn...joku rikas pukki voi ilomielin tuoda mulle ihan mitä vaan kunhan siin on tyyliä *pahis*

--
*sydän* Diamonds *sydän*