Pisti silmään se, kuinka moni on sanonut, ettei esimerkiksi hajuveden ostaminen ole tarpeeksi persoonallista. Kyllä minulle kuitenkin kelpaisi joku uusi tuoksu paketissa! Eihän sillä joululahjalla tarvitse mitään papukaijamerkkiä ansaita persoonallisuudessa, vaan minulle ainakin riittää kunhan näkee, että se on suunnattu
juuri minulle.
En ole ehkä mikään maailman neitimäisin tytöntyllerö, mutta kerran vuodessa - tai elämässään - olisi kiva saada jotain sööttiä ja naisellista eli koru, juuri se hajuvesi tai jotain muuta. Kai se on niin että romanttisten lässykomedioiden katsominen on puuduttanut aivot.
Toisaalta pidän myös kaikesta kätevästä ja tarpeellisesta. Voisin oikeasti toivoa uudet rintaliivit tai vaikka sukkia. Sukkia tarvitsee aina lisää, koska niitä hukkuu ainakin yhdet joka viikko. Samoin hukkuvat ponnarit. Myös keittiötarvikkeet ovat aina tervetulleita. Joskaan uudet astiat eivät ehkä niinkään sytytä, koska niitä on jo nyt kaapit pullollaan.
Jotain viihteellistäkin olisi kiva saada. Pidän joulun viettämisestä perheen ja rakkaiden luona ja mielelläni olenkin silloin porukoilla mahdollisimman kauan, joten joku kirja tai DVD (myös VHS:t kelpaavat minulle edelleen!) tai CD on ihan hyvä tärppi. Joo, ja Trivial Pursuit! Se pitäisi vihdoin saada omaankin kotiin.
Tässä tulee hiljalleen sellainen olo, että ainakin minulle on itse asiassa aika helppo ostaa lahjaa. Olen tyytyväinen meinaan melkein mihin tahansa. En myöskään ole tarkka siitä ovatko esimerkiksi lahjaksi saadut kuvitteelliset korvakorut
JUURI sellaiset, jotka olisin itse valinnut. Minusta on myös ihana saada rakkaan valitsemat korvakorut ja pitää niitä ylpeänä ylläni. Aika moni ystäväni on myös samanlainen. Ehkä tästä voisi vetää sellaisen johtopäätöksen, että ainakin useat naiset ovat melko helppoja lahjojen suhteen.
EDIT:
PS. Antti jos luet tämän, niin älä ota liian kirjaimellisesti! Pidän myös yllätyksistä! *iihhih*