Mitä NAISELLE joululahjaksi?

512 posts, 26 pages, 381,131 views

Jone

Posts: 8,258

#201 • • Jone Archibald Haddock

Nacu:
Mitäs sanoo muut? Ei kaupallista joulua tänä vuonna! Helpottais mun hermoja ainakin tosi rankasti. Ja eikös jouluna pitäs olla sisäinen rauha eikä panikoida siitä mitä se toinen sun lahjasta aattelee?



Siksi me Annen kanssa paskat nakataan tänä vuonna suomalaiselle joululle ja lähdetään Espanjaan kunnes se on onnellisesti ohi.
Nacu

Posts: 1,293

#202 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Tontsis:
En mä tiedä miten pitäis olla. Nyt on kuitenkin näin ja tilanne lahjojen suhteen tuntuu ennemminkin vastenmieliseltä ajatukselta. Puolin ja toisin.



Mä en ainakaan edes halua lahjaa, mikä on väkipakolla ostettu. Pelkästään sen lahjan näkeminen tois tuskaa, kun ajattelis sun vastenmielistä asennetta sen hankkimista kohtaan. Oli lahja itsessään miten ihana juttu tahansa.

Että Tikru saa siis jäädä ja me rakastetaan sitä vielä? *nauru*

Perutaan joulu *igor* Jos lähettäski sinne Damiin vähä aiemmin?

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Nacu

Posts: 1,293

#203 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Tontsis:
Entäs jos se onkin itse tehty? Voisiko se silloin olla tekijästä vastenmielinen?



Mitä! Kutooko kulta mulle villasukat!! *pus*

Mistäs sä aiot saada matkarahat, jos et vietä joulua ;D



Rahat tulee veronpalautuksina! *jiihaa*

Ja säästyy kun ei tarvi ostaa typerille sukulaisille mitään ylipakollista turhaa paskaa, joilla ne ei tee yhtään mitään!

+ en mä ikinä saa jouluna rahaa lahjaks, jos niin luulit *eiei*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Jna

Posts: 613

#204 • • Jna

Nacu:

Mitäs sanoo muut? Ei kaupallista joulua tänä vuonna! Helpottais mun hermoja ainakin tosi rankasti. Ja eikös jouluna pitäs olla sisäinen rauha eikä panikoida siitä mitä se toinen sun lahjasta aattelee?



Ei meillä oo porukoiden kanssa ollu tapana viimeiseen kolmeen jouluun ostaa mitään lahjoja..Eikä osteta nytkään. Joulu on lapsille..Joululahjastressi on turhaa..
Wegez

Posts: 2,141

#205 • • Edited Wegez wegezandnicsilver.com

terraluna: No, kukin taaplaa tyylillään ja onneksi en ole mies.. tulis sen verran kalliiksi toi vaimokkeen pito! *vink*



..hä..miten ni tulis kalliiks?! *ding* ..ei naisii rahalla saa (öhöm..tai siis saa saa mut mut..)..hellyyttä ja suukkoja ja ööh..ruusuja [minkä saa jollai 5e:lla] (tai jtms puskia).. *plur* ..ni eiks se luulis riittävän lahjaks..naiselle siis.. *ding* *hymy*

--
...we´re all made of stars...

rec

Posts: 2,923

#206 • • rec
Paljon lämmintä, kovaa ja sykkivää! Sanooko mitään?! *nauru*
Hansu

Posts: 481

#207 • • Hansu

kirsch:
---
Hansu:
koska joka ihmisellä on suussaan erilainen bakteerikanta eikä oma sovi yhteen edes sen oman ihqupoikaystävän kannan kanssa.
---


Miten te voitte pussailla?*justjoo**vink*


Elmukelmun läpi.
vaavu

Posts: 1,324

#208 • • vaavu vara-vana
Olenkohan mä vain vähän hankala, mutta en kauhean mielelläni ottaisi joululahjaksi moniakaan täällä esitettyjä "varmoja" lahjoja naisille. Esimerkiksi seuraavia tuotteita ei mielellään kannata mulle ostaa:

- Hajuvesi: hajuveden ostaminen on jo itsellenikin aika vaativaa puuhaa, kun saan niin helposti tuoksuista päänsärkyä - saatika sitten että joku muu ostaisi summamutikassa tuoksun lahjaksi
- Alusvaatteet: 99,9% kaarituellisista rintaliiveistä ei istu mun päällä, joten sopivien löytäminen ilman kokeilua on kuin lotossa voittaisi
- Kosmetiikka: ensinnäkin olen aika tarkka siitä, minkälaisia tuotteita käytän, toisekseen mulla on jo kotona omasta takaa kaikkea niin paljon
- Kynttilät ja koriste-esineet: jäävät valitettavasti pölynkerääjiksi nurkkiin
- Kaikki tarpeeton ja turha


Sen sijaan rakastan käytännöllisiä lahjoja. Tänä vuonna sain synttärilahjaksi Villeltä cK:n kellon, kun edellisestä rannekellosta oli aika jättänyt aiemmin. Ville oli urkkinut mun mieltymykset erään kerran kun katseltiin lasin läpi kelloja kaupassa, ja osti sitten myöhemmin sen kellon, josta eniten olin pitänyt. Vaikka Jone sanoisi mitä, niin tämä lahja oli aivan loistava: juuri itseni näköinen ja tuli oikeaan tarpeeseen.

Ja muutenkin Jonen ajatus siitä että naiset ostavat huonoja lahjoja miehilleen mutta vaativat itse paljon on aika railakkaasti yleistävä. Itse aloitin Villen synttärilahjan suunnittelun jo pari kuukautta ennen itse syntymäpäivää, ja käytin aika paljon eforttia lahjan hankkimiseen ja sen pitämiseen yllätyksenä loppuun asti. Ja vaikka lahja (pari Globalin keittiöveistä) olikin "vain" käytännöllinen, ja vielä yhteiseen käyttöön tarkoitettu, oli Ville ainakin todella tyytyväinen lahjaansa.
Jone

Posts: 8,258

#209 • • Jone Archibald Haddock

vaavu:
Ja muutenkin Jonen ajatus siitä että naiset ostavat huonoja lahjoja miehilleen mutta vaativat itse paljon on aika railakkaasti yleistävä.



Totta kai se on. olen railakkaita yleistyksiä harrastava persoona. *nauru*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#211 • • Aziz Combat Fighter

vaavu:
-clips-



Niin... Mut te elättekin sellasessa parisuhteessa et sä voit kirjottaa boardille "Villestä" siinä missä suurin osa muijista kirjottaa "Mun äijästä". Sä tiiät varmaan harvinaisen tarkasti mitä ostat Villelle lahjaks, suurin osa ei tunne kumppaniaan yhtä hyvin ku sä tunnet sen.

Näissä topikeissa haetaan väkisinkin joko karkeita yleistyksiä tai hyviä ideoita. Tossa mielessä ehkä joo, totta, kaikki ei pidä parfyymeista, mutta suurin osa kuitenkin varmaan pitää. Ja jos itse osaa haistaa miltä oma nainen tuoksuu ja etsiä jonkun samansuuntaisen tuoksun, niin kyl siitä varmaan ihan hyvän lahjan sais.
Howdy

Posts: 7,955

#212 • • Howdy Oldie
HK Blöör kumikuorrutuksella ..

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#213 • • Edited Fiamma Guest

terraluna:
Siis toivooko joku AIDOSTI OIKEESTI siipaltaan lahjaksi pleikkaa, teknareita tai etelänlomaa? *ding* Huhhuh ja vähempi ei riitä.. Oon aina ihmetelly puheita naisista materialisteina, mut ilmeisesti näitä rahaa ja tavaraa rakastavia ei vaan ole sattunut omaan lähipiiriin. Ihmetyksen aihe nro. 2: miksei kukaan ole maininnut musiikkia? Oonko oikeesti vaan todella poikkeava ykilö, kun hyvä levy olisi mieluisampi lahja kuin lahjakortti jalkahoitoon? No, kukin taaplaa tyylillään ja onneksi en ole mies.. tulis sen verran kalliiksi toi vaimokkeen pito! *vink*



Mä luulen, että niitä ei ole toivottu siipalta ;)

edit.
niin ja taisin mainita ton musiikin..
[Nuclear]

Posts: 5,855

#214 • • [Nuclear] el aprendiz
Kaulin.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

mehukatti

Posts: 335

#215 • • Edited mehukatti dude
jos ei mitää persoonallista keksi, niin joku kiva käytännöllinen juttu day:sta ja vaikka joku hajuvesi (valitsee sellasen josta ite tykkää niin ei ainakaan ite tarvi kärsii hyönteismyrkystä;) vois olla aika peruslahja. tai sitte sin citystä jotai lelua, jos ei ole estoja sellasten suhteen.
Avatar
#216 • • ALIEN Guest

mehukatti:
jos ei mitää persoonallista keksi, niin joku kiva käytännöllinen juttu day:sta ja vaikka joku hajuvesi (valitsee sellasen josta ite tykkää niin ei ainakaan ite tarvi kärsii hyönteismyrkystä;) vois olla aika peruslahja. tai sitte sin citystä jotai lelua, jos ei ole estoja sellasten suhteen.



niinpä!! *oltiin silloin 16v...* *nauru*
Avatar
#217 • • MrFate Guest
Yksi joululahjavinkki on tilata emännälle v- tai o-aukkoinen naisten t-paita omalla hauskalla tekstipainatuksella :) Vielä ehtii komeesti tilailla vaikka Paitashop.fi:stä :P
vaavu

Posts: 1,324

#218 • • vaavu vara-vana

Ana-5000:
Niin... Mut te elättekin sellasessa parisuhteessa et sä voit kirjottaa boardille "Villestä" siinä missä suurin osa muijista kirjottaa "Mun äijästä". Sä tiiät varmaan harvinaisen tarkasti mitä ostat Villelle lahjaks, suurin osa ei tunne kumppaniaan yhtä hyvin ku sä tunnet sen.



Mä olen ottanut sen linjan, että kirjoitan tänne boardille "Villestä", koska se sattuu tänne kirjoittamaan sillä nickillä. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, minkälainen parisuhde meillä on. ;)

Mutta se on kyllä totta, että mitä paremmin jonkun tuntee, sitä helpompi on ostaa lahjoja. Meillä on juuri tällä hetkellä ongelmana, mitä ostaa joululahjaksi meidän yhteiselle parturille (joka on siis naispuolinen). Jos toisen tuntee vain kampaajakäyntien pohjalta, on todella vaikeaa ostaa jotain henkilökohtaista niin, että tulee samalla ostettua mieluisa lahja. Viime vuonna Ville osti lahjaksi viinipullon, mutta tänä vuonna yritetään keksiä jotain vähän omaperäisempää. Jos joku sattuu keksimään, mitä portugalilais-suomalaiselle naispuoliselle kampaajalle voi ostaa joululahjaksi, vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan. :)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#219 • • Aziz Combat Fighter

vaavu:
Mä olen ottanut sen linjan, että kirjoitan tänne boardille "Villestä", koska se sattuu tänne kirjoittamaan sillä nickillä. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, minkälainen parisuhde meillä on. ;)



Nojoo, okei.

vaavu:
Mutta se on kyllä totta, että mitä paremmin jonkun tuntee, sitä helpompi on ostaa lahjoja. Meillä on juuri tällä hetkellä ongelmana, mitä ostaa joululahjaksi meidän yhteiselle parturille (joka on siis naispuolinen). Jos toisen tuntee vain kampaajakäyntien pohjalta, on todella vaikeaa ostaa jotain henkilökohtaista niin, että tulee samalla ostettua mieluisa lahja. Viime vuonna Ville osti lahjaksi viinipullon, mutta tänä vuonna yritetään keksiä jotain vähän omaperäisempää. Jos joku sattuu keksimään, mitä portugalilais-suomalaiselle naispuoliselle kampaajalle voi ostaa joululahjaksi, vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan. :)



Te ostatte teidän kampaajalle lahjan? Oho :D Osta sille sakset! Jotku hullut oranssikahvaset fiskarsit viel :P
vaavu

Posts: 1,324

#220 • • vaavu vara-vana

Ana-5000
Te ostatte teidän kampaajalle lahjan? Oho :D Osta sille sakset! Jotku hullut oranssikahvaset fiskarsit viel :P



Pitäähän sitä kampaajalle jotain kivaa ostaa, ehkä se leikkaa sitten paremmalla mielellä meidän molempien tukkaa koko loppuvuoden. ;)

Toi saksi-idea on sinänsä ihan hyvä, tosin kampaajasaksia ei oikein voi ostaa, koska ne maksaa niin paljon ja on toisaalta henkilökohtaisesti sopivat. Mutta jotkut perus-Fiskarsit voisikin sopia ihan hauskasti lahjaksi.