512 posts, 26 pages, 392,475 views
Replying to Mitä NAISELLE joululahjaksi?:
josbe, 14.12.2009 14:05:
---
aada, 11.12.2009 16:58:
Timantteja, alusvaatteita, punaisia ruusuja, myös hajuvedet, kellot, matkat on kivoja.
---
Alusvaatteita? :o Mä en ole koskaan tajunnut, miten alusvaatteita voi ostaa toiselle lahjaksi, kun ne on lähes ainoita vaatteita, joita en uskalla ostaa itsellenikään sovittamatta (lukuun ottamatta pikkuhousuja.)
Esim. rintsikat, jotka ei täysin istu, tai joku korsetti. Varmasti jää pitämättä. Eikä niitä saa edes palauttaa kauppaan.
Timce, 14.12.2009 20:58:
Tarkoituksena olis ostaa lahjaksi jonkinlainen hemmottelupaketti, joka sisältää jotain rasvoja ja mitä skeidaa naiset nyt kroppansa ylläpitämiseen tarvitsevatkaan, mutta olen totaalisen ulkona, mitä ja mistä? Pystyisivätkö klubituksen ihanaiset avustamaan tuollaisen all-in-one -paketin hommaamisessa?
Linkkivinkit erityisesti tervetulleita.
Tarkoituksena olis ostaa lahjaksi jonkinlainen hemmottelupaketti, joka sisältää jotain rasvoja ja mitä skeidaa naiset nyt kroppansa ylläpitämiseen tarvitsevatkaan, mutta olen totaalisen ulkona, mitä ja mistä? Pystyisivätkö klubituksen ihanaiset avustamaan tuollaisen all-in-one -paketin hommaamisessa?
Vampyrella, 14.12.2009 20:36:
Minua henk koht etoisi, jos joku ostaisi jonkin kalliin lahjan vain osoittaakseen omistavansa paljon rahaa. Ei toimi.