Mitä NAISELLE joululahjaksi?

512 posts, 26 pages, 381,067 views

rZi

Posts: 587

#221 • • rZi 42
Pullo skumppaa, mansikoita, Barry Whiteä, pari tuoksukynttilää, vartaloöljyä, kortsuja ja joku tosi eroottinen lingerie.
Jos on jotain taka-ajatuksia niin pitää muistaa ettei mitään turhan läpinäkyvää settii, muuten aikeet on vaarassa paljastua*iloinen*.
Jos haluaa että tää lahja muistetaan pitkään, niin antaa sen kaverin mutsille*nauru*. Pikkasen punasta väriä poskille ja no Xmas will ever be the same... (ei tosikoille)
Kuini

Posts: 165

#222 • • Kuini Vajakki

Steven Hoaks:
Mä voisin ostaa omalle vaimokkeelle aivot... Olis ainakin käytännöllinen lahja *hih*



*släp*

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

bansq

Posts: 931

#223 • • bansq leftfield winger.
ja multa toivotaan hevosta, mielellään säkäkorkeudeltaan sellasta josta näkee yli seisaaltaan *vink*

--
plip goes on.

Mellu-

Posts: 4,006

#224 • • Mellu-
Steven Hoaks:
Mä voisin ostaa omalle vaimokkeelle aivot... Olis ainakin käytännöllinen lahja *hih*


mulle kans yhet sellaset kiitos *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

DiamonDie

Posts: 676

#225 • • DiamonDie mediahippi

Jone:
OMG - kyllä se nyt jo tiedetään (kun olet sen ainakin tusinan verran kertoja kertonut), että elät elämäntapaintiaanin elämää ja että pidät omaa valintaasi täydellisen erinomaisena ja muiden urbaanimpia elämäntapoja käsittämättöminä ja omaasi huonompina. Tämä on mennyt perille, joten haluaisitko jo pikkuhiljaa antaa muiden elää tavallaan vai pitääkö pistää vastapalloa vastedes?



Joskus on vaikea tietää, onko itse missannut sarkasmin/huumorin/viestin sävyn vaiko se, jonka vastausta omaan viestiin lukee. Tiedä sitten.

Kiva kuitenkin, että hajuveden (ja hymiöiden) käyttämättömyys samaistetaan nyky-yhteiskunnassa jo elämäntapaintiaaneihin. Pitänee hommata kota jostain, saisi vuokrankin tippumaan.
pathi

Posts: 224

#226 • • pathi
Kaikista synttäreistä ja jouluista vain kerran poikkis on ostanut lahjan kysymättä toiveita, ja se olikin ehkä mieluisin lahja. Iiiiiiso kirja Henkien kätkemästä, ulkomailta tilattu *pihkassa* tollanen vähän spesiaalimpi juttu voi olla riskipeliä, mutta jos toisen tuntee kunnolla niin osaa vähän ajatella sitä hajuvettä persoonallisempaa lahjaa.

--
D:

naira

Posts: 204

#227 • • naira black cat
WRC4 *hih*

--
Why do we sacrifice the beautiful ones?
How do you break a heart of gold?
Why do we sacrifice our beautiful souls?
Heroes of tales unsung, untold.

Juhgu

Posts: 7,921

#228 • • Juhgu Virnistelijä

Jone:
---
ja sit ne ostaa jotain täydellistä perseilyä, kuten rannekellon vaikka tietävät vallan hyvin ettei mies sellaista käytä.


Noista "perseilyistä"kään ei kannata loukkaantua, sillä niissäkin voi olla hyvä tarkoitus. Nainen voi esim. luulla että mies pitäisi rannekelloa jos vain omistaisi sellaisen.

Rubicon:
Mä ite piirrän paljon, joten sain viime jouluna mun miekkoselta Derwentin Studio puuvärit.
Se oli mun mieleinen ja aivan loistava lahja, ja varmaan eniten käytetty lahja mitä mä oon ikinä saanut*sydän*


Luojan kiitos tästä kommentista! Olin jo ihan paniikissa että mitä minä sille yhdellekin hankin kun mikään täällä ehdotetuista yleisimmistä vinkeistä ei sovi.

[Nuclear]:
Kaulin.


Sillä sopiikin sitten huitoa lahjan antajaa *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jone

Posts: 8,258

#229 • • Jone Archibald Haddock

Juhgu:
Noista "perseilyistä"kään ei kannata loukkaantua, sillä niissäkin voi olla hyvä tarkoitus. Nainen voi esim. luulla että mies pitäisi rannekelloa jos vain omistaisi sellaisen.



Kyllä kannattaa jos takana on sen verran pitkä seurustelu, että toinen osapuoli varmasti tietää aivan hyvin ettei mies kelloja käytä. Kellon ostaminen tällaiselle ihmisille osoittaa suurempaa ajattelemattomuutta ja piittaamattomuutta kuin lahjan ostamatta jättäminen. Eihän "me miehetkään" nyt voida ostaa naisille lahjoja käyttämättä harkintaa - jos niin tehdään, niin voi sitä sanomisen määrää.
Juhgu

Posts: 7,921

#230 • • Juhgu Virnistelijä

DiamonDie:
---
Joskus on vaikea tietää, onko itse missannut sarkasmin/huumorin/viestin sävyn vaiko se, jonka vastausta omaan viestiin lukee. Tiedä sitten.

Kiva kuitenkin, että hajuveden (ja hymiöiden) käyttämättömyys samaistetaan nyky-yhteiskunnassa jo elämäntapaintiaaneihin. Pitänee hommata kota jostain, saisi vuokrankin tippumaan.


Taisit itse missata Jonen viestin pointin *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Philly

Posts: 506

#231 • • Philly AIM HIGH!
itse olen kerran antanut lahjaksi silloiselle tyttöystävälleni kokovartalohieronta- lahjakortin, kortilla sai viisi kokovartalohierontaa. (hierojana siis toimin tietenkin itse *hihu*) lahjasta sai paljon iloa molemmat (siis todellakin paljon *vink*) eikä se maksanut mitään, joten mielestäni se lahja oli erittäin onnistunut. niin ja yhtään hierontaa ei lahjakortista jäänyt käyttämättä *hymy*
*AnnU*

Posts: 157

#232 • • *AnnU* NanneNanneNanne

Philly:
itse olen kerran antanut lahjaksi silloiselle tyttöystävälleni kokovartalohieronta- lahjakortin, kortilla sai viisi kokovartalohierontaa. (hierojana siis toimin tietenkin itse *hihu*) lahjasta sai paljon iloa molemmat (siis todellakin paljon *vink*) eikä se maksanut mitään, joten mielestäni se lahja oli erittäin onnistunut. niin ja yhtään hierontaa ei lahjakortista jäänyt käyttämättä *hymy*



olis aika jeez, jos tollasen sais..*sydän*

--
*sydän**sydän**sydän*

Cloud

Posts: 2,162

#233 • • Cloud Game Freak
Pullo punaviiniä, Teetä, Kylpyvaahtoa, Silkki kimono (pitkä), tuoksukyntilöitä, jalkakylpy kone, hajuvesi, lentoliput prahaan viikonlopuksi. Siinäpä noita tämän vuoden joululahjoja naiselle/naisille/tytöille Itse saatte miettiä kukin mielessänne, mitkä oli toivottu ja mitkä ostin vähän niinkuin puuntakaa =)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#234 • • Marianne Guest
Mulle vois joku kiva kääriä Frendien 10 tuotantokauden dvd:t joulupakettiin*sydän* kiitos
purrr-

Posts: 577

#235 • • purrr- naked chef
Penthouse Ullanlinnasta sisustettuna Casuarinan kamoilla.

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

Bio

Posts: 4,429

#236 • • Bio The Bullies / Pinky
yks mikä on niin sinkkuelämä-sarjan dvd.. ainakin tuotantokaudet 1-6 on myynnissä, tosin ihan törkeen kallis!
[Nuclear]

Posts: 5,855

#237 • • [Nuclear] el aprendiz

Bio:
[...] tosin ihan törkeen kallis!


Mut ku ei oo fyffest kii ku naiselle lahjaa ostaa?!?!111 *lmao*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#238 • • GoA Guest

*AnnU*:
---
Philly:
itse olen kerran antanut lahjaksi silloiselle tyttöystävälleni kokovartalohieronta- lahjakortin, kortilla sai viisi kokovartalohierontaa. (hierojana siis toimin tietenkin itse *hihu*) lahjasta sai paljon iloa molemmat (siis todellakin paljon *vink*) eikä se maksanut mitään, joten mielestäni se lahja oli erittäin onnistunut. niin ja yhtään hierontaa ei lahjakortista jäänyt käyttämättä *hymy*

---


olis aika jeez, jos tollasen sais..*sydän*



Paitsi että noita voi antaa muutenkin ympäri vuoden. Ei sen tartte olla aina joku tärkeä päivä että voi naistansa helliä. *joo*

Mutta ideanahan tuollainen itsetehtykortti on todella hyvä. Jää varmasti saajan mieleen.
tweety

Posts: 138

#239 • • tweety tsirptsirp
itse olis kiva saada ihan perus hyödyllisiä lahjoja kuten astioita tai sitten kivan pikkutuhmia alusvaatteita...niitä ei voi koskaan olla liikaa*joo*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

Fyrisch

Posts: 4,525

#240 • • Fyrisch
:D lahjakorteist puheenollen nii joskus aikoi sit annoin isosysterille joululahjaks 5x vapautuslipun koiran ulkoiluttamisest!