Mitä NAISELLE joululahjaksi?

512 posts, 26 pages, 381,068 views

anniharha

Posts: 1,937

#461 • • anniharha

Kirurgintarkka, 15.12.2008 19:24:
Systeri tekee/ompelee vaatteita. Haluisin kovasti tukea tätä harrastusta, mutta en ymmärrä helvettiäkään ompelemisesta tms. Nytpä kysynkin, että mitä tähän harrastukseen liittyvää voi antaa lahjaksi ?



Mullekin tuli mieleen se Eurokankaan lahjakortti, tai sit vaikka Vallilaan tai johonkin pienempään kangas/ompelutarvikekauppaan. Kirjakaupankin lahjakortti vois olla kiva, pistäisit korttiin viestiksi että tahdot sillä ostettavan jonkun ompeluun liittyvän kirjan :) Joku pukuhistoriakirja tietty on helppo löytää itekin, yks hyvä uusi on Vintage Fashion - Muodin vuosikymmenet
863443.jpg

Eilen just mietin että kosisin poikaa joka mulle ymmärtäis ostaa kunnon vaatturinsakset :D Maksavat useamman kympin ja voittavat perus keittiösakset ihan mennen tullen.

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#462 • • opmdevil Guest
Naiselle lahjaksi tietenkin joko tehosekoitin tai sauvasekoitin. Tai sitten pölynimuri ja korkokengät.
Nitta

Posts: 5,021

#463 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Kirurgintarkka, 15.12.2008 19:24:
Systeri tekee/ompelee vaatteita. Haluisin kovasti tukea tätä harrastusta, mutta en ymmärrä helvettiäkään ompelemisesta tms. Nytpä kysynkin, että mitä tähän harrastukseen liittyvää voi antaa lahjaksi ?


Neulatyynyn joka kiinnitetään remmillä käsivarteen. Ovat nubineulat aina käsillä kun ompelee. Ja nubineuloi tietty rasiallinen, ne kun tuppaa aina menemään hukkaan :)
Wolverine

Posts: 1,860

#464 • • Wolverine
pölynimuri, rikkaimuri, tiskiharja, uudet tiskihanskat, paistinpannu, seksikkäät alusvaatteet.
Nitta

Posts: 5,021

#465 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Meidän äiti, sellainen -45 syntynyt oli vähällä saada lahjaksi kannettavan cd-soittimen. Onneksi tajuttiin kysyä ensin että olisiko hänellä sellaiselle käyttöä. Oma toiveensa oli lahjakortti jalkahoitoon :) Se siis lähti pukinkonttiin.

Muutenkin naiset tyksii sellaisesta hemmottelusta, mitä eivät itse raatsi itselleen hankkia. Kasvohoito, hieronta tai jalkahoitolahjakortti on siis nannaa. Ja mies jos osaa hieroa niin tietty voi antaa oman lahjakortin naiselleen joululahjaksi, suklaahierontaa kynttilänvalossa tms. *plur*
Avatar
#466 • • opmdevil Guest
Viime vuonna taisin ostella äitille lahjakortin taetteriin.

Jos olisin vielä väleissä entisen tyttöystävän kanssa ostaisin sille vaikkapa farkut ja jonkun todella nätin paidan tai sitten leningin mutta tietenkin yhden numeron liian pieniä.
Lyylikki

Posts: 2,975

#467 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

opmdevil, 16.12.2008 11:23:
Jos olisin vielä väleissä entisen tyttöystävän kanssa ostaisin sille vaikkapa farkut ja jonkun todella nätin paidan tai sitten leningin mutta tietenkin yhden numeron liian pieniä.



Miksi sä liian pieniä ostaisit?

1) Jotta mimmi kuvittelisi sun luulevan sen olevan kokoa 38, koon 40 sijaan?
2) Jotta sä näkisit sen nakinkuorissa?
3) Jotta se alkaisi laihduttaa?
4) Joku muu, mikä?

1) Suurta huijausta, jota kumpikaan osapuoli ei todella usko, joten se ei toimi.
2) Itse yritän välttää liian pieniin vaatteisiin pukeutumista, ei näytä kivalta, eikä niissä viihdy. Tokihan meitä on moneen junaan, mutta...
3) Vihjailut laihuttamisesta saavat äkkiä aikaan vastareaktion: etkö sä tykkää musta sellaisena kun mä olen? Mähän syön juuri niin paljon sipsuja ja karkkia ja viinaa ja ja ja...kun minä olen itsellinen nainen ja teen mitä itse haluan. Fail.

Vaatteiden ostaminen naiselle on yleisesti aika riskaabeliä. Lukuunottamatta sitten jotain urheilualusasuja, jotka ovat urheilulliselle mimmille erittäin nappivalinta lahjaksi. Jos haluaa naistaa vaatettaa, niin ehdottoman hyvä valinta on suhteellisen runsas lahjakortti johonkin tissikoppikauppaan, kuten Funky Lady tms. Sinne voivat toki molemmat mennä valkkaamaan niitä vermeitä, mutta sieltä saa asiantuntija-apua, jolloin tulee ostettua varmasti sopivat.

(Veljeni osti kerran vaimolleen lohkolämmittimen, jonka sisälle sen lämppärin lisäksi oli laittanut juuri alusvaatelahjakortin. Toimi kuin metrinen halko.)

Kun paljon puhutaan aineettomista lahjoista tänä jouluna, niin yksi millä minut saisi onnelliseksi olisi esimerkiksi lahjakortti, jolla mies lupaa aloittaa yhteisen harrastuksen. Vihjeeksi sitten esitteitä tanssikursseista, kamppailulajeista, käsitöistä, tietokonejutuista, teatterista, mistä mimmi saattaisikaan tykätä. Ja valintaan mimmille täysin vapaat kädet. Kyllä sitä yhden tunnin viikossa voi viettää vaikka pitsiä nypläten.
Avatar
#468 • • Edited opmdevil Guest

Lyylikki, 16.12.2008 12:29:
---
opmdevil, 16.12.2008 11:23:
Jos olisin vielä väleissä entisen tyttöystävän kanssa ostaisin sille vaikkapa farkut ja jonkun todella nätin paidan tai sitten leningin mutta tietenkin yhden numeron liian pieniä.

---


Miksi sä liian pieniä ostaisit?

3) Vihjailut laihuttamisesta saavat äkkiä aikaan vastareaktion: etkö sä tykkää musta sellaisena kun mä olen?



Sitten voi sanoa, että: "Hani, sä olet kuin hiomaton timantti. Vähän hiontaa niin sä olet täydellinen. Ja kuule hani, mä rakastan sua, ihan totta. Kunhan laihdutat ensin."
Lyylikki

Posts: 2,975

#469 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

opmdevil, 16.12.2008 13:07:
Sitten voi sanoa, että: "Hani, sä olet kuin hiomaton timantti. Vähän hiontaa niin sä olet täydellinen. Ja kuule hani, mä rakastan sua, ihan totta. Kunhan laihdutat ensin."



And he scoo...eiku...fail *pepsodent*
Avatar
#471 • • Muussika Guest

Wolverine, 16.12.2008 11:03:
pölynimuri, rikkaimuri, tiskiharja, uudet tiskihanskat, paistinpannu, seksikkäät alusvaatteet.



Luuletko, ettei tosinaiselta noita jo löytys? *nauru*

Taidanki laittaa vihiä teikän emännälle, että ostaa noi SULLE! Sustaki ois jo aika alkaa leipomaan tosinaista, eiku miestä! *joo* Ei se oo mies eikä mikää jos ei pölynimuri ja paistinpannu pysy käessä!

Niin, ja itse muuten oikeastikin olen toivonut kattilaa, nimittäin kerroskattilaa. Mannapuuro, here I come. *sydän* Ei enää pohjaanpalaneen kattilan pesua (jonka tosin nakitin viimeksikin miehen pikku kotityöksi *pepsodent*).
aiccu

Posts: 155

#472 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
yhdyn kyllä täysin tuohon hemmottelu(-lahjakortti) ideaan..itseni on koko syksy pitänyt varata itselleni hierojalle aikaa, mutta työt,kodin kunnossapito yms. on muka olleet niin paljon tärkeämpiä ettei itselleen ole löytänyt aikaa (plus ettei muka ole varaa).. se että toinen hieroisi kunnolla, vaikkei olisikaan ammattilainen, on kyllä kultaakin kalliimpaa ja lämmittää pitkään.

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

Wolverine

Posts: 1,860

#473 • • Wolverine

Vampyrella, 17.12.2008 11:11:
---
Wolverine, 16.12.2008 11:03:
pölynimuri, rikkaimuri, tiskiharja, uudet tiskihanskat, paistinpannu, seksikkäät alusvaatteet.

---


Luuletko, ettei tosinaiselta noita jo löytys? *nauru*

Taidanki laittaa vihiä teikän emännälle, että ostaa noi SULLE! Sustaki ois jo aika alkaa leipomaan tosinaista, eiku miestä! *joo* Ei se oo mies eikä mikää jos ei pölynimuri ja paistinpannu pysy käessä!

Niin, ja itse muuten oikeastikin olen toivonut kattilaa, nimittäin kerroskattilaa. Mannapuuro, here I come. *sydän* Ei enää pohjaanpalaneen kattilan pesua (jonka tosin nakitin viimeksikin miehen pikku kotityöksi *pepsodent*).



haha :D
joo emt en kyl osaa ostaa mitään fiksuu, ajattelin et liput Pacifiqueen olis semmoset et vois kiinnostaa mut siihen mun rahat sit meneeki et turha odottaa mitään muuta ;<
epicuros

Posts: 7,734

#474 • • epicuros
Äitille näyttäis tulevan kohta 50 vuotta täyteen. Mikä mahtaisi olla hyvä lahja? Heti kävi mielessä joku Flamingo-hotellin Spa-setti. Tyyliin, et vietäis se eka keilaamaan ja syömään, johon päälle annettais lahjakuponki nautinnolliseen kylpylä-hoitolaan ja hotelliyö aamiaisella. Aika vaatimaton kuitenkin on, mut onks kellään kokemuksia kyseisestä mestasta tai ylipäätänsä mukavia idoita 50v. lahjaksi? :)

--
Valid criticism does you a favor.

nomic

Posts: 4,120

#475 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Tiiliskivi.
aada

Posts: 736

#477 • • aada
Timantteja, alusvaatteita, punaisia ruusuja, myös hajuvedet, kellot, matkat on kivoja.

Vaatteet on liian suuri riski, kaikki käytännölliset lahjat on tylsiä ja peilaa suhteen arkipäiväistymisestä, kirjat ja leffat on kivoja, mutta lahjana mieheltä, ei kiitos.
Avatar
#478 • • Reivaaja Guest

Replying to Mitä NAISELLE joululahjaksi?:

aada, 11.12.2009 16:58:
Timantteja, alusvaatteita, punaisia ruusuja, myös hajuvedet, kellot, matkat on kivoja.

Vaatteet on liian suuri riski, kaikki käytännölliset lahjat on tylsiä ja peilaa suhteen arkipäiväistymisestä, kirjat ja leffat on kivoja, mutta lahjana mieheltä, ei kiitos.



Aika mustaa.
aada

Posts: 736

#479 • • aada

Replying to Mitä NAISELLE joululahjaksi?:

Reivaaja, 11.12.2009 17:01:
---
aada, 11.12.2009 16:58:
Timantteja, alusvaatteita, punaisia ruusuja, myös hajuvedet, kellot, matkat on kivoja.

Vaatteet on liian suuri riski, kaikki käytännölliset lahjat on tylsiä ja peilaa suhteen arkipäiväistymisestä, kirjat ja leffat on kivoja, mutta lahjana mieheltä, ei kiitos.

---


Aika mustaa.



Just the way I like it.
pululu

Posts: 1,102

#480 • • pululu .jemmutti.

Replying to Mitä NAISELLE joululahjaksi?:

epicuros, 11.8.2009 16:08:
---
RantaPalleroinen, 11.8.2009 15:52:
Mites kuumailmapallerolentely?

---


Aikasta kova idea. Vois rupee tiedustelee, kiitsat :)



Me hankittiin äidille kuumapallolentely 50-vuotislahjaksi muutama vuosi sitten. Oli kivaa antaa sellainen lahja, joka koski sekä isää että äitiä, niin saivat kahdenkeskeistä aikaa myös.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.