Mitä NAISELLE joululahjaksi?

512 posts, 26 pages, 383,727 views

Sallakat

Posts: 2,220

#421 • • Sallakat jungle, baby !

2la, 14.12.2007 12:35:
---
violet_angel, 13.12.2007 22:10:
Monesti kun multa kysytään et mitä tahdon, niin vastaan etten mä mitään tartte tai sit Murmelille vastaan et "sut". Mutta tosiasissa kyllä niitä lahjoja on kiva saada ja ehkä vähän jopa möksähtäisin jos ei Murmeli olis mua jouluna ajatellut ja hankkinut jotain kivaa...

---

Anteeksi mutta minkä takia sitten sanot ettet tarvitse mitään? Ai hitto mua ärsyttää tilanteet kun ollaan sovittu että mitään ei hankita, ja toisella onkin lahja ostettuna. Oikeastaan mä möksähtäisin enemmän siitä että toinen ON hankkinut jotain kiellosta huolimatta.



joo siis kyllä mä näkisin, että tuo on sitä miesten peräänkuulumattamaa naisten logiikkaa. omituiset asiat ja ihmiset tekee yhdessä omituisen suhteen. en ole ikinä ymmärtänyt sitä, että sanotaan toista kuin mitä tarkoitetaan. Suhteessa sillä pääsee ongelmavyöhykkeelle nopeammin kuin ehtii tajutakaan.

Tuo Pirpelin mainitsema toisen kuuntelu on kyllä paras keino keksiä toiselle sopiva lahja, vaikka ei olisi esim seurustellu kauaa.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#422 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

AlexS, 13.12.2007 21:00:
Eiköhän tänkin joku ole jo tänne pistänyt...mut muistin virkistykseksi :)

&feature=related



Mä NIIIN löysin mun lahjan minkä annan *hih*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

-V-

Posts: 587

#423 • • -V-

2la, 14.12.2007 12:35:
---
violet_angel, 13.12.2007 22:10:
Monesti kun multa kysytään et mitä tahdon, niin vastaan etten mä mitään tartte tai sit Murmelille vastaan et "sut". Mutta tosiasissa kyllä niitä lahjoja on kiva saada ja ehkä vähän jopa möksähtäisin jos ei Murmeli olis mua jouluna ajatellut ja hankkinut jotain kivaa...

---

Anteeksi mutta minkä takia sitten sanot ettet tarvitse mitään? Ai hitto mua ärsyttää tilanteet kun ollaan sovittu että mitään ei hankita, ja toisella onkin lahja ostettuna. Oikeastaan mä möksähtäisin enemmän siitä että toinen ON hankkinut jotain kiellosta huolimatta.

Voi miesparat, millä te voitte tietää miten naisia tulee kohdella kun kuitenkin olemme niin vitun omituisia.



Taas väännellään sanoja...

Ei me olla sovittu ettei osteta toisillemme mitään. Ja oonki sanonu et tiedän mitä ite meinaan ostaa... Enkä varsinaisesti kyllä tarttekaan mitään, mutta enemmän haluan että valinta lahjan ostamisesta tulee Murmelilta itseltään, eikä minun "vaatimuksesta" ja niinkuin sanoin tykkään niistä yllätyksistä...
Freja

Posts: 8,775

#424 • • Freja Sihteeri

violet_angel, 14.12.2007 14:18:
Taas väännellään sanoja...

Ei me olla sovittu ettei osteta toisillemme mitään. Ja oonki sanonu et tiedän mitä ite meinaan ostaa... Enkä varsinaisesti kyllä tarttekaan mitään, mutta enemmän haluan että valinta lahjan ostamisesta tulee Murmelilta itseltään, eikä minun "vaatimuksesta" ja niinkuin sanoin tykkään niistä yllätyksistä...



Mut jos sä sanot et "en tartte mitään" ja si suutut jos sulle ei osteta mitään?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#425 • • Edited niomic Guest

2la, 14.12.2007 12:35:
---
violet_angel, 13.12.2007 22:10:
Monesti kun multa kysytään et mitä tahdon, niin vastaan etten mä mitään tartte tai sit Murmelille vastaan et "sut". Mutta tosiasissa kyllä niitä lahjoja on kiva saada ja ehkä vähän jopa möksähtäisin jos ei Murmeli olis mua jouluna ajatellut ja hankkinut jotain kivaa...

---

Anteeksi mutta minkä takia sitten sanot ettet tarvitse mitään? Ai hitto mua ärsyttää tilanteet kun ollaan sovittu että mitään ei hankita, ja toisella onkin lahja ostettuna. Oikeastaan mä möksähtäisin enemmän siitä että toinen ON hankkinut jotain kiellosta huolimatta.

Voi miesparat, millä te voitte tietää miten naisia tulee kohdella kun kuitenkin olemme niin vitun omituisia.



Ja jotku taas kieltää jostain pinnallisesta vakaumuksesta tai sen hetken trendistä johtuen ja kuitenkin oikeasti haluaisivat jotain saada :) Sit ne ei voi möksää henkilön seurassa ainakaan tuosta syystä johtuen suoraan, mutta kuitenkin pettymys on sisällä. Ikuisuuskysymyksiä: How old is 15 really? When does no really mean no?

Kuunteleminen ja tunteminen nyt on aika hyviä lähtökohtia, mut siinäkin voi helposti mennä niin, että on kuullut vain hetkittäisen mielipiteen tai naisen mielen ääneen ajateltua haaveilua erilaisuudesta, mikä on kuitenkin ohimenevää. Em. takia on kyllä hyvä olla useampaan kertaan vahvistettu esiintymä.

"mut sähän sanoit et..." KOSH :D
-V-

Posts: 587

#426 • • -V-

Freja, 14.12.2007 14:24:
---
violet_angel, 14.12.2007 14:18:
Taas väännellään sanoja...

Ei me olla sovittu ettei osteta toisillemme mitään. Ja oonki sanonu et tiedän mitä ite meinaan ostaa... Enkä varsinaisesti kyllä tarttekaan mitään, mutta enemmän haluan että valinta lahjan ostamisesta tulee Murmelilta itseltään, eikä minun "vaatimuksesta" ja niinkuin sanoin tykkään niistä yllätyksistä...

---


Mut jos sä sanot et "en tartte mitään" ja si suutut jos sulle ei osteta mitään?



Ja se ettei tartte mitään, tarkoittaa ettei halua mitään??? Ja se että vähän möksähtäisin tarkoittaa sitä että suutun???

Murmeli ainakin ymmärsi mitä tarkoitin... *hali*

Ärsyttää kun otetaan tekstistä irralisia asioita ja väännellään niitä niin että yksinään ne kuulostaa tolta... Ajatus ei ollut se että olen sanonut etten tahdo mitää ja sitten suutun jos ei ostetakkaan, vaan se etten halua itse päättää itselleni joululahjaa, varsinkaan kun en oikeasti ole minkään erityisen asian tarpeessa. Ja haluan että se mitä ostetaan on yllätys, ja siinäkään en valehdellu, kun sanoin että "sut", se olisi paras joululahja ikinä... Ja vielä: paras lahja oli viime vuonna pieni kirjanen jossa oli nalle puhin ohjeita elämään, ei ollut iso mutta siitä huomasin, että minua oikeasti on kuunneltu...
Pätkis

Posts: 1,038

#427 • • Edited Pätkis Pikkis

Freja, 14.12.2007 14:24:
---
violet_angel, 14.12.2007 14:18:
Taas väännellään sanoja...

Ei me olla sovittu ettei osteta toisillemme mitään. Ja oonki sanonu et tiedän mitä ite meinaan ostaa... Enkä varsinaisesti kyllä tarttekaan mitään, mutta enemmän haluan että valinta lahjan ostamisesta tulee Murmelilta itseltään, eikä minun "vaatimuksesta" ja niinkuin sanoin tykkään niistä yllätyksistä...

---


Mut jos sä sanot et "en tartte mitään" ja si suutut jos sulle ei osteta mitään?


No siis toinenhan tossa haluaisi, että hänen murmelinsa yllättäisi hänet spontaanisti muistamalla jollain pienellä jutulla, vaikka hänellä ei olekaan mitään joulualahjatoivetta, jonka hän erikseen "tilaisi".

Ja hänen murmelinsa vesittää tämän vienon toiveen samantien KYSYMÄLLÄ, mitä haluaisit joululahjaksi, koska siihen on pakko vastata "en mitään"- ja sitten ei saa mitään. Ellei niele ylpeyttään ja sano, että "en mitään, mutta joku pieni yllätys olisi kiva".

Naiset ON vaikeita. Oikeesti tossa ei toivota lahjaa vaan toivotaan mieheltä sellaista luonteenpiirrettä, että harrastaisi ihkuja yllätyksiä, joita "nainen kumminkin rakastaa".

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Freja

Posts: 8,775

#428 • • Freja Sihteeri

Pätkis, 14.12.2007 14:44:
---
Freja, 14.12.2007 14:24:
---
violet_angel, 14.12.2007 14:18:
Taas väännellään sanoja...

Ei me olla sovittu ettei osteta toisillemme mitään. Ja oonki sanonu et tiedän mitä ite meinaan ostaa... Enkä varsinaisesti kyllä tarttekaan mitään, mutta enemmän haluan että valinta lahjan ostamisesta tulee Murmelilta itseltään, eikä minun "vaatimuksesta" ja niinkuin sanoin tykkään niistä yllätyksistä...

---


Mut jos sä sanot et "en tartte mitään" ja si suutut jos sulle ei osteta mitään?

---

No siis toinenhan tossa haluaisi, että hänen murmelinsa yllättäisi hänet spontaanisti muistamalla jollain pienellä jutulla, vaikka hänellä ei olekaan mitään joulualahjatoivetta, jonka hän erikseen "tilaisi".

Ja hänen murmelinsa vesittää tämän vienon toiveen samantien KYSYMÄLLÄ, mitä haluaisit joululahjaksi, koska siihen on pakko vastata "en mitään"- ja sitten ei saa mitään. Ellei niele ylpeyttään ja sano, että "en mitään, mutta joku pieni yllätys olisi kiva".

Naiset ON vaikeita. Oikeesti tossa ei toivota lahjaa vaan toivotaan mieheltä sellaista luonteenpiirrettä, että harrastaisi ihkuja yllätyksiä, joita "nainen kumminkin rakastaa".



Jees no, vois ehkä lopettaa lukemiset samaa aikaa ku puhuu puhelimes. Mut jee jee, lahjatoiveet kullakin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Tiinuliinu81

Posts: 510

#429 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Mä oon pyytänyt Christian Diorin Pure poison-tuoksua.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Amuck

Posts: 2,396

#430 • • Amuck dub-i-dub
Äidillä on uusi dvd-soitin, joten suht helppoa keksiä lahja. Mutta minkä ihmeen leffan sille veisin? Romanttiset komediat ovat kerran katsottavaa aivotonta hömppää, väkivaltaviihde liian väkivaltaista. Joku sarja? Apua?

Oon niin huono tässä.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

andi--

Posts: 1,381

#431 • • andi-- lunttu

2la, 7.5.2008 09:55:
Äidillä on uusi dvd-soitin, joten suht helppoa keksiä lahja. Mutta minkä ihmeen leffan sille veisin? Romanttiset komediat ovat kerran katsottavaa aivotonta hömppää, väkivaltaviihde liian väkivaltaista. Joku sarja? Apua?

Oon niin huono tässä.



Alkaako sulla joululahjastressi jo näin aikasin? *nauru*

--
- RAAH -

ezzy

Posts: 8,060

#432 • • ezzy Droid-pappa

andi--, 7.5.2008 09:56:
---
2la, 7.5.2008 09:55:
Äidillä on uusi dvd-soitin, joten suht helppoa keksiä lahja. Mutta minkä ihmeen leffan sille veisin? Romanttiset komediat ovat kerran katsottavaa aivotonta hömppää, väkivaltaviihde liian väkivaltaista. Joku sarja? Apua?

Oon niin huono tässä.

---


Alkaako sulla joululahjastressi jo näin aikasin? *nauru*



Äitienpäivä?
Amuck

Posts: 2,396

#433 • • Edited Amuck dub-i-dub

andi--, 7.5.2008 09:56:
Alkaako sulla joululahjastressi jo näin aikasin? *nauru*


Ei ku helluntailahjastressi :)

En mä koskaan oikein osta mitään lahjoja, äitienpäivänäkin vienyt korkeintaan kukkia, mutta nyt tuntuu siltä että ois kiva muistaa äipykkää jollain vähän isommalla.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

andi--

Posts: 1,381

#434 • • andi-- lunttu

ezzy, 7.5.2008 10:02:
---
andi--, 7.5.2008 09:56:
Alkaako sulla joululahjastressi jo näin aikasin? *nauru*

---

Äitienpäivä?



Hymyilytti vaan kun otsikko on "...joululahjaksi". *nauru* Tää kyllä varmasti kelpaa ihan yleisestikin naistenlahjatopikiksi.

Tarttis varmaan keksiä jotain mukavaa, kukkakimppu toimii hätävarana...

--
- RAAH -

hemuz

Posts: 2,178

#435 • • hemuz kätevä emäntä
Kyl mun äidil rupee ainaki oleen nii paljon kaikkea "krääsää" nii ollaa panostettu jo parin vuoden ajan systerin kanssa kaikkina lahjoina yhteistä aikaa. Nyt varsinkin, ku asuu eri kaupungissa, vois vaa mennä piknikille tms.
pirpeli

Posts: 5,533

#436 • • pirpeli

2la, 7.5.2008 10:02:
En mä koskaan oikein osta mitään lahjoja, äitienpäivänäkin vienyt korkeintaan kukkia, mutta nyt tuntuu siltä että ois kiva muistaa äipykkää jollain vähän isommalla.



http://www.toisenlainenlahja.fi

Vaikka mä en mikään suuri kirkkofani olekaan, ajattelin antaa jotain vähän erilaista. Äiskällä nyt kuitenkin on kaikkea mahdollista jo :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

RiD

Posts: 2,817

#437 • • RiD Nukemi
Ihana romanttinen viikonloppu vaatekomerossa ja perheväkivaltaa ruusupedillä.

--
*super* *possu*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#438 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

pirpeli, 7.5.2008 10:42:
---
2la, 7.5.2008 10:02:
En mä koskaan oikein osta mitään lahjoja, äitienpäivänäkin vienyt korkeintaan kukkia, mutta nyt tuntuu siltä että ois kiva muistaa äipykkää jollain vähän isommalla.

---


http://www.toisenlainenlahja.fi

Vaikka mä en mikään suuri kirkkofani olekaan, ajattelin antaa jotain vähän erilaista. Äiskällä nyt kuitenkin on kaikkea mahdollista jo :)



Sama idis, mut Unicefilta, jos meinaan toi kirkko homma vierastaa.

http://www.unicefshop.fi/fi/Pehmea+paketti/?utm_source=em0508&utm_medium=em&utm_content=mothersday&utm_campaign=em0508

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Amuck

Posts: 2,396

#439 • • Amuck dub-i-dub
Nii mutku äidillä ei ole vielä yhtään leffaa. :(
Kai.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

hemuz

Posts: 2,178

#440 • • hemuz kätevä emäntä

2la, 7.5.2008 11:48:
Nii mutku äidillä ei ole vielä yhtään leffaa. :(
Kai.



Harvemmin niitäkään tulee moneen kertaan kateltua.
Osta vaikka Makuunin/Filmtownin lahjakortti.