Monesti kun multa kysytään et mitä tahdon, niin vastaan etten mä mitään tartte tai sit Murmelille vastaan et "sut". Mutta tosiasissa kyllä niitä lahjoja on kiva saada ja ehkä vähän jopa möksähtäisin jos ei Murmeli olis mua jouluna ajatellut ja hankkinut jotain kivaa...
Muakaan ei kiinosta lahjan hinta, vaan se tarkoitus ja ajatus on tärkeintä. Murmeli on yrittäny kysellä mitä tahtoisin, mutta kun ei oikein oo mitään sellaista erityistä, ja tykkään hirmusesti aina lahjan tuomasta yllätyksellisyydestä. Tai toki tiedän mitä Murmelilta tahtoisin, mutta se on taas ihan eri juttu
(ja niitä hesan matkalippuja on vieläki kymmenen saamatta)
Mistään krääsästä ja tilpehööristä en tykkää, se on varma. Mut mistä sit tykkäisin... Kaikki toimiva ja käytännöllinen on jees, esim vaatteet, kirjat, TARVITTAVAT tavarat, jne... toisaalta pitää kyllä tietää aika tarkkaan mun maku jos lähtee mulle jotain vaatteitä ym ostamaan, korut toimii aina, varsinkin jos yhtään tietää mistä mä tykkään...
(valkokultaa *vink vink*), , tai sit hajuvedet... Lahjakortit on ihan jees saada sukulaisilta ym, mut omalta Murulta toivois aina jotain vähän enemmän "ajatusta" vaativampaa...
Tykkään siis lahjasta joka on "kauas" kestoisa, mutta myös jotku hemmottelu jutut on jees, varsinkin jos niihin sisältyy yhdessäoloa... Mutta mielikuvitusta saa toki käyttää. Ja jos ei muuta keksi ni vie vaikka sit sinne alusvaateosastolle...
joulua odotellessa