MiikkaL:
Mä ostan ainakin naiselleni taikahiekkaa
"taikahiekkaa"?
512 posts, 26 pages, 392,606 views
MiikkaL:
Mä ostan ainakin naiselleni taikahiekkaa
Nacu:
Miehet on niin paljon helpompia.. tai ainakin niin musta tuntuu...
Jone:
Vitut oo. Naisia ei vaan keskimäärin kiinnosta penniäkään miettiä sitä miehensä joululahjaa ja sit ne ostaa jotain täydellistä perseilyä, kuten rannekellon vaikka tietävät vallan hyvin ettei mies sellaista käytä.
(Disclaimer: Kyseessä on fiktiivinen esimerkki)
DiamonDie:
---
solena:
Luettuani lapi naita ehdotuksia lopullinen ns. varma lista ois kai sit tallanen:
- Hajuvesi (miellyttaa aina, ns. "tappovarma" vaihtoehto, toisen lempituoksun selville saaminen kun ei oo jarin kova ongelma.)
---
Aika suuri osa naisista (esim. minä ja useimmat tuntemani naiset) ei käytä tuoksuja lainkaan. Kallis lahja menisi siis hukkaan.
Ana-5000:
---
eikun häh, mistä mä tiiän. Mä en oo saanu juurikaan lahjoja naisilta, paitsi toi yks kaveri ostelee mulle kotiin kaikkea mitä se itte tykkää käyttää ku se käy meillä, mm. teepannu ja shampoota :D
Jone:
(Disclaimer: Kyseessä on fiktiivinen esimerkki)
Cloud:
Juu mäkin olen miettinyt tota. Musta Jone se sun esimerkkis oli hyvinkin osuva.
Cloud:
---
Ana-5000:
---
eikun häh, mistä mä tiiän. Mä en oo saanu juurikaan lahjoja naisilta, paitsi toi yks kaveri ostelee mulle kotiin kaikkea mitä se itte tykkää käyttää ku se käy meillä, mm. teepannu ja shampoota :D
---
Eihän noi ole mitään lahjoja.. noihan on ihan selvästi muuttotarpeita. Jos haluat pitää kiinni itsenäisyydestäsi kippaa ne tavarat nopeesti roskikseen ja kaattikselle. Muuten voitkin antaa tuolle "kaverille" vaikka "koti" avaimen joululahjaks ni ei sen sit enää tarvii ostella sinne tavaroita, paitsi et sit se ostaa kahta kauheemmin, muttei enää "lahjoina" =)
Ana-5000:
No jos mun paras frendi, joka käy täällä usein ja joskus nukkuu yön yli jos se sopii sen duuneihin paremmin, ostaa tänne hammasharjan, shampoota ja teepannun, ni kyl musta tuntuu et mul on senverran kivexiä etten flippaa totaalisesti
UnityF:
---
Mosh:
Kodinkoneita; aina hellasta tehosekoittimeen. Varmasti ilahtuu
---
se joka ostaa mulle jonkun kodinkoneen vaikka tehosekoittimen niin lupaan tehosekoittaa sen pään sen jälkeen...