Mitä NAISELLE joululahjaksi?

512 posts, 26 pages, 383,734 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#161 • • Aziz Combat Fighter

MiikkaL:
Mä ostan ainakin naiselleni taikahiekkaa



"taikahiekkaa"?
UnityF

Posts: 15,721

#163 • • UnityF joo just se

kirsch:
Eikä mitään kynttilöitä. Nössöthän niitä vaan polttaa.



kyntilöistä saa tehtyy ei nössö leikkejä... steariini leikkejä.. *plur*
Nacu

Posts: 1,293

#164 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Miehet on niin paljon helpompia.. tai ainakin niin musta tuntuu...

On kamalaa kattoo vierestä kun toinen ressaa mun lahjan tähden jo lokakuussa. Sit yritän leputella, että pakkolahjat on ihan hoopoja. Jossei mitään ideaa tuu, ni tekee sit vaiks jotain kivaa. Vie ulos syömään tms. Ei se saa olla niin tärkeetä, että kannattaa hermojaan menettää. Mulla tosiaan on jo kaikkee ja vähän liikaakin, etten ole nyt minkään tavaran puutteessa + en välitä hajuvesistä ja alusasuja on vaikee toiselle ostaa. Kynttilöitäkin on jo kämppä täynnä. Korut on liian kalliita tässä elämäntilanteessa.

Jos jotain on pakko antaa / tehdä, ni olkoon se sit jotain, mikä viestii suhteen sisimmän olemuksen ja ukkelin tunteista mua kohtaan. Tää on toki vaikee toteuttaa joka joulu / syntymäpäivä, mut pointti on et ei saa ressaa! Tulee paha mieli ku toinen on iha paskana ku "ei keksi mitään" mulle.

Että vink vink vaan hani, jos tätä luet!! *vink**nauru*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Jone

Posts: 8,258

#165 • • Edited Jone Archibald Haddock

Nacu:
Miehet on niin paljon helpompia.. tai ainakin niin musta tuntuu...



Vitut oo. Naisia ei vaan keskimäärin kiinnosta penniäkään miettiä sitä miehensä joululahjaa ja sit ne ostaa jotain täydellistä perseilyä, kuten rannekellon vaikka tietävät vallan hyvin ettei mies sellaista käytä.

(Disclaimer: Kyseessä on fiktiivinen esimerkki)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#166 • • Edited Aziz Combat Fighter

Jone:
Vitut oo. Naisia ei vaan keskimäärin kiinnosta penniäkään miettiä sitä miehensä joululahjaa ja sit ne ostaa jotain täydellistä perseilyä, kuten rannekellon vaikka tietävät vallan hyvin ettei mies sellaista käytä.

(Disclaimer: Kyseessä on fiktiivinen esimerkki)



Amen.

eikun häh, mistä mä tiiän. Mä en oo saanu juurikaan lahjoja naisilta, paitsi toi yks kaveri ostelee mulle kotiin kaikkea mitä se itte tykkää käyttää ku se käy meillä, mm. teepannu ja shampoota :D
solena

Posts: 60

#167 • • solena -tigresse-

DiamonDie:
---
solena:
Luettuani lapi naita ehdotuksia lopullinen ns. varma lista ois kai sit tallanen:
- Hajuvesi (miellyttaa aina, ns. "tappovarma" vaihtoehto, toisen lempituoksun selville saaminen kun ei oo jarin kova ongelma.)

---


Aika suuri osa naisista (esim. minä ja useimmat tuntemani naiset) ei käytä tuoksuja lainkaan. Kallis lahja menisi siis hukkaan.




Hmmm. siina tapauksessa miesystavasi on varmasti tietoinen asiasta, eika ihan heti kipase hajuvesikauppaan;-)
terraluna

Posts: 1,270

#168 • • terraluna Agentti
Siis toivooko joku AIDOSTI OIKEESTI siipaltaan lahjaksi pleikkaa, teknareita tai etelänlomaa? *ding* Huhhuh ja vähempi ei riitä.. Oon aina ihmetelly puheita naisista materialisteina, mut ilmeisesti näitä rahaa ja tavaraa rakastavia ei vaan ole sattunut omaan lähipiiriin. Ihmetyksen aihe nro. 2: miksei kukaan ole maininnut musiikkia? Oonko oikeesti vaan todella poikkeava ykilö, kun hyvä levy olisi mieluisampi lahja kuin lahjakortti jalkahoitoon? No, kukin taaplaa tyylillään ja onneksi en ole mies.. tulis sen verran kalliiksi toi vaimokkeen pito! *vink*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

FAIRI

Posts: 558

#169 • • FAIRI
eiks rakkautta, ja lahjanarua koko kropan ympärille oo mainio *blush*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Cloud

Posts: 2,162

#170 • • Edited Cloud Game Freak

Ana-5000:
---

eikun häh, mistä mä tiiän. Mä en oo saanu juurikaan lahjoja naisilta, paitsi toi yks kaveri ostelee mulle kotiin kaikkea mitä se itte tykkää käyttää ku se käy meillä, mm. teepannu ja shampoota :D



Eihän noi ole mitään lahjoja.. noihan on ihan selvästi muuttotarpeita. Jos haluat pitää kiinni itsenäisyydestäsi kippaa ne tavarat nopeesti roskikseen ja kaattikselle. Muuten voitkin antaa tuolle "kaverille" vaikka "koti" avaimen joululahjaks ni ei sen sit enää tarvii ostella sinne tavaroita, paitsi et sit se ostaa kahta kauheemmin, muttei enää "lahjoina" =)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#171 • • Edited Jussi Soro choon!

Jone:
(Disclaimer: Kyseessä on fiktiivinen esimerkki)


Ai on vai *täh*
Cloud

Posts: 2,162

#172 • • Cloud Game Freak

JussiS:
---
Jone:
(Disclaimer: Kyseessä on fiktiivinen esimerkki)

---

Ai on vai *täh*



Juu mäkin olen miettinyt tota. Musta Jone se sun esimerkkis oli hyvinkin osuva.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#173 • • Jussi Soro choon!

Cloud:
Juu mäkin olen miettinyt tota. Musta Jone se sun esimerkkis oli hyvinkin osuva.


Erittäin osuva, vois jopa sanoo *vink*

nimim: "osta rannekello"
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#174 • • Aziz Combat Fighter

Cloud:
---
Ana-5000:
---

eikun häh, mistä mä tiiän. Mä en oo saanu juurikaan lahjoja naisilta, paitsi toi yks kaveri ostelee mulle kotiin kaikkea mitä se itte tykkää käyttää ku se käy meillä, mm. teepannu ja shampoota :D

---


Eihän noi ole mitään lahjoja.. noihan on ihan selvästi muuttotarpeita. Jos haluat pitää kiinni itsenäisyydestäsi kippaa ne tavarat nopeesti roskikseen ja kaattikselle. Muuten voitkin antaa tuolle "kaverille" vaikka "koti" avaimen joululahjaks ni ei sen sit enää tarvii ostella sinne tavaroita, paitsi et sit se ostaa kahta kauheemmin, muttei enää "lahjoina" =)



No jos mun paras frendi, joka käy täällä usein ja joskus nukkuu yön yli jos se sopii sen duuneihin paremmin, ostaa tänne hammasharjan, shampoota ja teepannun, ni kyl musta tuntuu et mul on senverran kivexiä etten flippaa totaalisesti *vink*
Narya

Posts: 166

#175 • • Narya Kuolema
Mun on pakko tunnustaa, aikasempiin kommentteihin nähden, että mä riemastuisin kovasti, jos mies ostaisi sellaisen kodinkoneen, mitä tarvitsisin. Kyse vain taitaa olla siitä, että ei vaan miekkonen osaisi etsiä/valita oikeaa *hihu* veitsen teroituskivi ja kutteri näin ensinnä ois sellasia, mistä hyppisin kattoon pitkän aikaa...*nauru*

--
Sekavuuden Ammattilainen

Cloud

Posts: 2,162

#176 • • Cloud Game Freak

Ana-5000:
No jos mun paras frendi, joka käy täällä usein ja joskus nukkuu yön yli jos se sopii sen duuneihin paremmin, ostaa tänne hammasharjan, shampoota ja teepannun, ni kyl musta tuntuu et mul on senverran kivexiä etten flippaa totaalisesti *vink*



Juu ei kannata flipata ei, ja ihan hyvä et omaa parin testikkelejä. Mut hee sit pitää keksii jotain muut lahjaa jos ei kerta se "kotiavain" teema sopinut =))

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Nitta

Posts: 5,021

#177 • • Nitta Sateenkaaren päässä

UnityF:
---
Mosh:
Kodinkoneita; aina hellasta tehosekoittimeen. Varmasti ilahtuu *joo*
---
*lmao* se joka ostaa mulle jonkun kodinkoneen vaikka tehosekoittimen niin lupaan tehosekoittaa sen pään sen jälkeen... *pahis*


Niin no *blush* itte sain aikoinaan joululahjaksi sähkövatkain-tehosekoitin-yhdistelmän... ja tykkäsin kovasti. Se tuli silloin tarpeeseen ja oltiin asuttu yhdessä pari vuotta. Avopuolisko oli udellut bestikseltäni että mitäs ihmettä tuolle ronkelille naikkoselle pitäisi laittaa ja nappiin meni *nauru*
Mut kyllä silti tykkäisin siitä Funky Leidin lahjakortistakin *vink*
*ding* Pointtini taisi olla että tytsän kavereilta voi alkaa kyseleen onko se mieluillut viime aikoina mitään erityisesti, voi tulla jotain sellaista ilmi mitä ei ole omiin korviin kantautunut *joo*
p3T0

Posts: 386

#178 • • p3T0 häslä
dissey miyage naisten hajuvesi ihan törkeen maukas ja naiset ja miehet varmasti tykkäää.. tosta nimestä en kyl oo ihan varma miten se kirjoitetaan mut se on sellanen ylöspäin suippoontuvalasipullo :) naminami

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

m.gee

Posts: 235

#179 • • m.gee
PAAALJON,PAAALJON,pandan täytelakuja!!!*plur**kuolaa*

--
Jotkut laittavat koukkuunsa niin suuren syötin,ettei se mahdu yhteenkään suuhun....

a-j

Posts: 785

#180 • • Edited a-j

kirsch:
---
T-mu:
Hierontalahjakortti, ei mikään pervohieronta.

---

Eikun just nimenomaan sellanen! omalta mieheltä tietysti..*joo*

Eikä mitään kynttilöitä. Nössöthän niitä vaan polttaa.



edit: typo

kynttilöillä voi tehdä paljon muutakuin kuin vain polttaa *vink* *muhaha* *hih*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.