Mitä NAISELLE joululahjaksi?

512 posts, 26 pages, 383,799 views

Andy

Posts: 1,019

#121 • • Andy
- Leikolan tai jonkun muun trophy-mestan offi-lahjakortti, jotta muija oppii ajamaan poluilla..ja hierontaan sitte sen
jälkeen >D
- villasukkahousut
- "NYT ET LÄHE MIHINKÄÄN" passi jonkaa muija voi kerran käyttää pilaamalla iltasi :j

..jotain tollasii..

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Kriss G

Posts: 1,492

#122 • • Kriss G Wir brauchen bass

Ana-5000:
Tiskiharja.



Silityslauta olis kans aika kova.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Leppäkerttu

Posts: 225

#123 • • Leppäkerttu
Kamalimmat ja epäonnistuneimmat lahjat olisivat:
Korut
Hajuvedet
Alusvaatteet
Vaatteet yleensäkin
Kaikki turha krääsä (kynttilät ym.)
*eiei*

Joku lahjakortti kelpaisi kyllä, riippuu tietty minne.
Fucking Nobody

Posts: 393

#124 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Osta naisellesi se Stefan Lindforsin suunnittelema käärmedildo. Se on kuulemma niin paska, että joudut itse tyydyttämään naisesi jatkossakin. *vink**nauru*
dj Missiah

Posts: 303

#126 • • Edited dj Missiah JusT PuT IT:n Hand-around + team TILLILIHA
Ois aika ihana saada joululahjaksi matka kauas ja lämpimään...kaikilla herkuilla*sydän* + levarit ja mikseri! Toivottavasti joulupukki lukee tämän*hellokitty*
Rocca

Posts: 3,064

#127 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

dj Missiah:
Ois aika ihana saada joululahjaksi matka kauas ja lämpimään...kaikilla herkuilla*sydän**hihu*



halvalla lahjalla liikenteessä *nauru* mut toi olis kyl aika *super* lahja naiselle *joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Ant

Posts: 1,351

#129 • • Ant africant
Mies. *iihhih*

--
...antwillalwaysbewithyou...

dj Missiah

Posts: 303

#130 • • dj Missiah JusT PuT IT:n Hand-around + team TILLILIHA

Rocca:
---
dj Missiah:
Ois aika ihana saada joululahjaksi matka kauas ja lämpimään...kaikilla herkuilla*sydän**hihu*

---


halvalla lahjalla liikenteessä *nauru* mut toi olis kyl aika *super* lahja naiselle *joo*



Jeps! Ei saa olla katsos liian vaatimaton*iloinen*
Avatar
#131 • • GoA Guest

Fucking Nobody:
Osta naisellesi se Stefan Lindforsin suunnittelema käärmedildo. Se on kuulemma niin paska, että joudut itse tyydyttämään naisesi jatkossakin. *vink**nauru*



Paitsi että suurimalla osalla miehistä se on saa eikä joudu. *vink* Tiedä sitten millaista se sulla on. *nauru*
Rocca

Posts: 3,064

#132 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

dj Missiah:
---
Rocca:
---
dj Missiah:
Ois aika ihana saada joululahjaksi matka kauas ja lämpimään...kaikilla herkuilla*sydän**hihu*

---


halvalla lahjalla liikenteessä *nauru* mut toi olis kyl aika *super* lahja naiselle *joo*

---


Jeps! Ei saa olla katsos liian vaatimaton*iloinen*



No joo ei todellakaan *nauru* eli eikun suunittelemaan sitten tämmöistä omalle kaunokille *sydän* mistäs töitä ekan *ding**nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#133 • • Aziz Combat Fighter

Fucking Nobody:
Stefan Lindforsin suunnittelema käärmedildo.



Listen, buddy. I'm gonna need some details on this one. eli siis: WTF?
whispering

Posts: 871

#135 • • Edited whispering Super Juusto

solena:
- Alusvaatteet (Niissa on tietty se koko-ongelma, josta onkin jo keskusteltu. Mulla on sit ilmeisesti ollu aika hyva saka, kun ei oo koskaan tarvinnu yrittaa lahjarintsikoita lahtee palauttaan.



Sen koon saa selvil kattomal sen naisen vaatekaappiin, samal näkee vähän minkä tyylisistä se tykkää.
Rocca

Posts: 3,064

#136 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew

polly
Mä ajattelin ostaa pioneerin 600 mikserin.
Voiko nainen enään parempaa lahjaa toivoa



Mä luulen et jos sen menisin ostaan ni itte varmaan enemmän sitä kayttäisin *nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

UnityF

Posts: 15,721

#137 • • UnityF joo just se

whispering:
Sen koon saa selvil kattomal sen naisen vaatekaappiin, samal näkee vähän minkä tyylisistä se tykkää.



ja jos lukisit topikkii vähän taaksepäin niin näkisit että monet naiset on täällä sanonnu että vaikka koko olisi just se mitä komerostakin löytyy niin se ei välttämättä sovi.. mallit ym on niin erillaisia.. *hymy* joten ennemmin se lahjakortti alusvaateliikkeeseen...*hymy*




myös ihana lahjakortti kasvohoitoon /vartalohoitoon ja hieronta on aivan lostavaa hemmottelua..
josta voi vaikka jatkaa romanttista illallista jossain hienossa ravintolassa.. *hymy*

Korut.. Hmm.. Kannattaa tuntee naisensa maku todella hyvin esim mä heittäisin kaikki kalevala ym korut varmaan laatikon pohjaan.. Mut esim lahjakortti lävistäjälle / tattoon hankkimiseen olis aika *kuolaa*

ääk jatkan myöhemmin taru sormusten herrasta alkanu telkasta... *nauru*
*kyylää telkkuu*
Lyylikki

Posts: 2,975

#138 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Leppäkerttu:
Kamalimmat ja epäonnistuneimmat lahjat olisivat:
Korut
Hajuvedet
Alusvaatteet
Vaatteet yleensäkin
Kaikki turha krääsä (kynttilät ym.)
*eiei*

Joku lahjakortti kelpaisi kyllä, riippuu tietty minne.



Justiinsa näin, että toinen tykkää munasta ja toinen kanasta, toinen isästä ja toinen pojasta...että hajuvesikään ei sitten ole mikään varma vaihtoehto.

ZRO
- Leikolan tai jonkun muun trophy-mestan offi-lahjakortti, jotta muija oppii ajamaan poluilla..ja hierontaan sitte sen jälkeen >D
- villasukkahousut
- "NYT ET LÄHE MIHINKÄÄN" passi jonkaa muija voi kerran käyttää pilaamalla iltasi :j

..jotain tollasii..



HYVÄHYVÄHYVÄ mä kyllä ilahtuisin noista lahjoista kaikista! Mielikuvitusta ja kuitenkin aika miehekkään persoonallsia, lahjoja joita et voi muilta kuin kullalta oikeastaan saada (äitiltä, eieiei). Niitä sukkiksia ostaessa tarvii myös muistaa tarkistaa se koko ja kannattaa myös valita esim. Woolworthin sukkikset, maksaa about 40 ?, mutta eiköhän se mamma osaa niitä arvostaa. Jos ei osaa, niin mamma vaihtoon!
Tiikerriii

Posts: 1,113

#139 • • Tiikerriii Tj
pehmoleluja,folioilmapalloja ja ja vaahtokarkkeja*vink*

--
RÄYH!!!!

Fucking Nobody

Posts: 393

#140 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Tiikerriii:
pehmoleluja,folioilmapalloja ja ja vaahtokarkkeja*vink*



Sä tulet kyllä omistajallesi halvaksi...*nauru*