Mitä NAISELLE joululahjaksi?

512 posts, 26 pages, 383,264 views

Inferno

Posts: 369

#81 • • Inferno [Terrorcraft]
Imuri! *vink*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

nomic

Posts: 4,120

#82 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Inferno:
Imuri! *vink*


*tipahti* inf, arvaa mitä saat multa joululahjaksi *iloinen*
Jimmyfi

Posts: 904

#83 • • Jimmyfi
tällänen:
suklaata, Tuulen Viemää extra pidennetty versio ja dildo...

pysyy hiljaa kauan.. *hih*

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Avatar
#84 • • pipa Guest
Mun mielestä naiselle pitää ostaa jotain kiwaa!!! Ei mitään arkista ja jokapäiväistä... Eli joku KIWA koru .....ehkää...hmmh..*joo*
Flamie

Posts: 478

#85 • • Flamie
Sehän on aivan mahdoton tehtävä. Jos ostaa jotain se ei ole koskaan se mitä hän juur haluaa. eikös se ajatus oo tärkein? *nauru*
cheat

Posts: 796

#86 • • cheat
en jaksa luke alkupään kirjoituksia, mutta jos joku ei ole tätä vielä ehdottanut niin ostakaa lahjakortti jalkahoitoon/kasvohoitoon tms, korua ei kannata ostaa ellei varmasti tiedä leidin makua. (vinkki vinkki, jos tämä ei ole jonkulle selvää, lahjakorttia edellisen sarjan jatkoksi miihinkään karvojenpoistoon sensijaan EI tule MISSÄÄN TILANTEESSA ostaa *hih*)

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

wallu

Posts: 125

#87 • • wallu
Eikös kasvohoito sitten ole yhtään huono?? *eiei* Sehän suorastaa provosoi haukkuihin! *uuh*
seollaQ77

Posts: 299

#88 • • seollaQ77 sauvasekoitin
Joudun heittää aika tylsät lahjat puolisolle toinen on emporio armanin night ja toinen on kaksi osainen yö-puku. Itse toivoi ja muut ei kuulemma käy*iihhih*
hallucinogen

Posts: 8,190

#89 • • hallucinogen Edain
Mun mielestä naiset aina kaivaa joka asiasta jonkun syyn mistä voi miestä haukkua *nauru* Esim toi kasvohoito niin johan siinä sais kuulla et oonko mä niin ruma ,että todella tarvitsen tällasta ja plapla *nauru*

--
pikku-*possu*

wallu

Posts: 125

#90 • • wallu
Aiiivan *vink*
She

Posts: 717

#91 • • She
Kuka on niin epävarma että haukkuu jostain lahjakortista kasvo-/jalkahoitoon?! Hemmotteluuhan tuo on eikä muuta!!!! *joo**pihkassa*
flygfisk

Posts: 327

#93 • • flygfisk
Aku Ankan vuosikerta *heiii*
diezel

Posts: 430

#94 • • diezel -

petkulli:
toinen on kaksi osainen yö-puku. Itse toivoi ja muut ei kuulemma käy*iihhih*



se ois varmaan ero jos kotona toivottaisiin kaksiosaista yöpukua sekä jos mä sen ostaisin *hih* Eiköhän joku lahja josta toinen tykkää eikä välttämättä tulisi sitten omilla rahoilla heti ostettua, eli tohonhan sopii joa vaikka mikä..
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#95 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Tähän mennessä mulle on sopinut joka ikinen rintsikkapari jonka olen ostanut sovittamatta kun en jaksa sovittaa.



ööö... sulla on käynyt hyvä tuuri? *täh* Sen lisäksi, että olen huomannut joidenkin rintsikoiden olevan aivan väärän muotoisia, olen myös huomannut, että toisinaan 70a muistuttaa enemmänkin jotain 95ö:ta *nauru* luulisin, että aika riskialtista on ostaa rintsikoita lahjaksi. Vai saako niistä rahat takaisin?

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

pupuankka

Posts: 869

#96 • • pupuankka poly-wtf?!

Jimmyfi:
tällänen:
suklaata, Tuulen Viemää extra pidennetty versio ja dildo...

pysyy hiljaa kauan.. *hih*



ai pysyy hiljaa? don\'t think so *nauru*
DiamonDie

Posts: 676

#97 • • DiamonDie mediahippi

Elwira:

Alusvaatteet voi aina vaihtaa jos ei ole sopiva. Rintaliivien lapusta näkee kyllä selvästi että onko 75 b tai tai c ja tsekkaa useimmat kerralla kuin yhet koska et kaikki on varmasti saman kokoisia jotta koko olisi oikea. Mullakin vanhoja rintsikoita mitä en oo heittäny pois ja ne on pieniä joten... ettei satu mokia. Tarkistaa vaatekaapin pikaseen kun toinen on poissa tai sitten pokkana vaan kysyy että mitä kokoa olet. Tähän mennessä mulle on sopinut joka ikinen rintsikkapari jonka olen ostanut sovittamatta kun en jaksa sovittaa. Hmm... saankohan jotain kivaa tänä vuonna. Alusvaatteet passaa parhaiten kun taas vatteet on eri juttu. Mulla kaikki käyny. Ei oo vaikeeta ja kiva ylläri ja semmosta.



Alusvaatteita ei mitenkään ”aina” voi vaihtaa. Kauppojen ei tarvitse vaihtaa käyttämätöntäkään tuotetta, jos siinä ei ole mitään selvää virhettä, ainoastaan posti-, netti- ja kotimyyntiin pätee käsittääkseni vaihto- tai palautusoikeus. Monet kaupat tarjoavat vaihto-oikeutta, mutta se ei välttämättä koske alusvaatteita, käyttämättömiäkään. Kannattaa tarkistaa etukäteen (nyt tosin lienee jo myöhäistä muistuttaa tästä, mutta kuitenkin.)

Itse olen havainnut, etteivät virallisesti samankokoiset alusvaatteet ole läheskään aina samaa kokoa. Kokonaan joustavaa materiaalia olevat mahtuvat vähän useammallekin tyypille, mutta joissain rintaliiveissä ei ole joustavaa materiaalia käytetty lainkaan tai vain pienellä alueella, jolloin ne eivät ole yhtä mukautuvat. Itselläni parit liivit ovat hivenen pienet, yhdet taas ihan liian isot, vaikka kokomerkinnässä lukee sama numero. Riippuu tietysti itsestä, että kokeeko hivenen vääränkokoisten/mallisten liivien käyttämisen ongelmalliseksi - pahasti väärän kokoisia nyt ei toki kannata käyttää.

(Tikustakin saa paljon asiaa!)
KittysDead

Posts: 381

#98 • • Edited KittysDead Trooper
[iso]A L U S V A A T T E I T A[/iso] *jiihaa*

oK. niissä on se ongelma että rintsikoita/korsetteja on tosi vaikea ostaa tytölle, koska no.. tissithän meillä on kaikilla vähän vekkulit, eikä aina sovellu jokaiseen muotiin. Ellei sitten ole tarpeeksi isot ja löysät. *poks*

JA kaikki seksilelut on *joo* p.s käsittää muutakin kuin dildot.
Esim. Syötävät sulkaavartalomaalit. Syötävät alushousut. Latex-lakanat *hihu*. ruoskat/kahleet-basic stuff. Sellaista mitä voi sitten tyttöystävän kanssa yhdessä kokeilla. *sydän*

Kuitenkin paras joululahja olisi yksinkertaisesti se että mies hemmottelisi piloille. Korvaisi stressisen jouluillallisen suvun parissa sillä että mentäisiin kahdestaan kämpille.
Lämmpintä kylpyä, suklaata, hierontaa ja hyvää seksiä. Ei tyttö muuta kaipaa, kiitos *sydän* *plur* *pihkassa*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Mosh

Posts: 137

#99 • • Mosh Adonis
Kodinkoneita; aina hellasta tehosekoittimeen. Varmasti ilahtuu *joo*

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

UnityF

Posts: 15,721

#100 • • UnityF joo just se

KittysDead:
[iso]A L U S V A A T T E I T A[/iso] *jiihaa*



Hyvä idea mut viel kivempi on saada lahjakortteja alusvaateliikkeisiin jossa sittan voi ostaan täysin ittele sopivan setin *joo* *hymy*

ylipäätänsä lahjakortit on ihana idea jos on vähän epävarma mitä toiselle ostaisi. *joo*