Mitä NAISELLE joululahjaksi?

512 posts, 26 pages, 383,774 views

rose

Posts: 1,047

#321 • • Edited rose vakaasti epävakainen

Lyylikki, 14.11.2006 10:12:
Mä olen vähän funtsaillut tätä juttua sillain, että alan tästä lähtien ostamaan kaikille aina saman joululahjan. Siis en identtisesti sitä samaa, mutta esim. tänä vuonna meinaan ostaa kaikille CD-levyt.

Kuntosalikortti ei välttämättä ole mikään älytsin hyvä lahja, mutta joku muu kurssitus voisi kyllä olla aika pätevä. Esimerkiksi valokuvauskurssi, kuvankäsittelykurssi, jujutsukurssi, leivontakurssi, tanssikurssi...mikä nyt vaan mieleen juolahtaa. Se olisi myös ekoteko, kun jakaisi aineetonta.



Mä ainaki tykkäisin kirjasta jos antaja ois oikeesti miettiny että voisin tykätä siitä nimenomaisesta opuksesta. Aika usein vaan "kirjalahjaihmiset" antaa kirjoja vaan antaakseen kirjan, eikä sillä mielellä että se ois samalla lukusuositus. Sillon se tuntuu aika persoonattomalta. Parhaimmillaan lahjaksi annettu kirja on sellanen teos mihin muuten ei tarttuisi ja tuleekin kiva yllätys kun löytää uuden kivan kirjailijan. Yhtenä vuonna mun täti osti kaikille lahjat antikvariaatista. Mun mielestä kiva idea ja halpa myös!

Mä loukkaantuisin kuntosalikortista ihan sikana! *nauru* Ja tolleen ajatuksen tasolla sen helposti tulkitsis vihjauksena: "tee jotain kropalles, kulta!" Voi se tietty jolleki sopii.. Noi lahjakurssit on hyvä idea, mutta sillon pitää oikeesti tietää tosi tarkkaan toisen mielenkiinnon kohteet ja aikataulut.

Käsistään käteviltä kavereilta toivoisin ite tehtyjä lahjoja. Esimerkiks joku grafiikan työ ois varsin kiva tossa seinällä *vink* Ja sukulaisilta haluisin ison ja hyvän teflonkasarin *joo* Ja ne uudet muumilakanat *plur* Ja ehkä pari sellasta muumimukia mitä mulla ei vielä oo *hihu*

Kaikkien kauheimmat lahjat on ollu rumia koriste-esineitä *pökr* Oikeestaan jos ei keksi mitään kivaa lahjaa jouluna, niin ainakin mulle vois vaan sanoa että ei löytäny mitään, mieluummin kun antaa jonkun posliinienkelin. Voihan sen lahjan ostaa sit vaikka tammikuussa jos sillon inspiroituu *hymy*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Claquesous

Posts: 3,206

#324 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Konvehtei kauniissa papereissa.

--
32. of December

Freja

Posts: 8,775

#325 • • Freja Sihteeri

cjet, 14.11.2006 11:33:
Freja sul on likainen likainen mielikuvitus.. *nauru*



Aina *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

hallucinogen

Posts: 8,190

#326 • • hallucinogen Edain

Claquesous, 14.11.2006 11:36:
Konvehtei kauniissa papereissa.


Syöks joku oikeasti niitä joulukonvehtei? :D Yleensä tuntuu, että ne rasiat notkuu jossain baarikaapissa pitkät tovit :D

--
pikku-*possu*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#327 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

hallucinogen, 14.11.2006 12:21:
Syöks joku oikeasti niitä joulukonvehtei? :D Yleensä tuntuu, että ne rasiat notkuu jossain baarikaapissa pitkät tovit :D



Pienisivuhuomautus.. en haluais välttämättä konvehteja lahjaksi (koska niitä on jo muutenkin ihan tarpeeks) mut mun mielestä ainakin konvehdit on suklaata parhaassa muodossa *slurps* varsinkin minttu- ja kaikki hedelmätäytteiset *kuolaa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

AnssiV

Posts: 1,798

#328 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Huh, onneks ei tartte murehtia ku ei oo mitään naista... *justjoo*
Claquesous

Posts: 3,206

#329 • • Claquesous viidettä kolonnaa

hallucinogen, 14.11.2006 12:21:
Syöks joku oikeasti niitä joulukonvehtei? :D Yleensä tuntuu, että ne rasiat notkuu jossain baarikaapissa pitkät tovit :D



O ye of little faith. Totta kai haluu.

--
32. of December

hemuz

Posts: 2,178

#330 • • hemuz kätevä emäntä

hallucinogen, 14.11.2006 12:21:

Syöks joku oikeasti niitä joulukonvehtei? :D Yleensä tuntuu, että ne rasiat notkuu jossain baarikaapissa pitkät tovit :D



Riippuu konvehdeista.
kinderi

Posts: 1,783

#331 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Ajatuksella hommattu on aina paras. Ite en ainakaan pahemmin innostu jos paketista joutuu kaivamaan jonkun smurffilevyn..
Ihania on jotkut sellaset mistä näkee että toinen on edes jollain tavalla käyttäny aikaa ja vaivaa sen hankkimiseen/tekemiseen.
Mitkään ökykalliitkaan ei ehkä innosta..
Esim.jos toinen on kahvinarkkis (*pepsodent*) ni jollain vajaalla 4e:llä saa erikoisempaa kahvia.. Omalla kohdalla sekin menee tietysti helposti puihin kun on noita allergioita sen verran ettei ihan mikä tahansa käykkään *uuh*

Kyllä luulis että kaikki tuntee edes jonkin verran sen ihmisen mieltymyksiä,jolle lahjan antaa.
Ja kun hetken miettii niin välähtää varmasti *hihu*

Eihän sen tarvii olla ku vaikka avaimenperä *hihu*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Fyrisch

Posts: 4,525

#332 • • Fyrisch
Mitä jos hommaa/tekee jonku kivan pienen esineen, ja paketoi sen 1m x 1m pahvilaatikkoon.. täyttää sen laatikon sit vuoden mainoslehdil et tulis lisäpainoo

"uu iso paketti"
larzizi

Posts: 1,661

#333 • • larzizi

Fyraett, 15.11.2006 13:45:
Mitä jos hommaa/tekee jonku kivan pienen esineen, ja paketoi sen 1m x 1m pahvilaatikkoon.. täyttää sen laatikon sit vuoden mainoslehdil et tulis lisäpainoo

"uu iso paketti"



Jos kyseinen pieni esine on jokin kiva ja ajatuksella ostettu, niin tuo paketointitapa tuo vaan hauskuutta siihen. IMHO.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

xandra

Posts: 281

#334 • • Edited xandra bambi

Fyraett, 15.11.2006 13:45:
Mitä jos hommaa/tekee jonku kivan pienen esineen, ja paketoi sen 1m x 1m pahvilaatikkoon.. täyttää sen laatikon sit vuoden mainoslehdil et tulis lisäpainoo

"uu iso paketti"



Vähän niin kun lapsena, mitä isompi paketti niin sitä parempi sen lahjan täytyy olla..! *nauru* Ja sisarusten kesken sit aina kauhee skaba, kuka sai parhaan eli hienoimman eli isoimman lahjan*hih*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

rainy

Posts: 208

#335 • • rainy
Itsekyhätyt lahjat on mun mielestä aina ollu niitä parhaita! Tai sitte vaan semmoset esineet millä on jotain tunnearvoa ja antaa sen sitten toiselle, jollon toinen sitten tietää että on tärkeä. *hymy* En tietenkään sano et kaikki ostetut lahjat ois huonoja. Itse ainakin tykkäisin jos saisin jonkun korun tai jonkun tuoksun. Mut tosiaan, se ajatus on tärkein!
rainy

Posts: 208

#336 • • rainy
Tuli tuossa vielä mieleen että joku yhteinen viikonloppu esim kylpylässä, tai joku matka johonkin viikonlopuksi. Itse ainakin tekis mieli päästä edes kerran elämässä johonkin kylpylään pariks päiväks kullan kanssa ja käydä kaikenmaailman kylvyissä ja poreammeissa ja syödä hyvin. Ja toki viettää laatuaikaa sen rakkaimman kanssa. *sydän*
rp

Posts: 17

#337 • • rp

Elsil, 13.11.2006 12:25:
Päätykö tämä lista suoraan joulupukille...?
Mulla on jo kaikkea joten jätän väliin *lmao*

Kaikki persoonalliset lahjat on kivoja (kuten on jo sanottukin monta kerta aikaisemmin=). Omatekoiset, käsintehdyt lahjat(tai niiden yritykset) ovat yksillöllisiä ja sitä paitsi tekohetkenä sen tekevä ihminen aivan taatusti oli ajattelut lahjan saaja (hyvällä tai pahalla), mikä tuo lahjaan erityista viehättävyyttä *hymy*


Kiva joulun odotusta ja jännitystä kaikille *iloinen*



Yhdyn edelliseen..:D
hallucinogen

Posts: 8,190

#338 • • hallucinogen Edain
Tuli ostettua naiselle Iittalan Aurora samppanlasit ja tykkäs kovasti kun se on semmonen samppanjan hörppijä muutenkin :).

--
pikku-*possu*

martina

Posts: 1,875

#339 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
kuten täällä ollaankin jo monesti mainittu, niin lahjat jotka välittävät jonkin sanoman tai ovat itsekyhättyjä tms, ovat parhaita. *joo* tärkeältä ihmiseltä on mukava saada jokin esim. välittämisestä viestittävä lahja mielummin, kuin jotain merkityksetöntä materiaa.

tosin, seksikkäät alusvaatteet on myös pop. :)
Flügel

Posts: 212

#340 • • Flügel Leicht begeistert
Konserttiliput yhden lempibändin keikalle (olettaen, että niitä ei vielä tytön takataskusta löydy). Tällaisen ainakin itse joskus haluaisin saada - mutta eipä ole vielä kukaan tajunnut hankkia. *haukottel*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali