Mitä NAISELLE joululahjaksi?

512 posts, 26 pages, 390,296 views

SmILE

Posts: 376

#301 • • SmILE Esanssi mössöö
6-pack Lasolia

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

Freja

Posts: 8,775

#302 • • Freja Sihteeri
Mä pitäisin jostain hemmottelulahjakortista. Hieronta-, kasvohoito-, kulmien/ripsien muotoilu-, ihan sama mikä. *hihu*
Mutta lahjakortti johonkin kauppaan ei olis kiva.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Elsil

Posts: 63

#303 • • Elsil
Päätykö tämä lista suoraan joulupukille...?
Mulla on jo kaikkea joten jätän väliin *lmao*

Kaikki persoonalliset lahjat on kivoja (kuten on jo sanottukin monta kerta aikaisemmin=). Omatekoiset, käsintehdyt lahjat(tai niiden yritykset) ovat yksillöllisiä ja sitä paitsi tekohetkenä sen tekevä ihminen aivan taatusti oli ajattelut lahjan saaja (hyvällä tai pahalla), mikä tuo lahjaan erityista viehättävyyttä *hymy*


Kiva joulun odotusta ja jännitystä kaikille *iloinen*

--
*pupu*

Optik

Posts: 1,691

#304 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Mulla ois ollu loistava ja toteuttamiskelpoinen idea, mut eipä tartte vaivautua enää

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

lohikarme

Posts: 1,730

#305 • • lohikarme RitariVittupää
Tyylikäs mp3-soitin on ollu huudossa...

--
Qualis artifex pereo

coolcat82

Posts: 771

#306 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

ALIEN, 12.11.2006 21:12:
---
coolcat82, 9.11.2006 19:57:
Mä pyysin Nikolta kiikaritähtäimellä varustettua kivääriä, ei kuulema osta *hmph*

---


ketä sä oot harkinnut murhata?



?? No en ketään, ajattelin ruveta vaan harjottelemaan ampumista koska sehän vois olla ihan hauskaa ehkä.

--
*sydän* Diamonds *sydän*

pirpeli

Posts: 5,533

#307 • • pirpeli

coolcat82, 13.11.2006 21:28:
?? No en ketään, ajattelin ruveta vaan harjottelemaan ampumista koska sehän vois olla ihan hauskaa ehkä.



*joo*, on se kyllä.
nimim. 9-millisellä Glockilla, piekkarilla ja haulikolla ampunut :)
Varsinki skeet ja sitte piekkarilla matkasta tarkkuutta ampuminen on kivaa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#308 • • cjet Guest

pirpeli, 13.11.2006 21:32:
---
coolcat82, 13.11.2006 21:28:
?? No en ketään, ajattelin ruveta vaan harjottelemaan ampumista koska sehän vois olla ihan hauskaa ehkä.

---


*joo*, on se kyllä.
nimim. 9-millisellä Glockilla, piekkarilla ja haulikolla ampunut :)
Varsinki skeet ja sitte piekkarilla matkasta tarkkuutta ampuminen on kivaa.



Hmm.. Hyvä idea. Naiselle siis lahjaksi 9mm Glock, niin ei tuu turhaan riitaakaan koskaan.. *tirsk*
pirpeli

Posts: 5,533

#309 • • pirpeli

cjet, 13.11.2006 21:35:
Hmm.. Hyvä idea. Naiselle siis lahjaksi 9mm Glock, niin ei tuu turhaan riitaakaan koskaan.. *tirsk*



Lensin pyrstölleni kun ammuin sillä*hihu* Vaikkei se nyt varsinaisesti potkikaan, mut pääsipähän yllättämään :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#310 • • cjet Guest

pirpeli, 13.11.2006 21:39:
---
cjet, 13.11.2006 21:35:
Hmm.. Hyvä idea. Naiselle siis lahjaksi 9mm Glock, niin ei tuu turhaan riitaakaan koskaan.. *tirsk*

---


Lensin pyrstölleni kun ammuin sillä*hihu* Vaikkei se nyt varsinaisesti potkikaan, mut pääsipähän yllättämään :D



Mäki haluisin testaa.. Viimeks ampunu rynkyl intis.. *ding* En oo ikinä saanu testaa käsi-aseita.. aina vaa kaikkii sinkoi sun muuta.. *nauru*
Exlex

Posts: 497

#311 • • Exlex

pirpeli, 13.11.2006 21:39:
---
cjet, 13.11.2006 21:35:
Hmm.. Hyvä idea. Naiselle siis lahjaksi 9mm Glock, niin ei tuu turhaan riitaakaan koskaan.. *tirsk*

---


Lensin pyrstölleni kun ammuin sillä*hihu* Vaikkei se nyt varsinaisesti potkikaan, mut pääsipähän yllättämään :D

pirpeli

Posts: 5,533

#312 • • pirpeli

Exlex, 13.11.2006 21:50:
-plurpyssy-



Onpa IHANA*plur*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Amuck

Posts: 2,396

#314 • • Amuck dub-i-dub

2la, 12.11.2006 22:23:
... pistooli, ...


No sitähän mä olen koko ajan sanonut! :D

Mua henk.koht. kyrsii suunnattomasti tuollaiset for ladies -tuotteet, kuten pinkki pleikkari tai kukkasin koristellut työkalut. Tuntuu ihan pilkanteolta. "Tässä sulle tällainen söpö leluvasara niin voit vähän harjoitella, niin, somaa. *hihu*" Mutta taas kerran, makuasioistahan ei sovi kiistellä. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

hallucinogen

Posts: 8,190

#315 • • hallucinogen Edain

2la, 13.11.2006 22:44:
Mua henk.koht. kyrsii suunnattomasti tuollaiset for ladies -tuotteet, kuten pinkki pleikkari tai kukkasin koristellut työkalut. Tuntuu ihan pilkanteolta. "Tässä sulle tällainen söpö leluvasara niin voit vähän harjoitella, niin, somaa. *hihu*" Mutta taas kerran, makuasioistahan ei sovi kiistellä. :)


Mut jos tuote on täsmälleen sama kuin "aito" vasara niin oisko ne kukkaset sit jees? :). Mun mielestä se on vaan positiivista, että nainen on naisellinen ja se sisältää myös tommoset joskus oudolta tuntuvat söpöydet. Tämä siis on positiivista jos sillä söpöydellä ei uhrata itse tuotetta.

--
pikku-*possu*

Amuck

Posts: 2,396

#316 • • Amuck dub-i-dub

hallucinogen, 13.11.2006 22:50:
Mut jos tuote on täsmälleen sama kuin "aito" vasara niin oisko ne kukkaset sit jees? :). Mun mielestä se on vaan positiivista, että nainen on naisellinen ja se sisältää myös tommoset joskus oudolta tuntuvat söpöydet. Tämä siis on positiivista jos sillä söpöydellä ei uhrata itse tuotetta.


Tarkoitinkin että "aito vasara" saadaan näyttämään lelulta moisilla härpäkkeillä. Ei ole jees. Ehkä mua ärsyttää siinä se, että kuvitellaan, ettei nainen uskalla tarttua esmes teknisiin vempeleisiin ilman moisia söpöyksiä. Että oletuksena peruskamat on miehille, ja naisille pitää sitten lisäillä siihen jotain ihqextraa. Tai mitä hittoa, oikeassahan nuo taitavat monen kohdalla olla. Enihuu, kyseessä oli vain MHO, monet tytöt todistetustikin tykkäävät moisista, lopetan offtopicin tähän ja menen pohtimaan oliko tämä sisäisen feministini vai sovinistini kirjoittamaa.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Danskuh

Posts: 675

#317 • • Edited Danskuh pikku-Dee
jotain persoonallista..omatekemää...maailman ihanint jos joku mies on nähny vaivaa ja väkertäny peukalo keskel kämmentä väkerryksen<3
villelope

Posts: 2,846

#318 • • villelope Lope of Lope & Kantola

lohikarme, 13.11.2006 12:30:
Tyylikäs mp3-soitin on ollu huudossa...


iPod Nano meni vaimokkeelle synttärilahjana. Oli muuten yllättäen pinkki. *nauru*

Nyt on taas ongelmia keksiä joululahjaa. Kai sitä sitten jotain keksii..
Avatar
#319 • • Norb Guest
Mä tarvisin ainakin korurasian, joku tyylikäs ei tyttömäinen.. Sit laadukkaita koruja siis timangei *sydän* Jonku uuden tuoksun. Hmm, täytyy viel miettii ja täydentää..
Lyylikki

Posts: 2,975

#320 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mä olen vähän funtsaillut tätä juttua sillain, että alan tästä lähtien ostamaan kaikille aina saman joululahjan. Siis en identtisesti sitä samaa, mutta esim. tänä vuonna meinaan ostaa kaikille CD-levyt. Ensi vuonna ehkä sitten kirjan ja siitä seuraavasta vuodesta en vielä tiedä, mutta kyllä se idea tässä matkan varrella vielä tulee. Itse toivoisin aina saavani kirjan ja levyn, kuitenkaan ihan joka vuosi en saa molempia ja saankin useamman sitä toista. Aloin miettiä sitä hommaa, niin tajusin, että enhän minäkään voi saada, jos ei muut saa ja siitä se sitten lähti.

Silloin on jo osa ajattelutyöstä tehty, kun on päättänyt lahjan lajin. Sitten tarttee vaan miettiä, että mitä se kyseinen henkilö haluaa. Sinällään tämä on helppoa, kun ei ole sitä sydänkäpystä, joka tarvitsisi "erikoisemman" lahjan.

Kuntosalikortti ei välttämättä ole mikään älytsin hyvä lahja, mutta joku muu kurssitus voisi kyllä olla aika pätevä. Esimerkiksi valokuvauskurssi, kuvankäsittelykurssi, jujutsukurssi, leivontakurssi, tanssikurssi...mikä nyt vaan mieleen juolahtaa. Se olisi myös ekoteko, kun jakaisi aineetonta.

Parhaimmassa tapauksessa lahja voisi olla kokonaan "ilmainen" esmerkiksi DJ opettaisi kullalleen soittotaidon alkeet mahdollisesti viikonloppukurssina tai kymmenen kerran kurssilla, joka olisi aina tiettyyn kellonaikaan tiettynä viikon päivänä. Tuommoinen lahja vaatii kyllä molemmilta aika suuren sitoutumisen ja antajaltaan pitkää pinnaa, mutta varmasti olisi lahja, joka muistetaan vielä vuosienkin päästä.