Mitä NAISELLE joululahjaksi?

512 posts, 26 pages, 383,258 views

nyyti

Posts: 169

#281 • • nyyti

vuokko, 16.12.2004 19:43:
wink wink äijille..

-sain joskus kullaltani joululahjaksi tämän itseväsäämän kortin jossa luki "luksusvkl-hemmotteluilla".
sovittiin uudesta vuodesta.
-sain tänä viikonloppuna hellän pesun pesusienellä, shamppanjaa, ihon kuorinnan jollain bodyshopin merisuolamönjällä, kasvojen&kropan hieronnan tuoksuvalla öljyllä, sushia, ja jälkkäriksi suklaakonvehteja, hiusten värjäyksen ja hän jopa lakkasi varpaankynteni, ja valkkasi vaatteeni illaksi... hemmottelua isolla H:lla!

*slurps*



*kops* Miä huolisin lahjakortin tatskaliikkeeseen...

--
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

suibeli

Posts: 22

#282 • • suibeli
Oi jos saisin hyvät aamutohvelit, ISON halin ja kupin kahvia.. *pepsodent*
hallucinogen

Posts: 8,190

#283 • • hallucinogen Edain
Mun mielestä pitäs olla jokin laki mikä kieltää miehiä ostamasta lahjoja naisille.

--
pikku-*possu*

itis

Posts: 2,518

#284 • • itis Morning Star

hallucinogen, 12.11.2006 20:20:
Mun mielestä pitäs olla jokin laki mikä kieltää miehiä ostamasta lahjoja naisille.



Joo, mut sit olis paljon enemmän fiksuja rikollisia ja tyhmiä sinkkuja miehiä. En mä ainakaan usko että laki muuttais sitä että naiset haluavat tulla huomioiduiksi ja lahjat on yksi niistä hyväksi todetuista tavoista.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Josssu

Posts: 506

#285 • • Edited Josssu
Musta olisi ihana päästä hierojalle tai jos saisin lahjakortin kosmetologille *sydän*
Mutta eipä sen tarvitsisi edes mitään noin "suurta" olla. Pienestäkin jutusta tulisi kyllä hyvä mieli *hihu*

Ainiin. Ja ainaskin mä sekoan kaikesta söpöstä kylppärikrääsästä.
La Petite

Posts: 1,160

#286 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Ei ollu joululahja,vaan synttärilahja, mut oli ihan paras:

Mun pikku kani Arska *pupu* *sydän*

--
Rem tene, verba seqventur

hallucinogen

Posts: 8,190

#287 • • hallucinogen Edain

Itis, 12.11.2006 20:33:
Joo, mut sit olis paljon enemmän fiksuja rikollisia ja tyhmiä sinkkuja miehiä. En mä ainakaan usko että laki muuttais sitä että naiset haluavat tulla huomioiduiksi ja lahjat on yksi niistä hyväksi todetuista tavoista.


Mut aina vois vedota siihen, että kulta kyllä mä muuten mutta laki on laki ;). Pointti on siinä, että naisille lahjan ostaminen on älyttömän vaikeaa. Tai ainakin sitä kuvittelee sen olevan.

Ja noista lahjakorteista niin jotenkin ne tuntuu huonoilta lahjoiksi. Se ois kun antais fyrkkaa kouraan mut huonompaa kun sitä ei voi käyttää kuin yhdessä paikassa. Tiedän, että esim. lahjakortti kasvohoitoon menis 100% varmasti käyttöön eräällä henkilöllä kun se jatkuvasti niissä ramppaa mutta lahjana se on vaan jotenkin huono :/. Tai ainakin mulle jää sellainen tunne.

--
pikku-*possu*

ella_

Posts: 1,329

#288 • • ella_

hallucinogen, 12.11.2006 20:42:


Ja noista lahjakorteista niin jotenkin ne tuntuu huonoilta lahjoiksi. Se ois kun antais fyrkkaa kouraan mut huonompaa kun sitä ei voi käyttää kuin yhdessä paikassa. Tiedän, että esim. lahjakortti kasvohoitoon menis 100% varmasti käyttöön eräällä henkilöllä kun se jatkuvasti niissä ramppaa mutta lahjana se on vaan jotenkin huono :/. Tai ainakin mulle jää sellainen tunne.



Lahjakortti on NIIIIIN helppo valinta. Siksi se ei sinänsä mun silmissä ole lahjojen parhaimmistoa. Ajatus toki tärkein, mutta kyllä siihen lahjaan voisi silti enemmän ajatusta upottaa :)

--
Elementary, my dear.

hallucinogen

Posts: 8,190

#289 • • Edited hallucinogen Edain

ella_, 12.11.2006 21:06:
Lahjakortti on NIIIIIN helppo valinta. Siksi se ei sinänsä mun silmissä ole lahjojen parhaimmistoa. Ajatus toki tärkein, mutta kyllä siihen lahjaan voisi silti enemmän ajatusta upottaa :)


Juuri tämä tekee teistä naisista niin vaikeita tän asia suhteen, joten lahjojen osto teille pitäisi kriminalisoida, jotta miesten mielenterveys (ja myös toisinaan fyysinen terveys) säilyisi =D. Aina siitä lahjasta löytyy jotain valittamista :D. Mulle taas esim. kelpais se kuuluisa tehosekoitinkin ja oisin vielä todella onnellinen siitä ja oisin heti tekemässä jotain smoothieta ;D

--
pikku-*possu*

Avatar
#290 • • ALIEN Guest

coolcat82, 9.11.2006 19:57:
Mä pyysin Nikolta kiikaritähtäimellä varustettua kivääriä, ei kuulema osta *hmph*



ketä sä oot harkinnut murhata?
ella_

Posts: 1,329

#291 • • ella_

hallucinogen, 12.11.2006 21:09:


Juuri tämä tekee teistä naisista niin vaikeita tän asia suhteen, joten lahjojen osto teille pitäisi kriminalisoida, jotta miesten mielenterveys (ja myös toisinaan fyysinen terveys) säilyisi =D. Aina siitä lahjasta löytyy jotain valittamista :D. Mulle taas esim. kelpais se kuuluisa tehosekoitinkin ja oisin vielä todella onnellinen siitä ja oisin heti tekemässä jotain smoothieta ;D



tehosekoitin on 100x parempi lahja kuin lahjakortti :) kyllä mäkin olisin siitä todella onnellinen.

--
Elementary, my dear.

hallucinogen

Posts: 8,190

#292 • • hallucinogen Edain

ella_, 12.11.2006 21:15:
tehosekoitin on 100x parempi lahja kuin lahjakortti :) kyllä mäkin olisin siitä todella onnellinen.


Niin... Tunkisit varmaan sulhon kätösen sinne sekoittimeen, "tämä käsi ei enään ojenna lahjoja minulle!" :D. Mut joo lahjakortti ei ole oikein lahja kun se pitää vaihtaa johonkin, että saa sen lahjan.

Voiko samppanjapullon antaa joululahjaksi tytölle? Jos henkilö on hulluna samppanjaan siis.

--
pikku-*possu*

ella_

Posts: 1,329

#293 • • ella_

hallucinogen, 12.11.2006 21:22:


Voiko samppanjapullon antaa joululahjaksi tytölle? Jos henkilö on hulluna samppanjaan siis.



voi! laita mukaan vielä vaikka tryffeleitä, nam! ja paketoi ihanasti. sellanen hemmottelupaketti :)

--
Elementary, my dear.

ella_

Posts: 1,329

#294 • • ella_

hallucinogen, 12.11.2006 21:22:


Niin... Tunkisit varmaan sulhon kätösen sinne sekoittimeen, "tämä käsi ei enään ojenna lahjoja minulle!" :D.



Hei älä nyt, tehosekoitin on oikeesti just hyvä. Mä haluan tänä jouluna ihan murtsikkasukset :D et pääsee tohon jäälle aina hiihtää <3

--
Elementary, my dear.

Aamu

Posts: 999

#295 • • Aamu you had me at hello

alek száhala, 18.10.2006 16:35:
Suosittelisin vakavasti tätä:

2798.jpg



AAAHAHA
sain tän just vähän aikaa sit synttärilahjaks
IHAN PARAS <3


ja sitten siitä tehosekoittimesta..
jonka äippä osti mulle viime vuonna joululahjaksi ni EMMÄ VVTTU TAJUA
onks se ikinä käyny mun luona? tietääks se millanen keittiö mulla on?
ei sinne mahdu mitään tehosekoittimia!!11

kyl mä tykkään siitä et isiltä saa jouluisin lahjakortteja joilla voi sitten ostaa jotain
semmoista mistä oikeasti pitää ja tykkää ja mitä ei lahjoita sitten esim siskolle kun se ei
omaan kotiin sovi ;)

--
Do you think the expansion will make me fat?

Amuck

Posts: 2,396

#296 • • Amuck dub-i-dub

112, 18.10.2006 14:46:
-Dildo.


Miksi ihmeessä mies haluaisi tehdä itsestään tarpeettoman? :D

No mutta tosissaan. En itse osta joululahjoja, ja olen kieltänyt muita ostamasta niitä mulle. On paljon kivempi antaa pikku yllätyksiä silloin kuin sopiva lahjus tulee eteen, ihan tavallisina päivinä, kuin stressata juhlien alla että mitä helvettiä sitä nyt keksisi. Parhaat lahjat ovatkin persoonallisia, sellaisia joissa on joku juttu - mut saa iloiseksi esimerkiksi tohvelit, koska poikaystävän keittiön lattia on niin jäätävä, paketti mustaa makkaraa, koska satun olemaan hulluna siihen, tai Oral-b Cross Action -hammasharja, koska se nyt vaan on maailman paras. Pirpelin mainitsema intialainen päähieronta olisi aivan ylenpalttista luksusta. Hajuvesi on aika tylsä ja perinteinen lahja (ja lisäksi erittäin hankala ostaa toiselle), mutta Lacosten Inspiration olisi ihana saada. Kunnon sushi-astiasto tai edes pari soijakippoa, kumisaappaat, hyvä veitsi, kirja- tai elokuvaklassikot, pistooli, chilisuklaa, kotiteatteri, penkinpäälliset pösöön, lupaus opettaa jousiammuntaa, kissankorvapipo tai tarkkaan valittuja biisejä poltettuna cd:lle olisivat mielestäni loistavia lahjaideoita.

Missä vaiheessa tästä tuli mun henkilökohtainen toivelistani? x) Pointti oli kuitenkin se, että pitää ajatella lahjan saajaa eikä pelkästään lukea klubbaria (vaikka kyllähän täältäkin hyviä ideoita löytyy). Know your woman!

Jos antaa ns. tarpeellisia lahjoja, kuten magic bulletin tai silikonikintaan, pitää olla ehdottoman varma siitä, ettei tytsy loukkaannu siitä. (En tosin ymmärrä miten kukaan voisi loukkaantua kunnon porakoneesta tai uudesta näytönohjaimesta.) Ja hankittujen (alus)vaatteiden on tosiaan oltava ehdottomasti oikeaa kokoa, muuten ei hyvä heilu. :D Kiva lahja olisi myös sellainen, jonka käyttö tulevaisuudessa tarkoittaa yhteistä aikaa - enkä nyt tarkoita välttämättä makuuhuoneleluja, vaan jotkut harrastusvälineet molemmille tai vaikka tandempyörä.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Trixie

Posts: 1,342

#298 • • Trixie
En oo koskaan halunnu mitään pelikonsolia mahdollisen peli addiktoitumisen takia, mut nyt... ihan pakko saada..... PINKKI PLEIKKARI*jiihaa*

--
face your fears and live your dreams

KooKie

Posts: 4,338

#300 • • KooKie aka. Petress Pan
Rinnakkaiskortti suuren luottorajan kortillesi, mikäli sellainen löytyy. Mikäli ei löydy, et ole asemassa, missä tarvitsisi hankkia lahjoja. :DDD

Zenni. *hali*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!