Mitä NAISELLE joululahjaksi?

512 posts, 26 pages, 390,301 views

KittysDead

Posts: 381

#101 • • KittysDead Trooper

UnityF:
Hyvä idea mut viel kivempi on saada lahjakortteja alusvaateliikkeisiin jossa sittan voi ostaan täysin ittele sopivan setin *joo* *hymy*



Totta *sydän*

Niin ja vinkiksi miehille: Funky Lady on aika *plur*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

UnityF

Posts: 15,721

#102 • • UnityF joo just se

KittysDead:

Niin ja vinkiksi miehille: Funky Lady on aika *plur*



*super* *joo* jos joku ei siitä tykkää niin ei oo kaikki kotona *hih*
UnityF

Posts: 15,721

#103 • • UnityF joo just se

Mosh:
Kodinkoneita; aina hellasta tehosekoittimeen. Varmasti ilahtuu *joo*



*lmao* se joka ostaa mulle jonkun kodinkoneen vaikka tehosekoittimen niin lupaan tehosekoittaa sen pään sen jälkeen... *pahis*
KittysDead

Posts: 381

#104 • • KittysDead Trooper
Nii, eli nyt puuttuu vaan se mies *iihhih*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Cloud

Posts: 2,162

#105 • • Cloud Game Freak
Kodinkoneet ne jokaisen "kotiäidin" märät unelmat.. No ei sentäs. En tosin menis ostamaan ihan heti naiselle mitään jornoleluja jollei se itse ole niihin päin. Tulee vielä vaan kaulimesta tms.

Itse suosin yleisesti koruja ja kynttilöitä, vielä en ole kohdannut yhtään naista joka ei pitäisi koruista tai kyntilöiden polttamisesta.

itse kun olen halunnut antaa jotain spesiaalimpaa niin Kimono oli aika jees lahja yökkäriksi, tosin ko. henkilö dikkaa siitä muutenkin ja ohan se seksikäs asuste =)))) ja tollanen on helpompi ostaa kuin alusvaatteita, sen koko ja istuvuus on helpompi saada selville.

Jos nainen on eläinrakas ja haluaisi ehkä jossain sydämmensä sykkyrässä sellaisen niin sitten eläimen pentu, kyllä se sulonen kissan/koiran/kanin tms pentu sulattaa sen kovimmankin sydämmen kun se sieltä laatikosta syliin putkahtaa ;).

Niin no se etelänmatka on kans aika pop, ottaa selville vaan milloin toisel on lomaa ja sit vaan matka varaukseen =))

Itselle riittäis kyllä Rusetti toisen kaulassa "wink wink" XD

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Bellezaaa

Posts: 573

#106 • • Bellezaaa Afrodite*

Cofu:
Itse olen tässä vähän toivonut jotain kaunista korua tai sormusta*blush*. Saa nyt sitten nähdä onko vihjailut mennyt perille *justjoo*.

Miehet, kaunis koru on aina varma valinta *joo*




samaa mieltä ja sit jos sais paljon halauksia ja suukkoja niin joululahja on täydellinen *plur*
Avatar
#107 • • GoA Guest

KittysDead:
Kuitenkin paras joululahja olisi yksinkertaisesti se että mies hemmottelisi piloille. Korvaisi stressisen jouluillallisen suvun parissa sillä että mentäisiin kahdestaan kämpille.
Lämmpintä kylpyä, suklaata, hierontaa ja hyvää seksiä. Ei tyttö muuta kaipaa, kiitos *sydän* *plur* *pihkassa*



Hyvä, ei sitten tarvii ostaa mitään jouluna. *hih*
KittysDead

Posts: 381

#108 • • KittysDead Trooper

Cloud:
Jos nainen on eläinrakas ja haluaisi ehkä jossain sydämmensä sykkyrässä sellaisen niin sitten eläimen pentu, kyllä se sulonen kissan/koiran/kanin tms pentu sulattaa sen kovimmankin sydämmen kun se sieltä laatikosta syliin putkahtaa ;).



Niin paitsi että tuo on varmana maailman typerin idea ikinä *poks*

Tuosta syystä tosi moni eläin jää vuosittain heitteille. Eräs ystäväni sai juuri poikakaveriltaan kissanpennun lahjaksi. Kissa on ollut hänellä nyt puoli vuotta ja koko sen ajan tyttö on vain ollut itku kurkussa koko eläimen kanssa. Poikaystävän mielestä ällöamerikkaromaattinen ylääri olisi ollut täydellinen.. mutta kun eläin on aina eläin. arvaamaton, koko elämän sitova ELÄVÄ OLENTO. ei lelu - ei lahja.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Mosh

Posts: 137

#109 • • Mosh Adonis

UnityF:
*lmao* se joka ostaa mulle jonkun kodinkoneen vaikka tehosekoittimen niin lupaan tehosekoittaa sen pään sen jälkeen... *pahis*



Mitä, nehän on kalliita vempaimia *uuh*

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

Cloud

Posts: 2,162

#110 • • Edited Cloud Game Freak

KittysDead:
---
Cloud:
Jos nainen on eläinrakas ja haluaisi ehkä jossain sydämmensä sykkyrässä sellaisen niin sitten eläimen pentu, kyllä se sulonen kissan/koiran/kanin tms pentu sulattaa sen kovimmankin sydämmen kun se sieltä laatikosta syliin putkahtaa ;).

---


Niin paitsi että tuo on varmana maailman typerin idea ikinä *poks*

Tuosta syystä tosi moni eläin jää vuosittain heitteille. Eräs ystäväni sai juuri poikakaveriltaan kissanpennun lahjaksi. Kissa on ollut hänellä nyt puoli vuotta ja koko sen ajan tyttö on vain ollut itku kurkussa koko eläimen kanssa. Poikaystävän mielestä ällöamerikkaromaattinen ylääri olisi ollut täydellinen.. mutta kun eläin on aina eläin. arvaamaton, koko elämän sitova ELÄVÄ OLENTO. ei lelu - ei lahja.



olet muuten täysin oikeassa. Mutta "jos" toinen on "eläinrakas" ja kuten sanoin haluaa eläimen(siis haluaa sen elukan ja aikoo sen hankkia itse, ja osaa ja varmasti pystyy hoitamaan, sekä aikoo sen anyway hankkia) niin minusta ei se ole ollenkaan huono ratkaisu sitten hankkia se elukka ja antaa ns "lahjana". Osoituksena että hyväksyy sen eläimen ja no itsekkin sitten loppujen lopuksi haluaa ko. eläimen toisen kanssa, miksei sitä voi yhdistää ns. joululahjaksi? Ehkä tämä on naivia ja typerää ajattelua, Mutta toiminut on ja ko kani sai hyvän kodin rakastavat hoitajat ja kumppani sai hyvän ja mieluisan joululahjan. En vain voi pitää ko.tekoa pahana asiana vaikka se kuinka olisi "ällöamerikkaromanttinen".

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Bellezaaa

Posts: 573

#111 • • Bellezaaa Afrodite*

Mosh:
Kodinkoneita; aina hellasta tehosekoittimeen. Varmasti ilahtuu *joo*

[/q


ET VOI OLLA TOSISSAS!!!!PAHIN VIRHE MITÄ MIES VOI TEHÄ.Jos nainen saa kodinkoneen joululahjaks niin se on suora vihjaus siitä et eukko keittiöön. Vois olla et mies ois tällasen lahjan jälkeen siel tehosekottimessa!*piru**grr*

Mosh

Posts: 137

#112 • • Mosh Adonis

Cride:
ET VOI OLLA TOSISSAS!!!!PAHIN VIRHE MITÄ MIES VOI TEHÄ.Jos nainen saa kodinkoneen joululahjaks niin se on suora vihjaus siitä et eukko keittiöön. Vois olla et mies ois tällasen lahjan jälkeen siel tehosekottimessa!*piru**grr*



*muhaha* Ainahan mä oon tosissani. Oon aikamoinen tosikko *muhaha* Ei elämässä ole aikaa pelleillä! *hymy*

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

Cloud

Posts: 2,162

#113 • • Cloud Game Freak

Cride:
---
Mosh:
Kodinkoneita; aina hellasta tehosekoittimeen. Varmasti ilahtuu *joo*

[/q


ET VOI OLLA TOSISSAS!!!!PAHIN VIRHE MITÄ MIES VOI TEHÄ.Jos nainen saa kodinkoneen joululahjaks niin se on suora vihjaus siitä et eukko keittiöön. Vois olla et mies ois tällasen lahjan jälkeen siel tehosekottimessa!*piru**grr*



Jotenkin aina ei voi tajuu tollasta, siis okei eihän se ole yltiö romanttinen lahja, ei se ole hellyyttävä lahja eikä mitään sellaista, Mutta esim itse olisin erittäin kiitollinen jos saisin esim kunnon "ammatilaisten" veitsisarjan, aidon kunnon "wokin ja muut ammattilais pannut tms" niillä tekisi paljon mielummin safkaa toiselle sitten kuin jollain pilipali vekottimilla mitä cm.stä etc saa.. tosin olenkin miespuolinen ja pidän safkanlaitosta toiselle.

meni vähän sivuun aiheesta.. sor sor

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#114 • • [Nuclear] el aprendiz
Pippelii.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Jazmine

Posts: 1,009

#115 • • Jazmine Pösilö
Tuoksuja... paljon hyviä astillisia tuoksuja *sydän* *plur* Kukahan niitä vaan mulle ostais *ding* *huokaus*

--
Polcca on parasta *sydän*

solena

Posts: 60

#116 • • solena -tigresse-
Luettuani lapi naita ehdotuksia lopullinen ns. varma lista ois kai sit tallanen:
- Hajuvesi (miellyttaa aina, ns. "tappovarma" vaihtoehto, toisen lempituoksun selville saaminen kun ei oo jarin kova ongelma.)
- Korut ( ainut ongelma korujen kanssa on se, et joskus on tullu sellasia kauhistuksia paketista ulos, et siina sit on vaan suu auki ihmetelly miten joku voi pitaa ko. objektia mistaan kulmasta katsottuna viehattavana... Toisen mielipahan valttamiseks korua on pitany yleensa just sen aattoilllan ja sit se onkin hautautunut jonnekin laatikon pohjalle:-)
- Alusvaatteet (Niissa on tietty se koko-ongelma, josta onkin jo keskusteltu. Mulla on sit ilmeisesti ollu aika hyva saka, kun ei oo koskaan tarvinnu yrittaa lahjarintsikoita lahtee palauttaan.)
- Etelanmatka (siis taa ois mun mielesta tosi jee! Vaatii tietty ehka vahan kovempaa budjettia ym extrajarjestelya, ettei se aurinkomatkojan akkilahto osu just toisen koeviikolle;-) Mut eipa viikonloppureissukaan ois paha vaihtoehto...Yks parhaista synttarilahjoista (synttari on kesalla siis;-) oli kun kundikaveri oli varannu hotellin Bretagnesta meren rannalta kolmeks paivaks.
-Seksilelut (edellyttaen et tietaa ainakin jonkun verran mista toinen tykkaa)
- MP3-soitin (tana jouluna toivomuslistalla...;-)

Tulipas tasta kylla tosi klassinen lista...
Mun mielesta on ehka kivempi pelata varman paalle, kun ihmisten maut on tosi erilaiset.

Loppujen lopukshan se on kuitenkin ele joka on tarkein. Tana vuonna meilla joulun tarkotus on enemmankin vietaa aikaa yhdessa ja rauhottaa vahan muuten niin hektista rytmia, kavella yhdessa ulkona, syoda jouluherkkuja ja juoda shamppanjaa, pitaa hierontasessioita etc:-)
Mosh

Posts: 137

#117 • • Mosh Adonis

Cloud:
... tosin olenkin miespuolinen ja pidän safkanlaitosta toiselle.



Sama täällä

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

lostgone

Posts: 2,493

#118 • • lostgone
Mitä NAISELLE joululahjaksi??En ymmärrä tätäkään keskustelua...*hmph*
Jotain, jonka antaa omasta sydämestään..niin q rakkautta esim.?*sydän* sillä toinenhan sen päättää onko se arvokasta ja q kaikkea ei rahalla mitata*joo*

Jokainen voi kokeilla:ostaa jonkun tämmösen "kulutanpa rahaa/jätänpä hintalapun-lahjan" ja hankkii edes yhden oikean "you're so fucking special to me"-lahjan ja katsoo sit jouluna kumpi uppoaa paremmin*joo*
(joop..mulla on täällä ilmeisesti sokerihumala päällä..*vink*)

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Lyylikki

Posts: 2,975

#119 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

solena:
Luettuani lapi naita ehdotuksia lopullinen ns. varma lista ois kai sit tallanen:
- Hajuvesi (miellyttaa aina, ns. "tappovarma" vaihtoehto, toisen lempituoksun selville saaminen kun ei oo jarin kova ongelma.)...



Jos mies on fiksu, niin se katsoo naisen wc-kaappiin ja lunttaa hajuvesipulloista niiden nimet (aamuisin ja muulloin voi myös vilkaista, että mitä tuoksua se eniten käyttää ja onko joku sellainen, että se on vaan unohtunut kaapin pohjalle). Tämän esityön tehtyään mies voi suunnistaa ammattimaisen myyjän pakeille, esim. johonkin kunnon kempsuun ja kertoa myyjälle, että lahjan saaja käyttää tällä hetkellä DKNY:tä, Nina Riccin Love in Paris:ia jne. Kattattaa ehkä myös kertoa, että millaisena sen mimmin luonnetta pitää. Mikään "sportti" tuoksu ei ole paras romanttista hömpänpömppää rakastavalle naiselle ja toisinpäin (esim. jos itse saisin jonkun oikein khukkaistuoksun en kyllä tykkäsi).

Samoja tuoksuja, mitä kaapissa jo on ei siis kannata ostaa, on hieman mielikuvituksetonta.

Sitten loppujoululoman voi viettää vain sitä uutta hajuvettä yllä *vink*