Mitä NAISELLE joululahjaksi?

512 posts, 26 pages, 383,768 views

DiamonDie

Posts: 676

#141 • • DiamonDie mediahippi

solena:
Luettuani lapi naita ehdotuksia lopullinen ns. varma lista ois kai sit tallanen:
- Hajuvesi (miellyttaa aina, ns. "tappovarma" vaihtoehto, toisen lempituoksun selville saaminen kun ei oo jarin kova ongelma.)



Aika suuri osa naisista (esim. minä ja useimmat tuntemani naiset) ei käytä tuoksuja lainkaan. Kallis lahja menisi siis hukkaan.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#142 • • Aziz Combat Fighter

DiamonDie:
---
solena:
Luettuani lapi naita ehdotuksia lopullinen ns. varma lista ois kai sit tallanen:
- Hajuvesi (miellyttaa aina, ns. "tappovarma" vaihtoehto, toisen lempituoksun selville saaminen kun ei oo jarin kova ongelma.)
---
Aika suuri osa naisista (esim. minä ja useimmat tuntemani naiset) ei käytä tuoksuja lainkaan. Kallis lahja menisi siis hukkaan.



Ai. Mä en oo tavannu elämäni aikana ehkä kuin viis naista jotka ei oo käyttäny mitään tuoksua.
DiamonDie

Posts: 676

#143 • • DiamonDie mediahippi

Ana-5000:
Ai. Mä en oo tavannu elämäni aikana ehkä kuin viis naista jotka ei oo käyttäny mitään tuoksua.



Mitäs tapailet niin pahanhajuisia naisia.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#144 • • Aziz Combat Fighter

DiamonDie:
---
Ana-5000:
Ai. Mä en oo tavannu elämäni aikana ehkä kuin viis naista jotka ei oo käyttäny mitään tuoksua.
---
Mitäs tapailet niin pahanhajuisia naisia.



Pahanhajuisia? Kyl niist on suurin osa tuoksunu oikein hyvälle :)
DiamonDie

Posts: 676

#145 • • DiamonDie mediahippi

Ana-5000:
Pahanhajuisia? Kyl niist on suurin osa tuoksunu oikein hyvälle :)



No mutta kaikkihan tietävät, että hajusteita käytetään ainoastaan oman pahan hajun peittämiseen! Tosimies ja -nainen ei tällaista humpuukia tarvitse.
Fucking Nobody

Posts: 393

#146 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

DiamonDie:
No mutta kaikkihan tietävät, että hajusteita käytetään ainoastaan oman pahan hajun peittämiseen! Tosimies ja -nainen ei tällaista humpuukia tarvitse.



No pääasia että jotkut edes yrittää peittää sitä pahaa hajuaan tuoksuilla...
Cloudberry

Posts: 493

#147 • • Cloudberry

DiamonDie:
Mitäs tapailet niin pahanhajuisia naisia.



En minä usko, että se siitä on kiinni.. *ding*
Mutta parfyymit on kyllä siitä kehnohko lahjaidea, että ne aiheuttavat herkille ihmisille allergia- ja astmaoireita, jopa migreeniä. Jos ei lahjan saajalle niin kenties jollekin toiselle hänen lähipiirissään: perheenjäsenelle, kämppikselle, työkaverille.. Itse käytän useimmiten hajusteettomia ja väriaineettomia tuotteita pyykkipulverista perusvoiteeseen, deodorantista hammastahnaan ja shampoosta hoitoaineeseen, ja saattaisin jopa loukkaantua jos saisin toivomattani lahjaksi hajuvettä. "Onks tää muka joku vihje vai?!"
Paras lahja ei ole välttämättä se rahallisesti arvokkain, vaan ehkä se, minkä antamisesta tulee yhtä hyvä mieli kuin saamisesta. Sellainen missä on oikeasti ajateltu nimenomaan lahjan saajaa, mitä sille haluaa antaa.. ehkä on käytetty luovuutta, ja nähty jopa hieman vaivaa. Kaikki itsetehty, uniikki ja huonosti paketoitu on varmoja voittajia! *nauru*
Omia lemppareita on ollut mm. samottisavinen vaalea maljakko, ex libris, itse miksattu dj-setti CD:llä, pinkkiruudullinen flanellipyjama (vilukissana arvostan lämpöä ja käytännöllisyyttä seksikkäitä pitsihepeniä enemmän).. *iloinen*

Astetta heikompi kisasuoritus on ostaa epähuomiossa pähkinäallergiselle ISO rasia hassel-nougat-konvehteja.. *eiei*
Optik

Posts: 1,691

#148 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Kieppi vahvaa köyttä

- Kinkkivinkki o ou he hei -

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Cofu

Posts: 135

#149 • • Cofu
Tuosta lemmikkiaiheesta sen verran että jos nainen on toivonut kissaa/koiraa ni mikä ettei.

Kyllä minä sellaisen pienen söpön somalipalleron huolisin jos avokki sellaisen minulle kantaisi *plur*. Kolmatta kissaa olen toivonut jo pitkään niin uusi perheenjäsen olisi enemmän kuin mukava yllätys. Tai joku kiva kalakin olis ihan jees, sitä ei vaan voisi kauaa paketissa pitää *iihhih*. Pallokalaparvi, joo *pihkassa*.
Lenita

Posts: 1,423

#150 • • Lenita

Cloud:

Itse suosin yleisesti koruja ja kynttilöitä, vielä en ole kohdannut yhtään naista joka ei pitäisi koruista tai kyntilöiden polttamisesta.



Mä en pidä kynttilöiden polttamisesta ja käytän vain yhtä korua. Eli ei tääkään nyt päde ihan kaikkiin kuitenkaan :)

--
^_____________^

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#151 • • Aziz Combat Fighter

Cloudberry:
...ja saattaisin jopa loukkaantua jos saisin toivomattani lahjaksi hajuvettä. "Onks tää muka joku vihje vai?!"



No eiks tolla mentaliteetilla melkeen mistä tahansa lahjasta voi loukkaantua?

"Ai tarviinks mä uusia vaatteita vai?"
"Miks mun pitäs sun mielestä käydä kosmetologilla?"
"Viinipullo? Haluutsä juottaa mut känniin?"
"Luuletsä etten mä tienaa itte tarpeeks? En mä tarvii sun lahjakorttejas!"

Must on hassua kuvitella et ikinä loukkaantuis mistäkään lahjasta.
hallucinogen

Posts: 8,190

#152 • • hallucinogen Edain
Miksi naiselle ei vois muka ostaa tehosekoitinta tai kattilasarjaa *täh* Mä oisin ainakin tyytyväinen moisista niin alkaisin heti väsäämään kaikkee kivaa sapuskaa *nauru*

--
pikku-*possu*

Cloud

Posts: 2,162

#153 • • Cloud Game Freak

Ana-5000:
---
Cloudberry:
...ja saattaisin jopa loukkaantua jos saisin toivomattani lahjaksi hajuvettä. "Onks tää muka joku vihje vai?!"
---


No eiks tolla mentaliteetilla melkeen mistä tahansa lahjasta voi loukkaantua?

"Ai tarviinks mä uusia vaatteita vai?"
"Miks mun pitäs sun mielestä käydä kosmetologilla?"
"Viinipullo? Haluutsä juottaa mut känniin?"
"Luuletsä etten mä tienaa itte tarpeeks? En mä tarvii sun lahjakorttejas!"

Must on hassua kuvitella et ikinä loukkaantuis mistäkään lahjasta.



Olet täysin oikeassa Ana.

Kyse onkin juuri siitä "salapoliisin" työstä mitä kaikki ovat mainostaneet. Eli kun ostetaan kavereille/ rakkaallesi/ihmisille lahjoja. Kannattaa minusta nimenomaan tehdä "salapoliisin" työtä. Eli kysellä vaivihkaa toiselta mistä se tykkää.. opetella katselemaan mitä se kaipailee, mitä se käyttää tms. Kyllä hyvää kaveria /kultaa sen verran pitäisi tuntea että osaa vähän päätellä mikä lahja ei ainakaan ole täysin TurnOff.

Lenita, no nyt on tuonkin henkinen nainen tavattu =). Joo en mäkään nyt instantina osta kaikille naispuolisille tutuille kyntilöitä/koruja.. mutta jos ne antaa edes niiden suuntaan viittaavia kiinnostus signaaleja niin sitten uskallan väittää että ko. lahja ei ole huono valinta =) ja näin asia on tähän asti ainakin ollut. Mutta voisihan sitä muutakin antaa tottakai.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Cloud

Posts: 2,162

#154 • • Cloud Game Freak

hallucinogen:
Miksi naiselle ei vois muka ostaa tehosekoitinta tai kattilasarjaa *täh* Mä oisin ainakin tyytyväinen moisista niin alkaisin heti väsäämään kaikkee kivaa sapuskaa *nauru*



Aivan. Mikähän tossa on? Että mun kokemuksen mukaan, monet miehet ottais mielellään esim. sen kunnon ammattilaisten veitsisarjan jopa lahjaks, mutta naiset ei? Kaipa se on että miehet haluais nykyään saada jonkun syynkin mennä tekee ruokaa ja naiset taas ei haluu saada mitään vihjettäkään kyökinpuolelle menosta.. tätä tasa arvoa =)) <-("törkeää yleistystä elkää suuttuko =)))")

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

typ0

Posts: 1,892

#155 • • typ0 syntax error
jostain luin hauskan jutun että poika oli kysyny tytöltään sitten että mitähän tämä haluaisi lahjaksi..mielellään alle 200E..no tyttö siihen sitten että jaa...*pohdiskelua* *pohdiskelua* hih osta mulle lammas =)
no poika siihen sitten että jaa..ja asiasta ei sen kummemmin puhuta mutta poika kuitenki selvittää mistä lampaita saa ja ostaa sen...
niin että en tie oks tol mitää opetusta mut sinänsä varmaa kandee olla tarkkana mitä pyytää ettei oikeesti sit vaa saa sitä ;)

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#156 • • GoA Guest

Ana-5000:
---
Cloudberry:
...ja saattaisin jopa loukkaantua jos saisin toivomattani lahjaksi hajuvettä. "Onks tää muka joku vihje vai?!"
---


No eiks tolla mentaliteetilla melkeen mistä tahansa lahjasta voi loukkaantua?

"Ai tarviinks mä uusia vaatteita vai?"
"Miks mun pitäs sun mielestä käydä kosmetologilla?"
"Viinipullo? Haluutsä juottaa mut känniin?"
"Luuletsä etten mä tienaa itte tarpeeks? En mä tarvii sun lahjakorttejas!"

Must on hassua kuvitella et ikinä loukkaantuis mistäkään lahjasta.



No niinpä. Koskaan ei tommoseen törmätty mut joku alkais päätä aukomaan niin sois varmaa ettei sais enään yhtään lahjaa multa. :)
Jone

Posts: 8,258

#157 • • Edited Jone Archibald Haddock

DiamonDie:
No mutta kaikkihan tietävät, että hajusteita käytetään ainoastaan oman pahan hajun peittämiseen! Tosimies ja -nainen ei tällaista humpuukia tarvitse.



OMG - kyllä se nyt jo tiedetään (kun olet sen ainakin tusinan verran kertoja kertonut), että elät elämäntapaintiaanin elämää ja että pidät omaa valintaasi täydellisen erinomaisena ja muiden urbaanimpia elämäntapoja käsittämättöminä ja omaasi huonompina. Tämä on mennyt perille, joten haluaisitko jo pikkuhiljaa antaa muiden elää tavallaan vai pitääkö pistää vastapalloa vastedes?
Avatar
#158 • • Edited Kirsikka Guest

Fucking Nobody:
Osta naisellesi se Stefan Lindforsin suunnittelema käärmedildo. Se on kuulemma niin paska, että joudut itse tyydyttämään naisesi jatkossakin. *vink**nauru*



Oli sitten paska tai ei, tän mä kyllä haluan joulujahjaksi!!! Vau. *nauru*

Ja noin muuten mitkä olisi hyviä lahjavinkkejä naiselle, esim joku naamankuorintamömmö, suihkugeeli ym (esim bodyshopista) on ihan kivoja, tuskin niistä monet loukkaantuu. Sit joku pieni ihana pehmolelu <3
varvassukat, jos lahjan saaja sellaisista tykkää.. joku levy taai kirja..
jos itse osaa jotain teehdä, niin omatekemä on tietysti aina henkilökohtaisempi lahja.
Tietysti mitä paremmin tuntee lahjan saajan, sitä persoonallisemman lahjan voi keksiä...
Fucking Nobody

Posts: 393

#159 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Kirsikka:
---
Fucking Nobody:
Osta naisellesi se Stefan Lindforsin suunnittelema käärmedildo. Se on kuulemma niin paska, että joudut itse tyydyttämään naisesi jatkossakin. *vink**nauru*

---


Oli sitten paska tai ei, tän mä kyllä haluan joulujahjaksi!!! Vau. *nauru*



Näköjään mä tiedän mistä naiset tykkää....*vink**vink**vink**hihu**nauru*