DiamonDie:
Mitäs tapailet niin pahanhajuisia naisia.
En minä usko, että se siitä on kiinni..
Mutta parfyymit on kyllä siitä kehnohko lahjaidea, että ne aiheuttavat herkille ihmisille allergia- ja astmaoireita, jopa migreeniä. Jos ei lahjan saajalle niin kenties jollekin toiselle hänen lähipiirissään: perheenjäsenelle, kämppikselle, työkaverille.. Itse käytän useimmiten hajusteettomia ja väriaineettomia tuotteita pyykkipulverista perusvoiteeseen, deodorantista hammastahnaan ja shampoosta hoitoaineeseen, ja saattaisin jopa loukkaantua jos saisin toivomattani lahjaksi hajuvettä. "Onks tää muka joku vihje vai?!"
Paras lahja ei ole välttämättä se rahallisesti arvokkain, vaan ehkä se, minkä antamisesta tulee yhtä hyvä mieli kuin saamisesta. Sellainen missä on oikeasti
ajateltu nimenomaan lahjan saajaa, mitä sille haluaa antaa.. ehkä on käytetty luovuutta, ja nähty jopa hieman vaivaa. Kaikki itsetehty, uniikki ja huonosti paketoitu on varmoja voittajia!
Omia lemppareita on ollut mm. samottisavinen vaalea maljakko, ex libris, itse miksattu dj-setti CD:llä, pinkkiruudullinen flanellipyjama (vilukissana arvostan lämpöä ja käytännöllisyyttä seksikkäitä pitsihepeniä enemmän)..
Astetta heikompi kisasuoritus on ostaa epähuomiossa pähkinäallergiselle ISO rasia hassel-nougat-konvehteja..