Mitä NAISELLE joululahjaksi?

512 posts, 26 pages, 381,137 views

Tiinuliinu81

Posts: 510

#441 • • Edited Tiinuliinu81 Säätäjä

pirpeli, 7.5.2008 10:42:
---
2la, 7.5.2008 10:02:
En mä koskaan oikein osta mitään lahjoja, äitienpäivänäkin vienyt korkeintaan kukkia, mutta nyt tuntuu siltä että ois kiva muistaa äipykkää jollain vähän isommalla.

---


http://www.toisenlainenlahja.fi

Vaikka mä en mikään suuri kirkkofani olekaan, ajattelin antaa jotain vähän erilaista. Äiskällä nyt kuitenkin on kaikkea mahdollista jo :)



Me ostettiin töissä yhdelle eläkkeelle lähtijälle tuollainen, kun ei halunnut mitään varsinaista lahjaa. Taidettiin ostaa 5 kanaa ja puuta säästävä liesi ainakin.

Mä ostin mutsille Äitienpäivälahjaksi Hulluilta päiviltä Aallon servettipidikkeet.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Lyylikki

Posts: 2,975

#442 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

2la, 7.5.2008 11:48:
Nii mutku äidillä ei ole vielä yhtään leffaa. :(
Kai.



Joku klassikko on aina hyvä. Minä vuonna sun äiti on syntynyt tai ollut 15 tai 20 tai jotain? Osta elokuva sellaiselta vuodelta. Meidän äiti ainakin menisi ihan kurtsulleen, jos sille ostaisi "Valkoinen peura" dvd:n.

Meidän äityli soitti mulle tossa viime viikolla ja kysyi opastusta miten dvd:n saa toimimaan. Aikoi katsoa "Toscanan auringon alla." http://www.imdb.com/title/tt0328589/ en tiedä olisko siinä jotain ideaa.
whispering

Posts: 871

#443 • • whispering Super Juusto

2la, 7.5.2008 09:55:
Äidillä on uusi dvd-soitin, joten suht helppoa keksiä lahja. Mutta minkä ihmeen leffan sille veisin? Romanttiset komediat ovat kerran katsottavaa aivotonta hömppää, väkivaltaviihde liian väkivaltaista. Joku sarja? Apua?

Oon niin huono tässä.


Riippuu niin paljon millasista elokuvista se tykkää. Ite ostin viime vuonna "Kolme väriä" boksin, mut jos se ei tykkää taide leffoista niin on tosi huono lahja. Kannattaa kattoo joku sellanen mistä on joku special super extended ultra version. Koska se perus muovikoteloinen, 5 euron laarista poimittu elokuva on liian arkinen lahjaksi, mun mielestä. Jos rahaa riittää, niin se Bond salkku ois hieno, mein äiti ainakin tykkää niistä tosi paljon.
JR Ewing

Posts: 985

#444 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber

Lyylikki, 8.5.2008 12:17:
Meidän äityli soitti mulle tossa viime viikolla ja kysyi opastusta miten dvd:n saa toimimaan. Aikoi katsoa "Toscanan auringon alla." http://www.imdb.com/title/tt0328589/ en tiedä olisko siinä jotain ideaa.



Se on hyvin helppotajuinen jenkkidraama, kohderyhmä varmaankin juuri keski-ikäiset, kulturellia elämää elävät tai siitä haaveilevat naiset. Muistan sen itsekin joskus nähneeni, mutten sit muuta muistakaan kuin kauniin auringonpaisteen. Joka oli kuten Toscanassa.
Jone

Posts: 8,258

#445 • • Jone Archibald Haddock

JR Ewing, 8.5.2008 13:59:
kohderyhmä varmaankin juuri keski-ikäiset, kulturellia elämää elävät tai siitä haaveilevat naiset.



Haha. *nauru*

Meen ihan just tsekkaa pöksyihini, koska pidin tosta elokuvasta. *joo*
ville

Posts: 3,780

#446 • • ville olen oikeasti ujo

2la, 7.5.2008 09:55:
Äidillä on uusi dvd-soitin, joten suht helppoa keksiä lahja. Mutta minkä ihmeen leffan sille veisin? Romanttiset komediat ovat kerran katsottavaa aivotonta hömppää, väkivaltaviihde liian väkivaltaista. Joku sarja? Apua?

Oon niin huono tässä.



Ylpeys ja ennakkoluulo sarja. Aivan loistaa viihdettä. Meidän boksi kiertää parhaillaan sukulaisia ja monet keski-ikäiset naiset katsovat ton melkein putkeen, kun on vaan "niin hyvä".
thomas

Posts: 5,618

#447 • • thomas

Jone, 8.5.2008 14:13:
---
JR Ewing, 8.5.2008 13:59:
kohderyhmä varmaankin juuri keski-ikäiset, kulturellia elämää elävät tai siitä haaveilevat naiset.

---


Haha. *nauru*

Meen ihan just tsekkaa pöksyihini, koska pidin tosta elokuvasta. *joo*



noh diane lane..
Amuck

Posts: 2,396

#448 • • Amuck dub-i-dub

ville, 8.5.2008 15:23:
Ylpeys ja ennakkoluulo sarja. Aivan loistaa viihdettä. Meidän boksi kiertää parhaillaan sukulaisia ja monet keski-ikäiset naiset katsovat ton melkein putkeen, kun on vaan "niin hyvä".


Tää oli hyvä (ja konkreettinen) vinkki, kiitos. :) Lisäksi lähti Audrey Hepburn -boksi ja irtoleffoja Ameliesta Ihmemaa Oziin ja Lost in Translationista Surkeiden sattumusten sarjaan. Ja tietysti suklaatia.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

nomic

Posts: 4,120

#449 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Komposti
Slim_Jim

Posts: 573

#450 • • Slim_Jim
JOULUKETJU AI PERKELE!
*run to teh hills!*
Jocular

Posts: 1,359

#451 • • Jocular Janni
Rakas joulupukki,

Tarvisin työkaluja, ihan vatupassista lähtien, isompaan vasaraan ja ruuvimeisseleihin jne.. Ja työkalupakki ois aika jees koska toi kenkälaatikko on vähän.. Noh, kenkälaatikko.

Sit jonku kotiteatterin tarvisin ja vähän tommosta hifistelyrompetta, et alkais tulee kotosampi olo.

Ja sit ne naisellisemmat lahjat.. Hajuvesi on aika lopussa; white mysk thx. *vink*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

aiccu

Posts: 155

#452 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
toivoin ja sain yo-lahjaksi työkalupakin tarvikkeineen ja on ollut todella hyödyllinen. synttärilahjaksi tuli jokunen vuosi sitten sähköinen ruuvinväännin, joten pitäisikö tänä jouluna toivoa iskuporakonetta :)

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

Kirurgintarkka

Posts: 81

#453 • • Kirurgintarkka Rau
Systeri tekee/ompelee vaatteita. Haluisin kovasti tukea tätä harrastusta, mutta en ymmärrä helvettiäkään ompelemisesta tms. Nytpä kysynkin, että mitä tähän harrastukseen liittyvää voi antaa lahjaksi ?
MiMoSa

Posts: 1,664

#454 • • MiMoSa
Ite sain kans valmistujaislahjaks työkalupakin tarvikkeineen ja tarpeeseen on tullut.

Eniten tykkään lahjoista, jotka tulee oikeesti tarpeeseen ja olis kiva, jos lahjan antaja osais ostaa jotain mulle just sopivaa. Mut tietty sit, jos ei ihmisellä oo mitään hajua, niin lahjakortti on yks vaihtoehto. Vaikkakin ehkä vähän tylsä, mut parempi se on, kun että sais jotain turhaa ja sellasta, mille ei oo käyttöä. Eikä lahjan tarvii kummoinen olla, ajatus on tärkein. Ja ainakin mulle joku hieronta+illallinen tms. nyt kelpaa aina ja tarpeeseen tulee.*hihu* Ja korut + hajuvedetkin on aina kivoja, jos vaan tietää, mistä mä tykkään.*vink*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Metz^^

Posts: 264

#455 • • Metz^^
ensimmäisensivun kenzo- hajuveteen kommentoisin että ei kiitos! muitahajuvesiä kyllä mutta ei tuota :D Onko kukaan koittanut mm. piirtää tai kirjoittaa tytölleen jotain? ;> Sillä syrämmet sulaa!

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

terraluna

Posts: 1,270

#456 • • terraluna Agentti

Kirurgintarkka, 15.12.2008 19:24:
Systeri tekee/ompelee vaatteita. Haluisin kovasti tukea tätä harrastusta, mutta en ymmärrä helvettiäkään ompelemisesta tms. Nytpä kysynkin, että mitä tähän harrastukseen liittyvää voi antaa lahjaksi ?



Lahjakortti Eurokankaaseen esim? :)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

nomic

Posts: 4,120

#457 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Pippurisumutin.
Avatar
#459 • • Norb Guest
Miniläppäri, timantteja *joo*