opmdevil, 16.12.2008 11:23:
Jos olisin vielä väleissä entisen tyttöystävän kanssa ostaisin sille vaikkapa farkut ja jonkun todella nätin paidan tai sitten leningin mutta tietenkin yhden numeron liian pieniä.
Miksi sä liian pieniä ostaisit?
1) Jotta mimmi kuvittelisi sun luulevan sen olevan kokoa 38, koon 40 sijaan?
2) Jotta sä näkisit sen nakinkuorissa?
3) Jotta se alkaisi laihduttaa?
4) Joku muu, mikä?
1) Suurta huijausta, jota kumpikaan osapuoli ei todella usko, joten se ei toimi.
2) Itse yritän välttää liian pieniin vaatteisiin pukeutumista, ei näytä kivalta, eikä niissä viihdy. Tokihan meitä on moneen junaan, mutta...
3) Vihjailut laihuttamisesta saavat äkkiä aikaan vastareaktion: etkö sä tykkää musta sellaisena kun mä olen? Mähän syön juuri niin paljon sipsuja ja karkkia ja viinaa ja ja ja...kun minä olen itsellinen nainen ja teen mitä itse haluan. Fail.
Vaatteiden ostaminen naiselle on yleisesti aika riskaabeliä. Lukuunottamatta sitten jotain urheilualusasuja, jotka ovat urheilulliselle mimmille erittäin nappivalinta lahjaksi. Jos haluaa naistaa vaatettaa, niin ehdottoman hyvä valinta on suhteellisen runsas lahjakortti johonkin tissikoppikauppaan, kuten Funky Lady tms. Sinne voivat toki molemmat mennä valkkaamaan niitä vermeitä, mutta sieltä saa asiantuntija-apua, jolloin tulee ostettua varmasti sopivat.
(Veljeni osti kerran vaimolleen lohkolämmittimen, jonka sisälle sen lämppärin lisäksi oli laittanut juuri alusvaatelahjakortin. Toimi kuin metrinen halko.)
Kun paljon puhutaan aineettomista lahjoista tänä jouluna, niin yksi millä minut saisi onnelliseksi olisi esimerkiksi lahjakortti, jolla mies lupaa aloittaa yhteisen harrastuksen. Vihjeeksi sitten esitteitä tanssikursseista, kamppailulajeista, käsitöistä, tietokonejutuista, teatterista, mistä mimmi saattaisikaan tykätä. Ja valintaan mimmille täysin vapaat kädet. Kyllä sitä yhden tunnin viikossa voi viettää vaikka pitsiä nypläten.