Ana-5000:
Niin... Mut te elättekin sellasessa parisuhteessa et sä voit kirjottaa boardille "Villestä" siinä missä suurin osa muijista kirjottaa "Mun äijästä". Sä tiiät varmaan harvinaisen tarkasti mitä ostat Villelle lahjaks, suurin osa ei tunne kumppaniaan yhtä hyvin ku sä tunnet sen.
Mä olen ottanut sen linjan, että kirjoitan tänne boardille "Villestä", koska se sattuu tänne kirjoittamaan sillä nickillä. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, minkälainen parisuhde meillä on. ;)
Mutta se on kyllä totta, että mitä paremmin jonkun tuntee, sitä helpompi on ostaa lahjoja. Meillä on juuri tällä hetkellä ongelmana, mitä ostaa joululahjaksi meidän yhteiselle parturille (joka on siis naispuolinen). Jos toisen tuntee vain kampaajakäyntien pohjalta, on todella vaikeaa ostaa jotain henkilökohtaista niin, että tulee samalla ostettua mieluisa lahja. Viime vuonna Ville osti lahjaksi viinipullon, mutta tänä vuonna yritetään keksiä jotain vähän omaperäisempää. Jos joku sattuu keksimään, mitä portugalilais-suomalaiselle naispuoliselle kampaajalle voi ostaa joululahjaksi, vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan. :)