Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,485,642 views

Freja

Posts: 8,775

#6621 • • Freja Sihteeri
Ferraribensa? Sitä saa joiltain huoltsikoilta. Mitä siitä hyötyy normibensaan verrattuna? Onko siitä yhtään mitään hyötyä? Saako rahoilleen vastinetta? Hä hä hä???

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ghost_object

Posts: 38

#6623 • • ghost_object
Mistä voin saada bensan ja muovin "hajuvettä" ?
Tai kuinka voi hajuja vangita?
Ja mikä on se paperitehtaan aiheuttaman hajun nimi?
Jussi Soro

Posts: 6,385

#6624 • • Jussi Soro choon!

Freja, 27.7.2006 15:00:
Ferraribensa? Sitä saa joiltain huoltsikoilta. Mitä siitä hyötyy normibensaan verrattuna? Onko siitä yhtään mitään hyötyä? Saako rahoilleen vastinetta? Hä hä hä???


Korkeampi oktaani -> palaa puhtaammin -> enemmän tehoa (tosin marginaalinen lisäys) -> vähemmän vikoja (aika marginaalinen kanssa)
lostgone

Posts: 2,493

#6625 • • lostgone
Ei joku sattuisi harrastamaan unien tulkintaa? Mä näin nimittäin viime yönä unta, jossa ilves hyökkäsi mun kimppuun parvekkeella. Pitäisikö tämän kertoa jotain mulle? *ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

ezzy

Posts: 8,060

#6626 • • ezzy Droid-pappa

JussiS, 27.7.2006 15:26:
---
Freja, 27.7.2006 15:00:
Ferraribensa? Sitä saa joiltain huoltsikoilta. Mitä siitä hyötyy normibensaan verrattuna? Onko siitä yhtään mitään hyötyä? Saako rahoilleen vastinetta? Hä hä hä???

---

Korkeampi oktaani -> palaa puhtaammin -> enemmän tehoa (tosin marginaalinen lisäys) -> vähemmän vikoja (aika marginaalinen kanssa)



Korkeampi oktaani -> nakutus (holtiton palaminen) vähenee -> ahtoja voi nostaa (tai ei tarvitse laskea, mikäli järjestelmä toimii niin automaattisesti, kun alkaa nakuttaa) -> enemmän tehoa. Ja nakutus myös saattaa rikkoa koneen, mutta noi ei ole ihan normikoneiden ongelmia yleensä, vaan koneiden joita on viritelty.

Taloudellisuus paranee myös snadisti tehokkaamman palamisen takia. Miten paljon, se riippuu ihan koneesta.
hemuz

Posts: 2,178

#6627 • • hemuz kätevä emäntä
Voisko joku tappaa pujot sun muut roskat sukupuuttoon? *sars*
Mellu-

Posts: 4,006

#6628 • • Mellu-
uskaltaako kissan jättää pe illasta su - iltaan yksin jos sille jättää ruokaa ja vettä kuppeihin?
toi mun kisuliini on kyl tottunu oleskelee yksin jne.. eikä tuhoo paikkoja.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

sapeli

Posts: 11,768

#6629 • • sapeli jokukukamikä?

Mellu-, 27.7.2006 19:00:
uskaltaako kissan jättää pe illasta su - iltaan yksin jos sille jättää ruokaa ja vettä kuppeihin?
toi mun kisuliini on kyl tottunu oleskelee yksin jne.. eikä tuhoo paikkoja.



Meidän kissat on ainaki aina ollu sellasia ahmatteja et vaik kuinka paljon jättää ruokaa ni ne syö ne heti pois, sit oksentelee joka paikkaan, ja ois loput pari päivää nälissään *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mellu-

Posts: 4,006

#6630 • • Mellu-

sapeli, 27.7.2006 19:02:
---
Mellu-, 27.7.2006 19:00:
uskaltaako kissan jättää pe illasta su - iltaan yksin jos sille jättää ruokaa ja vettä kuppeihin?
toi mun kisuliini on kyl tottunu oleskelee yksin jne.. eikä tuhoo paikkoja.

---


Meidän kissat on ainaki aina ollu sellasia ahmatteja et vaik kuinka paljon jättää ruokaa ni ne syö ne heti pois, sit oksentelee joka paikkaan, ja ois loput pari päivää nälissään *nauru*



toi on kyl sillee fiksu et se ei ahmi ku lihat eka.. mut en varmaa jätä sille ku kuivaa muonaa.. ku ei viittis perjaattees niiku 42h takia alkaa roudaa sitä mukana lahteen :/ ja kaverikaan ei pääse sitä hoitamaan..

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

sapeli

Posts: 11,768

#6631 • • sapeli jokukukamikä?

lostgone, 27.7.2006 15:45:
Ei joku sattuisi harrastamaan unien tulkintaa? Mä näin nimittäin viime yönä unta, jossa ilves hyökkäsi mun kimppuun parvekkeella. Pitäisikö tämän kertoa jotain mulle? *ding*



Riippuu paljon ihmisestä, mutta eläimet yleensä liittyy vaistoihin ja vaistomaisiin tapoihin reagoida tilanteisiin, ja parveke edustanee sitä osaa sinusta joka on avoin ulkopuolelle. Voisi veikata että uni kertoi siitä kuinka sinulla on vaistomainen pelko kohdata itsesi ulkopuolista todellisuutta, vaikka tähänkin asti olet ehkä ollut pikemminkin vain sivustakatsoja.

Mutta kaikkihan riippuu siitä mitä ilves, aggressio ja parveke sinulle merkitsevät symbolisesti, ja millainen tunnelma unessa oli. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

lostgone

Posts: 2,493

#6632 • • lostgone

sapeli, 27.7.2006 19:14:
---
Riippuu paljon ihmisestä, mutta eläimet yleensä liittyy vaistoihin ja vaistomaisiin tapoihin reagoida tilanteisiin, ja parveke edustanee sitä osaa sinusta joka on avoin ulkopuolelle. Voisi veikata että uni kertoi siitä kuinka sinulla on vaistomainen pelko kohdata itsesi ulkopuolista todellisuutta, vaikka tähänkin asti olet ehkä ollut pikemminkin vain sivustakatsoja.

Mutta kaikkihan riippuu siitä mitä ilves, aggressio ja parveke sinulle merkitsevät symbolisesti, ja millainen tunnelma unessa oli. *joo*

Aha.Oho.Okei.*ding*
Kiitos selvennyksestä, hämmentävä yhteenveto, täytyypä miettiä.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Amuck

Posts: 2,396

#6633 • • Amuck dub-i-dub

Mellu-, 27.7.2006 19:00:
uskaltaako kissan jättää pe illasta su - iltaan yksin jos sille jättää ruokaa ja vettä kuppeihin?
toi mun kisuliini on kyl tottunu oleskelee yksin jne.. eikä tuhoo paikkoja.


Kyllä mun kissani on ollut muutamankin päivän yksinään kotona. Vettä kuppiin (tai itseasiassa suihkuun pesuvatiin, se ei suostu juomaan perinteisestä kupista), raksuja tyrkylle ja mielellään vielä nakitetaan joku naapuri käymään tarkistamassa tilanne kerran. Kun jättää ikkunan auki, se saa tulla ja mennä miten tykkää.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

peepe

Posts: 904

#6634 • • peepe

Amokk, 28.7.2006 10:24:
---
Mellu-, 27.7.2006 19:00:
uskaltaako kissan jättää pe illasta su - iltaan yksin jos sille jättää ruokaa ja vettä kuppeihin?
toi mun kisuliini on kyl tottunu oleskelee yksin jne.. eikä tuhoo paikkoja.

---

Kyllä mun kissani on ollut muutamankin päivän yksinään kotona. Vettä kuppiin (tai itseasiassa suihkuun pesuvatiin, se ei suostu juomaan perinteisestä kupista), raksuja tyrkylle ja mielellään vielä nakitetaan joku naapuri käymään tarkistamassa tilanne kerran. Kun jättää ikkunan auki, se saa tulla ja mennä miten tykkää.



Juu kyllähän se kisu varmaan pärjää, mutta tuskin silläkään on kivaa olla niin pitkään yksin. Ittellä kisut on korkeintaan yhden yön keskenään, ja silloinkin niistä on seuraa toisilleen. Jos oon pidemmällä reissulla niin sitten tosiaan joku käy antamassa ruokaa ja tsekkaamassa et kaikki on ok.
Amuck

Posts: 2,396

#6635 • • Amuck dub-i-dub

peepe, 28.7.2006 10:46:
Juu kyllähän se kisu varmaan pärjää, mutta tuskin silläkään on kivaa olla niin pitkään yksin. Ittellä kisut on korkeintaan yhden yön keskenään, ja silloinkin niistä on seuraa toisilleen. Jos oon pidemmällä reissulla niin sitten tosiaan joku käy antamassa ruokaa ja tsekkaamassa et kaikki on ok.


Kivaa ja kivaa - kyllä toi poika voi olla ihan ominpäinkin kolme päivää reissussa. :)

Mutta tosiaan, jos kissa joutuu olemaan sisällä, niin voi pärähtää tottuneempikin katti. Ei kaikki voi olla yhtä onnekkaita kuin mun läsöpallo. <3

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Amuck

Posts: 2,396

#6636 • • Edited Amuck dub-i-dub
Mikä on Kapteeni Koukun laivan nimi?
Entä Peppi Pitkätossun hevosen nimi, onko se Pilkku?
Sarjassamme erittäin tärkeitä kysymyksiä...

edit: se hevonen oli Pikku-Ukko

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Freja

Posts: 8,775

#6637 • • Freja Sihteeri
Mikä ihme tää m-kirjaimesta n-kirjaimeksi juttu on? Ma ei tajua.

Eli siis esim käNppä, piNppi sun muut *justjoo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

toma

Posts: 2,009

#6639 • • toma Tototoototo

domi, 28.7.2006 12:21:
Jolly Roger


Eikös tuo ole sen pääkallolipun nimi?

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Amuck

Posts: 2,396

#6640 • • Amuck dub-i-dub

toma, 28.7.2006 12:23:
---
domi, 28.7.2006 12:21:
Jolly Roger

---

Eikös tuo ole sen pääkallolipun nimi?


On.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco