Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,485,584 views

Kriss G

Posts: 1,492

#6642 • • Kriss G Wir brauchen bass
Kuka pässi on keksiny laittaa Rio-kolan tikkuun? Katoaa se tunnelma vanhoista hyvistä ajoista kun se oli vielä siinä epäkäytännöllisessä pikari järjestelmässä.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Freja

Posts: 8,775

#6643 • • Freja Sihteeri

Kriss G, 28.7.2006 12:34:
Kuka pässi on keksiny laittaa Rio-kolan tikkuun? Katoaa se tunnelma vanhoista hyvistä ajoista kun se oli vielä siinä epäkäytännöllisessä pikari järjestelmässä.



Mietin NIIN samaa yks päivä. Itseasias kyl tykkäsin siitä tötsäst enemmän, siitä oli kiva sitten juoda ne sulaneet *slurps*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kriss G

Posts: 1,492

#6644 • • Kriss G Wir brauchen bass

Freja, 28.7.2006 12:36:
---
Kriss G, 28.7.2006 12:34:
Kuka pässi on keksiny laittaa Rio-kolan tikkuun?

---

Itseasias kyl tykkäsin siitä tötsäst enemmän, siitä oli kiva sitten juoda ne sulaneet *slurps*



Joo joo. Se oli imo aivan helvetisti kovempi juttu kun toi tikku. Hyvää se silti vieläkin on mutta vähän nostaa kynnystä ostaa niitä kun ei ole enää sitä oikeaa fiilistä ja tapaa syödä Rio-kolaa.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Kolera

Posts: 4,256

#6645 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
[18:30] <vire> mistä päästäänki aiheeseen et millon piirakka haluu lihaa?

eli milloin piirakka haluaa lihaa?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#6646 • • Viola00 Guest
Mistä se haju muuten tulee iholle, mikä solariumissa käyvillä on? Itse en käy solkussa enkä koskaan mene, mutta tosiaan minäkin erotan ihmiset tuon "hajun" perusteella että kuka käy ja ei. En tiedä kuinka kauan säilyy iholla, mutta frendit ainakin lemahdelleet vielä suihkunkin jälkeen "erikoiselle". Ei ole oikein kehdannut kysyä keneltään "mistä moinen haju", eli osaako joku sanoa mikä saa ihossa aikaa sellaisen löyhkän?Koska mun käsittääkseni normaali auringonotto ei saa sitä aikaan ja solkku saa vaikka kävis vain kerran (eli kyse ei vissii mistään ylikäynneistäkään oo)? Että tällasta pohdittiin eilen frendin kanssa *nauru*
Avernian

Posts: 7,451

#6647 • • Avernian Kerettiläinen

Susku, 30.7.2006 22:22:
--- Että tällasta pohdittiin eilen frendin kanssa *nauru*



En tiedä, mutta lämpimässä auringossa grillattu iho tuoksuu ihanalta *sydän*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Fyrisch

Posts: 4,525

#6648 • • Fyrisch

Kolera, 30.7.2006 18:39:
[18:30] <vire> mistä päästäänki aiheeseen et millon piirakka haluu lihaa?

eli milloin piirakka haluaa lihaa?



haha :D
Avatar
#6649 • • niomic Guest

POSER, 20.7.2006 16:22:
---
Late, 20.7.2006 11:59:
Mikä matemaattinen justka tässä on takana?
http://www.milaadesign.com/number.html

Toi toimii hämmentävän hyvin. *ding*

---


Mun duunikaveri mikä on vähän "taikauskoinen" friikahti aika pahasti tästä... En oo viel paljastanu homman jujua sille. Pitää kattoo kuinka kiltti se on et päästänkö sen peloistaan :D



Aika hyvä esimerkki taas siitä miten kannattaa ajatella "out of the box", kun sääntöjä rikkomalla toi selvii lähes heti :) Mut hyvä huijaus kuitenkin.
POSER

Posts: 800

#6650 • • POSER Wimp and Poser
Tämmöinen ongelma on kalvanut minua jo pitkään, toivottavasti te osaatte auttaa.

Mistä lähtien kaunis suomalainen nimi Jorma on yhdistetty miehen elimeen ja mistä tämä tällainen yhteys on tullut?

--
Keppiä Jehoville!

andi--

Posts: 1,381

#6651 • • andi-- lunttu

POSER, 1.8.2006 14:56:
Mistä lähtien kaunis suomalainen nimi Jorma on yhdistetty miehen elimeen ja mistä tämä tällainen yhteys on tullut?



Eikös ne tuolla ameriikoissa käytä nimitystä "Johnson" tms., oiskohan siitä johdannainen *täh*

--
- RAAH -

POSER

Posts: 800

#6652 • • POSER Wimp and Poser
Emmä tiä, siks mää kysynki...

--
Keppiä Jehoville!

Android

Posts: 3,908

#6653 • • Edited Android

andi--, 1.8.2006 15:00:
---
POSER, 1.8.2006 14:56:
Mistä lähtien kaunis suomalainen nimi Jorma on yhdistetty miehen elimeen ja mistä tämä tällainen yhteys on tullut?

---


Eikös ne tuolla ameriikoissa käytä nimitystä "Johnson" tms., oiskohan siitä johdannainen *täh*



Minä taas ihmettelen miksi naisia kutsutaan "kissoiksi" tai "misuiksi". Kissoista kun aika suuri osa sattuu olemaan kolleja ja vastaavasti isoista kissaeläimistä aika suuri osa on uroksia. En nyt tiedä onko suhde ihan 50-50 mutta silti.

Onko vaikkapa urosleijona jotenkin erityisen feminiininen? Itse jonkin verran suurempiinkin kissaeläimiin tutustuneena en oikein näe minkäänlaista sukupuolisidonnaisuutta niissä eläinlajeina.
Amuck

Posts: 2,396

#6654 • • Amuck dub-i-dub

Android, 1.8.2006 15:03:
Minä taas ihmettelen miksi naisia kutsutaan "kissoiksi". Kissoista kun aika suuri osa sattuu olemaan kolleja ja vastaavasti isoista kissaeläimistä aika suuri osa on uroksia. En nyt tiedä onko suhde ihan 50-50 mutta silti.


Koska naiset ovat kauniita, pehmeitä ja notkeita, he osaavat olla halutessaan erittäin soman ja viattoman näköisiä sylissäkihnaajia, mutta myös raapaista ilkeästi. Olen myös kuullut verrattavan naisia ja miehiä kissoihin ja koiriin: koirat ovat laumaeläimiä ja miehillä on enemmän ryhmähenkeä, kun taas kissat viihtyvät hyvin yksin ja naisetkin voivat olla joskus täysiä petoja toisilleen.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Elmiira

Posts: 1,446

#6655 • • Elmiira
A) Onko USA:ssa jokin oma maatunnus nettiosoitteiden päätteissä,
kuten Suomen .fi? Mikä?

B) Onko pitkospuut aina pitkospuut, vai onko niille eri nimityksiä
eripuolilla Suomea?

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Amuck

Posts: 2,396

#6656 • • Amuck dub-i-dub

Elmiira, 1.8.2006 20:37:
A) Onko USA:ssa jokin oma maatunnus nettiosoitteiden päätteissä,
kuten Suomen .fi? Mikä?

B) Onko pitkospuut aina pitkospuut, vai onko niille eri nimityksiä
eripuolilla Suomea?



A) .us
B) On ne pitkospuut ainakin Varsinais-Suomessa. Eli on. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

:D

Posts: 3,707

#6658 • • :D
anteex tyhmä kysymys :)


Kun mä oon kasannut winampilla tietynlaisen soittolistan ja tallettanu
sen vaik dohdoh.pls fileksi, niin pystyisko tuossa soittolistalla olevia
biiseja polttaa jotenki data-levylle. Kun en millään viitsisi isoa playlistia
biisi kerralla importtaamas levylle.

joku 'kopioi listassa olevat mp3:t levylle'-feature :)

Tajusko joku ? ;)
KooKie

Posts: 4,338

#6659 • • KooKie aka. Petress Pan

D, 1.8.2006 20:48:
anteex tyhmä kysymys :)


Kun mä oon kasannut winampilla tietynlaisen soittolistan ja tallettanu
sen vaik dohdoh.pls fileksi, niin pystyisko tuossa soittolistalla olevia
biiseja polttaa jotenki data-levylle. Kun en millään viitsisi isoa playlistia
biisi kerralla importtaamas levylle.

joku 'kopioi listassa olevat mp3:t levylle'-feature :)

Tajusko joku ? ;)



Tajuan hyvin. Ikävä kyllä myös mä kamppailen tän ongelman kanssa, enkä täten voi auttaa. *uuh*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Amuck

Posts: 2,396

#6660 • • Amuck dub-i-dub

D, 1.8.2006 20:48:

Tajusko joku ? ;)


Nero ainakin osaa?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco